Moderátor: Moderátori
Na Hubova-Ivachnova sa buduci tyzden ma vyhlasit tender, ale usek je velmi drahy a kedze je aj narocny, tazko sa bude dat stihnut v stanovenom termine bez toho, aby sa este viac predrazil... Takze tento usek podla mna dodatocne vypadne.
devil napísal:Na Hubova-Ivachnova sa buduci tyzden ma vyhlasit tender, ale usek je velmi drahy a kedze je aj narocny, tazko sa bude dat stihnut v stanovenom termine bez toho, aby sa este viac predrazil... Takze tento usek podla mna dodatocne vypadne.
akoze odkial vypadne ? z ppp alebo z toho co ma byt v 2010 ?
mno do 2010 by mohlo snad odovzdat Sel-Bel-TK, DbS-Tur, a vychod D1.
devil napísal:mno do 2010 by mohlo snad odovzdat Sel-Bel-TK, DbS-Tur, a vychod D1.
johhan napísal:
Okrem toho podľa metodiky ak PPP projekt splňa aspon 3 funkcie z DBFO (Design, Build, Finance, Operate) tak sa nemá zaratavať do schodku verejných financií
Dialniciar napísal:Inak povedané:
1. Grécko dlhé roky klamalo cez svoj štatistický úrad ten európsky.
2. Keď sa a to prišlo, bolo z toho "haló".
Dialniciar napísal:3. Precedens podľa mňa je, že GR a IT majú dlh nad 100% (nad 60%) a predsa majú EURO.
wazari napísal:Dialniciar napísal:Inak povedané:
1. Grécko dlhé roky klamalo cez svoj štatistický úrad ten európsky.
2. Keď sa a to prišlo, bolo z toho "haló".
ale uz im Euro zostaloDialniciar napísal:3. Precedens podľa mňa je, že GR a IT majú dlh nad 100% (nad 60%) a predsa majú EURO.
Belgicko nad 80%
rastislav5 napísal:Aj ked to nie je na prvy pohlad viditelne, citim v rozdielnych stanoviskach Vazneho a Pociatka spor Slovensko vs. Bratislava.
Pociatek ako rodeny Bratislavcan spolu so svojimi spolupracovnikmi vnima dennodenne zapchy v Bratislave a napriek tomu ze si moze dovolit najdrahsie auta, musi v nich cakat v zapche rovnako ako na Skode 120.
Uvedomuje si, ze 151 km PPP statny rozpocet od roku 2011 (2013) zvladne, ale uz tam nic neostane pre ine dolezite stavby, napr. nulty okruh Bratislavy. S EUR to nema nic spolocne (aj ked sa tym stale strasi), kedze zmluvy s koncesionarom sa budu podpisovat v maji, ale stanovisko o nasom vstupe do Eurozony bude zname o mesiac skor v aprili. A ak by sa stanovisko oneskorilo, s podpisom zmluvy sa lahko par tyzdnov pocka.
Schvalenim PPP by Pociatek isiel proti sebe. Preto vymyslel riesenie, aby ubytok km vyzeral co najmensi (tretina km), v skutocnosti by usetril az 2/3 penazi, co sa malokde pise. Fico mu na to neskocil, kedze v Bratislave ma malo volicov, a rozbehne PPP v plnej parade. Bohuzial, Bratislava si bude musiet pockat min. do roku 2014, kym pride nova vlada. Je jasne, ze dovtedy zapchy exponencialne narastu, naopak, regiony si vyrazne polepsia.
Dnesne rozhodnutie je teda silno protibratislavske a odporucam investovat do regionov pri D1, R3 (napr. predat byt v BA a kupit zan tri v Ruzomberku, Ziari nad Hronom alebo Presove)
johhan napísal:Je vysoko pravdepodobné že z projektov PPP vypadnú úseky MT - PO.
Dalej bol neoficialne zrušený termín 2010 - konečne sa podarilo Ficovi povedať pravdu do očí bez obkecov a rozprávok MDPT takže by mal byť ohlásený ústup z termínu 2010 a začať pripravovať dialnice v klude a precizne
aquila napísal:tak nejako.. najvacsie sance ma druhy balik, prvy keby tam nebola korbelka, tak je to dost pohoda .. len jeho nevyhoda by bola, ze by bol moc rozkuskovany..
inak stalo by mozno za uvazenie, ze by urobil combo PPP, na znizenie ceny/rizika by dali koncesionarovi aj useky medzi tym ..
Naspäť na Public Private Partnership (PPP) + financovanie projektov
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 5 hostí.