doprastavak napísal:Zabudol si na Subterru,čo je tiež dobrá firma.Doprastav sa správa tak ako sa správa, nato je vedenie Doprastavu, aby vedelo čo robí a zodpovedalo za svoje činy, každá firma vrátane Skansky,IS,Strabagu robí chyby, len sa to nedostane na verejnosť, poznám veľa takých závažných chýb, ktorými sa dopustili pri výstavbe. Doprastav je najväčšia firma v SR a preto je sledovaná verejnosťou, koľko ľudí pozná IS Košice, a koľko Strabag, Skansku málokto, ale Doprastav pozná skoro každý, pretože stavia významné diela, ktoré sleduje aj verejnosť. A na Slovensku každý vyťahuje najprv to negatívne až potom to pozitívne. A bol to nekonsolidovaný obrat. A neviem akú východoslovenskú firmu myslíš zo Šestákom.
Ja tiež poznám veľa závažných chýb, len ich tu nepíšem. Nemienim mať zhodených trpaslíkov v záhrade.
No je to pomerne veľká stavebná firma, napojená na chemickú, pričom táto stavebná firma zamestnáva cez 1.000 ľudí, porozmýšľaj.
Bol to nekonsolidovaný obrat, ... to nie je zisk.
Oprava Zvolenského námestia išla zo zdrojov Doprastavu.
Ale nie celá, prieťahy neboli zohľadnené a nebyť tlaku vedenia mesta, nebolo to vôbec. Túto kauzu poznám.
Ak má problémy aj v Portugalsku tak to je už závažný problém vo vedení tejto spoločnosti.
Ty tvrdíš, že kartel nebol preukázaný.
Mota Angil v Portugalsku sa naťahovala a naťahuje stále kvôli takmer každej stavbe, ktorú tam stavia, lebo vláda v Portugalsku má problémy s tým, že EÚ financuje "kartelníka" ... áno, je to problém vedenia spoločnosti. Na druhú stranu ak to bude nepreukázaný kartel, Mota Engil dá SR na súd za spôsobené škody. Ale skôr to je kartel. Šéf Strabagu pripustil chyby a vyhlásil, že sa také veci nesmú opakovať a Strabag problémy v Rakúsku nemá, ani v ČR, ani na Slovensku. O tomto to je.
Samotná Mota Engil stavia asi 1/3 všetkého, čo sa v Portugalsku postaví.