Moderátor: Moderátori
Ike napísal:tak 4)
ciselne polo na paneloch, kde sa zobrazuje MPRka (aspon v BA) nema diody usporiadane tak, ze by sa tam dalo zobrazit lubovolne cislo alebo znak... ale diody su zoradene tak, ze sa da zobrazit len 40,60,80,100...
cize ked bude treba zobrazit napriklad 50ku, tak to jednoducho nepojde...
Dialniciar napísal:Ike napísal:tak 4)
ciselne polo na paneloch, kde sa zobrazuje MPRka (aspon v BA) nema diody usporiadane tak, ze by sa tam dalo zobrazit lubovolne cislo alebo znak... ale diody su zoradene tak, ze sa da zobrazit len 40,60,80,100...
cize ked bude treba zobrazit napriklad 50ku, tak to jednoducho nepojde...
Aha. Toto som si ja nikdy ani nevšimol. Ale povedzme si úprimne, že stačí keď sa bude informovať o 40-60-80-100 km/h.
To sa totiž neodvíja od zákonov, ale od návrhovej rýchlosti a počasia.
Ike, ty si detailista.
ELZ napísal:A moze sa zacat nahanacka, ktora tabula bude mat viac zobrazovacich bodov, aby to krajsie vyzeralo, potom pride na rad pocet zobrazenych farieb ... hmm ... dejavu?
Ike napísal:v madarsku take maju... a dokonca na celej M1ke
sorgo napísal:A v Madarsku su uzasne napisy v pripade, ze sa nic nedeje ako napr.
"Zakaz predbiehania z pravej strany" alebo "Vitajte na M3, Dialnicna spolocnost zela stastnu cestu"
Potom sa mi velmi pacia billboardy pri dialnici:
- vyobrazeny airbag a bezpecnostny pas s napisom "spolu fungujeme"
- 130 km/h limit s otazkou "kam sa ponahlas?"
- rozmazana fotka dialnice s napisom "unaveny?"
Tomas PO napísal:sorgo napísal:A v Madarsku su uzasne napisy v pripade, ze sa nic nedeje ako napr.
"Zakaz predbiehania z pravej strany" alebo "Vitajte na M3, Dialnicna spolocnost zela stastnu cestu"
Potom sa mi velmi pacia billboardy pri dialnici:
- vyobrazeny airbag a bezpecnostny pas s napisom "spolu fungujeme"
- 130 km/h limit s otazkou "kam sa ponahlas?"
- rozmazana fotka dialnice s napisom "unaveny?"
Presne takto by to malo fungovat...
Ike napísal:Preco je pri Sitine PDZ ako keby ziadna vyluka nebola?
Dnes som mal takmer koliziu s osobnym autom z ceska... na premennej tabuli totiz boli oba jazdne pruhy otvorene a 80kmh... navesti pred krizovatkou boli tiez nastavene ako keby bol tunel otvoreny...
naco to potom mame? :-/
Peter Olejár napísal:Ike napísal:Preco je pri Sitine PDZ ako keby ziadna vyluka nebola?
Dnes som mal takmer koliziu s osobnym autom z ceska... na premennej tabuli totiz boli oba jazdne pruhy otvorene a 80kmh... navesti pred krizovatkou boli tiez nastavene ako keby bol tunel otvoreny...
naco to potom mame? :-/
Myslim ze to bol MH kto pisal ze prave PDZ a informacny system sa menia, konkretne sa tam ma menit softver.
Ike napísal:Peter Olejár napísal:Ike napísal:Preco je pri Sitine PDZ ako keby ziadna vyluka nebola?
Dnes som mal takmer koliziu s osobnym autom z ceska... na premennej tabuli totiz boli oba jazdne pruhy otvorene a 80kmh... navesti pred krizovatkou boli tiez nastavene ako keby bol tunel otvoreny...
naco to potom mame? :-/
Myslim ze to bol MH kto pisal ze prave PDZ a informacny system sa menia, konkretne sa tam ma menit softver.
aha, to je usek, co patri este k Sitine? to som nevedel ale mohli to aspon prelepit
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 6 hostí.