Moderátor: Moderátori
Dialniciar napísal:Tak toto posúdiť neviem. Pretože to sa nedá už dnešnej dobe takto jednoznačne určiť.
Najvyššiu prioritu podľa mňa majú úseky:
Žilina-Ružomberok
Nitra-Zlaté Moravce
rozšírenie D1 Bratislava-Trnava z 2+2 na 3+3 pruhy
D4 celá
Už sme v štádiu, že nie 1 úsek sa dá vybrať.
Tomas PO napísal:Dialniciar napísal:Tak toto posúdiť neviem. Pretože to sa nedá už dnešnej dobe takto jednoznačne určiť.
Najvyššiu prioritu podľa mňa majú úseky:
Žilina-Ružomberok
Nitra-Zlaté Moravce
rozšírenie D1 Bratislava-Trnava z 2+2 na 3+3 pruhy
D4 celá
Už sme v štádiu, že nie 1 úsek sa dá vybrať.
Cize podla teba je intenzita jediny faktor priority vystavby? A co tak nehodovost, rozvoj regionov?
devil napísal:avsak nielen intenzita dopravy ale aj kvalita cesty je urcujuca. tj. vyssiu intenzitu na I/18 kompenzuje horsie vyskove vedenie na I/65.
kriteria na potrebnost jednotlivych usekov su
1/ zatazenost
2/ vyskove a smerove vedenie, sirkove parametre
3/ prietahy obyvanym uzemim (1+2+3 je zaroven nehodovost)
4/ cena
lahko sa da spocitat ktory usek vyhovuje kolkym kriteriam.
Intenzita dopravy na I/18 za Žilinou je 21-23 tis, na I/65 10-17 tis. aut/24 hod., což je výrazný rozdíl.
devil napísal:cena je prakticky urcujuci parameter priorit v podmienkach limitovanych zdrojov. to znamena ze len argument ceny je sam osebe nedostatocny ale pri vyrovnanych ostatnych kriteriach je jazyckom na vahach.Intenzita dopravy na I/18 za Žilinou je 21-23 tis, na I/65 10-17 tis. aut/24 hod., což je výrazný rozdíl.
a vyrazne nekorektne. ZA-RK ma nielen intenzity cez 20.000 ale aj okolo 11-12.000 pred RK co je tiez podstatny rozdiel. porovnavat sa daju bud zvlast vsetko useky alebo v sucasnosti tri baliky pre PPP. a z toho vyjde jasne I. a II. balik ako useky s najvacsim prinosom oproti III: baliku.
Tomas PO napísal:Dialniciar napísal:Tak toto posúdiť neviem. Pretože to sa nedá už dnešnej dobe takto jednoznačne určiť.
Najvyššiu prioritu podľa mňa majú úseky:
Žilina-Ružomberok
Nitra-Zlaté Moravce
rozšírenie D1 Bratislava-Trnava z 2+2 na 3+3 pruhy
D4 celá
Už sme v štádiu, že nie 1 úsek sa dá vybrať.
Cize podla teba je intenzita jediny faktor priority vystavby? A co tak nehodovost, rozvoj regionov?
devil napísal:avsak nielen intenzita dopravy ale aj kvalita cesty je urcujuca. tj. vyssiu intenzitu na I/18 kompenzuje horsie vyskove vedenie na I/65.
kriteria na potrebnost jednotlivych usekov su
1/ zatazenost
2/ vyskove a smerove vedenie, sirkove parametre
3/ prietahy obyvanym uzemim (1+2+3 je zaroven nehodovost)
4/ cena
lahko sa da spocitat ktory usek vyhovuje kolkym kriteriam.
devil napísal:ano, oni toho vela dokazali. 17 km/rok.
devil napísal:rozšírenie D1, lebo tam kde doprava kolabuje, tam je tendecia ústupu investorov inam a s tým súvisí aj D4 plus riešenie pre BA
pritom tymto sa tvoji inzinieri nejak neriadia.
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 4 hostí.