Moderátor: Moderátori
parker napísal:Vážení,
prosím Vás týmto o nejakú reakciu na moju úvahu, viem že už je pasé, dnes už je o koridoroch viacmenej rozhodnuté, ale:
Keď sa pozriem na trasovanie RC v širšiom okolí Žiaru nad Hronom tak mi to príde strašne divoké... Áno, uvedomujem si, že je tomu tak vzhľadom ku konfigurácii terénu a súčasným cestám, ale nedá mi, aby som sa nesnažil vocpať aspoň R2 severne od neho, s napojením na Turčiansku RC a vobec, v súvislosti s tým viesť R3 niekde pod Šturcom. Dopyt po trase Prievidza - Žiar - Žarnovica sa mi zdá minimálny a naproti tomu doprava od Prievidze a Martina na BB, Zvolen a ďalej by bola dosť exponovaná (?). Tzn. spojenie Trenčín - BB, Žilina - BB a od BB na Košice... Čiže, uberiem trasy R2 Handlová - ZH a R3 TT-ZH a pridám R2 TT - Handlová a R3 TT - BB. Čo vy na to?
parker napísal:Vážení,
prosím Vás týmto o nejakú reakciu na moju úvahu, viem že už je pasé, dnes už je o koridoroch viacmenej rozhodnuté, ale:
Keď sa pozriem na trasovanie RC v širšiom okolí Žiaru nad Hronom tak mi to príde strašne divoké... Áno, uvedomujem si, že je tomu tak vzhľadom ku konfigurácii terénu a súčasným cestám, ale nedá mi, aby som sa nesnažil vocpať aspoň R2 severne od neho, s napojením na Turčiansku RC a vobec, v súvislosti s tým viesť R3 niekde pod Šturcom. Dopyt po trase Prievidza - Žiar - Žarnovica sa mi zdá minimálny a naproti tomu doprava od Prievidze a Martina na BB, Zvolen a ďalej by bola dosť exponovaná (?). Tzn. spojenie Trenčín - BB, Žilina - BB a od BB na Košice... Čiže, uberiem trasy R2 Handlová - ZH a R3 TT-ZH a pridám R2 TT - Handlová a R3 TT - BB. Čo vy na to?
Adaios napísal:ZH moze byt bez problemov krizovatka dialnic len sa tomu musi prisposobit jedna situacia: ze na spolocnom useku R1+R2+R3 bude min. 4+4 pruhy a potom pomaly prechod samostatne na R1 na R2 aj na R3 na 3+3 pruhy a potom standard 2+2 pruhy.
Jurislav napísal:Adaios napísal:ZH moze byt bez problemov krizovatka dialnic len sa tomu musi prisposobit jedna situacia: ze na spolocnom useku R1+R2+R3 bude min. 4+4 pruhy a potom pomaly prechod samostatne na R1 na R2 aj na R3 na 3+3 pruhy a potom standard 2+2 pruhy.
To nepredpokladaj že sa tak bude stavať. Iste, je to asi najlogickejšie riešenie, ale ak je BA-TT 2+2 pruhy, tak stredné Slovensko čo? Ak by sa tak stavalo, tak slovenským tempom by sa asi postavilo 1+1, potom 1/2 profil 2+2 a nakoniec by sa to rozšírilo na 4+2 až 4+4. Možno okolo roku 2040.
Jurislav napísal:Adaios napísal:ZH moze byt bez problemov krizovatka dialnic len sa tomu musi prisposobit jedna situacia: ze na spolocnom useku R1+R2+R3 bude min. 4+4 pruhy a potom pomaly prechod samostatne na R1 na R2 aj na R3 na 3+3 pruhy a potom standard 2+2 pruhy.
To nepredpokladaj že sa tak bude stavať. Iste, je to asi najlogickejšie riešenie, ale ak je BA-TT 2+2 pruhy, tak stredné Slovensko čo? Ak by sa tak stavalo, tak slovenským tempom by sa asi postavilo 1+1, potom 1/2 profil 2+2 a nakoniec by sa to rozšírilo na 4+2 až 4+4. Možno okolo roku 2040.
Jurislav napísal:To nepredpokladaj že sa tak bude stavať. Iste, je to asi najlogickejšie riešenie, ale ak je BA-TT 2+2 pruhy, tak stredné Slovensko čo? Ak by sa tak stavalo, tak slovenským tempom by sa asi postavilo 1+1, potom 1/2 profil 2+2 a nakoniec by sa to rozšírilo na 4+2 až 4+4. Možno okolo roku 2040.
FANUSIK napísal:Len ci sa toho dozijeme..R2 PD-ZVOLEN....aj ked nie som este 40 tnik....priorita je D1....ZA-KE- a neskor po ukrajinu...a to bude trvat 10 rokov...
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 2 hostí.