Moderátor: Moderátori
Thomas napísal:zajímavé je pořadí přechodů v BA - čekal bych víc aut na HU, než na AT. Jinak je stále patrná silná vazba CZ/SK
i15 napísal:Tatranska Javorina ma intenzity 324tis, takze sa len nevosla do tabulky na highways.sk. Ale chybaju tam Sahy, ktore maju podla tvojho dokumentu 631 tisic.
DrX napísal:Na Javorinu idú len ľudia, ktorí idú priamo do Zakopaného - a tí, ktorí v Podspádoch odbočku na Jurgow prehliadnu, pretože SSC sa ju v podstate snaží zamaskovať. Pritom po asi kilometri pohodovej cesty po tejto "treťotriedke" človek dorazí na hraničný priechod, z ktorého pokračuje poľská cesta 1.triedy DK49 - a cestou do Krakova sa ušetrí aspoň 15min.
devil napísal: Klokocov 724 tisic.
co sa tyka polska, najvytazenejsia je jednoznacne orava (5 prechodov s 2 mil aut), preto by sa mal preferovat usek Trstena-Horna Lehota pri Skalitom len mozeme hadat ze kolko aut nad 12 ton by islo tadial keby mohlo.
Materiál SSC vykazuje nárasty na Skalitom zo 187887 v roku 2006 na 775289 v roku 2007.
ee, cez kysuce okrem Skalitého a Svrčinovca sa smerom na PL používa aj Makov, s pokračovaním na Frýdek Místek a Těšín, kde je kus dobrej novej rýchlostnej cesty, sám túto cestu do Katowíc preferujem. Samozrejme podiel áut , ktoré smerujú tadiaľto do PL je ťažko odhadnúť.
devil napísal:
existuje jeden velmi vseobecny odhad, ale zastancovia Skaliteho ho velmi nemaju radi, podiel dopravy s ceskom - 45 %, s polskom 14 %, v pripade nakladnej dopravy je to este vacsi rozdiel, cize vychadza to aspon 3:1 v prospech ceska.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 3 hostí.