Moderátor: Moderátori
Andrej napísal:Skvele. Takze namiesto posunutia o niekolko desiatok metrov o radsej presunme rovno o niekolko km s predlzenim o vyse 1 km a neznamymi geologickymi podmienkami
joe1024 napísal:Mas nejake signaly, ze uz o 5 rokov sa tu nieco zacne diat ?
joe1024 napísal:Dargov ? To su tam tak vysoke intenzity ?
joe1024 napísal:OK, vdaka za info o suvise s obchvatom PO. Co myslis - bude skor tunel pod PO alebo Dargov ?
i15 napísal:ked sa dokonci spojenie obchvatov Figy a Ozdan, Soroska bude velmi vyrazna bodova zavada na 140km LC-KE, cize by vtedy uz mal byt tunel vo vystavbe
johhan napísal:Andrej napísal:Skvele. Takze namiesto posunutia o niekolko desiatok metrov o radsej presunme rovno o niekolko km s predlzenim o vyse 1 km a neznamymi geologickymi podmienkami
súbežné tunely železnice a cesty moc nemajú radi - teda ak sa nerobia naraz v jednej stavbe - ako mi povedali lepšie je potom spraviť kríženie - niekde vo švédsku sa 2 tunely krížia asi s 3,5 m rozdielom
.
ale to by asi Magnus vedel lepšie osvetliť a vysvetliť a povedať názor
magnus napísal: Pokial by dve tunelove rury mali byt velmi blizko (napr. tunel Borik), mali by sa razit v ramci jednej stavby. pokial bude ich odstup dostatocny (40 - 50 m), tak nevidim zasadny problem ani pri etapovitej vystavbe.
mino napísal:magnus napísal: Pokial by dve tunelove rury mali byt velmi blizko (napr. tunel Borik), mali by sa razit v ramci jednej stavby. pokial bude ich odstup dostatocny (40 - 50 m), tak nevidim zasadny problem ani pri etapovitej vystavbe.
Ako sa potom bude razit druha rura v Branisku?
Ja si pamatam tunely z Norska...Aj niekolkokilemetrove bez ostenia, priamo v skale...
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 6 hostí.