Oblasť Humenného a Sniny

sekcia venovaná cestnej sieti

Moderátor: Moderátori

Odoslaťod Dialniciar » 22. Dec 2008 22:29

Mesto Snina pripravuje na r. 2009 tzv. programový rozpočet a extra programom sa stali KOMUNIKÁCIE a extra programom DOPRAVA, potom ešte ďalších 13 programov. Je to úžasné, že mesto si tak zodpovedne pristúpilo k tomuto sektoru a že si uvedomilo, že cestná sieť tvorí všade dneska už ťažisko dopravy.

http://www.snina.sk/download_file_f.php?id=53404

Zámerom programu KOMUNIKÁCIE je: "Bezpečné, dostupné a udržiavané komunikácie 365 dní v roku". :P Rozpočet na r. 2009 je navrhnutý pre tento program vo výške 825,03 EUR, t.j. cca. 24,9 mil. SKK, z toho 15 mil. SKK by malo ísť na rekonštrukcie miestnych komunikácií.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod ok233 » 15. Mar 2009 21:14

Kdesi som cital ze by mali stavat cestu z ulica do maleho berezneho mala by to byt alternativa k prepojeniu uble z ulicom po tej starej rozpadnutej ceste co uz vlastne neexistuje.inac aj ja som siel cez letne prazdniny do humenneho a prekvapilo ma to ze tam mali dobry prietah mestom ta nova stvorprudovka. bratranec co tam byva tak mi pisal ze otvorili novy kruhovy objazd na krizovatke hrnciarska s tou vypadovkou na medzilaborce vlastne tam kde konci stvorprudovka prechadzajuca mestom.avsak cesta HE Snina nie je bohvieco je moc uzka a prechadza mnohymi dedinami a zle je to ze ako minule sme sli do uliča apri modre nad cirochou sa stala nehoda a nedalo sa to obist tak vsetci co chceli ist na sninu to museli obist tak ze sa vratili do HE a cez kochanovce a udavske to museli obchadzat a to vam poviem to je ina cesta.na trase HE snina treba zopar obchvatov alebo rozsirit cestu lebo je uzka.
ok233
ok233
diskutujúci
 
Príspevky: 80
Založený: 03. Mar 2009 13:56
Bydlisko: Liptovský Mikuláš

Odoslaťod Ondrej » 28. Jún 2009 12:18

Prosím Vás píšete tu ako pekne sú veci spravené v Humennom.Ja napíšem,že tie pekné veci sú občanom žijúcim v regione Zemplína prd platné.Region Zemplina je zaostalý,fenomén chudoby má permanentne stúpajúcu tendenciu,nezamestnanoť,veľmi slabé možnosti zamestnať sa pre nedostatok zamestnávateľov,avšak to naj. je nevybudovaná nadradená dopravná infraštruktúra v celom regione východného slovenska.Je len jedna možnosť,resp.dve a to vybudovanie dialnice alebo rýchlostnej cesty v smere R4 Prešov-sever,Hanušovce n.Topľou,Domaša,Humenné,Snina a následne Ubľa štátna hranica.Sem patrí aj prepojenie mesta Humenné s mestom Michalovce,teda napojenie sa na D1 rýchlostnou cestou o dlžke asi 25km,charakter a povaha terénu je ideálna na stavbu.zarastené polia,dokonca aj bez vlastníkov...finančne nenáročná investícia a dosť rýchlo realizovateľná,efekt pre region by sa dostavil ihned.Avšak problémy na slovensku ako klientelizmus,netransparentnosť pri verejnom obstarávaní a pod.neprispievajú k dobrej atmosfére v spoločnosti.Celkom dobre nechápem potrebu dialnice D3 na Kysuckych lazoch,kde ani neviem či niekto ešte žijú nejaký ľudia,taktiež napr. R8 a takto by som mohol pokračovať...Po dostavbe R4 a D1 vznikne veľká časť územia bez nadradenej dopravnej infraštruktúry,no verím že sa to zmení a prehodnotia sa priority,nakoľko východné slovensko má najväčšiu hostotu zaľudnenia,najväčšie kraje rozlohou,ale infraštruktúra oproti týmto hodnotám je v obrovskom nepomere.Zopakujem na záver,že prioritou by sa mala stať výstavba a zaradenie rýchlostnej cesty Prešov-Ubľa do plánov výstavby dialnic a rýchlostných ciest na slovensku,nakoľko by sa aj zlepšil tranzit Východ europy v smere Západ,vytvorili by sa tak dve horizontálne tranzitné trasy Ubľa-Prešov-Bratislava vetva severná,Záhor-Košice-Bratislava vetva južná,takto keby to bolo tak z východom by nebol už v budúcnosti žiadny problém z hľadiska infraštruktúry.
Ondrej
návštevník
 
Príspevky: 11
Založený: 27. Jún 2009 16:25

Odoslaťod Andrej » 28. Jún 2009 12:40

Ondrej napísal:Po dostavbe R4 a D1 vznikne veľká časť územia bez nadradenej dopravnej infraštruktúry,no verím že sa to zmení a prehodnotia sa priority,nakoľko východné slovensko má najväčšiu hostotu zaľudnenia,najväčšie kraje rozlohou,ale infraštruktúra oproti týmto hodnotám je v obrovskom nepomere.


Hm, si si tym isty, ze najväcsiu hustotu zaludnenia ma vychodne slovensko? Ake intenzity ma I/18 na vychod od Presova?
Tranzitny koridor je pozdlz I/50 od KE po Ukrajinu, v buducnosti D1. Tahat par kilometrov odtial na sever dalsi koridor v podobe RC by bola v blizkej buducnosti velmi draha zalezitost, nemyslis?
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Odoslaťod Dialniciar » 28. Jún 2009 14:59

Ondrej napísal:Prosím Vás píšete tu ako pekne sú veci spravené v Humennom.Ja napíšem,že tie pekné veci sú občanom žijúcim v regione Zemplína prd platné.Region Zemplina je zaostalý,fenomén chudoby má permanentne stúpajúcu tendenciu,nezamestnanoť,veľmi slabé možnosti zamestnať sa pre nedostatok zamestnávateľov,avšak to naj. je nevybudovaná nadradená dopravná infraštruktúra v celom regione východného slovenska.Je len jedna možnosť,resp.dve a to vybudovanie dialnice alebo rýchlostnej cesty v smere R4 Prešov-sever,Hanušovce n.Topľou,Domaša,Humenné,Snina a následne Ubľa štátna hranica.Sem patrí aj prepojenie mesta Humenné s mestom Michalovce,teda napojenie sa na D1 rýchlostnou cestou o dlžke asi 25km,charakter a povaha terénu je ideálna na stavbu.zarastené polia,dokonca aj bez vlastníkov...finančne nenáročná investícia a dosť rýchlo realizovateľná,efekt pre region by sa dostavil ihned.Avšak problémy na slovensku ako klientelizmus,netransparentnosť pri verejnom obstarávaní a pod.neprispievajú k dobrej atmosfére v spoločnosti.Celkom dobre nechápem potrebu dialnice D3 na Kysuckych lazoch,kde ani neviem či niekto ešte žijú nejaký ľudia,taktiež napr. R8 a takto by som mohol pokračovať...Po dostavbe R4 a D1 vznikne veľká časť územia bez nadradenej dopravnej infraštruktúry,no verím že sa to zmení a prehodnotia sa priority,nakoľko východné slovensko má najväčšiu hostotu zaľudnenia,najväčšie kraje rozlohou,ale infraštruktúra oproti týmto hodnotám je v obrovskom nepomere.Zopakujem na záver,že prioritou by sa mala stať výstavba a zaradenie rýchlostnej cesty Prešov-Ubľa do plánov výstavby dialnic a rýchlostných ciest na slovensku,nakoľko by sa aj zlepšil tranzit Východ europy v smere Západ,vytvorili by sa tak dve horizontálne tranzitné trasy Ubľa-Prešov-Bratislava vetva severná,Záhor-Košice-Bratislava vetva južná,takto keby to bolo tak z východom by nebol už v budúcnosti žiadny problém z hľadiska infraštruktúry.


1. R8 kopíruje hustotu osídlenia. Bolo len otázkou času, kedy sa navrhne. A už sa plánuje predĺžiť až ku Komárnu cez Nové Zámky. Odporúčam ti tieto trasy precestovať. Sú tu samé cesty I. triedy, ale nepostačujú.

2. Pre HE nie je dôležité NAJPRV postaviť RC po Michalovce. Pre heje podstatné, aby sa dostavala diaľnica D1 po Michalovce a porobili najnutnejšie úseky na R4. Potom má zmysel a význam pridať ďalšiu RC. Dovtedy bohate stačí realizovať opatrenia na miestnych cestách.

3. Diaľnica D3 - odporúčam cestovať Čadcou a KNM. Odporúčam tiež ísť sa pozrieť na poľskú stranu, ako sa tam veselo stavia v smere na nás.

4. Východné Slovensko sú 2 VÚC - PO a KE. a Situácia v PO sa radikálne zlepšuje. Takmer 30 km D1 okolo Popradu. Zatiaľ najdlhší tunel Branisko s takmer 5 km zlepšil cestovanie horským priechodom Branisko. Už čoskoro sa otvorí obchvat Svidníka a ešte v tomto roku prebehne tender za cca. 150 mil. € na výstavbu R4 Košice-maďarská hranica. Impulz pre dobre rozvíjajúci sa priemyselný park v Kechneci na ďalší rast. Realizuje sa tiež 7 km D1 pred Prešovom a v samotnom Prešove sa stavia Nábrežná komunikácia, ktorá sa síce stavia veľmi dlho, ale nie pre klientelizmus, ale pre problémy okolo majetku p. Drutarovského. V Košiciach sa dokončil privádzač na rýchlostnú cestu R4 (Prešovská-Sečovská).

5. Na diaľnici D1 medzi Prešovom a Košicami pribudlo meteorologické zariadenie s ďalšou technológiou v hodnote 250 mil. SKK.

Z hľadiska infraštruktúry by som spomenul aj letisko v Košiciach, ktoré má nového súkromného investora a zrealizovalo sa tu veľa investícií.

Aj zatracované PPP myslí na východné Slovensko: ak by vyšiel I. balík, tak by Košice mali (mimo obchvatu Prešova) súvislé napojenie na diaľnicu v Žilinskom kraji. Realizuje sa privádzač na Kežmarok.

Slovenská správa ciest vykonala množstvo opráv na ceste I/50 a množstvo nových investícií (kruhové objazdy) v samotných Michalovciach za posledné 2 roky.

Takže by som to tak biedne nevidel. :wink:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Ešte raz...

Odoslaťod Ondrej » 28. Jún 2009 18:54

Nebojte sa mi nechceme vziať peniaze z prioritných osí,našim cieľom v blízkej budúcnosti je dostať region Horného Zemplína do strategického plánu budovania dialnic a rýchlostných ciest.Nič viac,nič menej.Je to len snaha dostať region do tej finálnej mapky siete infraštruktúry na slovensku osou RC,aby sa s týmto oficiálne do VZDIALENEJ budúcnosti počítalo...
Ondrej
návštevník
 
Príspevky: 11
Založený: 27. Jún 2009 16:25

Odoslaťod Andrej » 28. Jún 2009 19:02

Ondrej, s RC v okoli Humenneho sa v dalekej buducnosti pocita. Ale dnes vidim daleko realnejsie a prinosnejsie budovanie obchvatov a novych ciest I. triedy. Tiez uplne suhlasim, ze tu chyba kapacitnejsia cesta.
Osobne tiez vidim ako blbost zaradit v dnesnej dobe R8 do dialnicnej siete. Bud nech sa nepridava nic alebo nech sa spravi komplexne novy navrh, ako urobil napr. MH.
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Re: Ešte raz...

Odoslaťod Dialniciar » 28. Jún 2009 19:10

Ondrej napísal:Nebojte sa mi nechceme vziať peniaze z prioritných osí,našim cieľom v blízkej budúcnosti je dostať region Horného Zemplína do strategického plánu budovania dialnic a rýchlostných ciest.Nič viac,nič menej.Je to len snaha dostať region do tej finálnej mapky siete infraštruktúry na slovensku osou RC,aby sa s týmto oficiálne do VZDIALENEJ budúcnosti počítalo...
Ale tak ako už aj napísal Andrej, tak s RC sa tu počíta, ale ozaj v ďalekej budúcnosti (po 2040).
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod ok233 » 18. Júl 2009 00:29

ked bude dialnica az v michalovciach tak si myslim ze ak sa bude riesit doprava v regione he spoja privadzacom .z michaloviec vedie komfortna 4 prudovkana ktorej je povolena 100 az do petroviec nad laborcom.chyba tu este cca 15km a cesta sa napoji na prietah humennym.aj ke choma splietal nieco o vranovskom obchvate
ok233
ok233
diskutujúci
 
Príspevky: 80
Založený: 03. Mar 2009 13:56
Bydlisko: Liptovský Mikuláš

Odoslaťod Dialniciar » 18. Júl 2009 14:57

Choma si nie, že ? Žembera, a však obchvat VT sa aj čiastočne ide realizovať/realizuje.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 18. Júl 2009 14:59

Stavba južného obchvatu Vranova za 150,8 mil. €. Slovenská správa ciest zvažuje tri varianty výstavby južného obchvatu Vranova nad Topľou s realizáciou v rokoch 2012 až 2015. V príslušnom vlákne to aj nájdeš. Tu by sme boli OT.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 07. Feb 2010 00:31

Pri zrážke áut v Humennom zomreli traja colníci (+foto) :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=13112
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Re: Oblasť Humenného a Sniny

Odoslaťod Dialniciar » 08. Jún 2010 11:24

Dostupnosť do Papínskej doliny sa zhoršila :arrow:

viewtopic.php?f=35&t=13615
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Re: Oblasť Humenného a Sniny

Odoslaťod ok233 » 10. Jún 2011 12:29

Zlá správa pre Uličskú dolinu.
viewtopic.php?f=35&t=15472
ok233
ok233
diskutujúci
 
Príspevky: 80
Založený: 03. Mar 2009 13:56
Bydlisko: Liptovský Mikuláš

Re: Oblasť Humenného a Sniny

Odoslaťod Kanky » 06. Jún 2013 07:37

http://www.youtube.com/watch?v=LqjvfRG5Esg

video je z I/74 zo Sniny cez Humenne az po krizovatku s I/18 v Strazskom, kde I/74 zacina/konci...je to prakticky polovica cesty I/74, ktorá vedie az k UA hraniciam (Ubla)
na tejto ceste I.tr. su 3 urovnove krizovatky so zeleznicou...2 su na videu, 3. je pri Stakcine
Cestou, necestou...
Obrázok používateľa
Kanky
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 739
Založený: 30. Nov 2011 12:29
Bydlisko: Vychodňar w Krakowie

Re: Oblasť Humenného a Sniny

Odoslaťod i15 » 06. Jún 2013 08:47

no este si mohol natocit Snina-Stakcin, to je fakt "kvalitka"
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

Re: Oblasť Humenného a Sniny

Odoslaťod Kanky » 06. Jún 2013 15:50

urcite sa nejaka cesta najde aj tam, pozriet Starinu alebo UA, len este neviem kedy :)
Cestou, necestou...
Obrázok používateľa
Kanky
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 739
Založený: 30. Nov 2011 12:29
Bydlisko: Vychodňar w Krakowie

Re: Oblasť Humenného a Sniny

Odoslaťod Kanky » 10. Jún 2013 07:21

http://www.youtube.com/watch?v=uKHIibb5Xyg
video HE - SV...prejazd HE po Mierovej, kadial sa jazdilo, ked nebola dokoncena Druzstevna...prejazd SV na smer II/567
Cestou, necestou...
Obrázok používateľa
Kanky
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 739
Založený: 30. Nov 2011 12:29
Bydlisko: Vychodňar w Krakowie

Re: Oblasť Humenného a Sniny

Odoslaťod i15 » 30. Júl 2013 11:59

Bol som sa pozriet na vychodny koniec nasej cestnej siete v Novej Sedlici. Cesta zo Stakcina je v znesitelnom stave a na jednom useku dokonca malovali ciary (mal som chut ich zavolat do KE). Na konci Novej Sedlice je male pakovisko, odkial sa da vyrazit na turu na Kremenec

gallery/album.php?album_id=132
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

Re: Oblasť Humenného a Sniny

Odoslaťod Kanky » 10. Okt 2013 07:20

http://www.youtube.com/watch?v=P0oulwyIyZY

video: cesta do najvychodnejsej casti SK, dalej sa uz autom ist neda :) ... Stakčín - Ulič - Nová Sedlica II/558 - III/558027 + bonus nakoniec...pokracovanie cesty II/558 smer Ruská Volová/Ubľa, teda na smer nedokončenej II/566, ale aj tam je hneď za Uličom zákaz vjazdu...
do 5:30... cesta II/558 Stakcin - Ulic
1:28... v tejto casti je vodna nadrz Starina, ktora zasobuje pitnou vodou velku cast vych. SK
5:30 - 9:05... cesta III/558027 Ulic - Nova Sedlica
9:05... zakaz vjazdu - najvychodnejsi bod, kam sa da dostat autom (normalne, legalne :)
od 9:06... pokracovanie cesty II/558 smerom na UA hranicu a nedokoncenu spojnicu II/566 Ulic - Ruska Volova/Ubla
9:35... zakaz vjazdu, hned za Ulicom

Prakticky cela tato trasa vedie prekrasnym narodnym parkom Poloniny (zacina za Stakcinom) / spolu s PL a UA parkami je to prvá trilaterálna biosférická rezervácia na Svete :)
Cestou, necestou...
Obrázok používateľa
Kanky
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 739
Založený: 30. Nov 2011 12:29
Bydlisko: Vychodňar w Krakowie

Re: Oblasť Humenného a Sniny

Odoslaťod simonsson75 » 10. Okt 2013 08:08

Na základe referencií tam posielam všetkých kamarátov, ktorí cestujú na východ Slovenska, hoci ja sám som tam zatiaľ nikdy nebol :-) Ale budúci rok už určite pôjdem!
Obrázok používateľa
simonsson75
diskutujúci
 
Príspevky: 249
Obrázky: 16
Založený: 16. Máj 2012 07:17

Re: Oblasť Humenného a Sniny

Odoslaťod i15 » 10. Okt 2013 09:36

cas 9:05 je ta moja fotka vyssie. Inac na vyjazde zo Stakcina stali policajti? Je to dost zakerne miesto na meranie 50tky
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

Re: Oblasť Humenného a Sniny

Odoslaťod Kanky » 11. Okt 2013 06:45

stali, aj som to predpokladal, preto ta rychlost, aj ked zrejme nemerali, ale tak aj tak netreba drazdit, je ich tam v okoli ako maku, hlavne pohraniciarov na off-roadoch, poluju hlavne na dodavky alebo vozidla, ktore by mohli prevazat nieco zaujimave :) v opacnom smere je 70, v tomto 50...
Cestou, necestou...
Obrázok používateľa
Kanky
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 739
Založený: 30. Nov 2011 12:29
Bydlisko: Vychodňar w Krakowie

Re: Oblasť Humenného a Sniny

Odoslaťod i15 » 11. Okt 2013 08:04

pre vodica, ktory tadial ide prvy krat to moze byt prekvapenie. skonci zastavana cast obce a tabula nikde, tak som predpokladal, ze ju ukradli a zrychlil :)
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

Re: Oblasť Humenného a Sniny

Odoslaťod Kanky » 11. Okt 2013 11:11

na nasich cestách je prekvapeni vela :) super prikladom je obec Petrovce nad Laborcom... https://maps.google.sk/maps?q=Petrovce+ ... 74,,0,6.11
bezna obec, par domov dost blizko cesty I/18 s intenz. okolo 8 tis. voz/24h (v r. 2010) z toho asi 1/5 NA, prakticky bez krajnic... aj napriek tomu je to obec, kde na tejto ceste 50 nepoznaju...
vo vacsine prietahu v tejto obci je 70 a dokonca v smere MI - Strazske je od tejto tabule 90... https://maps.google.sk/maps?q=Petrovce+ ... 22,,0,6.47
hoci obec pokracuje zástavbou na lavej strane, hoci len asi 4 domami, ale aj to je nieco, navyse je tam aj bus zastávka a priechod pre chodcov....
cize toto mi pride ako obec plna prekvapeni...
Cestou, necestou...
Obrázok používateľa
Kanky
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 739
Založený: 30. Nov 2011 12:29
Bydlisko: Vychodňar w Krakowie

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Cestná sieť

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 21 hostí.

cron