Moderátor: Moderátori
Beaver napísal:Projel jsem trasu s tempomatem na 130 a nechápu, proč tam ta omezení jsou ... kdo chce zažít skutečnou hrůzu v podobě zvlněné vozovky, nechť se projede po nové D47 v Ostravě. Tam je omezení na 80 a již tato rychlost je na hranici únosnosti. Čest práci ODS ...
Beaver napísal:Ale ať tu jen nekritizujeme ... smekám klobouk před finálním povrchem. Tuhle parádu jsem již dlouho neviděl a je radost po takovém koberci uhánět s větrem v zádech.
Beaver napísal:Ale ať tu jen nekritizujeme ... smekám klobouk před finálním povrchem. Tuhle parádu jsem již dlouho neviděl a je radost po takovém koberci uhánět s větrem v zádech.
Táto presnosť je práca geodetov...mino napísal:obdivuhodne...mostarske prace ma vzdy fascinovali, ak som to spravne pochopil tak most mal po celej dlzke rovnaky polomer, tym padom betonovanie jednotlivych segmentov muselo byt uplne presne (nakoniec ako asi pri kazdom moste) aby dosadli na uz postavene piliere...fakt ma zaraza presnost na centimetre pri stavbach takychto rozmerov...
konstrukt napísal:Táto presnosť je práca geodetov...mino napísal:obdivuhodne...mostarske prace ma vzdy fascinovali, ak som to spravne pochopil tak most mal po celej dlzke rovnaky polomer, tym padom betonovanie jednotlivych segmentov muselo byt uplne presne (nakoniec ako asi pri kazdom moste) aby dosadli na uz postavene piliere...fakt ma zaraza presnost na centimetre pri stavbach takychto rozmerov...
Zbúralo sa čo sa malo a opravilo sa to, na náklady firmy.mino napísal:Dialniciar napísal:To je pravda.
to sa potom ako riesilo?
Dialniciar napísal:Zbúralo sa čo sa malo a opravilo sa to, na náklady firmy.mino napísal:Dialniciar napísal:To je pravda.
to sa potom ako riesilo?
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 42 hostí.