Moderátor: Moderátori
Výborne, len tak ďalej.sergej napísal:Na úsek D3 Žilina, Strážov –Žilina, Brodno vydalo Ministerstvo dopravy, pôšt a telekomunikácií SR dňa 30.07.2009 stavebné povolenie s termínom ukončenia stavby do 11/2013
http://www.telecom.gov.sk/index/open_fi ... dno_sp.pdf (.pdf)
A ktoré úseky na D1 mimo obchvatu PO by mali mať prioritu a prečo ?Lionheart napísal:Takze sa rozhodli ze to idu predsa stavat? Neviem ci tie peniaze nebudu chybat niekde inde... Predsa len je to kratky a drahy usek a prioritou mali byt ine useky na D1 a nie D3
Dialniciar napísal:A ktoré úseky na D1 mimo obchvatu PO by mali mať prioritu a prečo ?Lionheart napísal:Takze sa rozhodli ze to idu predsa stavat? Neviem ci tie peniaze nebudu chybat niekde inde... Predsa len je to kratky a drahy usek a prioritou mali byt ine useky na D1 a nie D3
Lionheart napísal:A preco by mala byt priritou D3?
Tomas PO napísal:Dialniciar napísal:A ktoré úseky na D1 mimo obchvatu PO by mali mať prioritu a prečo ?Lionheart napísal:Takze sa rozhodli ze to idu predsa stavat? Neviem ci tie peniaze nebudu chybat niekde inde... Predsa len je to kratky a drahy usek a prioritou mali byt ine useky na D1 a nie D3
Preco zrovna D1 obchvat PO by mal mat prioritu?
Dialniciar napísal:Lionheart napísal:A preco by mala byt priritou D3?
Lionheart,
1. D3 patrí do európskych koridorov - dá sa financovať eurofondami a plánuje sa aj formou PPP.
2. Jazdíš tadiaľ ? Každý ti potvrdí, že intenzity tu prudko vzrastajú a svoje spravili prakticky len fabriky na autá v SR/ČR.
3. Že by Poliaci nestavali v smere na Slovensko ? Ono sa patrí postupovať recipročne - lebo potom je zbytočné nadávať na to, že Rakúsko meškalo so svojím napojením.
A neodpovedal si mi na moju otázku:
Ktorý úsek na D1 by mal byť prioritou a prečo ? (a je jedno, či prioritou pred D3, D4 alebo R7)
Dialniciar napísal:Tomas PO napísal:Dialniciar napísal:A ktoré úseky na D1 mimo obchvatu PO by mali mať prioritu a prečo ?Lionheart napísal:Takze sa rozhodli ze to idu predsa stavat? Neviem ci tie peniaze nebudu chybat niekde inde... Predsa len je to kratky a drahy usek a prioritou mali byt ine useky na D1 a nie D3
Preco zrovna D1 obchvat PO by mal mat prioritu?
Nuž tak medzi možnosťami: PO obchvat, KE obchvat alebo východné úseky je to logicky na 1. mieste PO obchvat.
Tomas PO napísal:Ja, napriek tomu, ze v PO byvam, by som z vychodnych usekov preferoval vystavbu obchvatu Levoce pred Presovom. Mozno aj smer na MI, konkretne obchvat Secoviec.
V PO zase jednoznacne R4, ktora ale nadobudne vyznam az, ked bude tunel na D1.
stanog napísal:No neviem. ku koncu augusta 2009 bude rozostavané asi tak toto:
D1 Považská Bystrica 2 úseky spolu 9 km
R1 ZC-ŠP 2 úseky 18 km
R3 Horná Štubňa a Trstená spolu 9 km
D4 Stupava križovatka 3 km
D1 Beharovce cca 5 km
D1 Svinia - Prešov 8 km
To je cca 50 km, ak sa rozbehne PPP 2 tak to bude nad 100 km.
Nepočítam do toho Mendusovce - Jánovce lebo tam bude už otvorené a technológie na Bôriku vrátane SSÚD nepovažujem za stavbu diaľnice ani R4 Svidník kde ide skôr o opravu ako stavbu. Rovnako D1 na BA-TT považujem za rekonštrukciu na konci technickej životnosti ako za novú výstavbu. Takže tá rozostavanosť nebude až tak vysoká.
Dialniciar napísal:stanog napísal:No neviem. ku koncu augusta 2009 bude rozostavané asi tak toto:
D1 Považská Bystrica 2 úseky spolu 9 km
R1 ZC-ŠP 2 úseky 18 km
R3 Horná Štubňa a Trstená spolu 9 km
D4 Stupava križovatka 3 km
D1 Beharovce cca 5 km
D1 Svinia - Prešov 8 km
To je cca 50 km, ak sa rozbehne PPP 2 tak to bude nad 100 km.
Nepočítam do toho Mendusovce - Jánovce lebo tam bude už otvorené a technológie na Bôriku vrátane SSÚD nepovažujem za stavbu diaľnice ani R4 Svidník kde ide skôr o opravu ako stavbu. Rovnako D1 na BA-TT považujem za rekonštrukciu na konci technickej životnosti ako za novú výstavbu. Takže tá rozostavanosť nebude až tak vysoká.
Tu nejde o január alebo december, ale o priemer na mesiace.
A tak si dovolím aj ja dať malý sumár kľudne k augustu:
D1 PB: 9 km
D1 Beharovce: 5 km
D1 Svinia-PO: 7 km
D3 Skalité-PL: 3 km
D4 Stupava: 3 km
R1: 70 km
R3: 11 km
R4: 5 km
Spolu: 113 km.
Súhlas s vyradením M-J, detto BA-TT. Nesúhlas s pochybnosťami okolo PPP 2. balík a R4 Svidníkom. Stavby bežia a sú súčasťou diaľničnej siete. Rovnako ako aj obchvaty na R3.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 5 hostí.