Moderátor: Moderátori
devil napísal:vynosy zo znamok su take ze aj ked vela aut ostane na paralelnych cestach, bude vynos z myta omnoho vyssi, uz len preto ze sa maju spoplatnit nielen PPP dialnice ale kvoli nim aj ostatne a preto je to nespravodlive, to je rozdiel medzi nasim pripadom a madarskom, tam bolo myto len na M5 a ludi uzivajucich ine dialnice to netrapilo.
najzaujimavejsie bude ked vsetky tie dialnice ktore mali prioritne riesit miestnu dopravu a obsluhovat uzemie budu hlavne uzivat ludia co si raz za cas zaplatia aj myto a vsetky tie zahranicne kamiony ktore budu musiet tadial ist. je preto spolocensky neprijatelne ho zavadzat v najblizsich rokoch.
Dialniciar napísal:Na cestách I. tr. budú platiť viac alebo nebudú smieť po nich jazdiť, ak tam nebudú mať zastávku, takže "dobrovoľne nasilu" prejdú na "lacnejšie", pohodlnejšie a rýchlejšie diaľnice a rýchlostné cesty. Už dnes sú viaceré cesty I. tr. spoplatnené pre kamióny.
navrhujem protest, možno si ťa konečne niekto všimne ... kamióny ho platia všade, kde je el. mýto a a osobné autá do 3,5t ho naozaj v najbližších rokoch - 2010, 2011 a 2012 platiť nebudú. Tak čo vlastne žiadaš ?devil napísal:je preto spolocensky neprijatelne ho zavadzat v najblizsich rokoch.
stanog napísal:A sú už definitívne známe oficiálne sadzby pre nákladné vozidlá ktoré budú platiť od januára? Veľa dopravcov totiž uzatvára dopredu zmluvy na ďalší rok už na jeseň.
Pre nákladné autá (nad 12t, kamióny) budú drahšie cesty I. triedy, aby boli prinútené ísť po D.wizard112 napísal:Dialniciar napísal:Na cestách I. tr. budú platiť viac alebo nebudú smieť po nich jazdiť, ak tam nebudú mať zastávku, takže "dobrovoľne nasilu" prejdú na "lacnejšie", pohodlnejšie a rýchlejšie diaľnice a rýchlostné cesty. Už dnes sú viaceré cesty I. tr. spoplatnené pre kamióny.
A nie je to naopak? Lacnejšie cesty I. triedy a drahšie D? Alebo už neplatí nariadenie vlády 350/2007?
Dialniciar napísal:Pre nákladné autá (nad 12t, kamióny) budú drahšie cesty I. triedy, aby boli prinútené ísť po D.wizard112 napísal:Dialniciar napísal:Na cestách I. tr. budú platiť viac alebo nebudú smieť po nich jazdiť, ak tam nebudú mať zastávku, takže "dobrovoľne nasilu" prejdú na "lacnejšie", pohodlnejšie a rýchlejšie diaľnice a rýchlostné cesty. Už dnes sú viaceré cesty I. tr. spoplatnené pre kamióny.
A nie je to naopak? Lacnejšie cesty I. triedy a drahšie D? Alebo už neplatí nariadenie vlády 350/2007?
okolité krajiny sa neponáhľajú ani s €devil napísal:osobné autá do 3,5t ho naozaj v najbližších rokoch - 2010, 2011 a 2012 platiť nebudú.
uplne by stacilo keby ho neplatili este aspon 10 rokov. ani okolite krajiny sa s nim neponahlaju.
devil napísal:http://www.ndsas.sk/monitoring-medii/12326s?prm3=20953
Chcem ale zdôrazniť, že samozrejme tento systém od 1. januára sa nebude týkať osobných vozidiel, ale len nákladných vozidiel s váhou nad 3,5 tony. To znamená, že vodiči osobných vozidiel si ešte musia počkať na tento systém nejaké tri-štyri, možno päť rokov, to závisí aj od usmernenia Európskej únie. Zatiaľ hovorím bude platiť pre nákladné vozidlá alebo vozidlá nad 3,5 tony."
spominalo sa tam aj ze je vela vyjazdov z D. minule som isiel trasu po PB ale schvalne po I/61. velmi otravny usek bol TN-PB takmer v kuse cez dediny a mesta, tam by som vyuzil D aj keby bolo myto, zato dlhy usek TT-PN-TN bol uplne v pohode, aut nebolo vela, kvalita vozovky nadpriemerna, sirka vyhovujuca, dedin malo, ziadne velke kopce. tam sa miestnym vyslovene nebude vyplacat pouzit D.
Naspäť na Diaľničná spoločnosť a mýto
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 3 hostí.