No myslel som usek kt ma asi 8 km....od NOVAK po PD....Za NOVAKMI sa zbiehaju totiz dve hlavne 1/64 a E50 asi tak ...mel napísal:fuu ... to som dobre pochopil, ze ma byt podla teba TN-ZH 3+3?
Moderátor: Moderátori
No myslel som usek kt ma asi 8 km....od NOVAK po PD....Za NOVAKMI sa zbiehaju totiz dve hlavne 1/64 a E50 asi tak ...mel napísal:fuu ... to som dobre pochopil, ze ma byt podla teba TN-ZH 3+3?
FANUSIK napísal:Kym POSTAVIA R2na komplet od TN po Novaky bude treba 3+3....Rio13.zm napísal:a BA-TT 5+5 nie ?
i15 napísal:http://e-vestnik.sk/#EVestnik/Detail/6457
http://e-vestnik.sk/#EVestnik/Detail/6458
...informacie o vyhlaseni verejnej sutaze na DSZ a DUR na useky Pravotice - Dolne Vestenice a Dolne Vestenice - Novaky
Skús si najprv prelitosť témy, ktoré tu sú, než dáš otázku ...Pe3k napísal:Cesta od Ziaru je teraz jedna pohadka, radost tade ist. Ale napada ma, je niekde uvedena verzia R2 s tunelom Raztocno a napojenim na R3? Lebo dost dobre si neviem predstavit obchvat Handlovej a najma zjazd dolinou k ZH...
tondiego napísal:Presne tak, uz teraz je niekolko zbytocnych planovanych RC - R2 (TN - ZH), R2 (ZV - LC), R8 (komplet), R9 (komplet). Na tychto usekoch by uplne stacila kvalitna cesta 1.triedy.
tondiego napísal:Praveze tadial jazdim pravidelne, tak to viem posudit. Intenzity nie su male, ale ani prilis velke, aby tu musela nutne stat RC. Viem, ze terajsia situacia vyzera zufalo a tvoria sa tu pravidelne kolony. Hlavnym dovodom ale nie je chybajuca RC, ale rozbita cesta, kde je kvoli tomu takmer permanentny zakaz predchadzania. Ide aj o to, ze vystavba nakladnej suvislej RC (aj v polprofile) je tu nerealna este dobrych 30-40 rokov a to je prilis dlha doba. Cesta prvej triedy s obchvatmi je realnejsia.
Zulo napísal:tondiego napísal:Praveze tadial jazdim pravidelne, tak to viem posudit. Intenzity nie su male, ale ani prilis velke, aby tu musela nutne stat RC. Viem, ze terajsia situacia vyzera zufalo a tvoria sa tu pravidelne kolony. Hlavnym dovodom ale nie je chybajuca RC, ale rozbita cesta, kde je kvoli tomu takmer permanentny zakaz predchadzania. Ide aj o to, ze vystavba nakladnej suvislej RC (aj v polprofile) je tu nerealna este dobrych 30-40 rokov a to je prilis dlha doba. Cesta prvej triedy s obchvatmi je realnejsia.
Vypracováva sa dokumentácia na územné rozhodnutie na väčšinu úsekov medzi Trenčínom a Prievidzou a na úseky za Zvolenom sa tiež robia projekčné práce. Pripravuje sa obchvat Žiaru nad Hronom a Bánoviec nad Bebravou . Preto mi nie je celkom jasný tvoj odhad 30-40 rokov , vytiahnutý z klobúka. Ak už máme R1 tak je najvyšší čas robiť aj na R2, hlavne ak po nej jazdíš a tvrdíš , že sa tam nedá predbiehať........a nebude to len v technickom stave cesty, ale určite je to aj o intenzite dopravy a smerovom a výškovom vedení cesty I/50. Záver: trochu si odporuješ.
Zulo napísal:Konkrétne pre úsek Bánovce n/B. - D.Vestenice a úsek D.Vestenice - Nováky sa spracováva na základe súťaže dokumentácia pre DUR práve tento rok a EIA bola urobená v r.2005 .
To čo popisuješ - citujem : "Na I/50 by sa dalo v pohode predchadzat (mnoho rovnych usekov s dobrym vyhladom), nebyt rozbitej cesty, ktora to neumoznuje. Ano, lezie mi na nervy, ked sa vleciem v kolone" je jednoznačne zanedbaná údržba , ktorá sa bude musieť urobiť nezávisle na výstavbe R2. Ak v úsekochTN -PD je teraz intenzita blízko hranice 10000, tak do ukončenia výstavby tohto úseku R2 - odhadujem v období 2016-2020 môžu byť intenzity 15000 a viac vozidiel. Ak to dnes pocitovo charakterizuješ - citujem : "bud sa tu zabijem na nejakej diere na vozovke, alebo umriem na starobu" to nechám na teba čo považuješ za reálnejšie pri mojom odhadovanom termíne výstavby 2016-2020 pre úseku od TN-Nováky ............ takže ja to v tejto časti očakávam v horizonte 10 rokov. Teda, aby si ma SPRáVNE pochopil hovorím o výstavbe.......a dávaj pozor a jazdi opatrne. Je to tam ozaj niekedy o život, len nechápem, že to chceš tolerovať, asi máš vysokú poistku.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 3 hostí.