Moderátor: Moderátori
Logika hovorí že je dobré vzhľadom na dopravné náklady byť blízko seba.
DrX napísal:Zas jeden z D1-manipulatorov, co nevie citat, a potom riesi nieco co som nenapisal... "R1+R2 (spolu s existujucimi usekmi D1 BA-Trnava a KE-PO) obsluzi Presov lepsie ako D1 obsluzi Kosice" nie je to iste ako "R1+R2 lepsie obsluzi PO na trase do BA ako D1". Ci u teba ano?
PK napísal:Nie Jano1, toto nebolo z klobuka, je to presne miesto kde konci spolocna D1 pre D1 a R1 a deli sa. Kde primarne vidno, ze D1 je a bude menej zatazena ako R1.
PK napísal:Zato ty si vybral dva useky z ktorych je jeden postaveny 20 rokov a druhy 7 rokov.
devil napísal:Diaľnica bola dostavaná, až v roku 2009.
devil napísal:
ja neviem ako funguje logistika vyrobenych aut ale zevraj najviac aut ide do UK a nemecka, asi 1/4 produkcie a ktovie este kolko do dalsich statov severozapadnej europy....co je teoreticky po D3. a predsa bolo dolezitejsie mat dialnicu smerom na hlavne mesto.Logika hovorí že je dobré vzhľadom na dopravné náklady byť blízko seba.
ked sa rozpises aj pravdu napises. takze ked niekto rype ze preco po postaveni dialnice hned nedobehne investor s 1000 ludmi pri zvolene presove a pod. tak sa da odpovedat presne takto. a toto presne pise aj PK, DrX...
IceFox napísal:Práve si popísal systém just in time ,ktorý všetci používajú
Jano1 napísal:nevo83 napísal:Jano1: kt useky a o kolko na R2 predlzia cestu. prosim napis lebo tato info je dost zaujimava..
Nechce sa mi vsetko zistovat, ale takyto priklad Ti dam:
Budca - Kovacova - ZV severny obchvat variant C3 - Zvolen,vychod - Pstrusa - Krivan - a cast dalsieho useku (po miesto stretu I/16 s R2): 37.9 km
kusok R1 a potom cesta I/16: 35.6 km
predlzenie: 2,3 km
https://www.google.com/maps/dir/48.5684671,19.0637381/48.5091776,19.4894035/@48.5386363,19.2227025,30336m/data=!3m1!1e3!4m14!4m13!1m10!3m4!1m2!1d19.3059771!2d48.5483519!3s0x4715458b14cfa581:0x97f191d068679ba7!3m4!1m2!1d19.3674071!2d48.5421116!3s0x4715455dad96fd9f:0xc00f4eeeb8b04891!1m0!3e0
nevo83 napísal:Medzinarodnym letiskom
DrX napísal:ktory smer KE-PL, cize tu ViaCarpathiu, ktora je pre PO vraj taka dolezita, predlzi o 15 ci 20km...
D1 ich zaujímala nie na hlavné mesto ale k subdodávateľom ktorých som spomínal a dopravnou trasou na južné oblasti Nemecka, Rakúsko, Taliansko.
Tak kolkoze sme mali km D/RC v krajoch k 1.1.2017:
Banskobystricky kraj 119.215 km
Presovsky kraj 115.312 km
Bratislavsky kraj 110.421 km
Zilinsky kraj 101.597 km
Trenciansky kraj 98.142 km
Trnavsky kraj 93.484 km
Nitriansky kraj 67.319 km
Kosicky kraj 31.865 km
DrX napísal:No, chlapcekovia, zas citate to, co ja som nenapisal, resp. nenapisal dost jasne. Tak sa pre vas dvoch vyjadrim jasnejsie:
ktory smer KE-PL, cize tu ViaCarpathiu, ktora je pre PO vraj taka dolezita, predlzi o 15 ci 20km v porovnani s normalnym povrchovym NULATUNELOVYM juhovychodnym obchvatom - ktory by (podobne ako obchvat KE) vyriesil vsetky dominantne smery, ktorymi v PO su D1 & R4.
PS: Samozrejme, aj predlzenie o 7km v porovnani so sucasnym stavom bude znamenat, ze pokial kamiony budeme nutit to pouzivat, tak o to viac ich bude jazdit na Slovenske nove mesto. A v podstate rovnako aj pre osobne auta, ktore takto cez SNM obidu potrebu nasej dialnicnej nalepky.
BoroZA napísal:tam si tiež každý štamgast melie po piatom poldeci to svoje...
devil napísal:D1 ich zaujímala nie na hlavné mesto ale k subdodávateľom ktorých som spomínal a dopravnou trasou na južné oblasti Nemecka, Rakúsko, Taliansko.
Subdodávatelia sú koncentrovaní okolo výrobcu kôli JIT. Diaľnica je tam tiež ale nie všade. Rozhoduje byť blízko výrobcu.
(pozn. pod čiarou: D1 navyše obslúži o 33% viac obyvateľstva SR ako porovnateľné južné prepojenie BA-KE formou R1+R2, viď moja predošlá analýza )
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 22 hostí.