Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

diskusia o D & RC vo všeobecnej rovine, plány, návrhy a samozrejme flamewars ;)

Moderátor: Moderátori

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 16. Aug 2018 20:21

pred rokmi stat dokazal opravit 100 km jedniciek za 8 mil. dvojky a trojky su uzsie ako jednicky, za 100 mil. by sa dalo opravit 1000-1500 km. tie 3 kraje ich maju necelych 7.000 km takychto ciest.

BA region je EU nadpriemer z nemozu sa tu na dost veci pouzivat eurofondy, tak to je dalsi financny minus.


financne plus je ze za sukromne peniaze sa postavia a rekonstruuju veci ktore inde nie. npr. mlynske nivy alebo trnavske myto. sukromnik zainvestuje v BA a splati sa to aj cez mimobratislavcanov, v tomto pripade hlavne cez mimobratislavcanov. niekde na vidieku bez fondov nemyslitelne.

este k tej nezamestnanosti a volnej pracovnej sile, percenta su jasne ale pre ilustraciu npr. v ZA a sirsom okoli, IL, PB, BY, KM, CA, MT, RK a DK a TR nieco cez 12.000 "disponibilnych uchadzacov", ZV a okoli, ZH, ZC, BS, BB, BR, DT, LC, PT, KA a VK nieco cez 15.000 "disponibilnych uchadzacov", s tym ze RS + RA (predtym jeden okres) takmer 10.000....

no a KE, KS, GL, PO, VT, MI a TV asi 35.000 "disponibilnych uchadzacov". bez RV, SN...
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod PK » 17. Aug 2018 09:42

Ak si niekto mysli, ze tieto a akekolvek ine peniaze v Bratislave vidno tak sa myli.
funguje to tu takym stylom, ze napriklad presuvanie stredovych zvodidiel kvoli krizovatke Triblavina trva tyzden a sposobuje zdrzania do pol hodiny v spickach a kolony 10km. V normalnej krajine by to spravili za jednu noc.
Buduje sa Triblavina, akoze ma pomoct dochadzajucim ale pristup na nu v smere od Senca bude cez kruhac v Bernolakove, ktory jej zatazenie spolahlivo oreze na 100 - 300 aut/h. Kvoli takejto premavke sa ma budovat dialnicna krizovatka na najvytazenejsom useku na Sk?
Triblavina bude stat 20 milionov Eur, pritom velmi podobny a mozno lepsi efekt by spravilo rozsirenie semafora v Ivanke smerom do BA na 2+2, co je asi 120m asfaltu do jedneho pruhu. Za mozno 20.000Eur. Plus zrusenie/prerobenie kruhaca vo Vajnoroch smer Pezinok. Za sumu tiez vyjadrenu v tisicoch a nie milionoch.
Kvoli R7 sa momentalne zacne obmedzenie ked zrusia jeden z najhlavnejsich zjazdov z D1 do bussiness centier na Prievozskej, pristup na Apollo a do centra mesta. Zaroven sa zrusi pristup na Pristavnu v smere od Vrakune a Biskupic.
Toto je cista samovrazda v planovani a vystavbe. Oblast Prievozskej, Pristavnej, Apollo, Mlynske Nivy bude prakticky uplne odrezana od vychodu. Jedinym pristupom bude Prievozska ktora je vytazena na 100% konstantne a nema absolutne ziadnu rezervu.
Toto ma trvat 3 mesiace.
Podla toho co je planovane:
http://www.alfa04.sk/galeria-a/referenc ... k04g4c.jpg
To vsak vyzera skor na 6 rokov.
Minaju sa stovky milionov na projekty ktore vodicom usetria minuty denne na desiatky rokov, ale nevahaju sa kvoli tomu spravit obmedzenia ktore tieto minuty premrhaju uz v predstihu denne v podobe desiatok a stoviek za par mesiacov.
Namiesto toho aby sa minuli tisice na odstranenia bodovych zavad na sucasnych radialach aby boli schopne pojat zvysenu premavku z dovodu obmedzeni. Tieto miesta vie identifikovat aj male decko. Kruhac vo Vajnoroch smer od Pezinka, semafor v Ivanke pri metre. T krizovatka pred Mostom pri BA v smere od BA a pod.
PK
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 999
Obrázky: 13
Založený: 10. Mar 2008 09:47

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod DrX » 17. Aug 2018 11:29

PK napísal:Ak si niekto mysli, ze tieto a akekolvek ine peniaze v Bratislave vidno tak sa myli.


Samozrejme, ze to vidno. Tie peniaze sa proste minu v Blave, takze skoncia v nejakych blavackych vreckach, zamestnaju sa z toho stavbari, ti vyuzivaju miestne sluzby, potrebuju ubytovanie a dopravu, atd atd. To, ze ich efekt je maly z hladiska oficialneho ucelu, je mozne. Ale z hladiska ekonomiky je podstatne, ze sa daju blavakom a ostatnym sa povie "nesu penaze"
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod PK » 17. Aug 2018 12:20

Drx, nazvat tieto stavebne konzorcia blavacke vrecka chce naozaj odvahu.
Budovat ekonomiku vrazanim penazi na dlh skusal uz Meciar a nefungovalo to. Kolko penazi z rozpoctu na dialnicu ide robotnikom? A kolko z tych robotnikov je miestnych?
PK
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 999
Obrázky: 13
Založený: 10. Mar 2008 09:47

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod nevo83 » 17. Aug 2018 13:02

PK mam kamarata stavbara dost velka stavebna firma riaditel, sa ho pytam s akou idu marzou : ze ako kedy ale od 1,5-3p... Tak by ma kurna zaujimalo kde potom idu tie prachy. podotykam ze vacsinou su bud v konzorciu, alebo v subke 1 v poradi, kedze su velmi specificky..
nevo83
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Založený: 22. Mar 2017 18:00

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod DrX » 17. Aug 2018 13:09

PK napísal:Drx, nazvat tieto stavebne konzorcia blavacke vrecka chce naozaj odvahu.
Budovat ekonomiku vrazanim penazi na dlh skusal uz Meciar a nefungovalo to. Kolko penazi z rozpoctu na dialnicu ide robotnikom? A kolko z tych robotnikov je miestnych?


Na aky dlh? Vsak Slovensko praveze z rozpoctovych penazi dava na infrastrukturu velmi malo (od krizy skoro nic). Robotnikom ide znacna cast penazi, a ak nie su miestni, tak miestnym ide o to viac kvoli ubytovaniu, stravovaniu, doprave atd. Porovnaj to z KE krajom, kde stat proste neinvestuje skoro nic. A fakt musis mat velke klapky na ociach, ked pustas tieto dristy.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 17. Aug 2018 13:28

Ak si niekto mysli, ze tieto a akekolvek ine peniaze v Bratislave vidno tak sa myli.
funguje to tu takym stylom, ze napriklad presuvanie stredovych zvodidiel kvoli krizovatke Triblavina trva tyzden a sposobuje zdrzania do pol hodiny v spickach a kolony 10km. V normalnej krajine by to spravili za jednu noc.


my o koze a ty o voze. ja som pisal ze trnavske myto obnovi sukromnik lebo si tam urobi priestor ktory moze prenajimat. alebo nivy a kopa dalsich moznosti za ktore mesto nemina svoje prachy ....mozu tam byt obchody a restauracie ktore sa uzivia nielen vdaka dopytu s nahlasenym pobytom v BA ale aj nenahlasenym. toto v nejakom okresnom meste ci nebodaj dedine nie je mozne.

Vyše 120 000 ľudí cestuje denne z Trnavskej župy do Bratislavskej. ...

https://www.parlamentnelisty.sk/politik ... ave-303753

cize vyuzivaju cesty, mhd, produkuju odpad....akurat tam neprespavaju. urcite dalsie tisice z NR, GA, SA, NZ. ELZ, co s tym, nemalo by sa v podielovych daniach zohladnit aj toto ?
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod PK » 17. Aug 2018 14:01

Peniaze z rozpoctu by sa mali rozdelovat podla poctu obyvatelov, bez ohladu na trvale bydlisko, ktore je socialisticky prezitok. A podla poctu existujucich pracovnych miest. Zratat dokopy a z toho robit pomer podla ktoreho prerozdelovat dane.
PK
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 999
Obrázky: 13
Založený: 10. Mar 2008 09:47

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod DrX » 17. Aug 2018 15:56

Dalsi totalne nezmyselny prispevok: "by sa mali rozdelovat podla poctu obyvatelov" v akom celku a co je "pocet obyvatelov"? Presne podla poctu obyvatelov sa do krajov delia, akurat Blave sa prihadzuje viac, lebo zjavne nema dost!

A co je "pocet existujucich pracovnych miest"? Tych obsadenych, ci neobsadenych? To by sa este len generovali fiktivne miesta len aby sa ukradlo cim viac!

Kazdopadne, co by sa malo realne spravit je odburavat administrativu. Jednak, to zjednodusenie spravneho clenenia Blavy a Kosic by silne pomohlo. Ale pomohlo byt aj zdredukovat pocet krajov. Podla mna by sa mali zlucit KE+PO, BB+NR, ZA+Trencin, BA+Trnava. Taketo 4 kraje by mali prirodzene spadove oblasti (nie ako teraz, ze pol Trnavskeho kraja ma blizsie do BA nez do Trnavy a ze z PO je do Kosic blizsie nez z polky KE kraja).
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 17. Aug 2018 16:04

Peniaze z rozpoctu by sa mali rozdelovat podla poctu obyvatelov, bez ohladu na trvale bydlisko, ktore je socialisticky prezitok. A podla poctu existujucich pracovnych miest. Zratat dokopy a z toho robit pomer podla ktoreho prerozdelovat dane.


kraje prevadzkuju npr. domovy dochodcov a vlastne vsetko co maju na starosti vyuzivaju aj ine skupiny ako pracujuci. ale peniaze treba prerozdelit podla poctu pracovnych miest...ach jaj.

to ze sa prerozdeluju dane z prijmu FO je aj preto lebo to su daleko mensi balik oproti prijmom z DPH ci firemnym daniam. cize VUC to nemaju lahke.

este by ma zaujimalo ako prerozdeluje SSC ten svoj skromny balik na jednotky....
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod DrX » 23. Aug 2018 13:22

Ako si statni byrokrati v "stolici" Blavastanu zarabaju:
https://ineko.blog.sme.sk/c/490705/ako- ... statu.html
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod peterle » 28. Aug 2018 19:03

Ako že sa to Bratislave prihadzuje viac?
Ináč hutorák sa neomylne pozná podľa tej "blavy" :D
peterle
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 592
Obrázky: 231
Založený: 13. Júl 2011 13:31

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod vladik67 » 30. Aug 2018 06:22

Hoci som to už napísal v téme "Tunel Višňove", nedá mi aby som svoj príspevok skopiroval aj tu, keďže obsah príspevku ma bližšie najmä k tejto téme.

https://www.dialnice.info/viewtopic.php ... 53#p210753

Tak z tohto článku až mrazí! a najmä veta citujem: "Žilinská župa chce od štátu odškodné. Dôvodom je meškanie stavby najdlhšieho tunela"

To akože nie je dosť žilinskej krajskej župe (nová metla a zviditeľňovanie?), že podstatne najvyššie financovanie dialnic a ciest už viac ako celé desaťročie prebieha najmä v okoli Žiliny, ako aj v ich župe (D1, D3) na úkor ostatných krajov? Už kuvikjú hlasy, že by sa mal stavať aj východný obchvat mesta Žilina najmä pre nedisciplinované poľské kamiony. Tak to je už silná káva aj pre trpezlivých, ktorí čakajú na obyčajné obchvaty.
Mal by sa Prešovský samosprávny kraj sťažovať, že sa nebuduje obchvat Prešova a oddiaľuje výstavba severeného úseku R4 ale aj stále sa odsúvajúca stavba úsekovi R4 a kamiony ničia krajské cesty od Vyšného Komarnika po Prešov obzvlášť v Prešove (na sídlisku Sekčov) a nestačia to opravovať.
Košický samosprávny kraj by sa mal sťažovať na meškanie a nekonečné oddiaľovanie R2, Soroška, obchvat Košíc, obchvat Dvorianok, nepokračovanie výstavby na D1 v okoli Sečoviec a Michaloviec a pýtať si za to odškodné.
To nehovorím o ďalších krajoch najmä banskobystrickom, kde situácia je obdobná najmä na juhu.

Nechcem šíriť niejaké nenávistné komentáre, ale nech sa poniektorí zodpovední lokalpatrioti a lobisti zobudia, obzvlášť v Žiline, a že neexistuje len Žilina. Nech doprajú aj financie a výstavbu kvalitných ciest do iných kútov Slovenska a nech sa nevyhovárajú "na intenzity" a že "nič tu nie je". Lebo pokiaľ nebude vyhovujúca infraštruktúra najmä pre medzinárodnú prepravu, tak sa tu skutočne nič nepostaví (viď len nedávne BMW pri Košiciach, ale pekný príklad z minulosti ako sa to robí - podmienky výstavby infraštruktúry a obidlí pre KIA pri Žiline, lebo ani tu by asi nič nebolo a určite by nemali tohto investora a k nemu pripojených ďalších subdodávateľov) a zamestnanosť ale aj zlyhávanie dopravy a zvyšovanie nehodovosti bude na tej alebo ešte horšej úrovni v čase údajného ekonomického rozmachu.
vladik67
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 586
Obrázky: 111
Založený: 02. Jan 2011 10:34

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 30. Aug 2018 06:52

typicky pripad malomestiakov (m.m). tvaria sa ako m.m. a chovaju sa ako m.m. takze su to m.m.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: D1 tunel Višňové

Odoslaťod IceFox » 30. Aug 2018 08:17

Požadovanie si peňazí za meškanie mi príde zvláštne. V ŽSK by si mali uvedomiť ,že D1 (resp. D1) len ide cez ich územie - tá diaľnica patrí štátu ,nie im. Takže akým právom by mali dostať odškodné? Aj keby sa stavialo Višňové 100 rokov ,ŽSK sa na to môže maximálne pozerať.
"Žilina zjedla všetko"
Isteže... Preto existuje R1 :roll: Uvedomte si ,že za možno 70 rokov sa prvý krát investovalo/investuje do dopravy v ŽSK - bohužiaľ ako na potvoru je to križovatka na všetky smery a musi sa riešiť kolaps pod Strečnom a medzi CA - ZA.
Áno, ideálne by bolo aby sa krajina rozvíjala rovnomerne. Lenže tak to nikdy fungovať nebude.
Stačí dostaviať Višňové a D3 medzi CA - ZA a R2 bude mať ruky voľné. To vám tak strašne kole oči?
Cogito ergo sum.
Obrázok používateľa
IceFox
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 989
Obrázky: 2
Založený: 09. Máj 2017 15:14
Bydlisko: CA

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod nevo83 » 30. Aug 2018 09:18

Jasne dokoncit D1+D3, potom R3, potom opravit postavene+rozsirit a tak za 40rokov sa rozhodnut ze dajme nieco aj na D1 vychod a 1/2 na R2...
Cize vlastne Tie dialnice si mozno uziju moji vnuci...
Mas pravdu spravodlivost nikdy nebude, a preto by Ti nemuselo vadit ze teraz sa vsetko presunie do BB a Ke kraja... ved ZA kraj nedostavanych 20km na D3 neako prezije..

Nadavate na vychodniarov v Ba, ale najviac si urvali a bojovali za svojich Slotovci a Chomovci...
nevo83
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Založený: 22. Mar 2017 18:00

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod milan_KM » 30. Aug 2018 09:29

Najvypuklekšie dopravné problémy má Bratislavský a Žilinský kraj. Každý deň v rádiu tá istá pesnička dookola. A dopravné problémy v trase R2 nejak zožrala koza....

Ale hlavne, že budeš mať skvelý pocit z plného profilu pre 8000 vozidiel... Logika a čítanie s porozumením .. nula bodov...
milan_KM
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 266
Založený: 05. Mar 2012 23:31

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod sendvo » 30. Aug 2018 09:35

pockat pockat. tak ked sa od duhy ziada odskodne tak je to super, treba im klepnut po prstoch ale ked sa zilinsky kraj ozve tak to je malomestiactvo a zilinske dopravne ihrisko :D nie ze by ma nejak extra trapilo kde sa stavaju dialnice, nezijem tam. ale niektore debaty tu su fakt na pobavenie.
https://freebitco.in/?r=41546130
Obrázok používateľa
sendvo
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 505
Obrázky: 54
Založený: 24. Jan 2010 11:04
Bydlisko: Wien (A) / original Zilina

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod 1mmortal2 » 30. Aug 2018 09:54

Nechapem ako mozes spajat narokovatelnu zmluvnu pokutu s nejakym blabotanim o odskodneny ktore je zalozene na co sa babe prisnilo. To by si mali narokovat vsetci kde je planovana D/R a doslo k posunu ternimov, ci uz pocas alebo este pred zaciatkom vystavby, t.j na celom Slovensku skoro pri kazdom useku
1mmortal2
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 443
Obrázky: 37
Založený: 28. Dec 2007 18:34
Bydlisko: Trencin

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod IceFox » 30. Aug 2018 11:04

nevo83 napísal:potom R3

Prečo? R3 sú vlastne pospájané obchvaty. A tie sa budujú keď budú potrebné. Teraz a ani najbližšiu dobu nebudú.
nevo83 napísal:potom opravit postavene+rozsirit

Kde? Jediné miesto kde sa rozširuje je Blava a to už prebieha a na opravu máme ešte relatívne mladé diaľnice.
nevo83 napísal:preto by Ti nemuselo vadit ze teraz sa vsetko presunie do BB a Ke

Po už mnou spomenutej dostavbe sa presunie. Pretože sa bude stavať R2 a časť D1 ,ktorá sa nachádza... wait for it... v Košickom kraji.
nevo83 napísal:Cize vlastne Tie dialnice si mozno uziju moji vnuci...

Prečo? Však vy sami sa nás tu snažíte vehementne presvedčiť ako sa R2 superrýchlo a superlacno postaví. Dostavba Višňového a D3 nebude toľko trvať aby si si to neužil :D
nevo83 napísal:ved ZA kraj nedostavanych 20km na D3 neako prezije..

Ukáž mi časť Slovenska ,kde kvôli chýbajúcej R2 mešká VHD 110 minút. Ukáž mi časť ,kde ideš 7,5 kilometra ,30 minút. Alebo vám kolóny od križovatky v CA až po hranice prídu OK?
Cogito ergo sum.
Obrázok používateľa
IceFox
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 989
Obrázky: 2
Založený: 09. Máj 2017 15:14
Bydlisko: CA

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 30. Aug 2018 11:05

to nikdy nebude fungovat je podobne ako mantra trh vsetko vyriesi. da sa na to odvolavat a este lepsie vyhovarat. mame asi 650 km plnych profilov co je pro prepocte na obyvatelov porovnatelne s ceskom ale menej ako v madarsku. ale hlavne ich rozmiestnenie je daleko horsie.

Stačí dostaviať Višňové a D3 medzi CA - ZA a R2 bude mať ruky voľné. To vám tak strašne kole oči?


podla cesty.ineko to bude za 650 mil a zabudol si D1 tur-hub za skoro 900 mil. to bude tak suma na cele 7 rocne obdobie 2021-27 ale skor viac lebo rozpocet sa bude znizovat. ale evidentne to povazujes za malickost. cize odpoved je ano.

Najvypuklekšie dopravné problémy má Bratislavský a Žilinský kraj. Každý deň v rádiu tá istá pesnička dookola. A dopravné problémy v trase R2 nejak zožrala koza....


v BA kraji sa stavia ale najma R7 skor ublizi ako pomoze. riesenie su kolaje. v ZA kraji sa stavia. zle nakreslenych 25 km okolo ZA co nevyriesi smer CA-MT, 6 km okolo CA a 15 km okolo. RK. ostane 5 km brodno-KM kde chyba 2+2 aby sa dalo dalej plakat a vydierat.

Ale hlavne, že budeš mať skvelý pocit z plného profilu pre 8000 vozidiel... Logika a čítanie s porozumením .. nula bodov...


poviem to takto: krivan-tomasovce ma vacsi zmysel ako turany-hubova a KM-oscadnica aj ked su nizsie intenzity.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 30. Aug 2018 11:18

Prečo? R3 sú vlastne pospájané obchvaty. A tie sa budujú keď budú potrebné. Teraz a ani najbližšiu dobu nebudú.


iste obchvat MT, ked maju cez mesto 2+2. kde su obchvaty trstena-nizna az po s. dubovu ? kde je obchvat KA, siah a dobra niva ? tvrdosin v tendri, KA sa ide nakreslit a sahy zevraj ani ciarka na mape. to vsetko uz davno malo byt. evidentne ti nechodia kamiony 10 metrov od domu.

Po už mnou spomenutej dostavbe sa presunie. Pretože sa bude stavať R2 a časť D1 ,ktorá sa nachádza... wait for it... v Košickom kraji.


ten kusok budimir-bidovce aj privadzacom a kvaziRC s prechodmi pre chodcov a semaforov ? taka "RC" potom moze byt aj lavobrezna a estakada v ZA.... pokracovanie od bidoviec je na urovni EIA. madarom konci M3 daleko na nyiregyhazou...

Ukáž mi časť Slovenska ,kde kvôli chýbajúcej R2 mešká VHD 110 minút. Ukáž mi časť ,kde ideš 7,5 kilometra ,30 minút. Alebo vám kolóny od križovatky v CA až po hranice prídu OK?


ukaz mi kde na slovensku, cesku, polsku alebo madarsku idu stavat dialnicu za 300+ milionov na vyriesenie jednej krizovatky a 5 km cesty. lebo od konca 2+2 pri brodne po radolu je 5 km.

https://www.google.sk/maps/dir/49.26290 ... m2!4m1!3e0

Logika a čítanie s porozumením .. nula bodov...


zilinske planovanie dopravy: spocitajme auta a tam kde je viac postavme cestu. ze kto kam smeruje je jedno, ze co s autami vo velkom este sa nas tiez netyka. no proste odbornici. a vobec nebrat do uvahy ze niekde je 200-400.000 obyvatelov nenapojenych na dialnicu, sak ved nie su intenzity....
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod IceFox » 30. Aug 2018 11:38

devil napísal:podla cesty.ineko to bude za 650 mil a zabudol si D1 tur-hub za skoro 900 mil.

Nezabudol. Ten úsek je relatívne znesiteľný a bohvie koľko bude trvať ,kým bude pripravený na stavbu.
devil napísal:ostane 5 km brodno-KM kde chyba 2+2 aby sa dalo dalej plakat a vydierat.

Na 5 km toho navydieraš... A nie ,neostane.
devil napísal:krivan-tomasovce ma vacsi zmysel ako turany-hubova a KM-oscadnica aj ked su nizsie intenzity.

Prečo?
devil napísal:kde je obchvat KA, siah a dobra niva ? tvrdosin v tendri, KA sa ide nakreslit a sahy zevraj ani ciarka na mape. to vsetko uz davno malo byt.

To len potvrdzuje , že R3 nebude dlhé roky ešte postavená. Len niektorí jedinci fóra už vidia len sever a nič iné.
nevo83 napísal:Jasne dokoncit D1+D3, potom R3,

---
devil napísal:ten kusok budimir-bidovce aj privadzacom a kvaziRC s prechodmi pre chodcov a semaforov ?

Nie ,myslel som
devil napísal:pokracovanie od bidoviec

ale neuvedomil som si ,že
devil napísal:je na urovni EIA.

Ospravedlňujem sa.
devil napísal:ukaz mi kde na slovensku, cesku, polsku alebo madarsku idu stavat dialnicu za 300+ milionov na vyriesenie jednej krizovatky a 5 km cesty. lebo od konca 2+2 pri brodne po rakolu je 5 km.

Až na to ,že som myslel VHD/MHD v CA. Nevadí. A privádzač ,ktorý má vyriešiť križovatku sa má postaviť samostatne. Tu ide aj o to ,že tie intenzity sú na 2 pruh veľa. A preklesiť by to trvalo dlho - toľko času už nie je. Je šťastie ,že vôbec vypadla taká kravina ako hĺbený tunel Kysuca.
Cogito ergo sum.
Obrázok používateľa
IceFox
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 989
Obrázky: 2
Založený: 09. Máj 2017 15:14
Bydlisko: CA

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 30. Aug 2018 12:03

To len potvrdzuje , že R3 nebude dlhé roky ešte postavená. Len niektorí jedinci fóra už vidia len sever a nič iné.


polsko a madarsko maju aj ramci potrieb plne profily. my nie sme schopny postavit ani obchvaty. preco take ignorantstvo ? lebo ide mimo ZA ?

Nezabudol. Ten úsek je relatívne znesiteľný a bohvie koľko bude trvať ,kým bude pripravený na stavbu.


otazka vole. nejake odvolacky a dovolania to zdrzia o par tyzdnov ci mesiacov. zakladna otazka ohladom trasy je vyriesena.

Ospravedlňujem sa.


cize uznavas ze v KE kraji dialnice chybaju a tym na Sk je ich rozmiestnenie nerovnomerne a nespravodlive ?

Až na to ,že som myslel VHD/MHD v CA. Nevadí. A privádzač ,ktorý má vyriešiť križovatku sa má postaviť samostatne. Tu ide aj o to ,že tie intenzity sú na 2 pruh veľa. A preklesiť by to trvalo dlho - toľko času už nie je. Je šťastie ,že vôbec vypadla taká kravina ako hĺbený tunel Kysuca.


a CA sa uz stavia. vsade kde je platna zmluva uz nie je dovod stazovat sa ze sa to neriesi.

Prečo?


lebo hlavne po lovinobanu je horsia cesta.

https://www.google.com/maps/@48.4752502 ... 312!8i6656

https://www.google.sk/maps/@49.3582798, ... 312!8i6656
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Vlados » 30. Aug 2018 13:13

horšia ako čo? ako Nováky - Prievidza? :shock: (min. dve stovky km jedničiek sú na tom horšie ako táto. tu je zlá vlastne iba jedna zákruta+križovatka.)
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 9 hostí.