Moderátor: Moderátori
KN.SK napísal:Parkovanie čiastočne i na chodníku u nás v Komárne. Predtým nesmeli vozidlá parkovať na chodníku a tak blokovali často dopravu, vznikali nebezpečné stavy. A tak bola Komenského ulica premaľovaná:
1909
Vlados napísal:Roky to tak fungovalo a tak to mala samospráva legalizovať... a po termíne aj legalizovala. Ešte by to chcelo zlepšiť údržbu o zeleň - nech kríky nezasahujú (toľko) do chodníka. Žiaľ prvý rok budú vyzerať ako postihnuté.
asdf napísal:Hank: Presne na to som sa vlastne chcel spýtať. Oni to Rakušáci majú v normách, že každé priecestie musí mať min. 4 výstražníky, na každej strane dva. S ohľadom na konštrukciu toho svetelného signálu asi nevyhnutnosť (teraz myslím stran viditeľnosti apod., neprítomnosť dvojvláknových žiaroviek nepredpokladám). To je ďalšia kopa peňazí na každé priecestie v okamihu keď sa ŽSR rozpadajú samotné trate.
asdf napísal:Takže z civilizovaného sveta škrtám Talianov, Francúzov, USA a pár ďalších krajín
asdf napísal:A tá EN 12368 to je nejaká značka kvality?
asdf napísal:vyžaduje množstvo elektroniky okolo, ktorá tak, aspoň z drážnej skúsenosti, obmedzí život zariadenia viac, než samotné LEDky.
asdf napísal:keď teda ŽSR nezvládajú oveľa základnejšie činnosti, prečo preboha po nich chcieť obrovskú akciu na výmenu všetkých PZS/PZZ v republike? Ako prečo nie, ale takto budú v SR zažívať oba typy závor ešte naši pravnuci...
sendvo napísal:nepamatam si ze by som niekde v taliansku alebo francuzsku videl jedine priecestie bez zavor
sendvo napísal:nie ale urcite budem viac verit norme, ktora prisla po desatrociach skusenosti a vyskumov z krajiny ktora ma 33 000 km zeleznic
sendvo napísal:mi pripominas jedneho znameho, ktory si odmieta kupit novsie auto lebo "je tam prilis vela elektroniky". ale vobec ti nevadi ze to je priemyselna elektronika, ktora musi nieco vydrzat
sendvo napísal:a vsetko je modularne. vsetko je vymyslene staci to len kupit a namontovat.
sendvo napísal:to nikto od nikoho nechce. ved aj v nemecku stale najdes stare priecestia aj na hlavnych tratiach. len by bolo fajn keby sa uz konecne rozhybali. doteraz nemuseli nic robit a zrazu ked im treba zdvihnut zadok tak to je problem. kolko sa za posledne 4 roky rekonstruovalo priecesti, ktore uz mohli byt po novom...
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 35 hostí.