Stránka 5 z 20

Re: Ján Počiatek a jeho práca - minister dopravy ( 2012 - )

OdoslaťOdoslané: 29. Apr 2012 22:38
od mcmillan
Nech program vlády v oblasti výstavby diaľnic je zamýšľaný akokoľvek, pokiaľ by toto vyšlo viewtopic.php?f=35&t=17021, tak by to mohol byť dovod posunúť priemerný počet km otváraných úsekov D1 aspoň o milimeter vyššie.

P.S.
Kedysi som bol v Prešove a zmohla ma tá atmosféra "strateného" východu (nemyslím to negativisticky ale empaticky) a povedal som si, že by to chcelo sem dať napr. automobilku. Tak vám držím palce.

Re: Ján Počiatek a jeho práca - minister dopravy ( 2012 - )

OdoslaťOdoslané: 30. Apr 2012 08:06
od aquila
co sa tyka spojazdnenia 130km dialnic do 2014, tak tomu sa mi nechce verit. lebo realne sa to ani neda.
taktiez ze v roku 2014 bude rozostavanych 240 km D a RC ..

Re: Ján Počiatek a jeho práca - minister dopravy ( 2012 - )

OdoslaťOdoslané: 30. Apr 2012 08:13
od sergej
Oni si asi opat zacnu pocitat dvojnasobok za plny profil. Pockajme si na aktualizovany program vystavby, potom budeme snad mudrejsi...

Re: Ján Počiatek a jeho práca - minister dopravy ( 2012 - )

OdoslaťOdoslané: 30. Apr 2012 10:02
od Andrej
Ten plan pocital este so zacatim vystavby usekov Hubova-Ivachnova ci Levoca-Jablonov v minulom roku, k tomu bolo zaratane otvorenie R1 NR-BB, takze ostavaju useky KE-Milhost, DS-Turany, Janovce-Levoca a Fricovce-Svinia ;-)
Zaujimavejsi rok na otvaranie bude 2015, len v tomto roku by sa mohlo otvorit cez 50 km na D1 a R2/R3, pokial sa stihnu zafinancovat z eurofondov.

Re: Ján Počiatek a jeho práca - minister dopravy ( 2012 - )

OdoslaťOdoslané: 30. Apr 2012 10:45
od aquila
hej, 2015 bude vyslovene zlomovym a mam taky dojem, ze to bude rok s najviac otvorenymi km D a RC v historii a to nebude ani volebny :)

Re: Ján Počiatek a jeho práca - minister dopravy ( 2012 - )

OdoslaťOdoslané: 30. Apr 2012 11:14
od Andrej
Nebude volebny, avsak bude 2 mesiace pred volbami. Je mozne, ze ku koncu roka 2015 sa budu otvarat stavby ako Hubova-Ivachnova, Janovce-Jablonov, mozno Svrcinovec-Skalite, ZV-Pstrusa, Pstrusa-Krivan, Ruskovce-Pravotice, nieco na Orave, slavnostne prerazenie Visnoveho, slavnostne poklepanie D4...

Re: Ján Počiatek a jeho práca - minister dopravy ( 2012 - )

OdoslaťOdoslané: 30. Apr 2012 11:38
od aquila
vlastne mas pravdu, takze to vlastne bude volebny rok, lebo pred predpokladanymi marcovymi volbami 2016 sa toho moc nestihne otvorit, kedze to bude este zimna sezona, maximalne tak predcasne aby sa mohli prestrihavat pasky, ale kedze cerpanie fondov konci 2015, tak sa to musi stihnut do 2015 a vtedy ozaj je to tlacene z dvoch koncov docerpanie eurofondov ako aj volby.. no 2014 a 2015 bude musiet byt konecne skutocnym rokom bagra

Re: Ján Počiatek a jeho práca - minister dopravy ( 2012 - )

OdoslaťOdoslané: 23. Jún 2012 19:33
od Pacho
Tak ten náš minister sa ešte asi neprebudil z povolebénej letrargie. Hádam by mohol začať aj pracovať.

Re: Ján Počiatek a jeho práca - minister dopravy ( 2012 - )

OdoslaťOdoslané: 23. Jún 2012 20:54
od granite01
aquila napísal:vlastne mas pravdu, takze to vlastne bude volebny rok, lebo pred predpokladanymi marcovymi volbami 2016 sa toho moc nestihne otvorit, kedze to bude este zimna sezona, maximalne tak predcasne aby sa mohli prestrihavat pasky, ale kedze cerpanie fondov konci 2015, tak sa to musi stihnut do 2015 a vtedy ozaj je to tlacene z dvoch koncov docerpanie eurofondov ako aj volby.. no 2014 a 2015 bude musiet byt konecne skutocnym rokom bagra


No ale zabudli ste na to, že od roku 2014 začína nové programovacie obdobie . . . je možné aj poklepkávať základné kamene :D

Re: Ján Počiatek a jeho práca - minister dopravy ( 2012 - )

OdoslaťOdoslané: 24. Jún 2012 08:42
od aquila
to je tiez pravda a ked nieco dobre dopredu pripravia mozu tendrovat od januara 2014 a pri trosku stastia nejake jednoduche veci mozu byt aj dokoncene. Ale poklepavat tiez mozu. Odvysle od priprav. Ale zrejme sa hecno aj do D4 v 2015 cez PPP.

Re: Ján Počiatek a jeho práca - minister dopravy ( 2012 - )

OdoslaťOdoslané: 24. Jún 2012 10:18
od i15
Pociatek toho vela nehovori, ale najdolezitejsie je, ze v NDS pracuju ovela rychlejsie ako po predchadzajucej zmene vlady a nechcu nic zasadne menit. Vsetky pripravovane tendre na vystavbu a dokumentacie sa rozbehli ako keby sa ani vlada nemenila.

Re: Ján Počiatek a jeho práca - minister dopravy ( 2012 - )

OdoslaťOdoslané: 24. Jún 2012 18:18
od Lifko22
Tak zrejme všetko bolo nasatvene dobre :D...takto by to malo fungovať po každej zmene vlady....:)

Re: Ján Počiatek a jeho práca - minister dopravy ( 2012 - )

OdoslaťOdoslané: 25. Jún 2012 12:38
od Andrej
Pacho napísal:Tak ten náš minister sa ešte asi neprebudil z povolebénej letrargie. Hádam by mohol začať aj pracovať.

Pacho, hodnotis ludi podla toho, co realne robia, alebo podla ich reci?

Pociatek je zrejme prvy minister (a zo Smeru asi jediny), ktory neurobil kompletne cistky vo vsetkych poziciach, a to dokonca aj na vrcholnych postoch NDS, ktore rozhoduju o stovkach mil. €. Nic sa nestoplo, pokracuje sa v rozbehnutych tendroch a dokonca sa zacali aj dalsie, priprava aj vystavba, nemenia sa nezmyselne varianty. Ze su takmer vsetky tendre zdrzane este z figelovej "ery", je nasledkom zleho zakona o VO.
Uvidime, nakolko sa Pociatkovi podari vycerpat OPD a upravit VO tak, aby sa neopakovali sucasne problemy, potom ho budem hodnotit. Ale prvych cca 100 dni hodnotim pozitivne.

Re: Ján Počiatek a jeho práca - minister dopravy ( 2012 - )

OdoslaťOdoslané: 25. Jún 2012 15:52
od Tomas PO
len aby to teraz "neprislo"

Re: Ján Počiatek a jeho práca - minister dopravy ( 2012 - )

OdoslaťOdoslané: 25. Jún 2012 19:49
od i15
ale treba povedat, ze pokracuje aj v tych zlych veciach, napr. cakanie na Godota Turany-Hubova, alebo letargia pri zlucovani SSC a NDS

Re: Ján Počiatek a jeho práca - minister dopravy ( 2012 - )

OdoslaťOdoslané: 26. Jún 2012 09:42
od aquila
taktiez cakanie na godota co sa tyka ciest prvej triedy, a velke minus vidim v presune penazi z dopravy na pseudoprogram vzdelavanie mladych ..

za tu sumu, 330 mio euro by sa rapidne zlepsil stav vozoviek na slovensku a aj by to zamestnanlo ludi

Re: Ján Počiatek a jeho práca - minister dopravy ( 2012 - )

OdoslaťOdoslané: 26. Jún 2012 20:29
od perets
tak niečo by ostalo, ludia by mali prácu boli by spokojný a teraz sa budú vzdelávať v odboroch typu sociálna práca a ešte sa polovica peňazí preleje do súkromných vreciek

Re: Ján Počiatek a jeho práca - minister dopravy ( 2012 - )

OdoslaťOdoslané: 26. Júl 2012 16:11
od devil
Diaľnica D1 Turany – Hubová mala byť financovaná z eurofondov na roky 2007 až 2013. Lenže iba ak sa diaľnica skolauduje do konca roka 2015, čo v prípade vyše trojročnej stavby nie je možné. "Už dávnejšie bolo jasné, že minimálne časť z tohto úseku budeme financovať z budúceho programového obdobia, preto sa pripravil zásobník náhradných projektov," priznáva Kóňa. Náhradnými projektmi by mali byť diaľničné úseky Svrčinovec – Skalité a úseky Žilina – Strážov a Žilina – Brodno, ktoré majú byť odovzdané v roku 2015.

ked toto prejde tak to bude vacsi nezmysel ako PPP2.

Re: Ján Počiatek a jeho práca - minister dopravy ( 2012 - )

OdoslaťOdoslané: 26. Júl 2012 16:19
od Tomas PO
kto toto stale pretlaca??

Re: Ján Počiatek a jeho práca - minister dopravy ( 2012 - )

OdoslaťOdoslané: 26. Júl 2012 17:33
od Lifko22
No tak sú to najpripravenejšie úseky, iné nie sú. To je holá pravda.

Re: Ján Počiatek a jeho práca - minister dopravy ( 2012 - )

OdoslaťOdoslané: 26. Júl 2012 18:02
od i15
Strazov-Brodno s mega estakadou ponad priehradu a 2,2km tunelom chcu postavit za 3 a pol roka, ked este nie je ani vyhlaseny tender?

Re: Ján Počiatek a jeho práca - minister dopravy ( 2012 - )

OdoslaťOdoslané: 26. Júl 2012 19:36
od Lifko22
No tak nechajú preplatiť z eurofondov len to, čo sa postaví. :D A deto by mohli aj pri Hubová-Ivachnová. Veď čo už len v zime môžu robiť? Finálne práce dokončia na jar 2016 a zaplatia to zo štátneho rozpočtu... Či je to somarina čo som tu napísal? Aj keď si skôr myslím, že posledné mesiace sú už len na dokončievacie dokumentácie. :D

Re: Ján Počiatek a jeho práca - minister dopravy ( 2012 - )

OdoslaťOdoslané: 26. Júl 2012 20:09
od Andrej
Strazov-Brodno je de facto vysutazeny, avsak doba vystavby je 47 mesiacov. Museli by sa dohodnut so Skanskou na kratsej lehote vystavby.

Medzi nahradnymi projektmi je inac stale aj usek Budimir-Bidovce, tam by sa mali snazit maximalne urychlit pripravu, aby bol ako zalozny projekt spustitelny na vystavbu do konca r. 2013.

Re: Ján Počiatek a jeho práca - minister dopravy ( 2012 - )

OdoslaťOdoslané: 26. Júl 2012 20:41
od i15
Lifko22 napísal:No tak nechajú preplatiť z eurofondov len to, čo sa postaví. :D A deto by mohli aj pri Hubová-Ivachnová. Veď čo už len v zime môžu robiť? Finálne práce dokončia na jar 2016 a zaplatia to zo štátneho rozpočtu... Či je to somarina čo som tu napísal? Aj keď si skôr myslím, že posledné mesiace sú už len na dokončievacie dokumentácie. :D


to radsej dotiahnut pripravu nejakeho potrebnejsieho useku (napr.CA-hranica CR) a snazit sa, aby sa co najviac dalo prestavat do konca 2015

Re: Ján Počiatek a jeho práca - minister dopravy ( 2012 - )

OdoslaťOdoslané: 17. Aug 2012 14:17
od devil
skusil som urobit prehlad cerpania osi 5, je toho trochu vela, ked niekto vie nieco doplnit tak nech napise.

povodna alokacia 872 mil. €, (617 RC + 255 I. tr.), presun 55 mil. do KF kt. tymto prevzal s R4 pri KE a 200 mil. z RC na I. tr. cize 362 mil. RC a 455 I .tr.

R1 ZC- S. Podhradie - 130 mil. eur
R2 ZH obchvat 26 mil.
................................
R2 ZV vychod - pstrusa max. 133 mil.
R2 pstrusa - krivan max. 218 mil.
R2 ruskovce - pravotice max. 90 mil.
R3 Tvrdosin max. 117 mil.

TT obchvat 24 mil.
GA obchvat II. et. 5,8 mil.
GA obchvat III. et. 17,8 mil.
TN most 29 mil.
PP-KK I. et. 29 mil.
PO nabrezna 27 mil.
CA obchvat 5,6 mil
DK 3. pruh 8 mil.
ZV neresnica 6 mil.
oprava 100 km 8,5 mil.
el bezp. rizik NR+TT kraj 23 mil.
el bezp. rizik KE+PO kraj 27 mil.
VK reko 3,5 mil
mnisek nad PP 5,7 mil.

spolu 220 mil.

cakaju na tender/vyhodnotenie:

reko 40 mostov - max. 30 mil.
el bezp. rizik ZA+TN kraj – max 29 mil.
el bezp. rizik BB kraj – max 24 mil.
I/50 ruzova osada – max 6,6 mil.
I/65 kremnické Bane – max 14 mil. eur
I/66 polomka – max. 9 mil.
I/72 zbojská, sedlo - tisovec - max 25 mil. eur

spolu 137,6 mil.

vsetko bez dph aby sa to co najviac podobalo opravnenym nakladom. vyzera to tak ze ani ani oprava ciest nevycerpa balik, ostava vyse 100 mil. eur a na RC vyse 200 mil. eur. opakujem, vsetko netto sumy bez dph. pociatek ma co robit.