Stránka 5 z 124

OdoslaťOdoslané: 16. Jún 2006 12:00
od sezbrzni
... hokejovy sampionat v hokeji 2011 - BA, KE. o dovod viac, aby Slovensko sa posnazilo dokoncit dialnicne spojenie az do Kosic. mysli na to aj primator KE:

" .... pretože do Košíc môže zavítať aj 8-tisíc prechodných obyvateľov práve v súvislosti s hokejovými majstrovstvami - tímy, funkcionári, tréneri, ale aj fanúšikovia. Košická sieť hotelov sa musí nielen kapacitne, ale najmä kvalitou priblížiť k európskemu štandardu. S tým súvisí aj skvalitnenie služieb, čistota, dostatok parkovísk a celá kvalitná sieť komunikácií a chodníkov v nadväznosti na športovú halu, aby do jesene 2010 bolo všetko v perfektnom stave. Verím, že vtedy budú Košice už súčasťou európskej dialničnej siete," dodal primátor F. Knapík."

cely clanok (tyka sa vystavby hotelov a inych investicii v centre kosic) najdete tu:
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.ph ... 006/74255K

OdoslaťOdoslané: 16. Jún 2006 12:24
od Koksolam
Ono svojim sposobom tie majstrovstva by mohli naozaj pohnut terminom vystavby, ale KE pripojene na Zilinu a Bratislvu dialnicou nebudu ani v roku 2015...z dovodu toho, ze nikto snad asi neberie planovany polprofil smer Branisko Poprad za dialnicu . :wink:
Takze pokial nenajdeme na vychode ropu, mozme kludne snivat dalej o tom, ze hokejisti si pofrcia do Kosic zo zapadu dialnicou po Slovensku

OdoslaťOdoslané: 16. Jún 2006 12:39
od fh
Koksolam napísal:Ono svojim sposobom tie majstrovstva by mohli naozaj pohnut terminom vystavby, ale KE pripojene na Zilinu a Bratislvu dialnicou nebudu ani v roku 2015...z dovodu toho, ze nikto snad asi neberie planovany polprofil smer Branisko Poprad za dialnicu . :wink:
Takze pokial nenajdeme na vychode ropu, mozme kludne snivat dalej o tom, ze hokejisti si pofrcia do Kosic zo zapadu dialnicou po Slovensku


Ropu? Na Zemplíne nejaká je. Hokejisti do Košíc poletia, tí diaľnicu nepotrebujú. Ale kedy bude som zvedavý. Niekedy mi príde, že naťahovanie termínov kdekomu vyhovuje.

OdoslaťOdoslané: 16. Jún 2006 12:50
od Koksolam
Pozorovateľ napísal:
Koksolam napísal:Ono svojim sposobom tie majstrovstva by mohli naozaj pohnut terminom vystavby, ale KE pripojene na Zilinu a Bratislvu dialnicou nebudu ani v roku 2015...z dovodu toho, ze nikto snad asi neberie planovany polprofil smer Branisko Poprad za dialnicu . :wink:
Takze pokial nenajdeme na vychode ropu, mozme kludne snivat dalej o tom, ze hokejisti si pofrcia do Kosic zo zapadu dialnicou po Slovensku


Ropu? Na Zemplíne nejaká je. Hokejisti do Košíc poletia, tí diaľnicu nepotrebujú. Ale kedy bude som zvedavý. Niekedy mi príde, že naťahovanie termínov kdekomu vyhovuje.


Ja viem, ze na Zempline nejaka je, je aj inde, len strasne hlboko, v 80. rokoch za Komancov sa robili vrty, jeden napriklad v katasri obce Detrik, ktory bol pekne hlboky, az kym v nom nebuchli plyny :)
To s hokejistamy som myslel na fanusikov. Je v tom trochu ironie, nemyslel som to doslova.
Mas pravdu, to natahovanie vyhovuje viac ludom, aj stavebnym firmam, maju iste joby na dlhe roky dopredu.

OdoslaťOdoslané: 16. Jún 2006 13:38
od sezbrzni
presne, ide o fanusikov. vychodne a stredne slovensko, teda hlavne severne casti - to vsetko pojde smerom na PO (pokial nepojdu cez spisku a krompachy :) )

OdoslaťOdoslané: 16. Jún 2006 14:21
od Koksolam
sezbrzni napísal:presne, ide o fanusikov. vychodne a stredne slovensko, teda hlavne severne casti - to vsetko pojde smerom na PO (pokial nepojdu cez spisku a krompachy :) )


No cez Nahorny Karabach ( tak sme ho zacali volat s kamosom Krompasanom) urcite nikto nepojde :wink: Kazdy chce rychlo a pohodlne, takze skor vrchom, popripade do KE spodom. Ja len verim, ze aj ten impulz ohladom majstrovstiev zvysi zaujem o co najskorsiu dostavbu D1 , hoc aj mierne na ukor ostatnych usekov, ktore ale netvrdim, ze nie su potrebne.

OdoslaťOdoslané: 08. Aug 2006 12:34
od fh
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=25261#25261

Vyzerá to tak, že "príprava, pripraviť", to bude často používané slovo. 2013 BA-KE, 2018 celá D1. Dobre. Ale kedy sa začne stavať napr. ZA-RK? Ja viem, až keď sa to pripraví... :roll:

OdoslaťOdoslané: 08. Aug 2006 12:36
od Dialniciar
Pozorovatel napísal:http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=25261#25261

Vyzerá to tak, že "príprava, pripraviť", to bude často používané slovo. 2013 BA-KE, 2018 celá D1. Dobre. Ale kedy sa začne stavať napr. ZA-RK? Ja viem, až keď sa to pripraví... :roll:


Už by sa nezačalo stavať v tomto roku ani keby tu bolo PPP. :idea:

OdoslaťOdoslané: 08. Aug 2006 12:40
od johhan
Dy napísal:Už by sa nezačalo stavať v tomto roku ani keby tu bolo PPP. :idea:


Najhoršie je to že nie je ani jeden-jediný úsek D a RC projektovo a pozemkovo hotový ktorý by sa dal okamžite stavať. Najskorej budúci rok.

OdoslaťOdoslané: 08. Aug 2006 12:54
od fh
Je jasné, že tu má maslo na hlave predchádzajúca vláda. Kecala o PPP a skutek utek. Dúfam, že teraz bude vôľa nielen tieto úseky pripraviť, ale aj čím skôr začať stavať. Na to som zvedavý.

OdoslaťOdoslané: 08. Aug 2006 13:09
od Dialniciar
Pozorovatel napísal:Je jasné, že tu má maslo na hlave predchádzajúca vláda. Kecala o PPP a skutek utek. Dúfam, že teraz bude vôľa nielen tieto úseky pripraviť, ale aj čím skôr začať stavať. Na to som zvedavý.


PPP sa napáčilo Miklošovi a to bol základ, o ktorom som ja hovoril vždy. :idea:

OdoslaťOdoslané: 08. Aug 2006 13:11
od Koksolam
Mno, vzhladom nato, ze tema znela do roku 2010 a uz nikto o tomto fantazmagorickom termine nehovori, nebolo by treba premenovat tuto temu bud na do roku 2013 alebo ako tema pre "pametnikov" a zamknut ju?

OdoslaťOdoslané: 08. Aug 2006 13:20
od fh
Lepšie ako zamknúť je premenovať, napr. Spojenie BA-KE - kedy sa dokončí?

OdoslaťOdoslané: 08. Aug 2006 13:37
od Dialniciar
Pozorovatel napísal:Lepšie ako zamknúť je premenovať, napr. Spojenie BA-KE - kedy sa dokončí?


3. desaťročie v tomto tisícročí. 8)

OdoslaťOdoslané: 08. Aug 2006 14:55
od aquila
premenovane ;)

OdoslaťOdoslané: 08. Aug 2006 15:03
od Jarda
Asi tak. Myslím, že záleží na tom, kdy bude nutné rozšířit na plný profil úseky, které se budují na 1/2 profil. Poloprofil je dobré stavět tam, kde potřeba plného profilu nenastane dřív jak za 10 let, jinak ukončování a znovuzahajování staveb na stejném úseku výstavbu zbytečně prodražuje.

OdoslaťOdoslané: 08. Aug 2006 23:04
od Dialniciar
Jaroslav Štemberk napísal:Asi tak. Myslím, že záleží na tom, kdy bude nutné rozšířit na plný profil úseky, které se budují na 1/2 profil. Poloprofil je dobré stavět tam, kde potřeba plného profilu nenastane dřív jak za 10 let, jinak ukončování a znovuzahajování staveb na stejném úseku výstavbu zbytečně prodražuje.


V SR ani toto neplatí, viď tunel Branisko, kde bola zle spravená práca. :idea:

OdoslaťOdoslané: 08. Aug 2006 23:10
od Koksolam
Ja som zastancom plneho profilu na celej D1, nestve Vas, ze sa nic nevie v SR postavit poriadne a hlavne az do konca? Tu neobstoja kapacity, je smiesne stavat nosnu dialnicu prechadzajucou Slovenskom na niektorych miestach v polprofile..... vid dialnica za Sirokym, plny profil, potom zase pol profil ???

OdoslaťOdoslané: 08. Aug 2006 23:11
od Dialniciar
Koksolam napísal:Ja som zastancom plneho profilu na celej D1, nestve Vas, ze sa nic nevie v SR postavit poriadne a hlavne az do konca? Tu neobstoja kapacity, je smiesne stavat nosnu dialnicu prechadzajucou Slovenskom na niektorych miestach v polprofile..... vid dialnica za Sirokym, plny profil, potom zase pol profil ???


Akože nič ????

Ladce-Sverepec, Mierová-Senecká, ...

OdoslaťOdoslané: 08. Aug 2006 23:18
od Koksolam
Dy napísal:
Koksolam napísal:Ja som zastancom plneho profilu na celej D1, nestve Vas, ze sa nic nevie v SR postavit poriadne a hlavne az do konca? Tu neobstoja kapacity, je smiesne stavat nosnu dialnicu prechadzajucou Slovenskom na niektorych miestach v polprofile..... vid dialnica za Sirokym, plny profil, potom zase pol profil ???


Akože nič ????

Ladce-Sverepec, Mierová-Senecká, ...


Ja som myslel to, ze cela D1 ma byt vcelku plny profil, od BA az po KE, ale to tak nevyzera :cry: Dy a mam na teba osobny dotaz, ako by si hodnotil kvalitu novootvorenych usekov na zapade a naopak napriklad useku Hybe Vazec a podobne. Podla mna je to po Sverepec povrch OK, ale pri tatrach je povrch uz od otvorenia ubohy, sama priecna nerovnost a vlna, pripada mi ako betonka do Prahy bez trieskania tlmicov na dilatackach. Najprv som si myselel , ze maju vadne zemne teleso, ale ono to plachti aj na mostoch....

OdoslaťOdoslané: 08. Aug 2006 23:20
od Dialniciar
Koksolam napísal:
Dy napísal:
Koksolam napísal:Ja som zastancom plneho profilu na celej D1, nestve Vas, ze sa nic nevie v SR postavit poriadne a hlavne az do konca? Tu neobstoja kapacity, je smiesne stavat nosnu dialnicu prechadzajucou Slovenskom na niektorych miestach v polprofile..... vid dialnica za Sirokym, plny profil, potom zase pol profil ???


Akože nič ????

Ladce-Sverepec, Mierová-Senecká, ...


Ja som myslel to, ze cela D1 ma byt vcelku plny profil, od BA az po KE, ale to tak nevyzera :cry: Dy a mam na teba osobny dotaz, ako by si hodnotil kvalitu novootvorenych usekov na zapade a naopak napriklad useku Hybe Vazec a podobne. Podla mna je to po Sverepec povrch OK, ale pri tatrach je povrch uz od otvorenia ubohy, sama priecna nerovnost a vlna, pripada mi ako betonka do Prahy bez trieskania tlmicov na dilatackach. Najprv som si myselel , ze maju vadne zemne teleso, ale ono to plachti aj na mostoch....


Na západe, na českej D2 ťa "trasie a trasie", ... na slovenskej D1 je to dobré podľa mňa na celej dĺžke, len by potrebovali opraviť staré úseky, t.j. staršie ako 15 rokov. :idea:

OdoslaťOdoslané: 08. Aug 2006 23:24
od Koksolam
Dy napísal:
Na západe, na českej D2 ťa "trasie a trasie", ... na slovenskej D1 je to dobré podľa mňa na celej dĺžke, len by potrebovali opraviť staré úseky, t.j. staršie ako 15 rokov. :idea:


No s tym plachtenim to snad zbadas pri svojej ceste po Slovesnku, tu naozaj nie je nieco v poriadku, naozaj to tam plachti a je vidiet priecne hrby aj v 130 km/h volnym okom! A to myslim nove useky, nie len nanovo preasfaltovane :!:

OdoslaťOdoslané: 08. Aug 2006 23:25
od Dialniciar
Koksolam napísal:
Dy napísal:
Na západe, na českej D2 ťa "trasie a trasie", ... na slovenskej D1 je to dobré podľa mňa na celej dĺžke, len by potrebovali opraviť staré úseky, t.j. staršie ako 15 rokov. :idea:


No s tym plachtenim to snad zbadas pri svojej ceste po Slovesnku, tu naozaj nie je nieco v poriadku, naozaj to tam plachti a je vidiet priecne hrby aj v 130 km/h volnym okom! A to myslim nove useky, nie len nanovo preasfaltovane :!:


Tak ja sa zameriam aj na to plachtenie. :idea:

OdoslaťOdoslané: 08. Aug 2006 23:26
od Dialniciar
Nakoniec, hlavná spojnica krajiny je pravidelne zaplavovaná:

Nečistenie priekop, napríklad BA-TT, alebo povodne PO-KE, kde sa to však vedelo už pri stavaní. :roll:

OdoslaťOdoslané: 08. Aug 2006 23:34
od Andrej
Koksolam napísal:Ja som myslel to, ze cela D1 ma byt vcelku plny profil, od BA az po KE, ale to tak nevyzera :cry: Dy a mam na teba osobny dotaz, ako by si hodnotil kvalitu novootvorenych usekov na zapade a naopak napriklad useku Hybe Vazec a podobne. Podla mna je to po Sverepec povrch OK, ale pri tatrach je povrch uz od otvorenia ubohy, sama priecna nerovnost a vlna, pripada mi ako betonka do Prahy bez trieskania tlmicov na dilatackach. Najprv som si myselel , ze maju vadne zemne teleso, ale ono to plachti aj na mostoch....


Tu suhlasim s Koksolamom - usek Hybe-Vazec je od otvorenia v hroznom stave, ako keby mal 30 rokov. Ostatne nove useky na dialniciach a RC su o.k, mozno este okrem mostu cez Vah pri Beckove :roll: