Podla mňa ste si tému pomýlili.
D1 BA-ZA spojí za minimálne náklady až 3 krajské mestá s hlavným mestom. To je 50% SR. Aj ked sa pozriete na mapu priemyslu a rozvoja tak je to v tejto osi. A čo treba spraviť je rozšírenie D1 BA-TT lebo sa tu fest zahusťuje okolo Senca až po Trnavu. A v Blave sú rozbehnuté projekty bývania a obchodných centier cez 50 miliárd Sk a na to sa viažu nové investície. KIA podporila výstavbu D1 do ZA, ale už v Martine je napríklad VW a to dost dlho.
Ale aj tak je to iná téma .. iné je trasovanie .. iné je dopravná situácia. Čo je na juhu
Čo je v BB
A čo je od Zvolena po Košice
Tam stačí pár milárd a tie tam aj idú na riešenie pár obchvatov.
Kým cesta I. triedy je zadarmo tak pol profil rýchlostnej cesty je spoplatnený a pritom je to len cesta I. triedy. Ale to vám inteligentným ako napríklad autor
www.blizsienaokolo.com stále nedošlo.
Kysuce .. mega investície do zimných stredísk. A sneh už tam je.
Orava .. hlavný dopravný ťah na Polsko.
Ružomberok .. tam je ovela viac než iba papierne.
Martin .. strojárske centrum.
Liptovský Mikuláš .. mega investície do cestovného ruchu.
Poprad .. centrum regiónu, letisko.
Možete si tu písať ako je R1 alebo R7 lacná .. ale veď to može byť. Ale prečo teda aj tak stále sa jazdí severom a nie juhom. A že Košičania jazdia cez Budapešť
Aj moj otec tade niekedy jazdí. Ale nie vždy je to šetrenie času a kto to hovorí tak ten klame.
Počasie ? Až ja mám prehlad tak na juhu zase na jar aj leto sú povodne.
Treba riešiť to čo potiahne ekonomiku a to je trasa D1 a R1 a to sa rieši.
Rajecký variant
A to už prečo
Kto sa bojí že doprava skolabuje na BA-ZA
Dialnica 2+2 pruhy, cesta 2 pruhy, ešte jedna cesta 2 pruhy, železnica na 160-220 km/h a do budúcnosti vodný kanál. Nebál by som sa problémov a ked budú tak budú ako sa patria na priemyselnú oblasť. Bežte pozrieť na Detroit alebo Porúrie alebo Toronto. Všade som bol tak že vím čo píšem.
Ale stále je to fest mimo tému.