Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti
Odoslané: 17. Okt 2019 13:06
to nic nemeni na FAKTE ze cesi aj madari si tazku hlavu z CORE do 2030 nerobia. cize nie je dovod robit vynimky a uprednostnovat aj ked hlavne ukazovatele maju problematicke. to je dialnicna obdoba pomahania "nasim ludom".
treba urobit rebricek. na D1 uz ostava len zopar usekov vratane na vychod za KE a turany-hubova co urcite vychadza zle. uz aj z toho co si sam zacal pocitat vyplynulo ze aj zvysok D3 ma problem. na R4 ma problem SO PO II. ako plny profil, preto sa tak intenzivne pretlaca miestnou loby. tazke najvacsie priority na severe maju problemy. na juhu na R2 ma urcite problem soroska. ale bez problemov prejde KE obchvat, kri-myt je otazne ale je v pokrocilom stave vyhodnocovania.
z poloprofilov ked presiel tvrdosin tak v pohode prejde zacharovce-figa uz len preto ze pri porovnatelnych intenzitach by mal byt vyrazne lacnejsi. pravdepodobne aj lacnejsie obchvaty R3 ale medzi ne nepatri npr. nizna-dlha.
Ibaze by aj mnohe useky D1 boli ekonomicky navratnejsie nez napr. juzna R4 ci plnoprofilove useky R2.
treba urobit rebricek. na D1 uz ostava len zopar usekov vratane na vychod za KE a turany-hubova co urcite vychadza zle. uz aj z toho co si sam zacal pocitat vyplynulo ze aj zvysok D3 ma problem. na R4 ma problem SO PO II. ako plny profil, preto sa tak intenzivne pretlaca miestnou loby. tazke najvacsie priority na severe maju problemy. na juhu na R2 ma urcite problem soroska. ale bez problemov prejde KE obchvat, kri-myt je otazne ale je v pokrocilom stave vyhodnocovania.
z poloprofilov ked presiel tvrdosin tak v pohode prejde zacharovce-figa uz len preto ze pri porovnatelnych intenzitach by mal byt vyrazne lacnejsi. pravdepodobne aj lacnejsie obchvaty R3 ale medzi ne nepatri npr. nizna-dlha.