![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Moderátor: Moderátori
devil napísal:skusil som urobit prehlad cerpania osi 5, je toho trochu vela, ked niekto vie nieco doplnit tak nech napise.
povodna alokacia 872 mil. €, (617 RC + 255 I. tr.), presun 55 mil. do KF kt. tymto prevzal s R4 pri KE a 200 mil. z RC na I. tr. cize 362 mil. RC a 455 I .tr.
R1 ZC- S. Podhradie - 130 mil. eur
R2 ZH obchvat 26 mil.
................................
R2 ZV vychod - pstrusa max. 133 mil.
R2 pstrusa - krivan max. 218 mil.
R2 ruskovce - pravotice max. 90 mil.
R3 Tvrdosin max. 117 mil.
TT obchvat 24 mil.
GA obchvat II. et. 5,8 mil.
GA obchvat III. et. 17,8 mil.
TN most 29 mil.
PP-KK I. et. 29 mil.
PO nabrezna 27 mil.
CA obchvat 5,6 mil
DK 3. pruh 8 mil.
ZV neresnica 6 mil.
oprava 100 km 8,5 mil.
el bezp. rizik NR+TT kraj 23 mil.
el bezp. rizik KE+PO kraj 27 mil.
VK reko 3,5 mil
mnisek nad PP 5,7 mil.
spolu 220 mil.
cakaju na tender/vyhodnotenie:
reko 40 mostov - max. 30 mil.
el bezp. rizik ZA+TN kraj – max 29 mil.
el bezp. rizik BB kraj – max 24 mil.
I/50 ruzova osada – max 6,6 mil.
I/65 kremnické Bane – max 14 mil. eur
I/66 polomka – max. 9 mil.
I/72 zbojská, sedlo - tisovec - max 25 mil. eur
spolu 137,6 mil.
vsetko bez dph aby sa to co najviac podobalo opravnenym nakladom. vyzera to tak ze ani ani oprava ciest nevycerpa balik, ostava vyse 100 mil. eur a na RC vyse 200 mil. eur. opakujem, vsetko netto sumy bez dph. pociatek ma co robit.
Pacho napísal:Tak ten náš minister sa ešte asi neprebudil z povolebénej letrargie. Hádam by mohol začať aj pracovať.
„Podľa plánu práce vlády na rok 2012 máme diaľničný plán predložiť na rokovanie vlády v decembri,“ tvrdí hovorca rezortu Martin Kóňa.
Figeľ nebol boh vie čo, ale tento, ako keby ani nexistoval.
Na výstavbu ciest, či už diaľnic, alebo rýchlostných komunikácii, a takisto železníc bude mať Počiatek zatiaľ najviac prostriedkov v porovnaní s predchádzajúcimi rokmi. Spoločne s eurofondmi ide o 2,09 miliardy eur, čo je nárast oproti roku 2012 o takmer deväť percent. Veľkým percentom sa však na zvýšení podieľajú práve európske peniaze, pretože kým v tomto roku mala krajina k dispozícii z Bruselu 467 miliónov eur, budúci rok to bude až 870 miliónov.
Aj tieto peniaze tak významnou mierou napomôžu k dokončeniu severného diaľničného prepojenia Bratislavy a Košíc či začatiu výstavby na časti rýchlocesty R2 od Zvolena až na východ. Na diaľnici D1 zostávajú ešte úseky okolo Ružomberka, cesty z Turian do Hubovej a ďalej do Ivachnovej. O štrnásť kilometrov dlhej štvorprúdovke do Hubovej sa momentálne diskutuje v Bruseli, konkrétne o tom, akým variantom sa diaľnica postaví. Diaľničný úsek Hubová – Ivachnová v dĺžke 15,3 kilometra sa už mal stavať od jesene minulého roka, ale v súčasnosti brzdí jeho výstavbu kontrola u diaľničiarov, ktorú vykonáva Úrad pre verejné obstarávanie.
"Z kapitoly rozpočtu na budúci rok sa budú financovať už rozostavané stavby D1, a to martinský úsek, dva levočské úseky a prešovský úsek. Rovnako aj úsek D1 Jablonov – Studenec a rýchlostná cesta R4 pod Košicami," menuje hovorca ministra dopravy Martin Kóňa. Reálne kontúry by mala začať naberať aj ďalšia severná diaľnica – D3 smerujúca od Žiliny až k hraniciam s našimi poľskými susedmi. Prejsť rozsiahlou rekonštrukciou by zase za štátne peniaze malo sto kilometrov ciest 1. triedy v Nitrianskom a Trnavskom kraji.
Okrem peňazí EÚ a štátu na spolufinancovanie sú v programe aj štátne zdroje mimo spolufinancovania v objeme 276,410 mil. eur. Táto suma je vyššia o 51,4 %, teda 93,789 mil. eur.
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 30 hostí.