devil napísal:ale no, filialku tlacila cela projekcno-betonova loby. podstatne je ze to figel zacal tendrovat aj bez studie realizovatelnosti. preco teda spustil tender, aby sme presvihli dalsi rok a museli sa triast ci sa os 4 vycerpa ? tak ako rusenie PPP je velka figelova zasluha tak os 4 je jeho velky fail.
PO 4 bola celkovo velmi zle nastavena este prvou ficovou vladou kde jeden projekto pokryval cez 90% objemu prostriedkov. tender na filialku a visnove pokladam oba za cisty vystrel do tmy kvoli volbam .. keby volby neboli, tak sa tendrovanie nespusti ..
tiez to nemeni nic na tom, ze aj figel sa na nu vlastne vykaslal, lebo mimo snahy presunut odtial peniaze na dialnice moc toho neurobili
a az na konci sa zobudili a zacali avizovat moznu zmenu strategie ..
devil napísal:tiez mozem povedat ze figelove tendre na cestach su preto lebo uz nemali kde dat peniaze z osi 5. ze zlacnene dialnice su preto lebo sa tendrovali najlacnejsie mozne useky a ze je kriza. v tomto bude mat pociatek omnoho tazsiu ulohu, stihnut vycerpat os 5 kde bola slaba pripravenost R2 a os 2 kde si moze vybrat uz len z megalomanie s casom stavby aspon 4 roky.
ale tam je zase raz vinna prva ficova vlada, ktora sa na cesty prvej triedy a jednicky dost vykasala.
v tomto zase klobuk dole pred figelom, ze aspon operativne sa snazili rapidne zlepsit jednicky .. a jedno ze to je skor z nudze cnost, a ze cast penazi nam EU nepreplati.
aspon sa po 20tich rokoch nieco
nehovoriac o tom, ze tolko zadadnych novostavieb na jednickach ako za 1,5 figelovania sa nezacalo za celu existenciu republiky ..
devil napísal:na PPP zistili ze na to nemaju. ale to nemaju ani na vytvorenie 1 zdravotnej poistovne a predsa to riesia.
zjavne uz v PPP nie su ti spravni ludia
figelovi ja ked uz tak dost vycitam, ze zeleznice (infrastruktura aj obnova parku) sa vlastne zastavili a jedine male plus ma za regiojet (aj ked hodne sporny) ...
pociatkovi priznam jeho plus skor v necinnosti .. ze toho vela nepokazil ..