Ako si predstavuješ riešenie obchvatmi na trase, kde veľa miest je od seba vzdialených 20 - 40 km
v zavislosti od situacie, obchvat moze mat aj 5-10 km. zase netreba prehanat s tou suvislou zastavbou. neviem kde sa prechadzalo neustale cez zastavane uzemie. co je to neustale, kolko km ? co mas proti trase v udoli. udolie vahu je vacsinou super siroke to je potom jazda bez kopcov a pahorkov. pri intenzitach spred 10 rokov nemohol byt ZA-RK ziaden problem okrem samotneho RK. super siroka cesta 10,5-11,5, zakruty tiahle, stupania ziadne. cesta PP-PO je 9,5 tak ako cez okres LC. to je pohoda. cez okres RS bol jediny dobry usek obchvat RS inac 7,5 m, dalej je to vsade 10,5-11,5 lenze soroska, pricom branisko uz vyriesene je.
Nie, to nie je dôvod. Za desať rokov sa aj do južnej trasy investovalo - Nitra Trnava kompletný štvorpruh - ca. 40-50km, 26 km pohronský lievik, 19 km Tornaľa a Ožďany, to je skoro 100 km nových rýchlostných ciest, a investuje, resp. plánuje sa investovať aj naďalej. Na intenzitách dopravy sa to ale až tak neprejavilo, prečo asi?
TT-NR bola dostavba na stvorpruh....porzi si na highways.sk - islo o 23 km, do 2005 ked sa scitala doprava sa okrem toho este dokoncilo 13 km okolo Novej Bane. a okrem toho 2 pruhy brzotin 3 km a ZC 5 km.
cize 44 km. intenzita sa do 2005 adekvatne tomu zvysila.
koncom 2005 pribudol 3 km stupania pri HB a 5 km pri ZC, dostavba obchvatu ZC a 17 km R2.
oproti 60 km komplet Horna Streda-Ladce vyse 60 km, Hybe-Vazec 10 km, Branisko + okolie 15 km.
cize do 2005 85 km. potom este Ldc-Sver., Vrt-HP, rozostavanych dalsich 50 km prevazne plny profil.
ked sa na to lepsie pozriem je to skoro 2nasobny rozdiel, no to este tie intenzity na juhu su vzhladom k tomu veelmi slusne.