Stránka 2 z 8

Re: Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA do KE?

OdoslaťOdoslané: 26. Nov 2023 11:08
od Pacho
určite másš pravdu, Ja stále tvrdí, a že treba stavať aj juh. Teším sa každému úseku, ktorý sa sprevádzkuje, bez rozdielu. Juhom veľmi nechodím, ale keď otvoria nový úsek, snažím sa ho ísť prebehnúť. Keď dokončia kriváň určite sa tam vyberiem, možno aj len tak , proste si ho vyskúšať. Stále tvrdím, že za tie prachy, čo sa nalialo do dialnic, sver už dávno mal byť hotový a teraz riešiť juh a hlavne R4 PO. Ešte takúto malú poznámočku. Na severe, už vôbec nejde o intenzity, ale hlavne o to, aby sa nemuselo stáť skoro denne Pri knm, aj niekoľko hodín, aby nebolo strečno večne upchaté, aby bola žilina ako tak priechodná, aby na prejazd rbk si nemusel pridávať min 30´navrch aby si stíhal.... a v neposlednej rade ide doslova o život. Je to proste zlotišejšie, ako len intenzity a kopnúť si do drx. Verím, že drx je dosť inteligentný, a chápe tie moje kopnutia, a berie to normálne. Na druhej strane rád si prečítam jeho príspevky, niektoré sú fak veľmi dobré, a doslova obdivujem jeho dlhoročnú zanietenosť pre infraštruktúru na juhu, má to veľ do seba. To, že táto republika, funguje tak ako fonguje nemôže za to ani drx, ani ja ani ty. sorry za OT. Ešte čo by som doplnil, na margo "východu". bolo by vhodné, vyriešiť napojenie KE letisko na dialničnú sieť. V súčasnosti je to katastrófa.

Re: Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA do KE?

OdoslaťOdoslané: 26. Nov 2023 13:02
od Kvík
vladik67 napísal:Zámerne som spomenul Sorošku, lebo čím viac sa bude jeho výstavba oddiaľovať tým drahší bude a dostaneme sa na ceny posledného chýbajúceho úseku na D1 a to aj vďaka sprísňovaným normám ochrany životného prostredia.


Vieš, že tým vlastne tvrdíš, že na ochranu životného prostredia sa treba zvysoka vytoto, hlavne aby bol tunel hotový, kým to (zjavne nedostatočné) zákony umožňujú postaviť relatívne lacno, ale na hulváta?

Okrem toho na porovnateľné ceny sa síce dostaneme, ale veľká časť z toho je len inflácia. O dosť viac by nás mali mrzieť tie stratené príležitosti a neuskutočnené investície.

Re: Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA do KE?

OdoslaťOdoslané: 26. Nov 2023 13:37
od KN.SK
vladik67 napísal:... Aj na juhu sme rovnakými platiteľmi dane ako Vy a aj my chceme jednoducho kvalitné bezpečné cesty, ktoré donesú nielen intenzity, ale aj peniaze či už investičné, tak v podobe mzdových prostriedkov.
Nepotrebujeme jazdiť cez Maďarsko a prispievať do inej štátnej kasy, veď už jednu kasu platíme...
Aj v Komárne platia dane. A nebude nič. Možno ani ten obchvat nebude, len sa budú trepať cez mesto kamióny, najmä poľské, turecké, balkánske a občas pobaltské, pretože sa postavil most na zlom mieste a teraz treba dlhší a drahší (aspoň jeden či dva mosty navyše), po starom kamióny nemohli jazdiť, tak bolo pokojnejšie. 1900

Re: Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA do KE?

OdoslaťOdoslané: 26. Nov 2023 22:00
od vladik67
Kvík » 26. Nov 2023 14:02
Vieš, že tým vlastne tvrdíš, že na ochranu životného prostredia sa treba zvysoka vytoto, hlavne aby bol tunel hotový, kým to (zjavne nedostatočné) zákony umožňujú postaviť relatívne lacno, ale na hulváta?

Na hulváta a lacno sa už stavalo po 1993 a dotiahlo sa to po Žilinu, teraz sa to dá stavať drahšie, ale ešte sa dá. No a keď sledujem trendy výstavby v ČR, tak aj u nás bude viac a viac aktivistov, ktorí budú ochraňovať čokoľvek, len aby niečo s toho si pre seba z štátneho mešteka utrhli. Stačí len pozerať dotácie neziskovkám na MŽV. Raz z priesmyku Soroška urobia 5 stupeň ochrany a už sa nebude stavať žiadna Soroška, alebo s takými nákladmi, že UHP to vyhodnotí opäť ako nerentabilné, doslova vysoko nerentabilné. Aj príroda by sa mala ochraňovať v určitých medziach, ináč sa vráťme do jaskýň.
Kvík » 26. Nov 2023 14:02
Okrem toho na porovnateľné ceny sa síce dostaneme, ale veľká časť z toho je len inflácia. O dosť viac by nás mali mrzieť tie stratené príležitosti a neuskutočnené investície.

A vtom máš pravdu, v tom by sme nemali zaspať. Dúfam, že terajší minister sa nenechá ovplyvňovať svojim štátnym tajomníkom, ktorý už ukázal v minulosti čo
KN.SK » 26. Nov 2023 14:37
Aj v Komárne platia dane. A nebude nič. Možno ani ten obchvat nebude, len sa budú trepať cez mesto kamióny, najmä poľské, turecké, balkánske a občas pobaltské, pretože sa postavil most na zlom mieste a teraz treba dlhší a drahší (aspoň jeden či dva mosty navyše), po starom kamióny nemohli jazdiť, tak bolo pokojnejšie.vie a dokáže a ktorý región bude protežovať.

Áno, dane sa platia, ale nemáte také hladové doliny ako v okresoch RS, RV a RA a nedostanú sa tak ľahko do priemyselných KE alebo v smere na západ do BA alebo západných štátov.
A pre Pacha:

Ja sa tiež radujem z každej novej cesty či už typu D, R ale aj zrekonštruovaných ciest všetkých tried. A tiež sa rád povozím na každej novo postavenej ceste hoci je to za svoje bez odpočtov z firemných peňazí a dychtivo sledujem každé video o pokroku vo výstavbe. Tiež sledujem aj iné stránky o diaľniciach a som rád, že sú vecné a nie s invektívami. Dokonca pod rovnakými Nickmi ako tu dávajú viac odborného textu, ktorý si dohľadali a dávajú mi širší rozhľad pri výstavbe ciest v u nás ako aj v susedných štátoch.

Re: Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA do KE?

OdoslaťOdoslané: 27. Nov 2023 08:48
od devil
Áno, dane sa platia, ale nemáte také hladové doliny ako v okresoch RS, RV a RA a nedostanú sa tak ľahko do priemyselných KE alebo v smere na západ do BA alebo západných štátov.
lenze na druhej strane obchvat maju. je hanba ked polsko bude mat S19 a R4 nic a pri KN a dalej I/64 je tiez hanba v mensom meradle.

Čiže aj na juhu stúpnu intenzity, lebo sa začnú rozvíjať regióny, pribudnú priemyselné parky, ktoré vďaka lacnej pracovnej sile (spravidla minimálna mzda) budú produkovať vašu mantru - intenzity.
preto treba pozerat na priemernu rychlost. ovela komplexnejsi ukazovatel. aj intenzity to ovplyvnuju ale aj dalsie faktory. ked je to vyrazne pod 90 tak to treba povazovat za problem.

na KE-MI stupli intenzity bezne o 4000 aut, to je nadpriemerny rast, porovnatelny ako je narast na suvislej D1/R1. a ekonomicka aktivita sa zvysi. R4 je problem malo obyvatelov na trase, treba vymysliet nieco ine ale treba to riesit.

Na severe, už vôbec nejde o intenzity, ale hlavne o to, aby sa nemuselo stáť skoro denne Pri knm, aj niekoľko hodín, aby nebolo strečno večne upchaté, aby bola žilina ako tak priechodná, aby na prejazd rbk si nemusel pridávať min 30´navrch aby si stíhal.... a v neposlednej rade ide doslova o život. Je to proste zlotišejšie, ako len intenzity a kopnúť si do drx.
ale to vsetko sa riesi. viac ci menej. ale strecno sa trosku prehana, su tam problemy, RK a KM su daleko horsie, strecno bezne prejdes presne tak spomalene ako KE-MI alebo PO-SK alebo batka. tam vsade ides cca 60 vo dne aj v noci. no a potom bude problem ZV, co je zatial len v silne dni ale rast intenzit bol tiez velky ale stale sa len spekuluje ze kadial to pojde.

Re: Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA do KE?

OdoslaťOdoslané: 27. Nov 2023 16:26
od Pacho
zvolen mal byť už dávno vyriešený. Otvoria Kriváň , intenzity stúpnu a zvolen ešte nie je ani na mape.

Re: Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA do KE?

OdoslaťOdoslané: 28. Nov 2023 07:06
od 110mat110
Zla zla dialnica v pohode prejazdna aj napriek snehu. Soroska uzavreta, cesta medzi Soroskou a KE kvoli nafukanemu snehu tiez tazko prejazdna

Re: Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA do KE?

OdoslaťOdoslané: 28. Nov 2023 11:36
od vladik67
110mat110 » 28. Nov 2023 08:06

Zla zla dialnica v pohode prejazdna aj napriek snehu. Soroska uzavreta, cesta medzi Soroskou a KE kvoli nafukanemu snehu tiez tazko prejazdna

A prečo si nenapísal dôvod? Ja ti odpoviem. Lebo kamióny skrížili cestu hore priesmykom, takže sa nedarí prejsť ani posypovačom, kým na D1 takýto priesmyk so stúpaním neexistuje, lebo sa obchádza. Ale keby uzavreli napríklad tunel Branisko na D1 bola by situácia lepšia ako na Soroške? Soroška mala dávno stáť a to nielen kvôli priblbým názorom UHP (nerentabilita) a mantry "intenzity", ktoré apropó určite stúpnu kvôli fabrike Volvu.

V KE je obdobne s kamiónmi, pričom stačí jeden preťažený alebo z letnými gumami a zápchu máš hneď na svete. Vieš KE cestárov zaskakuje zima rovnako ako v BA a stačí niekedy tak málo.

Re: Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA do KE?

OdoslaťOdoslané: 28. Nov 2023 12:14
od 110mat110
To povedz skrizovanemu Madarovi v Moldave na krizovatke, ze keby bol tunel na Soroske, urcite by presiel

Re: Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA do KE?

OdoslaťOdoslané: 28. Nov 2023 14:18
od Pacho
vladika 67, zrejme si nepochopil 110mat110, maráža na pravidelné hlásenia drx o snehových kalamitach v pacholande, kde sa dozvieme ešte aj o lavínovom nebezpečenstve, a teraz ticho, ako voš pod chrastou. Na druhej strane tieto isté problémi, majú donovali, čertovica, vernár, ..... a kopec inýc horských prechodov, a to teraz všade budeme kopať tunely?:

Re: Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA do KE?

OdoslaťOdoslané: 28. Nov 2023 17:25
od vladik67
110mat110 » 28. Nov 2023 13:14
To povedz skrizovanemu Madarovi v Moldave na krizovatke, ze keby bol tunel na Soroske, urcite by presiel

Tam je ďalší pre SSC neriešiteľný problém, aby do Moldavy v smere od Turne a Drienovca bol odbočovací pruh na dĺžku dvoch kamiónov v smere do Moldavy.
Tiež je to pre zodpovedných nerentabilné a finančne náročné a nie je miesto (ironicky).
Pacho » 28. Nov 2023 15:18
vladik 67, zrejme si nepochopil 110mat110, maráža na pravidelné hlásenia drx o snehových kalamitach v pacholande, kde sa dozvieme ešte aj o lavínovom nebezpečenstve, a teraz ticho, ako voš pod chrastou. Na druhej strane tieto isté problémi, majú donovali, čertovica, vernár, ..... a kopec inýc horskýchprechodov, a to teraz všade budeme kopať tunely?

Ja som v tom videl skôr ironickú poznámku, resp. názor na tunely a najmä Sorošku, ktorú veľa ľudí od RV na západ a sever pokladá za zbytočnosť. A nie je tunel ako tunel. Napr. tunel Plešivec na rovine mi vôbec nechýba, ale Soroška do kopca so schátralou opornou stenou, kde niekto by mal aj riešenie vybudovať tretí pruh do kopca v ochrannom pásme, tak neviem, kto je hulvátom. Ale aj tak sa to dá zobrať, ako si napísal. len to už je beznádej za 30 rokov stavby bezpečných ciest pre mantru "intenzity". Zopakujem, že ináč sám som prekvapený, ako poniektorí vedia tu štuchať a na ScyScrapen vedia viesť odborné diskusie pod rovnakými Nickmi. A Drx možno dnes nie je tu, lebo má iné problémy priamo v KE s pripravenosťou cestárov na zimu, takmer ako v BA pri troche snehu.

Re: Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA do KE?

OdoslaťOdoslané: 28. Nov 2023 17:38
od DrX
Pacho napísal:vladika 67, zrejme si nepochopil 110mat110, maráža na pravidelné hlásenia drx o snehových kalamitach v pacholande, kde sa dozvieme ešte aj o lavínovom nebezpečenstve, a teraz ticho, ako voš pod chrastou. Na druhej strane tieto isté problémi, majú donovali, čertovica, vernár, ..... a kopec inýc horských prechodov, a to teraz všade budeme kopať tunely?:


Ako tradicne, *** prekrucania. Snehove spravy z pacholandu su uzitocne, aby bolo jasne, aku tupost robi tato krajina, ked trepe vsetky infrastrukturne peniaze len do naokolo blizsie cez hornate uzemie okolo D1+D3. To, ze pri kazdom takom probleme (akych je rocne desat) je 1 oznam, zatialco ked sa raz za 5 rokov zasype nieco na juhu, tak je tu o tom 20 oznamov, presne odraza vasu "objektivitu". Jednoducho, nikto kto vie kolko je 2+2 (alebo kde sa pise tvrde Y) nebude trepat, ze poveternostne podmienky a mnozstvo snehu su rovnake pri Poprade a na Soroske. Ale pacho a 110mat110 asi hej. Co uz.

Re: Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA do KE?

OdoslaťOdoslané: 28. Nov 2023 22:11
od KN.SK
vladik67 napísal:
KN.SK » 26. Nov 2023 14:37
Aj v Komárne platia dane. A nebude nič. Možno ani ten obchvat nebude, len sa budú trepať cez mesto kamióny, najmä poľské, turecké, balkánske a občas pobaltské, pretože sa postavil most na zlom mieste a teraz treba dlhší a drahší (aspoň jeden či dva mosty navyše), po starom kamióny nemohli jazdiť, tak bolo pokojnejšie.vie a dokáže a ktorý región bude protežovať~toto som nenapísal.

Áno, dane sa platia, ale nemáte také hladové doliny ako v okresoch RS, RV a RA a nedostanú sa tak ľahko do priemyselných KE alebo v smere na západ do BA alebo západných štátov.
My máme menšie dolinky v Podunajskej pahorkatine. Zanikli v Komárne napríklad Doprastav, Hydrostav, úplne zdecimované Slovenské Lodenice. Ľudia sa rozpŕchli za prácou (Bratislava a okolie, Maďarsko a inde v EÚ), pokles obyvateľstva okresu (~110 000 → 99 695 [31. december 2022]) a Komárna (37 370 [1991]*; 37 366 [2001] → 32 287 [31. 12. 2022]).
*) vtedy bolo maximum, 31. januára 2001 bolo prvé masové prepúšťanie v SLK (z asi 1 800 zamestnancov ostalo možno 250 až 300; voľakedy tam robilo 5 000 až 6 000 pracovníkov, dochádzali i zo širokého okolia [z okresov Nové Zámky, Dunajská Streda]. Druhé likvidovanie SLKB, po malej obnove, bolo 31. mája 2011... 1901

Re: Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA do KE?

OdoslaťOdoslané: 29. Nov 2023 08:08
od vladik67
vladik67 napísal:
KN.SK » 26. Nov 2023 14:37
Aj v Komárne platia dane. A nebude nič. Možno ani ten obchvat nebude, len sa budú trepať cez mesto kamióny, najmä poľské, turecké, balkánske a občas pobaltské, pretože sa postavil most na zlom mieste a teraz treba dlhší a drahší (aspoň jeden či dva mosty navyše), po starom kamióny nemohli jazdiť, tak bolo pokojnejšie.vie a dokáže a ktorý región bude protežovať~toto som nenapísal.

Áno, dane sa platia, ale nemáte také hladové doliny ako v okresoch RS, RV a RA a nedostanú sa tak ľahko do priemyselných KE alebo v smere na západ do BA alebo západných štátov.


Ospravedlňujem sa, ale zle som vložil text a ten koniec odsunulo do tvojho stĺpčeka, pričom je to koniec odpovede pre Kvika. Správne malo byť:
Kvík » 26. Nov 2023 14:02
Okrem toho na porovnateľné ceny sa síce dostaneme, ale veľká časť z toho je len inflácia. O dosť viac by nás mali mrzieť tie stratené príležitosti a neuskutočnené investície.

A vtom máš pravdu, v tom by sme nemali zaspať. Dúfam, že terajší minister sa nenechá ovplyvňovať svojim štátnym tajomníkom, ktorý už ukázal v minulosti čo vie a dokáže a ktorý región bude protežovať

KN.SK » 26. Nov 2023 14:37
Aj v Komárne platia dane. A nebude nič. Možno ani ten obchvat nebude, len sa budú trepať cez mesto kamióny, najmä poľské, turecké, balkánske a občas pobaltské, pretože sa postavil most na zlom mieste a teraz treba dlhší a drahší (aspoň jeden či dva mosty navyše), po starom kamióny nemohli jazdiť, tak bolo pokojnejšie.

Áno, dane sa platia, ale nemáte také hladové doliny ako v okresoch RS, RV a RA a nedostanú sa tak ľahko do priemyselných KE alebo v smere na západ do BA alebo západných štátov.

A s tým odlevom ľudí je to smutné, ale na severe je to rovnako, no na juhu a juhovýchode je to najtragickejšie a všetko sa sťahuje do BA alebo na západ za hranice SR (Čechy, Rakúsko, Nemecko).

Re: Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA do KE?

OdoslaťOdoslané: 29. Nov 2023 23:27
od metelesku.blesku
vladik67 napísal:o a keď sledujem trendy výstavby v ČR, tak aj u nás bude viac a viac aktivistov, ktorí budú ochraňovať čokoľvek, len aby niečo s toho si pre seba z štátneho mešteka utrhli.

Práveže v ČR si dobre upravenou legislatívou eko aktivistov +- upratali. Masaker to s nimi bol tak do roku 2021. Ako možnosti klásť nezmyselné požiadavky majú stále, ale aspoň súdy sú už zákonom zviazané rozhodovať v nejakých lehotách (do 90 dní, myslím), takže páka, ktorú eko aktivisti používali, t.j. podávanie bársjakých námietok, ktorými napádali všetky stupne stavebného konania, len z dôvodu neúmerného naťahovania času, im padla. A taktiež sa nové konania riadia aj staršími rozhodnutiami, takže opakovane podávané námietky rovnakého obsahu, či zdôvodnení, resp. námietky napádajúce všetko, vedia už súdy elegantnejšie a rýchlejšie odpinakať.

No a tu táto republika trošku zaspala na vavrínoch a namiesto normálnej úpravy legislatívy pre zjednodušenie prípravy líniových stavieb sa tu vymýšľali rôzne protiústavné skratky. Druhá vec, s ktorou nemajú v ČR (ani PL) až taký problém, je rozdrobenosť vlastníctva pôdy. To je u nás fakt extrém, oproti susedom. Ale aj to sa dá dobre nastavenou legislatívou a nepreskakovaním jednotlivých krokov prípravy líniových stavieb, vyriešiť. Len treba chcieť a nemať len silácke reči na mítingoch.

K téme. Priama čiara BA-KE sa do dostavby obchvatu ZA a RK vždy oplatí juhom. Teda dokým na juhu nenapadne viac snehu, ako na severe :lol:
Ale už do PO sa to momentálne oplatí najviac cez Čertovicu. Opäť platí, že do dostavby ZA a RK.

Re: Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA do KE?

OdoslaťOdoslané: 02. Dec 2023 15:28
od devil
K téme. Priama čiara BA-KE sa do dostavby obchvatu ZA a RK vždy oplatí juhom. Teda dokým na juhu nenapadne viac snehu, ako na severe :lol:
podla priorit, 85 percent po dialnici. na juhu je to 58 percent bez poloprofilov. momentalne vrchom 4:10 strecno aj RK prejazdne a spodkom 3:57. ...nebyt krivana, batky a sorosky tak 3:40. alebo bez sorosky 3:45...podobne ako o par rokov na severe... teda je mozny bez tunela a za polovicne naklady prakticky ten isty efekt.

trochu OT ale neda mi..., sobota poobede teda pokoj na cestach, oscadnica-cadca-skalite 25 km/28 minut, kombinacia plny profil D, poloprofil D, most-tunel-most, spolu s ceskou I/11 a I/68 ciastocne v polo aj plnom profile od oscadnice po tranovice 45 km/58 minut (47 km/h)

Re: Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA do KE?

OdoslaťOdoslané: 02. Dec 2023 16:49
od DrX
A spat do normalu: https://drive.google.com/file/d/1rPsCKI ... sp=sharing
Let's go D1+D3

SHMÚ hlási z dôvodu silnej poľadovice pod Tatrami miestami takmer neprejazdné cesty. https://dennikn.sk/minuta/3709864/?ref=mwat
Na diaľnici D3 pri Čadci smerom do Poľska havaroval kamión, úsek je uzavretý https://dennikn.sk/minuta/3709839/?ref=mwat

Re: Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA do KE?

OdoslaťOdoslané: 02. Dec 2023 18:58
od Pacho
už som sa zľakol, že drx, zabudne na spravodajstvo z pacholandu.

Re: Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA do KE?

OdoslaťOdoslané: 21. Dec 2023 21:12
od DrX
Najmä v severných oblastiach Slovenska naďalej platí výstraha pred snežením i tvorbou snehových jazykov či závejov.

Čítajte viac: https://domov.sme.sk/c/23260061/k-sneze ... ml?ref=mnt

Re: Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA do KE?

OdoslaťOdoslané: 21. Dec 2023 22:44
od Mawerick81
navrhujem premenovat tuto temu na Spravodajstvo o zjazdnosti ciest severneho SLovenska, uvadza rosnička DRX

Re: Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA do KE?

OdoslaťOdoslané: 22. Dec 2023 07:08
od DrX
Mas tam preklep. Spravne je "Spravodajstvo o NEzjazdnosti ciest severneho SLovenska"

Re: Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA do KE?

OdoslaťOdoslané: 22. Dec 2023 08:16
od devil
navrhol by som skor spocitat kolko problemovych dni bolo cez zimu. soroska bola zatial uzavreta raz, donovaly uz niekolkokrat.

Re: Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA do KE?

OdoslaťOdoslané: 22. Dec 2023 08:38
od metelesku.blesku
A severná D1 bola uzavretá koľkokrát? Lebo sa mi marí, že prejazdná je túto zimu +- tak nejako stále, napriek tomu, že by si miestna rosnička priala niečo iné.

Re: Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA do KE?

OdoslaťOdoslané: 22. Dec 2023 08:51
od 110mat110
Siel som v noci severnu D1. Bambilion kamionov lebo uzavrety stred SK. Jeden snehovy jazyk pri poprade. Inak uplne na pohodu sa dalo ist. Prakticky bez obmedzeni. Cestari makali ako besni. Klobuk dole. Stretol som kopu sypacov aj v mojom aj v protismere.

Re: Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA do KE?

OdoslaťOdoslané: 22. Dec 2023 10:32
od Pacho
Mawerick81 napísal:navrhujem premenovat tuto temu na Spravodajstvo o zjazdnosti ciest severneho SLovenska, uvadza rosnička DRX


ja by som navrhol, zrušiť celú temu, resp. neprispievať do nej, veď máme podobnú tému, ktorá tu už funguje roky /BA-východ/, len tá nepasovala drx, tak preto umelo založil zbytočne túto tému .