Stránka 2 z 3

OdoslaťOdoslané: 29. Jún 2005 20:37
od aquila
a este tunel pod bielohou horou a neni problem ;)

OdoslaťOdoslané: 29. Jún 2005 20:42
od Alexander Velky
aquila napísal:a este tunel pod bielohou horou a neni problem ;)


S tým tunelom budú problémy, aquila, pretože už je tam aj železničný tunel a okrem toho, keďže sa teraz opravuje v podstate celá cesta, tak sa tu spraví len štúdia, ale tunel sa skôr ako v r. 2050 tu asi stavať nebude. :lol:

OdoslaťOdoslané: 08. Júl 2005 09:05
od Caesar
aquila napísal:a este tunel pod bielohou horou a neni problem ;)


Ten tunel bude skutočne problémom, veľmi záleží od toho, akým smerom sa bude vyvíjať tranzitná doprava na tejto ceste, až sa zavedie mýto, ... mal by sa potom tranzit do ČR presunúť na D2 aspoň čiastočne. 8)

OdoslaťOdoslané: 08. Júl 2005 17:11
od aquila
vsak ja viem :) to som si len trosku zafantaziroval 8)

OdoslaťOdoslané: 11. Júl 2005 16:24
od Caesar
aquila napísal:vsak ja viem :) to som si len trosku zafantaziroval 8)


Ten tunel sa tam pripravuje aspoň v rámci projektu a štúdií, aby sa raz v budúcnosti mohol postaviť, pretože plánovaný tam je. 8)

OdoslaťOdoslané: 13. Júl 2005 16:29
od Alexander Velky
Tunel na úseku Trstín-Jablonica, Biela Hora je reálny o 30-50 rokov, že by sa mohol začať stavať. Takže ja budem na dôchodku, ak vôbec sa toho dožijem.

V rámci opráv, je opravovaný, pravidelne a SSC sa ho snaží aj počas roka udržiavať v rámci DZ či zimnej údržby na dosť dobrej úrovni, ale tak ako každý horský priechod, aj tento má ten istý problém, kamióny, ktoré sa často skrížia, ...

Je tu plánovaná pobočka pre SSC, budova+stroje, ale cena je neúnosne vysoká, 110 mil. Sk, aj keď by tejto lokalite veľmi pomohla, pretože strediská sú až v TT a v SE. :lol:

OdoslaťOdoslané: 12. Okt 2005 15:01
od Adaios
Ako normalny minister, ktory nemam prehlad by som si najprv nechal vypracovat kvalitnu studiu, pretoze toto je zasadne rozhodnutie, kde vysledok by mohol byt aj taky, ze RK by bola nakoniec prazdna.

Osobne si myslim, ze toto je region, v ktorom staci len opravit kvalitne cestnu siet. Investovat do prebudovania cestnej siete do ciest SE-Kuty a SE-MY-NM na cestu I. triedy, tym by sa tato cesta dostala do spravy statu, to je asi 1. problem, preco sa vela ciest neopravuje na cesty I. triedy.

A okrem toho by som spravil obchvat okolo SE, SI, Holica a MY. S tym, ze okolo SI uz obchvat takmer je hotovy, okolo Holica sa pripravuju pozemky a co sa SE tyka - no comment.

V ramci MY obchvat tak skoro nebude. NM obchvat nepotrebuje, tam staci zatial to, ze mesto je pri D1.

Este by som sa zameral na opravenie cesty Holic-SE-TT a tym to konci. Celkove naklady by neboli urcite vyssie ako postavenie RK D1-D2 cez SE. :wink:

OdoslaťOdoslané: 12. Okt 2005 19:16
od aquila
adoas: len by som ta opravil MY uz obchvat nejaky ten piatok ma ;) mozno uz je tomu aj 10 rokov. konkretne sa na tento ucel presunuli peniaze zo senice ;)

akurat problem je pred myjavou a ako skonci obchvat, kde je prechod zo sirokej cesty na uzucku cestiku po vrchoch kym sa nenapoji na cestu z uherskeho hradiste na NM

RK v tomto regione netreba. ako si povedal staci opravit cesty a nejake obchvaty. jediny "problematicky" usek je biela hora ;)

p.s. dovolil som si upravit nazov aby vyjadroval lepsie temu

OdoslaťOdoslané: 13. Okt 2005 17:34
od Caesar
aquila napísal:adoas: len by som ta opravil MY uz obchvat nejaky ten piatok ma ;) mozno uz je tomu aj 10 rokov. konkretne sa na tento ucel presunuli peniaze zo senice ;)


aquila,

ten obchvat je len čiastočný, nebol dokončený. Takže pravdu mal aj Adoas.

A aby sme boli presný, tak teraz sa pred nejakým mesiacom zase posunuli peniaze zo SE mestu Holíč na výkup a prípravu pozemkov - 27 mil. SKK.

A ešte doplním, že už sa čiastočne opravila cesta Stará Turá-Myjava. 8)

OdoslaťOdoslané: 15. Okt 2005 16:40
od Adaios
aquila,

jediny "problematicky" usek je biela hora


Mas pravdu. Ale to nie je priame prepojenie D1 a D2, to je len hlavny tah tym istym smerom z CR.

Ale mam info aj o tomto (uz v inej teme som na to reagoval).

Na Bielej Hore treba postavit tunel, je to aj spracovany navrh a je to v Harmonograme prac 2030, 2050. Realne teraz SR nema peniaze ani na malu upravu, aby sa pridal jeden cestny pruh na celom useku.

Ale podla mojich info (teraz): Cely cestny usek Biela Hora bol postupne opraveny, nie su na nom vyjazdene kolaje ani ine nerovnosti. Je dobre oznaceny a ma len jeden problem - zosunuty svah na useku cca. 40 m, tam je obmedzena rychlost ako aj priepustnost, ak idu 2 kamiony, tak maju problem a v zime to bude este horsie, avsak je to cestny usek navrhnuty ako 1. na opravu hned ako budu peniaze. :wink:

OdoslaťOdoslané: 15. Okt 2005 17:10
od aquila
ano biela hora bola kompletne zrekonstruovana, co je velke plus. stale tam "strasi" ten zosunuty svah, ale snad sa to opravi ;)

2 caesar: jo neni uplny, ale faktom je ze gro dopravy odklonil od centra, a viac menej sa na obchvat napaja cesta hned na zaciatku mesta, takze je to velmi dobre vyriesene a na pomery MY to bohate staci ;)

hlavne uz ho maju 10 rokov ;)

OdoslaťOdoslané: 15. Okt 2005 17:25
od Adaios
aquila napísal:2 caesar: jo neni uplny, ale faktom je ze gro dopravy odklonil od centra, a viac menej sa na obchvat napaja cesta hned na zaciatku mesta, takze je to velmi dobre vyriesene a na pomery MY to bohate staci ;)

hlavne uz ho maju 10 rokov ;)


Mas pravdu, je tam obchvat, ale nie je este uplny, ale staci to.

Je to o nieco lepsi stav ako v Novakoch.

Inak takmer vsade vo svete, keby mal nejaky vyspely stat takuto oblast (D1-D2), tak uz sa tam stavia RK, ale tu to nie je potrebne, nikdy tam nebude velka premavka. To by musela mat Senica nie 21 000 ale aspon 50 000 obyvatelov. To je dokazane, potom by boli cesty preplnene - hospodarsky rozvoj atd. :wink:

OdoslaťOdoslané: 18. Jún 2006 18:35
od Dialniciar
Ja som hlasoval za možnosť č. 2, pretože tu stačí úplne cesta I. triedy a obchvat mesta Senica.

OdoslaťOdoslané: 22. Dec 2006 12:12
od Dialniciar
Prepojenie D2 a D1 už vypadlo z výhľadových RC úplne, z r. 2040.

Zaradilo sa do aktivít SSC, do prebudovania na cestu I., respektíve II. triedy. Prvé aktivity tu však vykoná TT VÚC, ktorý doslova vyrovná cestu, postaví oporné múry v dĺžke 1,5 km medzi obcami Kunov a Senica. Plán realizácie je v r. 2008-09.

OdoslaťOdoslané: 28. Jan 2007 17:45
od Jurislav
Až po úplnom dostavaní D1, D3, R1, a aspoň čiastočnom postavení R2, R3, R4, R6. Mohla by sa teoreticky pedĺžiť až po BN.

OdoslaťOdoslané: 28. Jan 2007 17:54
od Jurislav
Tiež by sa mohla R1 predĺžiť od TT po MA. A zišla by sa aj nejaká RC od RV do PP. Medzi BB a KE je jedna veľká "diera" bez akýchkoľvek plánovaných RC...dosť ťažko sa chodieva cez tie horské prechody a kľukaté cesty (Dobšiná, Vernár)

OdoslaťOdoslané: 18. Feb 2007 16:03
od Dialniciar
Jurislav napísal:Tiež by sa mohla R1 predĺžiť od TT po MA. A zišla by sa aj nejaká RC od RV do PP. Medzi BB a KE je jedna veľká "diera" bez akýchkoľvek plánovaných RC...dosť ťažko sa chodieva cez tie horské prechody a kľukaté cesty (Dobšiná, Vernár)


RC od RV do PP je v pláne vo výhľade na rok 2045. RC R1 ak sa bude predlžovať tak od TT na Holíč.

Dobšiná, Vernár ... tu pomôžu normálne cestné tunely.

OdoslaťOdoslané: 13. Mar 2007 14:53
od Jurislav
Dialniciar napísal:RC R1 ak sa bude predlžovať tak od TT na Holíč.


Lenze tym by nebola prepojena D2 s D1 a ja som myslel prave na to. Potom by aj Cesi museli stavat nezmyselnu RC a napajat na R55. A vznikla by taka situacia ako u nas s R5. 3 km, ale nestavia sa.

OdoslaťOdoslané: 13. Mar 2007 15:13
od Dialniciar
Jurislav napísal:
Dialniciar napísal:RC R1 ak sa bude predlžovať tak od TT na Holíč.


Lenze tym by nebola prepojena D2 s D1 a ja som myslel prave na to. Potom by aj Cesi museli stavat nezmyselnu RC a napajat na R55. A vznikla by taka situacia ako u nas s R5. 3 km, ale nestavia sa.


Ale ak prepojiť D1 a D2, tak nie cez R1, ale cez novú RC. :wink:

OdoslaťOdoslané: 13. Mar 2007 15:32
od Jurislav
Preco?

OdoslaťOdoslané: 13. Mar 2007 15:49
od Dialniciar
Jurislav napísal:Preco?


Pretože treba riešiť aj koncepčne situáciu. Akože dnes je R1 TT-BB a skôr to vyzerá na R1 TT-ZV-KE. A môžeš robiť, čo chceš, tak od TT na sever prídeš do SE (Senica), kde môžeš ísť len na západ či východ alebo na sever.

Takže s R1 neprepojíš D2 s D1. Preto. :wink:

OdoslaťOdoslané: 13. Mar 2007 15:50
od Dialniciar
Dialniciar napísal:
Jurislav napísal:Preco?


Pretože treba riešiť aj koncepčne situáciu. Akože dnes je R1 TT-BB a skôr to vyzerá na R1 TT-ZV-KE. A môžeš robiť, čo chceš, tak od TT na sever prídeš do SE (Senica), kde môžeš ísť len na západ či východ alebo na sever.

Takže s R1 neprepojíš D2 s D1. Preto. :wink:


A prepájať to tak že od D1 pri TT na D2 pri Kútoch je nezmysel, pretože to už je lepšie ísť cez BA a využitie tohto ťahu by bolo minimálne.

A prepojenie D2-D1 (Kúty-SE-NM) nemá vzhľadom na intenzity opodstatnenie.

OdoslaťOdoslané: 13. Mar 2007 16:37
od Jurislav
Prakticky nemam nic proti tvojim argumentom ale toto je len precislovanie. :arrow:

Dialniciar napísal:Akože dnes je R1 TT-BB a skôr to vyzerá na R1 TT-ZV-KE.

OdoslaťOdoslané: 13. Mar 2007 16:39
od Dialniciar
Jurislav napísal:Prakticky nemam nic proti tvojim argumentom ale toto je len precislovanie. :arrow:

Dialniciar napísal:Akože dnes je R1 TT-BB a skôr to vyzerá na R1 TT-ZV-KE.


To je len čiastočné prečísľovanie. Ale R1 je historicky určená, že bude trasovaná na Holíč.

OdoslaťOdoslané: 13. Mar 2007 17:19
od mapman
Dialniciar napísal:
To je len čiastočné prečísľovanie. Ale R1 je historicky určená, že bude trasovaná na Holíč.


Inak keď už sme u toho, zaujalo ma číslovanie Exitov na súčasnej R1 v jednej publikácii: Križovany 137, Vlčkovce 139, Sereď-západ 143, S.-mesto 145, S.-juh 147, Šoporňa 151 atď... - IMHO vzdialenosť z Brna kde kedysi I/51 začínala ;)