Re: Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA na východ?
![Odoslať Odoslať](./styles/prosilver/imageset/icon_post_target.gif)
svaco tie fakty su pekna ale cast z nich je uplne irelevantna vo veci dialnic.
PO patri medzi najvacsie a zaroven najredsie osidlene kraje, mesta BJ, VT a HE su mimo tras E, po otvoreni nabreznej ma presov najhorsiu dopravu po bratislave, a neviem ci aj nitre a trnave......nemate sa co porovnavat s KE, vas level su ostatne krajske mesta....PO ma suvislu dialnicu az po ivachnovu v parametroch D26,5 s nizsimi intenzitami ako niektore casti R1 ako R22,5. (ano D26,5 ma byt len tam kde su po otvoreni aspon 20k intenzity, co via carpathia asi nezabezpeci). dovodim si tipnut ze po otvoreni PO obchvatu tam budu vyrazne nizsie intenzity ako na obchvatoch NR a TT. pricom to su R22,5 resp. C11,5.
lepsie je mat 5 rozostavanych tahov kde sa riesia najhorsie useky ako 2-3 dokoncene, samozrejme v zavislosti od dlzky. staci si prepocitat usetreny cas na jednotlivych tahoch. cisla neklamu. na uplne dokoncenom tahu budu urcite existovat aj useky ktore si dialnicu nevyzadovali a na zanedbanom budu existovat useky ktore ano.
PO ma pripoje na R aj IC. pozeram IC, odchod Os z PO je 11:11 IC z KE ide 11:23....12 minut pri vyse 5 hodinej ceste je naozaj cista hroza....
inac sikovna formulacia.... jediný kraj nemá vlakové priame spojenie s BA, kedze kysak lezi tesne v okrese KS. trosku serioznosti by nezaskodilo. NR-BA je po kolajniciach 98 km a nie je tam ziadne priame spojenie, ani Os ani Rex. a nikto npojde do BA cez surany nebodaj NZ.
PO patri medzi najvacsie a zaroven najredsie osidlene kraje, mesta BJ, VT a HE su mimo tras E, po otvoreni nabreznej ma presov najhorsiu dopravu po bratislave, a neviem ci aj nitre a trnave......nemate sa co porovnavat s KE, vas level su ostatne krajske mesta....PO ma suvislu dialnicu az po ivachnovu v parametroch D26,5 s nizsimi intenzitami ako niektore casti R1 ako R22,5. (ano D26,5 ma byt len tam kde su po otvoreni aspon 20k intenzity, co via carpathia asi nezabezpeci). dovodim si tipnut ze po otvoreni PO obchvatu tam budu vyrazne nizsie intenzity ako na obchvatoch NR a TT. pricom to su R22,5 resp. C11,5.
D1 - lepšie mať jeden dokončený ťah ako 2 rozostavané
lepsie je mat 5 rozostavanych tahov kde sa riesia najhorsie useky ako 2-3 dokoncene, samozrejme v zavislosti od dlzky. staci si prepocitat usetreny cas na jednotlivych tahoch. cisla neklamu. na uplne dokoncenom tahu budu urcite existovat aj useky ktore si dialnicu nevyzadovali a na zanedbanom budu existovat useky ktore ano.
PO ma pripoje na R aj IC. pozeram IC, odchod Os z PO je 11:11 IC z KE ide 11:23....12 minut pri vyse 5 hodinej ceste je naozaj cista hroza....
inac sikovna formulacia.... jediný kraj nemá vlakové priame spojenie s BA, kedze kysak lezi tesne v okrese KS. trosku serioznosti by nezaskodilo. NR-BA je po kolajniciach 98 km a nie je tam ziadne priame spojenie, ani Os ani Rex. a nikto npojde do BA cez surany nebodaj NZ.