Stránka 106 z 154

Re: Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA na východ?

OdoslaťOdoslané: 08. Máj 2018 11:17
od devil
svaco tie fakty su pekna ale cast z nich je uplne irelevantna vo veci dialnic.

PO patri medzi najvacsie a zaroven najredsie osidlene kraje, mesta BJ, VT a HE su mimo tras E, po otvoreni nabreznej ma presov najhorsiu dopravu po bratislave, a neviem ci aj nitre a trnave......nemate sa co porovnavat s KE, vas level su ostatne krajske mesta....PO ma suvislu dialnicu az po ivachnovu v parametroch D26,5 s nizsimi intenzitami ako niektore casti R1 ako R22,5. (ano D26,5 ma byt len tam kde su po otvoreni aspon 20k intenzity, co via carpathia asi nezabezpeci). dovodim si tipnut ze po otvoreni PO obchvatu tam budu vyrazne nizsie intenzity ako na obchvatoch NR a TT. pricom to su R22,5 resp. C11,5.

D1 - lepšie mať jeden dokončený ťah ako 2 rozostavané


lepsie je mat 5 rozostavanych tahov kde sa riesia najhorsie useky ako 2-3 dokoncene, samozrejme v zavislosti od dlzky. staci si prepocitat usetreny cas na jednotlivych tahoch. cisla neklamu. na uplne dokoncenom tahu budu urcite existovat aj useky ktore si dialnicu nevyzadovali a na zanedbanom budu existovat useky ktore ano.

PO ma pripoje na R aj IC. pozeram IC, odchod Os z PO je 11:11 IC z KE ide 11:23....12 minut pri vyse 5 hodinej ceste je naozaj cista hroza....

inac sikovna formulacia.... jediný kraj nemá vlakové priame spojenie s BA, kedze kysak lezi tesne v okrese KS. trosku serioznosti by nezaskodilo. NR-BA je po kolajniciach 98 km a nie je tam ziadne priame spojenie, ani Os ani Rex. a nikto npojde do BA cez surany nebodaj NZ.

Re: Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA na východ?

OdoslaťOdoslané: 08. Máj 2018 14:37
od DrX
svaco napísal:Áno súhlasím, miliardy sa predrbali a je mi z toho smutno (hlavne viď 10 rokov Smeru, ale myslím, že sú aj väčší kandidáti nakritiku hlavne na D3 + ZA).
Fakty:
1. PO - kraj má najviac obyvateľov, mesto má momentálne najhoršiu dopravu po BA
2. PO - jediný kraj nemá vlakové priame spojenie s BA (Kysak to je vždy potešenie pre Prešovčana)
3. D1 - lepšie mať jeden dokončený ťah ako 2 rozostavané
4. PO - obchvaty riešia aj smery pre Košičanov (Tatry, ZA, PL, Česko) + via Carpatia (to čo sa robí v PL na severe a v HU a v RO na juhu, bude mať o 3 - 4 roky ťažký dopad na mestá v trase R4)
5. KE - o 4 roky kompletný obchvat + prieťahy mestom už teraz (radi by sme toto v PO vymenili za R2 namiesto D1)
6. KE - v podstate sa môžte sťažovať len na to, že to budete mať do BA o cca 30 kilometrov ďalej než by to bolo po R2 (to by som veru bral)
7. KE - mesto síce 2,5 krát väčšie ako PO ale finančne tipujem 10 krát silnejšie (vyššie platy, lepšie služby a všetko čo s tým súvisí)
KE - letisko v dosahu MHD

- dalo by sa pokračovať, mám pocit, že jediná výhoda pre PO oproti KE bude, že to bude mať o 35km kratšie do Blavy na aute (vo vlaku je to naopak navyše s prestupom)


No, riadne na hlavu postavene. Tak ti aj za radom odpoviem:
1. a vyriesit sa to ma tak, ze sa este viac ludi, ktori by mohli jazdit V-Z juhom, prinuti jazdit naokolo blizsie severom a rovno cez PO?
2. PP je v PO kraji, cize kraj ma. A aj PO samotny ma - nocak ide PO-KE-BA s priamymi voznami aj do Brna, Prahy a Viedne. Ohladom ICciek ti odpovedal devil.
3. prave kvoli tomu sa mala stavat R1+R2 minimalne za 40% nakladov. Ta uz by bola 10 rokov hotova. D1 nebude ani do roku 2030 a to sa kvoli nej odpisala polka Slovenska!!!
4. JV obchvat PO+mimourovnove krizovatky od Nabreznej po vypadovku na D1 by krasne riesili vsetky smery (smer PL-HU ovela lepsie nez aktualne S + JZ obchvaty), a bez jedineho tunela, a usetrili by sa miliardy na ine useky.
5. tak za to bojujte. Ja vidim v PO skor boj proti tomu, ked sa tam nieco ide robit (vid vyvlastnovanie a nabrezna)
6. si totalne mimo. KE budu mat spojenie do BA/VIE/zapEuropy poriesene cez madarsko uz v 2021. Praveze vy nebudete mat nic tak do 2030. A to sme to mohli mat vsetci uz davno po R1+R2 a na severe sa mohli stavat primerane veci za zlomok penazi.
7. KE samotne (teda okresy Kosic + KE okolie) maju viac priemyslu, HDP, ludi atd nez vsetky "mesta" od MT po PO. Cize cez svoje dane prispievaju viac na tunely na naokolo blizsie, a to co potrebuju - R2, sa odsuva.

Re: Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA na východ?

OdoslaťOdoslané: 08. Máj 2018 21:15
od Vlados
devil napísal:lepsie je mat 5 rozostavanych tahov kde sa riesia najhorsie useky ako 2-3 dokoncene

pokiaľ sa to netýka R2

Re: Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA na východ?

OdoslaťOdoslané: 09. Máj 2018 13:46
od IceFox
To si nemal hovoriť. Teraz nám tu bude zase dávať prednášku ako je D1 naokolo bližšie ale cesta cez Maďarsko je v pohode...

Re: Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA na východ?

OdoslaťOdoslané: 09. Máj 2018 13:55
od richie
svaco napísal:
richie napísal:presne tak, ked sa doriesi Krivan-Lovinobana, Ozdany-Figa a nebodaj Soroska, tak nevidim dovod (pre tych, ktory startuju z juznejsich casti vychodu) ist cez D1 .. jedine ak by si chceli za pekneho pocasia obzriet Tatry, inak nie (resp. este aj ak bude ciel nad Trencinom) .. a za horsieho pocasia uz vobec nie .. a to horsie pocasie staci aj trosku lepsi dazd, lebo vdaka profilu D1, zostava voda na vozovke nehovoriac uz o narocnejsom pocasi ako sneh, namraza, hmla ...


Tak toto sú perly, ktoré snáď ani netreba okomentovať, hlavne to čo nasleduje od slova "Tatry," ďalej.

Tiež neviem, čo sú južnejšie okresy, ale aktuálne sa rieši regón Košice a prípadne to čo je od nich na východ. Je mi jasné, že niekto z Moldavy nepôjde do BA po D1.

mozno mi pomalsie zapaluje, tak mi prosim Ta pomoz a vecne to okomentuj .. takto je to skoda komentovat

a co som myslel tymi juznejsimi castami vychodu, tak podla mna to bolo jasne, ze sa jedna o cca 90% toho co je v KE kraji (teda +- pod urovnou spojnice KE-MI) .. mmch v zime casto stretavam na madarskej dialnici aj auta so znackou HE

Re: Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA na východ?

OdoslaťOdoslané: 09. Máj 2018 14:48
od Jozef7
IceFox máš pravdu, lebo Žilina. Košice sú na tom tak zle, že majú len D1, R4 a R2.

Re: Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA na východ?

OdoslaťOdoslané: 09. Máj 2018 16:16
od nevo83
Jozef tu R4 berem aj ked z POLA do POLA...a v tejto chvili pre KE NIC neriesiaca
R2 je preklasifikovana cesta 1.tr...Ke- uss kt tu bola minimalne 20rokov...
R2 OLSANY - Saca stavba kt sa na papiery stavia hadam 10r... a pri tomto tempe sa peniaze na nu ani nestihnu minut( daj boh aby som sa mylil) asi jedina cesta kt Ke pomoze....
D1 tiez nic neriesiace Budimir- Bidovce... ale ok..aspon nieco ze sa na vychode stavia..
A ak myslis Ke- Po tak ta tu tiez uz hadam 20r stoji...

Re: Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA na východ?

OdoslaťOdoslané: 09. Máj 2018 20:14
od peterle
"7. KE samotne (teda okresy Kosic + KE okolie) maju viac priemyslu, HDP, ludi atd nez vsetky "mesta" od MT po PO. Cize cez svoje dane prispievaju viac na tunely na naokolo blizsie, a to co potrebuju - R2, sa odsuva."
Konkrétne aké je to HDP?

nevo83. Šaca -Olšany sa nestavia na papieri ani teraz, tak nedemagogizuj :D Úsek Budimír -Bidovce vytvorí spolu s Š-O obchvat Košíc, takže rieši veľa.

Re: Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA na východ?

OdoslaťOdoslané: 09. Máj 2018 21:05
od nevo83
peterle.... Saca-olsany sa VO ,,vyhlasuje uz kolko 3-5r.. - v 1/2r potom 2/2r, potom buduci rok atd... ja nehovorim ze sa nevyhlasi nikdy ale stav je daleko od vystavby...
preto pisem na papiery lebo novinove clanky..
Budimir-Bidovce bude mat pre KE vyznam ak bude Š-O a to je este k*rva daleko od pouzivania... cize v tejto dobe T+6+/mozno x/ neriesi pre KE absolutne nic...
Cize to je ako napisat ze D3 poriesi vela tranzitu... ano, ale bohvie kedy sa to cele dostavia

Re: Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA na východ?

OdoslaťOdoslané: 09. Máj 2018 21:14
od i15
richie napísal:presne tak, ked sa doriesi Krivan-Lovinobana, Ozdany-Figa a nebodaj Soroska, tak nevidim dovod (pre tych, ktory startuju z juznejsich casti vychodu) ist cez D1 .. jedine ak by si chceli za pekneho pocasia obzriet Tatry, inak nie (resp. este aj ak bude ciel nad Trencinom) .. a za horsieho pocasia uz vobec nie .. a to horsie pocasie staci aj trosku lepsi dazd, lebo vdaka profilu D1, zostava voda na vozovke nehovoriac uz o narocnejsom pocasi ako sneh, namraza, hmla ...
v podstate takmer v kazdom pripade bude lepsia, rychlejsia, pohodlnejsia trasa cez R2, alebo pri velmi zlych podmienkach madarska M30/M1/M15


príliš preceňuješ význam počasia... kto jazdí 150 na starej Fabii so "slikami" možno považuje D1 za menej bezpečnú, ale na normálnom aute a pri normálnom štýle jazdy rozdiel nie je

Re: Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA na východ?

OdoslaťOdoslané: 09. Máj 2018 21:24
od svaco
DrX napísal:No, riadne na hlavu postavene. Tak ti aj za radom odpoviem:
1. a vyriesit sa to ma tak, ze sa este viac ludi, ktori by mohli jazdit V-Z juhom, prinuti jazdit naokolo blizsie severom a rovno cez PO?
2. PP je v PO kraji, cize kraj ma. A aj PO samotny ma - nocak ide PO-KE-BA s priamymi voznami aj do Brna, Prahy a Viedne. Ohladom ICciek ti odpovedal devil.
3. prave kvoli tomu sa mala stavat R1+R2 minimalne za 40% nakladov. Ta uz by bola 10 rokov hotova. D1 nebude ani do roku 2030 a to sa kvoli nej odpisala polka Slovenska!!!
4. JV obchvat PO+mimourovnove krizovatky od Nabreznej po vypadovku na D1 by krasne riesili vsetky smery (smer PL-HU ovela lepsie nez aktualne S + JZ obchvaty), a bez jedineho tunela, a usetrili by sa miliardy na ine useky.
5. tak za to bojujte. Ja vidim v PO skor boj proti tomu, ked sa tam nieco ide robit (vid vyvlastnovanie a nabrezna)
6. si totalne mimo. KE budu mat spojenie do BA/VIE/zapEuropy poriesene cez madarsko uz v 2021. Praveze vy nebudete mat nic tak do 2030. A to sme to mohli mat vsetci uz davno po R1+R2 a na severe sa mohli stavat primerane veci za zlomok penazi.
7. KE samotne (teda okresy Kosic + KE okolie) maju viac priemyslu, HDP, ludi atd nez vsetky "mesta" od MT po PO. Cize cez svoje dane prispievaju viac na tunely na naokolo blizsie, a to co potrebuju - R2, sa odsuva.


1. Vyriešime to asi tak, že všetko dáme do mesta KE a zbytok kraja sa postupne vysťahuje niekde inde
2. Myslel som tým krajské mesto, nie kraj, sorry za chybičku (nevieš o čom hovoríš, ale doprial by som ti medzipristátie v Kysaku, zažívam to celý život a už vidím, ako by s tým Košičania nemali problém. Keď cestuje manželka s deťmi, tak ich musím viezť autom až do Kysaku, lebo by s nimi a s batožinou mohla mať problém nastúpiť, vlak tam stojí až 1 minútu, ale to ty isto nepoznáš a tiež si asi X krát nezažil zmeškanie prípoja alebo naopak a čakanie 40 až 60 minút na stanici v Kysaku)
3. Ja som o tom, či sa bude stavať D1 alebo R2 nerozhodoval a tiež by som kľudne vymenil parametre D1 za parametre R-ky, hlavne keby to už bolo, ale začal by som kľudne košičanom Šanim Rezešom on bol aj MD, takže prečo nepresadil R2?)
4. riešme to čo je, nie to čo mohlo byť, lebo nebude nič ani v 2050 (tiež som nerohodoval o tomto a už som sa k tomu vyjadroval dosť, viď história)
5. myslíš, že nebojujeme, koľko ste mali v KE protestov vy za lepšiu dopravu, alebo za R2, asi to u vás nie je také zlé ako u nás, keď nebojujete, však?
6. Takže som mimo, no OK, takže KE budú mať dokonca 2 spojenia do BA (vidíš, zase ste na tom lepšie, môžte si vyberať)
7. podľa tvojho uvažovania by región Bratislavy mal potom mať ešte viac ako má, ale som rád, že by si im chcel ešte viac dať. Bolo by dobré si pozrieť rešerš tvojich príspevkov na tému Bratislava (Vivat D4, ako je možné, že ešte nestojí tunel Karpaty, veď podľa ich HDP by už dávno mal byť). Hovorí ti niečo vyrovnávanie regionálnych rozdielov, ak tieto sú aj dôvodu zemepisného umiestnenia, iste vieš že 100km na zád je železná opona a tú sme si tam nepostavili.

Re: Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA na východ?

OdoslaťOdoslané: 09. Máj 2018 21:53
od Vlados
Rezeš sľubil D1 po KE do 2005 :)

Re: Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA na východ?

OdoslaťOdoslané: 09. Máj 2018 22:05
od nevo83
1. Nechapem: co chces dat do mesta ?? ak sa dostavia OLSANY-SACA a Budimir-Bidovce tak KE uz ziadnu cestu netreba...cize 1usek kt treba posatvit a zbytok ide do KRAJA..
2. Davam za pravdu... je to divne ze PO nema spojenie...
3. Myslim ze Sanika R. bol ,,mala ryba,, na neake taketo stavby resp mal ine aktivity... naokolo blizsie si vyboxoval JANO S. zo ZA
4.suhlas
5. R2 ludia su este ucicikany s ,,vidinou vystavby,, resp vedia ze na dostavanie R2 su EU peniaze... ale ak sa nepostavi a prepadnu.... nastanu fukoty + dostavba MISC-Milhost a narast kamionov sposobi protesty
6. .........
7. Bavit sa o HDP je blbost lebo mnozstvo firiem je LEN danovo registrovanych v BA ale realne vysledky robia v krajoch a mestach po svk

Re: Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA na východ?

OdoslaťOdoslané: 09. Máj 2018 23:27
od richie
i15 napísal:...
príliš preceňuješ význam počasia... kto jazdí 150 na starej Fabii so "slikami" možno považuje D1 za menej bezpečnú, ale na normálnom aute a pri normálnom štýle jazdy rozdiel nie je


ano, je to mozne .. urcite je to moj subjektivny nazor a osobna skusenost, no za bezneho dazda (teda stierace este nemusim prepinat do najrychlejsej polohy) mozem na madarskej dialnici nechat tempomat na 140tacho (okrem jedineho kratuckeho useku, kde trochu to zvolnim na 130), zatial co na D1 za tych istych podmienok uz nemam pocit istoty ani pri 110-120 a na mnozstve usekoch este menej .. na doplnenie, bezna stredna trieda (ako auto , tak pneu)
mimochodom, aj na novej R-ke okolo Nitry je par usekov, kde po slabsom dazdi doslova stoji voda :-/ .. ruky by som dolamal

ale ano, je to subjektivne, tak ako moj nazor, ktory tu prezentujem ..

Re: Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA na východ?

OdoslaťOdoslané: 10. Máj 2018 08:46
od pohodak
aspon si si to priznal, toto je ozaj prudko subjektivne az sa mi chce povedat ze je to uplna somarina, na ktorom useku na D1 akoze nemas pocit istoty po dazdi pri 110? :roll:

Re: Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA na východ?

OdoslaťOdoslané: 10. Máj 2018 09:28
od fh
richie napísal: mozem na madarskej dialnici nechat tempomat na 140tacho


Môžeš a hneď aj skáčeš na brzdu, celý tempomat ti je na trase Bratislava Budapešť nanič, neviem kde na tieto rozprávky chodíš, jazdím tú trasu pomerne často a nie je vôbec príjemná ani pohodová a už vôbec nie na tempomat 140.

Re: Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA na východ?

OdoslaťOdoslané: 10. Máj 2018 11:49
od KN.SK
richie napísal:... mmch v zime casto stretavam na madarskej dialnici aj auta so znackou HE
Možno to HE ide do BP (okolia) alebo niekde dole (Z alebo JZ Balkán). Prečo by šiel naokoloďalej cez ZA a BA. :wink:

Re: Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA na východ?

OdoslaťOdoslané: 10. Máj 2018 13:16
od devil
2. Myslel som tým krajské mesto, nie kraj, sorry za chybičku (nevieš o čom hovoríš, ale doprial by som ti medzipristátie v Kysaku, zažívam to celý život a už vidím, ako by s tým Košičania nemali problém. Keď cestuje manželka s deťmi, tak ich musím viezť autom až do Kysaku, lebo by s nimi a s batožinou mohla mať problém nastúpiť, vlak tam stojí až 1 minútu, ale to ty isto nepoznáš a tiež si asi X krát nezažil zmeškanie prípoja alebo naopak a čakanie 40 až 60 minút na stanici v Kysaku)


zmeskanie pripoja sa bezne stava aj inde, to nie "vysada" PO. bohuzial takto funguje ZSSK aj s personalom. vo ZV sa zase caka 15 minut na preprah, mne sa viac pozdavalo ked na Ex z BA nadvazoval R s prestupom za 5-10 min. stale si myslim ze nacudnejsie je ze NR v dosahu 100 km nema priame Rex spojenie s BA, co uz nastastie ma aj PO - KE.

To si nemal hovoriť. Teraz nám tu bude zase dávať prednášku ako je D1 naokolo bližšie ale cesta cez Maďarsko je v pohode...


je v pohode lebo na nu prispejes ak chces. na nase blizsie naokolo prispievas z dani, viac nez je unosne a s mensim efektom ako je ziaduce. za vela penazi malo muziky. a PO kraj je teraz uz druhy v poradi cistych prijimatelov na dialnice po ZA.

Re: Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA na východ?

OdoslaťOdoslané: 10. Máj 2018 21:31
od richie
fh napísal:
richie napísal: mozem na madarskej dialnici nechat tempomat na 140tacho


Môžeš a hneď aj skáčeš na brzdu, celý tempomat ti je na trase Bratislava Budapešť nanič, neviem kde na tieto rozprávky chodíš, jazdím tú trasu pomerne často a nie je vôbec príjemná ani pohodová a už vôbec nie na tempomat 140.

jazdim za mesiac niekolko krat, aj ked terazm kde opravuju M1, tak menej , ale je pravda, ze hlavne neskoro vecer a v noci .. a vtedy mozes dat tempomat aj viac ak to poznas .. a nie BA - BUD, ale KE-BUD-BA .. ..takze tak k rozpravkam ... ale ano, za Budapestou smerom na BA je to zial stale plnsie

Re: Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA na východ?

OdoslaťOdoslané: 10. Máj 2018 21:37
od richie
pohodak napísal:aspon si si to priznal, toto je ozaj prudko subjektivne az sa mi chce povedat ze je to uplna somarina, na ktorom useku na D1 akoze nemas pocit istoty po dazdi pri 110? :roll:

uz som tadial dlho nesiel, ale napadaju mi napr. Hybe a Dechtare ..

Re: Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA na východ?

OdoslaťOdoslané: 11. Máj 2018 07:16
od fh
Richie neskoro večer alebo v noci je premávka slabšia, takže buď sa bavíme o takmer ideálnych nočných podmienkach (vtedy si na D1 môžeš dovoliť ešte viac) alebo štandartných. A to máme prípad keď Rezešová v noci medzi BP a KE zramovala iné autá aj keď vo vhej rýchlosti. Normálne madarskú diaľnicu od BP po BA s tempomatom nedáš takže toľko k tvojim rozprávkam.

Re: Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA na východ?

OdoslaťOdoslané: 11. Máj 2018 11:53
od DrX
Moja skusenost je, ze jednoducho KE-BP tempomatovo v pohode ide, a to je teda 260km (-60km Tornyosnemeti-Miskolc). BP-BA jazdim malokedy (ak idem nahodou autom KE-BA-Vie, tak cez ZV), ale parkrat som to takto siel, lebo na D1 je casto na BA-Trnava taky chaos, ze sa nebavime, ci mozes mat tempomat, ale ci sa vobec hybes. Takze ak potrebujem z BA vyrazit o 16 al 17:00, tak na BP mozem ist v pohode.

Re: Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA na východ?

OdoslaťOdoslané: 11. Máj 2018 14:48
od PK
V HU je povolene predbiehanie sa kamionov. Takto prave na mierne zatazenych madarskych dialniciach sa casto predbiehaju kamiony a neskutocne spomaluju. Za kamionom sa nazbiera kolona aut, z ktorej sa bez vyraznejsieho prekracovania rychlosti, alebo spomalenia neda dostat.
Toto nema absolutne nic z pohodovou jazdou.
Zakaz predbiehania kamionov bolaj jedna super vec ktora je na Slovensku.

Re: Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA na východ?

OdoslaťOdoslané: 11. Máj 2018 14:59
od fh
PK napísal:V HU je povolene predbiehanie sa kamionov. Takto prave na mierne zatazenych madarskych dialniciach sa casto predbiehaju kamiony a neskutocne spomaluju. Za kamionom sa nazbiera kolona aut, z ktorej sa bez vyraznejsieho prekracovania rychlosti, alebo spomalenia neda dostat.
Toto nema absolutne nic z pohodovou jazdou.
Zakaz predbiehania kamionov bolaj jedna super vec ktora je na Slovensku.


Presne tak tam je podiel kamiónovej dopravy vysoký a musí mať človek velý čas napätú pozornosť. Plus tí čo predbiehajú v pravom pruhu sa často vlečú 100-110, ja tam nevidím priestor na tempomat ani po 17- tej je to ťah zo Západu na BP a Balkán prejsť sa to dá ale treba stále sledovať situáciu , často spomaľovať. Ja idem polovicu cesty v predbiehacom pruhu a aj tam ma spomaľujú. A to limity dodržiavam, nie som pretekár typu Yoggy čo sa chvasce svojimi časmi na internete. 8)

Re: Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA na východ?

OdoslaťOdoslané: 11. Máj 2018 15:17
od DrX
Neviem ci reagujete na mna a M3. Ja som tam pri desiatkach jazd po M3 este nikdy predbiehanie kamionov nezazil, a skoro vzdy jazdim stabilne 140kmh. A na madarskej M1 skor vidim kolony kamionov vzorne zoradene vpravo, a spolu s nimi aj tie auta, ktore nebavi stale zrychlovat a spomalovat - idu klido pido stovkou.

PS: regulovat predbiehanie kamionov je podla mna hlupost, ktora moze napadnut len preregulovanych megalomanskych socialistov.