S499.1023 napísal:A ešte dodatok - fascinuje ma, že človek, ktorý má 50 k ročne na pokuty, jazdí na SDI. Na takých ako ty by pomohol jedine bodový systém.
A preco by som nejazdil na Fobii ? Nie som vylozene presvedceny o tom, ze lepsie auto (napr. BMW X5, resp. Volvo XC90) mi stoji za tie naklady. Do prace cestujem 4 km, na taku otrasne dlhu cestu mi to nestoji za to, aby som dal 1.5M za auto a potom este mesacne platil obrovske naklady, kedze v aute stravim realne menej ako 2 hodiny do tyzdna. Auto mi ma sluzit, nie ja jemu...
K tym otackam motora - ja neviem ako to uz povedat inak. Je to moje auto a mne pripada zverstvo ist na dvojke na stredne vysokych - vysokych otackach 45 (aby bola istota, ze neprekracujem, kedze sa clovek snazi ist predpisovo).
Ak by som mal ine auto, ktore ma na tej 50tke normalne otacky na trojke, tak OK - mne je principialne fuk, ci idem 50 alebo 60 po meste. Ci pridem domov o pol minuty skor alebo nie, vskutku nehra ziadnu rolu. Pri dlhsej ceste cez dediny sa aj tak clovek riadi kolonou, takze tam toho vela nezriesi.
Ci si ale budem nicit motor, a zvysovat spotrebu, tak to uz hra obrovsku rolu
S499.1023 napísal:Dúfam, že tých pokút budeš dostávať čo najviac.
Dakujem za prejav typickej slovenskej uprimnosti
BTW, je februar a konecne dosli aj kvartalne premie. Tak som si odlozil bokom 500 EUR na pokuty, nech zbytocne nestresujem ani auto ani seba (ako som povedal, neznasam ak dostanem pokutu za prekrocenie o blbych 7 kmh, co sa mi stava bezne aspon 2 razy do roka - ak su zeleni taki kreteni, ze nechapu, ze to nie je prekrocenie rychlosti, ale buzerovanie, tak proste rychlost nemienim riesit a zmierim sa s tym, ze zaplatim)