Moderátor: Moderátori
devil napísal:preco take ignorantstvo ? lebo ide mimo ZA ?
devil napísal:cize uznavas ze v KE kraji dialnice chybaju a tym na Sk je ich rozmiestnenie nerovnomerne a nespravodlive ?
devil napísal:horsie ako km-oscadnica
vladik67 napísal:Už kuvikjú hlasy, že by sa mal stavať aj východný obchvat mesta Žilina najmä pre nedisciplinované poľské kamiony.
vladik67 napísal:https://www.dialnice.info/viewtopic.php ... 53#p210753
Tak z tohto článku až mrazí! a najmä veta citujem: "Žilinská župa chce od štátu odškodné. Dôvodom je meškanie stavby najdlhšieho tunela"
IceFox napísal:A keby sa Višňové nestávalo vôbec tak čo? ŽSK by žiadala pokutu za nestavanie alebo opravovanie ll/583?
Jozef7 napísal:Ak by sa vylúčila kamiónová doprava z Ľavobrežnej bol by to prínos pre Žilinu ale ekonomické straty pre kamióny. Ťažko povedať, či budú chodiť kamióny pod Strečno alebo pôjdu po D3 ak bude zachovaná možnosť ísť po Ľavobrežnej. Osobné autá budú veselo naďalej skracovať cestu cez centrálny cestný okruh. Pomohol by východný obchvat ale to je hudba budúcnosti na ďaleké desaťročia.
Jano1 napísal:IceFox napísal:A keby sa Višňové nestávalo vôbec tak čo? ŽSK by žiadala pokutu za nestavanie alebo opravovanie ll/583?
Poziadaj o informaciu ZSK. Ja som len konstatoval situaciu. Nejake namietky?
devil napísal:typicky pripad malomestiakov (m.m). tvaria sa ako m.m. a chovaju sa ako m.m. takze su to m.m.
nevo83 napísal:Ke ma R4 kt je pre KE dolezita asi tak ako .... cesta z pola do pola, kedze vsetky kamiony tak ci tak idu cez mesto
nevo83 napísal:Cize ked stopnes pripravu na vsetko okolo, a peniaze alokujes len na 2 oblasti, tak sa nemozes cudovat ze ked konecne by sa aj nieco inde mohlo stavat tak to nie je pripravene.
nevo83 napísal:GRO vystavby D/RC ide cez lobing jednotlivych politikov: a v tom je/bola silna ZA skupina
A nebodaj ZA môže za to ,že niektoré obchvaty nie sú ani len nakreslené - časť ,ktorá oproti stavbe stojí "pár peňazí"? Za to môže neschopný MinDop ,ktorý keď nemá na stavbu tak by ich mohol aspoň nakresliť a dať prejsť cez EIA. Ja sa R3 nebránim - je to skvelá RC na spojenie severu a juhu.
KE je napojená na D1 a R4 (Žilina na D1 a D3) a v budúcnosti bude aj na R2. Kde je problém? Obe sú napojené na 2 RC. Čo je na tom nespravodlivé? Že nie sú dostávané? Tak ako čakala Žilina ,tak čakali/čakajú všetci.
Až taká hrozná cesta pri Mýtnej mi nepripadá, žeby to z úseku Kriváň - Tomášovce robilo extra dôležitú stavbu dôležitejšiu ako Turany - Hubová. Aký je problém cestu 1. triedy v takom prostredí upraviť? Veď ešte aj EIA si vybavia oveľa skôr ako na D alebo RC. Náklady oproti R2 mizivé.
Stále mám pocit akoby celá D1 viedla len cez Žilinu. Akokeby nešla cez BSK, Trenčín, Trnavu, PSK - či aj za to môže Žilina?
devil napísal:iste obchvat MT, ked maju cez mesto 2+2.
devil napísal: evidentne ti nechodia kamiony 10 metrov od domu.
devil napísal: ak bude do 2022-3 40 km suvislej R2 ako 2+2 tak to bude maly zazrak.
devil napísal: ak bude mat dialnicu liptov so 130 tisic obyvatelmi a turiec so 110 tisic obyvatelmi tak preco sa nestavia pre 350-400 tisic ludi na zempline ???
devil napísal:lebo je tam chranene uzemie. presne preto nepresiel ten lacnejsi variant co mal ist viac po povrchu a menej na mostoch. povodne uz ten drahsi variant mal byt kompromis lebo prve varianty boli s 2-3 kratkymi tunelmi.
Stále mám pocit akoby celá D1 viedla len cez Žilinu. Akokeby nešla cez BSK, Trenčín, Trnavu, PSK - či aj za to môže Žilina?
devil napísal:okolo TN tlacil meciar lebo to bola jeho najvacsia zakladna spolu so ZA krajom odkial bol slota.
devil napísal:nevo83 to vysvetlil - lobing. za vyse 20 rokov sa postavilo nejakych 70 km poloprofilov co je strasne male cislo. cielene utlmovanie R2, R3 a R4 aby prilis neohrozovali "veducu ulohu" D1 a D3.
devil napísal: na D1 je ZA. po KE bude pouzitelna ked bude aspon hub-iva. preco vidim same evc KS, KE, MI, TV...juhom ???
devil napísal:ak bude mat dialnicu liptov so 130 tisic obyvatelmi
devil napísal:turiec so 110 tisic obyvatelmi
devil napísal: preco sa nestavia pre 350-400 tisic ludi na zempline ???
nevo83 napísal:ak by bola R2 po ZV tak Ti garantujem ze 98p KSK +He VT sa nebude trepat do Ba vrchom
devil napísal: preco vidim same evc KS, KE, MI, TV...juhom ???
Yoggy52 napísal:Vam to nedochadza? Na "R2" nie je problem s dopravou
Yoggy52 napísal:Cesty nadpriemerne, intenzity mizerne, tak kde je ten problem?
nevo83 napísal:PO-KE postavene za komunistov... 1982/88
cize R4 pole do pola 2010/2013 14km !! mega uspech pre KSK
Budimir-Bidovce 2017/2019 13km sice pre KSK opat vyuzitelnost 10p ale budis
---------------------------------------
cize za 30r bude mat KSK 27km dialnic
Soroska + R2 obchvat KE sa ,,sutazi,, hadam 8r... a tipujem ze sa opat posunie o 3-4r
Teraz neviem, to pises o Povinnej...Alebo zeby o Radoli s vyse 5 tisic NA/24h?
Samozrejme, ze nehrozi, ze by si uznal, ze bez obchvatu R3 MT, bude vsetka doprava v smere ZA-TR a opacne jazdit cez Vrutky a MT a to je prevazne 1+1 a cez mesta Vrutky a MT.
Samozrejme neuznas, ze v TN bola neunosna dopravna situacia a cesta viedla pri pomerne vysokej intenzite cez mnozstvo obci a miest.
Nedokazes pochopit, ze vacsia potreba 2+2 na vychodnej R2 ani nie je, jednoducho ak je na ceste I.triedy intenzita 5-8 tisic, tak na novej R2 bude intenzita 4-6 tisic a to plny profil nepotrebuje.
Zarucene ta dialnica je len pre Liptov ci pre Turiec! Nech sa z nikto z vychodu neopovazi ist po Liptovskej dialnici! Rampu a kontrolovat bydlisko!
Si zober ze na podzubane Dvorianky nema stat peniaze. A to sa nebavime o obchvate ale o obycajnych vahach a radare resp fotopasciach...stale dookola pockajte pockajte pockajte
Myslia si ,že keď postaviš diaľnicu uprostred "púšte" tak ti tam prídu investori a budú ti chcieť polámať ruky. Bohužiaľ takto to nefunguje.
Pretože pre Fica končí východ Košicami. Bohužiaľ. Ani za toto nemôže Žilina.
A ja som si myslel...
Plán cesty cez ZA nie je otázkou posledných pár rokov (a už vôbec nie Mečiar - Slota), ale oveľa oveľa skôr.
Náklady na D3 (< 300 mil) a tunel Višňové (< 500 mil) sú nižšie, ako v súčasných cenách obchvat Presova (800 mil?), či ten slávny obchvat v Bystrici (spolu s časťou R1 za vyše 120 mil / rok po dobu 30 rokov). A naviac sú už práce prakticky hotové.
Samozrejme, ze nehrozi, ze by si uznal, ze bez obchvatu R3 MT, bude vsetka doprava v smere ZA-TR a opacne jazdit cez Vrutky a MT a to je prevazne 1+1 a cez mesta Vrutky a MT.
2+2 nemusi byt po celej dlke. TT ma cely obchvat 1+1 a funguje. MT ma velku cast obchvatu 2+2, to je fakt. vrutky maju dialnicny obchvat z ktoreho vedie privadzac. vrutky sa daju obist. tak o com pises ?
https://www.google.com/maps/dir/49.1404 ... 64!1m0!3e0
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 24 hostí.