Moderátor: Moderátori
devil napísal:Jarino, ta EIA este z roku 2003-4 je napisana v tom duchu ze co najvacsia cast trasy musi ist inac ako po povrchu.
nevo83 napísal:Jarino : bavime sa o R2 Krivan- lovino ? Cize tak skoro stavba nebude aj ked bezi VO ?
devil napísal:pisem o obciach a mestach na juhu a orave. nieze par domov pri ceste alebo len domy a zahrady na jednej strane cesty a na druhej decentna autobusova zastavka, prechod pre chodcov a tabula aby sme uplne nezabudli ze sme v obci. I/59, 66 cez stred obce a cez hlavne namestie v KA a v sahach. ja neviem preco to zlahcujes. radsej 5000 kamionov po okraji ako 1000 kamionov cez hlavnu ulicu. to som uz napisal a zopakujem to znovu.
devil napísal:2+2 nemusi byt po celej dlke. TT ma cely obchvat 1+1 a funguje. MT ma velku cast obchvatu 2+2, to je fakt. vrutky maju dialnicny obchvat z ktoreho vedie privadzac. vrutky sa daju obist. tak o com pises ?
https://www.google.com/maps/dir/49.1404 ... 64!1m0!3e0
devil napísal:a ty samozrejme neuznas ze aj potom bola neunosna situacia. cez TN vedie obycajna hlavna cesta ktoru lokalka upchavala nadalej az sa musel postavit dalsi most cez vah. podobne dalsie mesta a obce na trase spomaluju dopravu preto je tam nizka priemerna rychlost.
devil napísal:80+ km/h na hlavnych tahoch by mal byt standart, sam vidis ze zopar km poloprofilov okolo najhorsich miest velmi pomohlo. a to treba dotiahnut: soroska, batka, bakta.
devil napísal: je jedno ci mam pred sebou 1 kamion alebo 5 kamionov ked tak ci tak musim is kilometre 50kou.
devil napísal:cize preco nemoze byt dialnica v plnom profile za kosicami
devil napísal:myslim ze KE, KS, MI chodi juhom a severovychod severom alebo cez donovaly/certovicu. zaujimava je ale ina vec, na ZA-MT som videl evc. ZA-MT-ZA-MT-ZA-MT, k tomu CA,KM,PB,BY,TR,RK ci LM, ine Sk evc 20-30% a zahranicne 10-20%. na juhu je podiel ine Sk evc. od 30 po mozno 60 ci 70 %. hlavne za LC smerom na RS a RV domace evc. je mozno kazde tretie auto. cize v regione skapal pes ale tranzit tam je.
Samozrejme, ze nehrozi, ze by si uznal, ze bez obchvatu R3 MT, bude vsetka doprava v smere ZA-TR a opacne jazdit cez Vrutky a MT a to je prevazne 1+1 a cez mesta Vrutky a MT.
D1 vs R2
R4 vs D1
devil napísal:je dojemne ze obhajcovia blizsie naokolo 30-50 km maju zrazu problem ist 4-5 km navyse. isteze oficialne je to prietah lebo je to vo vnutri mesta
devil napísal:tak bud taky dobry kvantifikuj mi dopravu ZA-TR a opacne. cize pocet aut ktore s tomto smere obchadzaju MT aj vrutky.
devil napísal:ja neviem ci niekde nie su nejake prieskumy len vevysli dobre tak sa radsej neukazuju.
devil napísal:pozri sa, to ze ake su dopravne toky okolo 55.000 mesta treba preskumat a potom sa da rozpravat o tom ci treba este okrem D1 a toho "kvaziobchvatu" dalsia cesta. ale pri 7-8.000 mestach je predsa ovela jednoduchsie povedat ze tych 1.000-1.500 kamionov denne asi neobsluhuje miestny supermarket ani predajnu zeleziarstva na rohu hlavnej ulice......ibaze by tam bola nejaka velka prevadzka ktora zasadne ovplyvnuje tok aut.....ale nie je....
devil napísal:no tak chod cez mesto ale ja som to chapal tak ze viac vadi prechod cez vrutky lebo tam je len 1+1.
ja neviem ci niekde nie su nejake prieskumy len vevysli dobre tak sa radsej neukazuju. pozri sa, to ze ake su dopravne toky okolo 55.000 mesta treba preskumat a potom sa da rozpravat o tom ci treba este okrem D1 a toho "kvaziobchvatu" dalsia cesta.
chodim tade niekolko krat denne a je to takmer vylucne tranzit S-J.
ak ide o územie NR-BB-LC-Šahy tak tam sa zatvárajú obe oči. potom ešte vyhráva severná R3 vs. D3/R4, R1 BB-RK vs. stredná D3.
Presadzujes RC tam kde su intenzity 5-6 tisic v./24h, ale je pre teba neprijatelne stavat RC na rovine, kde za mestom (medzi MT a Kostanmi) je stale intenzita takmer 19 tisic v./24h, tych 19 tisic v./24h prechadza cez Kostany nad Turcom.
devil napísal:ak ide o územie NR-BB-LC-Šahy tak tam sa zatvárajú obe oči. potom ešte vyhráva severná R3 vs. D3/R4, R1 BB-RK vs. stredná D3.
ja cakam ze nam vysvetlis ze preco okolite krajiny stavaju nielen podla intenzit plne profily pre regiony. urcite su to vsetko hlupaci, zenano
devil napísal:chodim tade niekolko krat denne a je to takmer vylucne tranzit S-J.
ty to proste vidis ze to tranzit a basta. ach jaj.
devil napísal:Presadzujes RC tam kde su intenzity 5-6 tisic v./24h, ale je pre teba neprijatelne stavat RC na rovine, kde za mestom (medzi MT a Kostanmi) je stale intenzita takmer 19 tisic v./24h, tych 19 tisic v./24h prechadza cez Kostany nad Turcom.
to su iba prelozky nazyvane RC. a preto lebo tam je jasne ze z tych 6 tisic pojde po obchvatoch vacsina aut ktora obtazuje obyvatelov v centrach dediny miest. tych 19.000 aut ide mimo centra MT tak ako vo ZV po luceneckej, v ZA po lavobreznej a podobne. nevieme nic o buducej intenzite na R3 okolo MT, kludne to moze byt hlboko pod 10k. pre mna toto nie su problematicke miesta. evidentne vidime veci inac....
Máme dlh. No čo poznám niektoré cesty v Maďarsku (hl. c. č. 1; 13; časť 81; a ďalšie), ktoré sú "kategóriou" podobné našim cestám I. tr., tak to nie lepšie ako u nás, niekedy akostne o dosť horšie, ba i šírkovo sú niekedy ako naše II. tr. Tento komentár nemá tento stav ospravedlniť!Vlados napísal: lebo si to môžu dovoliť? u nich stojí plný profil ako u nás polovičný + nemajú tak zanedbané cesty prvej triedy. máme veľký dlh voči existujúcim cestám.
devil napísal:to su iba prelozky nazyvane RC. a preto lebo tam je jasne ze z tych 6 tisic pojde po obchvatoch vacsina aut ktora obtazuje obyvatelov v centrach dediny miest. tych 19.000 aut ide mimo centra MT tak ako vo ZV po luceneckej, v ZA po lavobreznej a podobne. nevieme nic o buducej intenzite na R3 okolo MT, kludne to moze byt hlboko pod 10k. pre mna toto nie su problematicke miesta. evidentne vidime veci inac....
devil napísal:no neviem ale vychod od KE mi nepripada ako "pust". to skor severovychod. aj juh po lucenec/r. sobotu je porovnatelny npr. s liptovom.
devil napísal:CS padlo tak aj plany z tej doby sa mali hodit ak nie do kosa ale do suflika
Ešte raz: Liptov bol postavený počas komunistov. Toto Žiline ani súčasnej vláde neprišiješ ani keby si sa strašne snažil.
lebo si to môžu dovoliť? u nich stojí plný profil ako u nás polovičný + nemajú tak zanedbané cesty prvej triedy. máme veľký dlh voči existujúcim cestám.
Vlados napísal:a pritom z ušetreného polprofilu by sa dalo stavať aj za KE
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 12 hostí.