Moderátor: Moderátori
mikeBoss napísal:žiadne ani len vzdialené plány na R z NR do NZ a Komárna
Maxx787 napísal: jednoznacne nam netreba vsade trepat Rky. treba skor vybrat nejake vyznamne I. ky a tie modernizovat tak ze tych 10 k intenzity nebudu znamenat katastrofu. mozno nejake casti robit ako 3 pruh alebo 2+2.
devil napísal: tych 6-8.000 aut denne urcite nie je 1.000 aut za hodinu
Yoggy52 napísal:preco prave juzna r3?
Presne ako si napisal neskor, devilovi blizko garaze. Su tam uplne smiesne intenzity na vacsine juznej R3. Od krizovatky s II/257 az ku Saham na vyse 50 km su intenzity smiesnych 3-5 tisic s vynimkoy asi 3 km pri Krupine kde je intenzita az 6706 v./24h a samozrejme lokalka v Krupine 7,5-9,5 tisic.
To je presne devil, zapadnu R2, kde priemerna intenzita r.2015 na D1-Novaky bola na vyse 50 km okolo 10 tisic v/24h, na stvorpruhu Novaky-PD 15-18 tisic, aj ked su tam vyrazne vyssie intenzity zatracuje, ale juznu R3 pre smiesne intenzity na desiatkach km samozrejme treba.
jasné, lebo Dobrá Niva... pritom maďari už neplánujú v pokračovaní M2, naproti tomu plánujú M100 po Ostrihom + most cez Dunaj. v koridore I/76 by sme mali plánovať RC alebo aspoň nadradenú jednotku.
Tu ale nikto netvrdi, ze sa ma R4 stavat, pytal som sa na juznu R3, pretoze je to na tomto fore nezvycajne, ze by to niekto dal do priorit. A r4 od lipnikov, by sa nemala vobec stavat, maximalne zlepsenie parametrov jednotky.devil napísal:lysa pod makytou ma intenzitu 2.500 aut, vysny komarnik podobne, ale kedze sa tam planuju D49 a S19 tak som ich tiez ponechal. kedze su na severe tak vam nevadia. mate proste svoje zasady....
Yoggy52 napísal: A r4 od lipnikov, by sa nemala vobec stavat, maximalne zlepsenie parametrov jednotky.
devil napísal:jasné, lebo Dobrá Niva... pritom maďari už neplánujú v pokračovaní M2, naproti tomu plánujú M100 po Ostrihom + most cez Dunaj. v koridore I/76 by sme mali plánovať RC alebo aspoň nadradenú jednotku.
este ta bavi opakovat tie kraviny ? kde mas dokazy ze sa zmenila trasa ? skus sa drzat faktov a nie zboznych priani.
pohodak napísal:Yoggy52 napísal: A r4 od lipnikov, by sa nemala vobec stavat, maximalne zlepsenie parametrov jednotky.
toto si osobne nemyslim, ked pritiahnu poliaci aj madari svoje D/R na nase hranice tak tranzit tam moze narast vcelku vyrazne a mat na takejto trase veci ako sarissky stiavnik nie je uplne v poriadku
Zaplatíme im časť ceny za nie lacný nový dunajský most, ktorý postavia ich (maďarskej) vláde spriatelené maďarské firmy. Nám ostanú iba suché gamby. Načim sa poučiť zo stavby teraz stavaného mosta pri Komárne. Nedať sa stále a opäť obalamutiť. Treba si všimnúť, že koľko je mostov (3 + *1 + **2 a 1 železničný) na krátkom spoločnom úseku s nimi a koľko mostov majú, okrem Budapešti, postavených na ich oveľa dlhšom nehraničnom úseku Dunaja (4 a ½ a ½ +*0 + **0 + 0 železničný). Tie dve polky sú časti mostov na M0, ktoré ležia i na území Peštianskej župy, ale prakticky sú veľmi tesne za hranicami Budapešti, teda sú v jej aglomerácii.Vlados napísal:... , naproti tomu plánujú M100 po Ostrihom + most cez Dunaj...
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: jolu a 26 hostí.