Stránka 184 z 263

Re: R2 Mýtna - Tomášovce

OdoslaťOdoslané: 25. Okt 2019 17:22
od davidk
Nikto hlúposti nepíše a nikto nepotrebuje byť poslaný do školy. Keď sa stavali úseky na západe žiadne priority nebolo treba už od Mečiara. Veď ten zoznam priorít už mal byť počas prvej Ficovej vlády.Ale nebol a za Vážneho nikto nevyskakoval ani nikto neriešil Žilina Brodno iste ani milan_km nenamietal ale ani nikto z východu nevyskakoval ale ak treba postaviť len jednopruh pri Rimavskej alebo D1 Prešov už sa ozývajú zo západu hlasy že megalomania. A tá agresivita máme ísť do jaskýň trepeme hluposti.sme hlúpy nevieme rátať, späť do skoly. Atď atď.... neviem čím to je že chlapci od západu si naozaj myslia že ich smrad vonia a od revolúcie sú čím viac presvedčeni že sú inteligentnejsi ale pravda je že pri pohľade na svoj chotár strácajú zábrany v seriznosti triezvosti a prehliadajú kradnutie či potreby SR.... Vtedy je to v najlepšom poriadku

Re: R2 Mýtna - Tomášovce

OdoslaťOdoslané: 26. Okt 2019 00:01
od Jano1
davidk napísal:
Čiže napísať 40 km za posledných 20 rokov nepovažujem za žiadne trieskanie nezmyslov skôr v pohode udaj.


Hlupak napise blbosti a potom to prekruca.

Napisal si:
davidk napísal:od cadce kde do 40 km bola dialnica uz 20 rokov


Uz 20 rokov, znamena stav v roku 1999. Bola v roku 1999 D1 alebo D3 v prevadzke od CA 40 km?

davidk napísal:Tunel popod karpaty:
variant 1 jediny možny kvôli EIA: 8070 m + 8060m = 16130 m Tu sa ospravedlňujem nie 18 km ale 16,13.


Napisal si:
davidk napísal:megalomensky planovany tunel 18 km popod karpaty

TUNEL je jeden tunel, uz si pocul nieco take ze slovencina pozna jednotne cislo a mnozne cislo? Ak nie tak slovo tunel je jednotne cislo a jedna sa o jeden tunel.

davidk napísal:2,5 miliardy obchvat Ziliny:
Hričovské podhradie - Žilina Strazov 300 mil €
Žilina Strážov - Žilina Brodno 270 mil € (stavebne + uzemne)
Hričovske podhradie- Lietavska Lúčka 462€ + doplatok 12 mil
Lietavska lučka - Vyšňove Dubná skala 424€ + minimalne 200- 250 mil odhaduju doplatiť.
doteraz teda 1.656 miliardy nie 2,5


Zrazu tu ide zaratavat nevedno ake polozky, a len tak striela cisla.
A hlupacik vies, ze LL-DS este nie je dokonceny usek a teda ani vyfakturovana cela suma? Zratal si kolko sa vyfakturovalo na HP-LL, ked tvrdis ze doteraz 462+12 mil.E alebo zase len dristas?

davidk napísal:vyžiadane nároky ktoré bude ešte treba:
Žilina Brodno -Kysucke Nove mesto 420 mil.

Posledny udaj poskytnuty NDS je odhad na urovni 340 mil.E. Ale ty samozrejme cucas z prsta 420 mil.E.
https://mykysuce.sme.sk/c/22207817/vystavba-dialnicneho-useku-si-vyziada-vyse-tristo-milionov-eur.html

davidk napísal:hlavný ťah na Poľsko via carpatia

Ten hlavny tah ma na skoro 60 km od Lipnikov po polsku hranicu intenzity od 2,5 tisic do 7,5 tisic v/24h s vynimkou 350 metrov v Giraltovciach, kde je intenzita zavratnych 9 tisic v/24h. A na druhom konci mal v roku 2016 ten hlavny tah teda na R4 v plnom profile intenzitu az 2715 v/24h.

davidk napísal:Prešova (100 tic mesta)

"Prešov, naše mesto obývalo k 31.12.2017 celkom 86 356 občanov SR"
https://presov.dnes24.sk/cislo-ktore-by-mal-poznat-kazdy-spravny-presovcan-tolkoto-obyvatelov-ma-nase-mesto-288762

davidk napísal:...Žiliny .... a vôbec nejde o 80 tisicove mesto

"Ku 31. decembru 2017 mala Žilina 83 277 obyvateľov, čo je v porovnaní s rokom 2016 o 155 oby­vateľov menej."
https://zilina.dnes24.sk/zilincania-viete-kolko-nas-je-najnovsie-cisla-hovoria-jasne-288747

Skutocne zavratny rozdiel v pocte obyvatelov Presova oproti Ziline.

Re: R2 Mýtna - Tomášovce

OdoslaťOdoslané: 26. Okt 2019 00:07
od Jano1
mareks96 napísal:Zabudol si na DS-Tu, Tu-Hu, Hu-Iva, Vrtižer-HP, CA-Svrčinovec-Hranica PL a sme vklude na 5 miliardách za posledných 15 rokov plus nasledujúcich 10 pre ZA kraj,

Dristaj dalej.

Re: R2 Mýtna - Tomášovce

OdoslaťOdoslané: 26. Okt 2019 00:15
od Jano1
davidk napísal:Nikto hlúposti nepíše

Garantujem Ti, ze keby si sa drzal faktov, tak nemusim na Tvoje prispevky vobec reagovat.

Re: R2 Mýtna - Tomášovce

OdoslaťOdoslané: 26. Okt 2019 09:10
od mareks96
Jano1 napísal:
mareks96 napísal:Zabudol si na DS-Tu, Tu-Hu, Hu-Iva, Vrtižer-HP, CA-Svrčinovec-Hranica PL a sme vklude na 5 miliardách za posledných 15 rokov plus nasledujúcich 10 pre ZA kraj,

Dristaj dalej.


A vysvetli mi kde dristam... ZA kraj začína kúsok za PB a končí kúsok pred PP, teda D1 od PB po PP sa dá považovať za investície pre ZA kraj, plus celá D3, na ktorú už išlo ak dobre rátam (vrátane rozostavaneho) cca 1,1-1,3 mld plus dobre vieme že ešte cca 700mil-1mld pôjde (a to budú nasledujúce fondy) od HP po ivachnovu, cca cca 2-2,3 mld a to nerátam úseky na juh od HP po hranicu kraja a na východnú hranicu kraja, z ktorých drvivá väčšina (okrem úseku okolo LM) bola postavená v posledných 15 rokoch alebo bude v najbližších 10 a už sme pri 4 mld, takýto luxus dostal iba NR kraj a aj to tam je zarátaná údržba na 30 rokov...

Pre poriadok nie som z východu (našťastie) môj okres zdedil diaľnicu už po sudruhoch a severnú trasu cez ZA a RK, pripadne CA využijem 3-4 krát do roka, južnú pravdepodobne nikdy vživote a aj napriek tomu tvrdím že aj juh si zaslúži cestu a intenzity ozaj nemôžu byť jediné meradlo na úsekoch kde nie je zatiaľ žiadna infraštruktúra (prečo by tam aj boli intenzity, že áno, ktorý investor ide do doliny bez infraštruktúry...)

Kolonami na 20 minút až pol hodiny co tu beriete za katastrofu hodnú investície za 3 miliardy dnes trpí už každé druhé okresné mesto a každé krajské mesto, mnoho z nich nevie získať peniaze ani len na obchvat jednotky alebo dvojky za pár desiatok miliónov. Viď PK, PN, HC, TT, SE a mnoho ďalších....

Re: R2 Mýtna - Tomášovce

OdoslaťOdoslané: 26. Okt 2019 12:10
od Pacho
pozri sa Marek, ja som tiež nech sa stavia aj juh, ale zasa infraštruktúra, nie je všeliek, na sociálne rozdiely. Teraz som čítal, v sme článok , že RS pravdepodobne odíde investor, dôvod strata trhu, určite nie infarštruktúra. Pritom RS má v celku slušné napojenie na dialnice. (dostupnosť cca 50km), a vobec to nevidno na zamestnanosti. Pre kechnec postavili R4, ktorá má 2700aut/den, a z parku odchádzajú investory. Pri Novej Plohore, priamo pri dialnici postavili priemyselný park, s novým privádzačom , dodnes je prázdny. atd atd. Zober si PP SNV, Liptopv Orava, nik nemá priamé prepojenie na zahraničnú dialničnú sieť, a priemyslu sa darí, investori prichádzajú . Dovolim si tvrdiť, že v súčasnosti majú KE lepšie napojenie na dialnice, ako už spomínane regióny (cca 50km po Miškolc), ale hlavná vec že plačú , že nemáme dialnice. Ono treba aj niečo spraviť preto, nie len čakať, že investor príde sám, ako spasiteľ, a nakoniec nenájde čo hľadal a radšej odíde .

Re: R2 Mýtna - Tomášovce

OdoslaťOdoslané: 26. Okt 2019 13:02
od nevo83
- v Kechnice sa skor dostavuje ako odchadza resp sa presuva vyroba do parkov cca 10km
- rastie priemyselny park ,,letisko,, Kosice
- rastie priemyselny park Velka Ida
- cca po 1.5r dostavania privadzaca Nova Polhora prichadzaju prvy najomcovia
- nic v zlom ale ked vezmem ze SVK ma na dlzku cca 450km
a povedat ze RS ma dosah na dialnicu za cca 50km tak...
- KE neplacu len pozaduju normalny obchvat a nie prietah mestom podobne ako ma PO resp BB.
- budem sa opakovat z R4 nie je Exit do USsteelu cize vsetko ide po starej ceste.. pricom ,,TIR,, brany su prave z tejto strany. Cize ak budem vychadzat ze uss ma cca 11km zamestnancov tak 1/3 by chodila prave touto cestou
- ak zdecimujes obyvatelstvo za 20r kde co ma nohy ujde hlavne muzi tak nemozes ocakavat ze sa hned vratia.

Re: R2 Mýtna - Tomášovce

OdoslaťOdoslané: 26. Okt 2019 13:20
od Pacho
trocha sme mimo tému, ale , KE obchvat už dávno mal mať. Kechnec ok +-, načo riešia Veľkú idku, keď je Kechnec a nevyzžitá NP?: Ináč postaviť privádzač, za xxx €, a potom čakať čo sa stane???: po roku a pol, čosi pohlo, no ďakujem pekne. Čo sa týka RS, tak som si dal do gugľa, a je to 56km po celkom slušnej zrekonštruovanej ceste a stavia sa ďalej až po tomášovce ,odtial je fakticky iba jediný priechod centrom obce čo viac by si potreboval?.

Re: R2 Mýtna - Tomášovce

OdoslaťOdoslané: 26. Okt 2019 15:24
od nevo83
admin nas hadam presunie :)
- PP Velka Ida je na trase buducej R2 KE-Moldava cca 2km od Sace a US Steelu, zatial tam mas 2-3 najomcov, cize priestorovo sa vie rozvyjat
- PP Letisko je a je pomerne zaplneny mozno 2-4 sa tam este zmestia tam mas vacsinu zamestnancov KE
- Kechnec bere skor ludi z okolitych dedin+ madarov z dedin a bol prvy
- Nevraviac, ze maju nachystany PP HANISKA kt je vlastne v 1/2 cesty medzi Kechnecom-KE-USS ale tam sa planuje ,,velky investor typu automobilka,,

Pozri privadzac do USS miesto toho aby ho postavili pri vystavbe R4, tak ho slubili dobudovat pri vystavbe R2, kt mala nasledovat HNED cca po roku od odovzdania R4 2013 :) , ale akosi nevydalo a bojim sa ze to potrva este aspon dalsie 4r cize to bude po 10r.. Takze radsej mat dobudovane a lakat investorov na ,,spojenie,, ako nemat nic a vymyslat si..

- No neviem, jazdim KE-BB tak raz za tyzden a vobec to tak super ako tvrdi google nie je. O neakej ,,dobrej ceste,, sa bavme Figa-RV, alebo za Soroskou - Moldava.. zbytok je tragicky

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

OdoslaťOdoslané: 26. Okt 2019 19:53
od devil
Celkovo sa da zhodnuť že zapadne Slovensko aj s BA je 75 - 80% investícii a to nie len do cestnej infraštruktúry.

toto som minule pozeral a myslim ze to tak nie aj ked nieco podobne som si myslel aj ja. na zapade cize BA,TT,NR a TN kraje zije necela polovica ludi a je tam asi 50 percent plnych profilov dialnic. jeden kratsi tunel a zopar estakad. urcite nie 75-80 precent investicii. je pravda ze vychod ich ma menej konkretne KE kraj.

Len preto lebo aj jemu je jasné, že na juhu by sa už absolútne nič nepostavilo.

tieto hluposti tu vyvrati uz aj male decko. ibazeby z kriterii zahadne vypadla cena. naozaj by ste mali ticho suchat nohami. do ZA kraja ide uz 2,9 mld. eur. do PO kraja 1,7 mld. eur, kym do BB kraja 0,88 mld. a do KE kraja zatial menej ako 0,3 mld.eur.
viewtopic.php?p=208431#p208431
...ano vsetky useky vo vystavbe sa pocitaju lebo je to zavazok statu aj ked sa este nevyplatili.

Re: R2 Mýtna - Tomášovce

OdoslaťOdoslané: 26. Okt 2019 20:07
od Vlados
nevo83 napísal:- KE neplacu len pozaduju normalny obchvat a nie prietah mestom podobne ako ma PO resp BB.

vieš upresniť kadiaľ vedie obchvat BB? ja tam vidím len prieťah, ktorý nemá ani odstavný pruh.

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

OdoslaťOdoslané: 26. Okt 2019 20:38
od nevo83
vlados, asi necitas s porozumenim, presne to pisem ze KE-PO-BB maju LEN PRIETAH mestom..

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

OdoslaťOdoslané: 26. Okt 2019 21:16
od Vlados
PO veľkú časť obchvatu vo výstavbe, nejako to motáš.

Re: R2 Mýtna - Tomášovce

OdoslaťOdoslané: 26. Okt 2019 22:11
od Jano1
mareks96 napísal:ZA kraj začína kúsok za PB a končí kúsok pred PP, teda D1 od PB po PP sa dá považovať za investície pre ZA kraj

A to je co za blbost? ZA kraj je nafukovaci alebo co?

mareks96 napísal:od HP po ivachnovu, cca cca 2-2,3 mld

Na toto si ako prisiel? Uzavrete zmluvy na useky D1 HP-Iv maju hodnotu okolo 1,25 mld.E, ale stovky milionov sa z toho este nezaplatili. Ty uz zarucene vies, ze Tu-Hu bude stat 900 mil.E, rovnaky odhad bol aj na D1 LL-DS a Skanska,Strabag ponukli 338 mil.E, takze sa moze stat, ze Skanska ponukne napr. 450 mil.E za Tu-Hu.

mareks96 napísal:už sme pri 4 mld, takýto luxus dostal iba NR kraj a aj to tam je zarátaná údržba na 30 rokov...

Uz sa to zlepsuje, uz si klesol na 4 mld.E. A teda uz vieme, ze nielen ZA kraj, ako som si v jednom z prispevkov precital, ze len ZA kraj ma D/RC za viac ako 1 mld.E, aj ked samozrejme viem aj o dalsich.

mareks96 napísal:Kolonami na 20 minút až pol hodiny co tu beriete za katastrofu hodnú investície za 3 miliardy dnes trpí už každé druhé okresné mesto a každé krajské mesto, mnoho z nich nevie získať peniaze ani len na obchvat jednotky alebo dvojky za pár desiatok miliónov. Viď PK, PN, HC, TT, SE a mnoho ďalších....


Toto je u teba 20-30 minut?
https://dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=241&image_id=42942
https://dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=241&image_id=40543
https://dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=241&image_id=40393
https://dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=241&image_id=43011

Dookola vyzyvam, aby mi tu niekto ukazal, kde mimo Kysuc a okolia BA, ludia jazdia nejaky cas dna takmer kazdy pracovny den cca 25 km za 1 hodinu, ale nikto nic neuviedol.

Na vyriesenie kolon na Kysuciach stacilo postavit Brodno - KM a Oscadnica - Svrcinovec.

Stale neviem, ktore mesto ma u teba kolony na 20-30 minut a dialnicne riesenie za 3 mld.E?

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

OdoslaťOdoslané: 26. Okt 2019 22:36
od Pacho
treba si jednú vec uvedomiť, že investície prichádzajú hlavne od západu. Z toho nemôžme zazlievať investície do dialnic v ZA kraji. V konečnom dôsledku v podstate východne od Lm dialnica slúži vlastne len pre PO a KE kraj. Pre ZA kraj je zbytočná. Zo SZ , sa nik nebude do košíc trpať cez Bratislavu, a zasa čo idú z JZ majú elegantné prepojenie cez budapešt, kde si dovolím tvrdiť lepšie ako sever. Nedobudovaný úsek hranica HU - Miškovec, sa neda porovnávať s nedobudovaným RK a strečnom a ZA.

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

OdoslaťOdoslané: 27. Okt 2019 07:44
od mareks96
Jano1 napísal:
mareks96 napísal:ZA kraj začína kúsok za PB a končí kúsok pred PP, teda D1 od PB po PP sa dá považovať za investície pre ZA kraj

A to je co za blbost? ZA kraj je nafukovaci alebo co?


hej nafukovací [url]https://www.google.com/search?q=žilinský+kraj&tbm=isch&ved=2ahUKEwjokf72_rrlAhXadlAKHaQ6DcIQ2-cCegQIABAC&oq=Žilinský+&gs_l=mobile-gws-wiz-img.1.0.0l2j0i30l3.4698.8206..9630...1.0..1.184.1490.13j3......0....1.......5..35i39j35i362i39j0i67j0i5i30.Cw0KyNoaEY0&ei=Bcu0Xaj7KdrtwQKk9bSQDA&bih=631&biw=360&client=ms-android-dt-sk-revc&prmd=imnv#imgrc=VlRll3KGVTkVfM[/url]

V skratke aj k zvyšku... Ponúknuť môže aj nemusí, a to ze ponúkne neznamená ze to tu cenu aj postaví, napríklad aj višňové ktoré nakoniec nebude tak ďaleko od tých odhadov alebo DS-Tu kde sa tiež vysutazila "brutálna zľava"

Nie nezlepsilo ako som písal, zeraratal som úseky od HP na juh a od Ivachnovej na východ.

Prečo mám pocit že 90% týchto obrázkov bude neaktualnych keď sa dostavia CA-Svrcinovec?

NA vjazde do HC ti bezne trvalo 30 minút asi 4-5km kým pre havarijný stav uzavreli most pre TIR. Ďalej aj Trnava v špičke ideš krokom 4-5km za 20-30 min,Piešťany, Šaľa kým otvorili obchvat bola o tom istom, Senec pezinok to isté, menovať sa toho môže...

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

OdoslaťOdoslané: 27. Okt 2019 07:57
od nevo83
Vlados: podla tejto argumentacie maju aj KE obchvat v pokrocilej vystavbe... a druha cast mala ist do sutaze 2014.. je rok uz skoro rok 2020 a ani tak skoro to nebude a ,,3cast,, v nedohladne.. to iste ma PO.
Vyberas a chytas sa za slovicka

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

OdoslaťOdoslané: 27. Okt 2019 08:56
od devil
Na toto si ako prisiel? Uzavrete zmluvy na useky D1 HP-Iv maju hodnotu okolo 1,25 mld.E, ale stovky milionov sa z toho este nezaplatili. Ty uz zarucene vies, ze Tu-Hu bude stat 900 mil.E, rovnaky odhad bol aj na D1 LL-DS a Skanska,Strabag ponukli 338 mil.E, takze sa moze stat, ze Skanska ponukne napr. 450 mil.E za Tu-Hu.

a ty zarucene vies ze tych 338 mil eur bolo realnych. okrem toho korbelka nema prieskumnu stolnu. ty predsa mas uroven, tak sa nedaj vysmiat s takymito nezmyslami.

treba si jednú vec uvedomiť, že investície prichádzajú hlavne od západu. Z toho nemôžme zazlievať investície do dialnic v ZA kraji. V konečnom dôsledku v podstate východne od Lm dialnica slúži vlastne len pre PO a KE kraj. Pre ZA kraj je zbytočná. Zo SZ , sa nik nebude do košíc trpať cez Bratislavu, a zasa čo idú z JZ majú elegantné prepojenie cez budapešt, kde si dovolím tvrdiť lepšie ako sever. Nedobudovaný úsek hranica HU - Miškovec, sa neda porovnávať s nedobudovaným RK a strečnom a ZA.

od LM na vychod v ZA kraji je len asi 25km z coho asi len 10 km cize hybe-vazec za nieco vyse 100mega bolo postavenych po rozdeleni CS co je velmi male percento nakladov v ZA kraji. to elegantne riesenie cez BP ide takmer cele cez madarsko. na juhozapade ale platia dane do Sk rozpoctu ? alebo si myslis ze by ich mali platit do madarskeho ??

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

OdoslaťOdoslané: 27. Okt 2019 09:29
od devil
pokial sa do 2023 stihne visnove a cebrat ZA kraj bude mat dialnicu okrem tur-hub a teda budu napojene okresne mesta do polhodiny od D1/D3 MT, KM, CA, RK, LM, DK a dokonca aj TR. mimo ostane horna orava a pomimo par dedin co je tak do 20 percent obyvatelov. v BB kraji po dokonceni R2 po tomasovce to bude mozno tak 30 percent. ak prizmurime oci nad chybajucim obchvatom ZV teda mimo bude okres RA, a cast okresov RS, BR a VK s tym ze okresne mesta budu cca. do pol hodiny od R1/R2.

na vychode mimo dialnice prakticky komplet mimo HE, SV, SK, SP, ML, SO a SL a nezabudnime na RV. co je hned 250k obyvatelov. vacsia cast okresu MI a casti okresov TV (prakticky vsetko od mesta na juh), BJ a VT. dokopy do 500 obyvatelov co je zhruba tretina obyvatelov vychodu.

tato stara mapa ukazuje stav 2005 aj ked riesi dostupnost bez ohladu ci je suvisla dialnica alebo nie. po dokonceni D1 spolu s R1 a D3 by uz bola pouzitelna. je pekne vidiet tmavozelenu farbu na juhu a vychode - tak by to malo vyzerat podla aj podla zopar prispievatelov z okolia ZA.
gallery/image_page.php?album_id=46&image_id=43110

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

OdoslaťOdoslané: 27. Okt 2019 09:43
od IceFox
Brať tunel Horlica ako dostupnú diaľnicu :lol: detto Branisko.
Ale inak fajn mapa.

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

OdoslaťOdoslané: 27. Okt 2019 10:02
od mareks96
Za tych 14 resp. skoro 15 rokov toho až tak moc ne pribudlo

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

OdoslaťOdoslané: 27. Okt 2019 10:11
od Pacho
devil napísal:pokial sa do 2023 stihne visnove a cebrat ZA kraj bude mat dialnicu okrem tur-hub a teda budu napojene okresne mesta do polhodiny od D1/D3 MT, KM, CA, RK, LM, DK a dokonca aj TR. mimo ostane horna orava a pomimo par dedin co je tak do 20 percent obyvatelov. v BB kraji po dokonceni R2 po tomasovce to bude mozno tak 30 percent. ak prizmurime oci nad chybajucim obchvatom ZV teda mimo bude okres RA, a cast okresov RS, BR a VK s tym ze okresne mesta budu cca. do pol hodiny od R1/R2.

na vychode mimo dialnice prakticky komplet mimo HE, SV, SK, SP, ML, SO a SL a nezabudnime na RV. co je hned 250k obyvatelov. vacsia cast okresu MI a casti okresov TV (prakticky vsetko od mesta na juh), BJ a VT. dokopy do 500 obyvatelov co je zhruba tretina obyvatelov vychodu.

tato stara mapa ukazuje stav 2005 aj ked riesi dostupnost bez ohladu ci je suvisla dialnica alebo nie. po dokonceni D1 spolu s R1 a D3 by uz bola pouzitelna. je pekne vidiet tmavozelenu farbu na juhu a vychode - tak by to malo vyzerat podla aj podla zopar prispievatelov z okolia ZA.
gallery/image_page.php?album_id=46&image_id=43110


hej vyplakávaš nad ZV, ale to že severná D1, nie je nikde napojená, to Ťa netrápi a pritom prechod ZV je v celku v pohode, nevidím v tom neaký problém. Tiež manipuluješ s číslami, keď rátaš, len 25km úsek od LM po hranicu ZSK. A na ten úsek autá čo idú na východ priletia vrtulnikom, a celu D 1 jazdia len žilinčania. Veľmi vtipné, ale veľmi neobjektívne z Tvojej strany.

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

OdoslaťOdoslané: 27. Okt 2019 11:43
od devil
dalsi co maju problem s chapanim textu.

Brať tunel Horlica ako dostupnú diaľnicu :lol: detto Branisko.

branisko je sucast suvislej dialnice je s tym nejaky problem? od brodna co je koniec suvislej dialnice sa neda dostat na zaciatok D3 pri CA za 30 minut ?

hej vyplakávaš nad ZV, ale to že severná D1, nie je nikde napojená, to Ťa netrápi a pritom prechod ZV je v celku v pohode, nevidím v tom neaký problém. Tiež manipuluješ s číslami, keď rátaš, len 25km úsek od LM po hranicu ZSK. A na ten úsek autá čo idú na východ priletia vrtulnikom, a celu D 1 jazdia len žilinčania. Veľmi vtipné, ale veľmi neobjektívne z Tvojej strany.

kde vidis ze vyplakavam. to ty vyplakavas nad usekmi co su vo vystavbe alebo nebodaj nad turany-hubova. a to ze vychodniari platia dane ktore potom idu do zilinskych tunelov uz ani nekomentujes.

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

OdoslaťOdoslané: 27. Okt 2019 13:44
od IceFox
devil napísal:branisko je sucast suvislej dialnice je s tym nejaky problem?

Branisko uznávam (len to bolo myslené vzhľadom na stav v 2005).
devil napísal:od brodna co je koniec suvislej dialnice sa neda dostat na zaciatok D3 pri CA za 30 minut ?

1.) V súčasnosti len pri ideálnom stave (čítaj, len cez víkend)
2.) Je vtipné prezentovať jednorúrový tunel uprostred cesty prvej triedy ako diaľnicu a teda, že v jej okolí je 0-10 min prístupnosť (mapa nepozná D3 Strážov ani D3 Svrčinovec! (rok 2005))
Ja len toľko, že v dobe, ktorú to zachytáva (2005) je ten čas blbosť.

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

OdoslaťOdoslané: 27. Okt 2019 16:24
od devil
eee, nepochopili sme sa, dostupnost k dialnici v brodne je to com som pocital a nie kusok v CA. ten samozrejme nemozeme povazovat za suvislu dialnicu.