Pacho napísal:IDV napísal:Az take zle to zase u nas nie je Aj v DE ma ihned nepustia ak som za niekym v lavom pruhu a chcem ist rychlejsie, u nas sa vodici skor stiahnu do praveho pruhu... stalo sa mi X krat ze v DE v lavom pruhu obehoval kamiony, pricom medzera medzi kamionmi bola dostatocna na to aby sa zaradil do praveho, pustil ma a zaradil sa naspat a takto aj 3 kamiony po sebe, cize to ze nemci su nejaki ultra super sa neda povedat, a to aj ked som mal smerovku do lava, a ak uz dlhsie nepustal blikol som mu dialkovymi a aj tak nic... taktiez castejsie sa mi v DE stane ze sa mi niekto pomalsi vopcha z praveho do laveho ked chce obehovat napr kamion, u nas tiez ale menej casto, cize co sa tyka jazdy na dialnici mne pride ze u nas su na tom este lepsie vodici... a to jazdim hlavne juh - Mnichov Stuttgart a Nurnberg, cize kde by mali byt ti najlepsi vodici v DE... cize tento argument aj keby som chcel ale neberiem
u nás sa nemôže zvýšiť rýchlosť , presne kôly takým, ako si ty, netolerantní egoistickí slovenskí šoféry. Idem "JA" všetci sa mi uhnite!!. Verím Ti že jazdíš veľa po nemecku, ale absolútne si nepochopil ako sa má bezpečne jazdiť.
No asi si neprecital dobre co som pisal, ja hovorim o ohladuplnosti na ceste, ja casto jazdim aj 110-120, uz som siel aj 95 tacho BA-KE kedze som sa neponahlal a nikoho som neobmedzoval a ak nahodou ma niekto dobehol, hned som obehol a pustil lavy pruh. Takze keby bol kazdy minimalne tak ohladuplny ako ja tak by sa nam jazdilo ovela lepsie ako doteraz. Nehovorim ze som idealny a nikoho nikdy neobmedzil ale urcite jazdim lepsie ako 99% vodicov co sa tyka pustania laveho pruhu. Takze ked hovorim ze sa treba uhnut myslim tym aj ked ja som v tej pozicii ze sa uhynam, nielen ked sa mne uhnu.