Stránka 227 z 263

Madarsko - Hungary

OdoslaťOdoslané: 12. Máj 2021 22:12
od DrX
nie, len *** im brania ist tou cestou, ktorou by chceli - napr. po R2, kedze blokuju jej rozvoj a vsetky peniaze presuvaju len na to strecno a kysuce.

Re: Madarsko - Hungary

OdoslaťOdoslané: 13. Máj 2021 06:17
od Pacho
haj hej a ešte všetký peniaze blokuju na Pacholand.

Re: Madarsko - Hungary

OdoslaťOdoslané: 13. Máj 2021 09:04
od metelesku.blesku
len *** im brania ist tou cestou, ktorou by chceli

To ako na ceste I/16 sú betónové zábrany, a hojsa slováci (pacho, na *** si zabudol :D ) vyberajú mýto na závorách, že im bránia ísť tou cestou, ktorou by chceli?

aby ich niekde medzi PP a ZA zasipala na ceste lavina

Syn, syr, sýty, sypať, syseľ... A v puste majú naši južní bratia hady, ktoré syčia. Tam by si tiež nechcel havarovať. :lol:

Re: Madarsko - Hungary

OdoslaťOdoslané: 13. Máj 2021 10:32
od Pacho
hej hej a na južnom ťahu naokolo bližšie, zasa odfukuje a prevracia kamiony z cesty :-)

Re: Madarsko - Hungary

OdoslaťOdoslané: 13. Máj 2021 12:07
od DrX
Staci povedat jedno: priemyselny park Kechnec. Preco asi funguje a rozvija sa na presne opacnom konci Kosic vo vztahu k nasej najsuperdolezitejsej ***?
A este: kolko dni v roku odfukuje kamiony z R2 v porovnani s tym, kolko dni v roku je zavrete Branisko? :-) :-) :-)

Re: Madarsko - Hungary

OdoslaťOdoslané: 13. Máj 2021 12:08
od Pacho
asi 1:1.

Re: Madarsko - Hungary

OdoslaťOdoslané: 13. Máj 2021 12:52
od pa3ck
DrX, kde na severnom konci Košíc chceš stavať priemyslený park?

Re: Madarsko - Hungary

OdoslaťOdoslané: 13. Máj 2021 12:59
od nevo83
Nuz mozno myslel PP Nova Polhora.. lebo ten prazdny..

Re: Madarsko - Hungary

OdoslaťOdoslané: 13. Máj 2021 13:13
od metelesku.blesku
Zaujímavé, že v Kechneci to šlo aj bez diaľnice.
Problém Novej Polhory bude niekde inde.

Re: Madarsko - Hungary

OdoslaťOdoslané: 13. Máj 2021 13:53
od DrX
metelesku.blesku napísal:Syn, syr, sýty, sypať, syseľ... A v puste majú naši južní bratia hady, ktoré syčia. Tam by si tiež nechcel havarovať. :lol:


Vdaka za upozornenie. Ked ale potrebujes vytlkat energiu na opravu pravopisu, mozno by si radsej mal pomoct sukmenovcovi pachovi :lol:

Re: Madarsko - Hungary

OdoslaťOdoslané: 13. Máj 2021 13:55
od DrX
metelesku.blesku napísal:Zaujímavé, že v Kechneci to šlo aj bez diaľnice.
Problém Novej Polhory bude niekde inde.


Nie, neslo. Dialnica bola pri Miskolci uz davno, a REALNY PLAN dokoncenia (nie hej-sluby naokoloblizsie) existoval tiez uz dlho.

Re: Madarsko - Hungary

OdoslaťOdoslané: 13. Máj 2021 16:52
od nevo83
ked zacali stavat PP KECHNEC tak investorom slubili dialnicu R4-pisomne... Po istom case ked sa nic nedialo, starosta spolu s investormi zacali urgovat MH a MD ze je pisomny zavazok o vystavbe a viem, ze si to tlacili aj cez FR,US ambasadu ze sluby treba plnit, tak aby nemali hanbu a vedeli to obhajit aj cez VIA CARP tak sa to rozhybalo...
+ ako bolo spominane Madari dokoncovali dialnicu pri MISCOLCI + vedeli tak ako my ze do 2023 musia minut EU fondy na 55km ku dialnici..
Taze tak ku PP KECHNEC :)

Re: Madarsko - Hungary

OdoslaťOdoslané: 13. Máj 2021 18:37
od Pacho
DrX napísal:
metelesku.blesku napísal:Zaujímavé, že v Kechneci to šlo aj bez diaľnice.
Problém Novej Polhory bude niekde inde.


Nie, neslo. Dialnica bola pri Miskolci uz davno, a REALNY PLAN dokoncenia (nie hej-sluby naokoloblizsie) existoval tiez uz dlho.


zaujímavé, a KNM má investorov a prišli aj bez dialnice

len takú poznámočku pre drx, aký je rozdiel pre dialnicu pre Kechne a dialnicu pre polhoru, podľa mňa žiaden, keď dobre rátam do 40km a viac ako polovica po D. čiže len sprosté keci . Ono je fajn postaviť PP a potom čakať na investora a vyhovárať sa na dialnicu, ale nespraviť nič pre to aby reálne neaký investor prišiel, akeď náhodou príde tak ľudia zasa povedia, že oni za 600€ robiť nebudú,

Re: Madarsko - Hungary

OdoslaťOdoslané: 13. Máj 2021 20:08
od devil
dialnica je par km pred KM.

Re: Madarsko - Hungary

OdoslaťOdoslané: 13. Máj 2021 21:57
od Pacho
veď presne, a dialnica je pred polhorou, dokonca tam spravili aj MUK, a nič sa nedej :D ináč tieto grcaniny treba premiestniť do reginálene rozdiely......

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

OdoslaťOdoslané: 14. Máj 2021 09:49
od devil
co je polhora ?

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

OdoslaťOdoslané: 14. Máj 2021 10:03
od Vlados
PP s vlastnou MÚK Nová Polhora. smerácky tunel ;)

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

OdoslaťOdoslané: 14. Máj 2021 11:06
od devil
len takú poznámočku pre drx, aký je rozdiel pre dialnicu pre Kechne a dialnicu pre polhoru, podľa mňa žiaden, keď dobre rátam do 40km a viac ako polovica po D. čiže len sprosté keci . Ono je fajn postaviť PP a potom čakať na investora a vyhovárať sa na dialnicu, ale nespraviť nič pre to aby reálne neaký investor prišiel, akeď náhodou príde tak ľudia zasa povedia, že oni za 600€ robiť nebudú,
a co take realne ma spravit ?

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

OdoslaťOdoslané: 14. Máj 2021 11:35
od Pacho
no nič netreba spraviť, treba čakať so založenými rukami, možno raz spadne neaký investor z neba.

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

OdoslaťOdoslané: 14. Máj 2021 12:10
od DrX
Pacho, rozdiel medzi dialnicou pre Kechnec a pre Polhoru je velky v tom, ze Kechnec je na dialnici, ktora bude tohto roku napojena na europsku dialnicnu siet, zatial co Polhora je bude napojena akurat tak na severovychod SK, co je najzaostalejsi region. Takze daj mi jeden argument, preco by nejaky investor siel do Polhory bez realne napojenej dialnice, ked moze ist do Kechneca alebo dalsich PP okolo R2, ktore realne napojenie na europu maju a maju aj pristup do KE, a po R2 maju aj dostupnost Blavy lepsu nez po nekonecnom naokolo blizsie z Polhory.

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

OdoslaťOdoslané: 14. Máj 2021 12:24
od metelesku.blesku
Koľko vodných priekop a koľko v zime neprejazdných pohorí, prípadne koľko trajektov musí potenciálny investor prekonať, aby sa dostal z Kechneca do Novej Polhory?

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

OdoslaťOdoslané: 14. Máj 2021 14:16
od Pacho
DrX napísal:Pacho, rozdiel medzi dialnicou pre Kechnec a pre Polhoru je velky v tom, ze Kechnec je na dialnici, ktora bude tohto roku napojena na europsku dialnicnu siet, zatial co Polhora je bude napojena akurat tak na severovychod SK, co je najzaostalejsi region. Takze daj mi jeden argument, preco by nejaky investor siel do Polhory bez realne napojenej dialnice, ked moze ist do Kechneca alebo dalsich PP okolo R2, ktore realne napojenie na europu maju a maju aj pristup do KE, a po R2 maju aj dostupnost Blavy lepsu nez po nekonecnom naokolo blizsie z Polhory.


presne toto môžme napísať o ivachnovéj a všetko čo je na východ od nej, a zaujímavé tam to funguje a v polhore nie. Pozn. už som počul rôzne výklady nekonečna, ale toto je špica "nekonečno sa limitne blíži k 0" podľa toho odkiaľ ho meriame /PO/KE/ :D ináč ta polhora, to sú dalšie naliate milióny do východu, ktoré nepriniesli nič.

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

OdoslaťOdoslané: 14. Máj 2021 14:27
od DrX
"o ivachnovéj a všetko čo je na východ od nej" to napisat nemozes, lebo pred Ivanchovou ani zdaleka nie su take volne kapacity v priem.parkoch a tolko potencialnych zaujemcoch o pracu, ako su v Kechneci.
Presne, Polhora su vyhodene miliony, ktore keby sa dali do R2, vyriesili by olela viac. Ale hej S K politici su ochotni investovat len do toho, co je na D1, takze tak.

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

OdoslaťOdoslané: 14. Máj 2021 14:51
od devil
presne toto môžme napísať o ivachnovéj a všetko čo je na východ od nej, a zaujímavé tam to funguje a v polhore nie. Pozn. už som počul rôzne výklady nekonečna, ale toto je špica "nekonečno sa limitne blíži k 0" podľa toho odkiaľ ho meriame /PO/KE/ :D ináč ta polhora, to sú dalšie naliate milióny do východu, ktoré nepriniesli nič.
a co tam take funguje ? lebo ze ludia z juhu aj zo severu chodia robit na zapad je zname. ano aj z liptova a oravy a to masivne. a zase nepocul som zeby z juhu chodili robit na sever aspon nie vo velkom. hranica nejakej vyspelosti ze asi ZA/MT cize tam kde konci dialnica. aj to kvoli KII.

no nič netreba spraviť, treba čakať so založenými rukami, možno raz spadne neaký investor z neba.
ale vsak napis co by bolo na severe nebyt tatier alebo npr. dvojkolajnej trate a vagonky.

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

OdoslaťOdoslané: 14. Máj 2021 14:54
od nevo83
Suhlasim s DrX.. dalsi zaplneni PP mas v Ke pri letisku, kde vedie jedna ,,smiesna cesta 1+1,, hanebna uz len kvoli Letisku kt je medzinarodne pre velku spadovu oblast, kde je diera na dieru resp 50odtienov sivej co do zaplat.

Kt by mala mat napojenie ci do obchvatu Ke alebo R2 I.Ke..
Proste ked to lezi na D1 tak je to super ospracedlnitelne..

PP Nova Polhora je taky nepodarok - ma napojenie 15km ku Ke ,,tah cez mesto,, 15km k PO zasa tah cez mesto.. ked vezmem ze gro vyroby ma ist do zahranicia tak...