http://dialnice.szm.com/expwy a tu plan dialnic, tak co sa ma skrtat, lebo na uzemi TT-NR-ZV-BB-RK-ZA-TN-TT je D1, R1, R2, R3, R8 krizom krazom.
Vceliak, a ty si naozaj myslíš alebo veríš tomu, že tunel Soroška pomôže vyriešiť problém hladových dolín?
sama osebe urcite nie.
Ešte k tej Soroške: som ZA, nech sa raz postaví, ale vtedy keď bude naozaj potrebná. Hlavne nie teraz a nie hlúposť typu polovičný profil. Naozaj radšej počkať cca 10-15 rokov (podľa vývoja intenzít a dopravných tokov) a postaviť to potom rovno na plný profil. To bude mať význam. Polovičný profil Sorošky je totálne zlé strategické rozhodnutie a ľahostajnosť a šlendriánstvo zodpovedných politikov = postaviť čokoľvek, hlavne poklepať základný kameň do volieb v regióne so svojou voličskou základňou. Sú to doslova vyhodené peniaze a minutie zbytočných cca 200 mil. €, ktoré mohli byť použité na rekonštrukcie a modernizácie ciest I. triedy, čo by malo ďaleko väčší prínos pre viac regiónov na Slovensku.
soroska v polovicnom profile je tiez modernizacia cesty I. tr. tak ako bolo odstranenie bodovej zavady ozdany alebo figa-tornala. vies aka ulava je obchadzat tie serpentiny ? je uplne jedno ci je tam tabula "cesta pre m. vozidla" alebo nie. kludne nech je cez tunel 80 km/h, na tom vobec nezalezi.
a stale cakam na kapacity ciest okolo ZA, lebo ak soroska ma kapacitu 15.000 tak strecno musi mat 2-3 nasobok teda kludne do 40.000. asi si niekto uvedomil ze napisal hlupost.....
Úradníci primárne z SSC IVSC Košice a sekundárne z Bratislavy majú k dispozícii automatické sčítače dopravy a stacionárne radary ukladajúce údaje, ale určite tvoje pocity a odhad má vyššiu vypovedaciu hodnotu. K tomuto niet viac čo dodať.
stacionarny radar zmeria rychlost pohybujuceho sa auta na celom useku
realita je 70. tak ako figa-batka-zacharovce. aj tam su tabule 40-60.
Parametre? (šírka jazdného pruhu, smerové oddelenie, šírka krajine, úrovnove križovania, polomery zatáčok atď.). To robí štvorpruhovú cestu prvej triedy lacnejšiu ako Rku alebo D.
presne tak a dvojpruhovu cestu oproti poloprofilu tiez. tu su fotky z reko zbojskej. je to super pre I/72, pre E tah by to bolo hrozne. jedine co je zbytocne je sirka 11,5, stacila by 9,5, ostatne veci su standart alebo niekedy ani to nie vid suvisle plne ciary R3 na orave
http://www.rimava.sk/spravy-z-regionu/c ... 1-mil-eur/