Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

diskusia o D & RC vo všeobecnej rovine, plány, návrhy a samozrejme flamewars ;)

Moderátor: Moderátori

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 10. Okt 2018 07:59

ja som na I/65 nestretol hustu premavku ani cez den nieze vecer, mozno park vyjazd z MT. TT-SE alebo na NR-LV sa mi islo vzdy daleko horsie aj mimo miest. chytis kamion pri jablonici a ides za nim 40-50.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod okorec » 11. Okt 2018 18:42

Mňa obviníš z klamstva a potom toto napíšeš? To už je fakt hnus... Nič, tí čo sa po tej trase reálne pohybujú tak vedia a tí čo sedia doma a zostava im len googlemaps a internetové fóra, tí nezmenia to, že za pár mesiacov bude betonka zrekonštruovaná.
Múdry to pochopí sám a hlúpemu to aj tak nevysvetlíš.
Obrázok používateľa
okorec
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 10
Založený: 13. Jan 2011 19:45
Bydlisko: Martin

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 11. Okt 2018 19:56

Aj ti co chodia na jednotkách pri TT a NR vedia svoje...
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 29. Okt 2018 12:01

tesne pred vypadkom fora som si dal namahu a odstopoval usek od KO na vyjadze z NR az po vrable vratane prejazdu.

https://www.google.sk/maps/dir/48.30783 ... m2!4m1!3e0

bezne cez den je to okolo 60 km/h ale vtedy to bolo 46 km/h. bolo to poobede. a nebolo to ani kvoli kamionom ale kvoli neexistujucej prelozke v. lapasa kde okrem 50-ky je pomerne strme stupanie co pomale auta davaju na dvojke/trojke a k tomu neexistuje odbocovaci pruh dolava pre ulicu s novou vystavbou na lavej strane. a druhy dovod boli vrable cize dalsia dlha 50-ka ale najma KO na hlavnej ulici spolu s lidlom a pod kde sa zase islo krokom.

znizena rychlost, nevhodne vyskove vedenie, ciastocne nevhodne sirkove parametre, prietahy obcami. no povedz nam v com je teda horsia I/65 alebo aj strecno ?
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod pichalsi » 02. Nov 2018 12:42

odporucam ist cez vrable cez pracovny den po 14:00 ked koncia zmeny vo fabrikach... prejazd mestom trva kludne 10 minut :) ale tak to je vsade rovnako. Myslim ze teraz na jesen som videl clanok kde bol usek lapas-nitra na 8. mieste v nehodovosti? neviem ho teraz najst... o par rokov ked sa dokoncia niektore dialnicne useky bude v top 3, mimo BA urcite
pichalsi
diskutujúci
 
Príspevky: 70
Založený: 03. Máj 2013 15:30

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod mikeBoss » 14. Nov 2018 22:43

Intenzity v okoli ZA su vysoke, ale existuje alternativa a tou je zeleznica. Toto v Nitre a okoli povedat nemozme.
mikeBoss
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 556
Obrázky: 33
Založený: 27. Jún 2005 21:33
Bydlisko: okolie Žiliny

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Yoggy52 » 14. Nov 2018 23:27

pichalsi napísal:odporucam ist cez vrable cez pracovny den po 14:00 ked koncia zmeny vo fabrikach... prejazd mestom trva kludne 10 minut :) ale tak to je vsade rovnako. Myslim ze teraz na jesen som videl clanok kde bol usek lapas-nitra na 8. mieste v nehodovosti? neviem ho teraz najst... o par rokov ked sa dokoncia niektore dialnicne useky bude v top 3, mimo BA urcite

10minut? wau, tolko trva prejazd giraltoviec :roll:
Yoggy52
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 9
Založený: 25. Feb 2013 23:02
Bydlisko: Rosenheim

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 15. Nov 2018 16:14

to mozno peso alebo na bajku....
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Vlados » 20. Nov 2018 06:14

Opakovanie témy ďalšia automobilka https://www.aktuality.sk/clanok/642973/ ... tomobilka/
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod DrX » 20. Nov 2018 16:30

Myslim, ze skodovka by bola relativne realna. Nielen kvoli jazykovej/kulturnej/historickej blizkosti, ale aj infrastrukturou je spojenie KE-Pha po vacsine lepsie nez z Phy do vychodneho madarska a dalej na vychod alebo aj do vychodneho polska. A mozno by potom cesi aj dostavali to napojenie R49 na nasu R6 :-)
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Lorenc » 20. Nov 2018 16:41

A Čeští menežeri by to mali blízko nahorhejo. Do Tater.
Lorenc
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 06. Máj 2005 09:43

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod fh » 28. Nov 2018 15:23

https://www.etrend.sk/firmy/pri-hornoor ... miest.html

Ani jeden km súvislej diaľnice napojenej na európsku siet siroko ďaleko v okolí a ide to.
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 06. Máj 2005 11:19

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Maxx787 » 28. Nov 2018 15:45

mam zdroj, ktory hovori, ze tam ma byt hala pre jang-feng rozsirenie vyroby a vraj supermarket. zdroj nemozem menovat, ale spolahlivy.
Geography is not a career, is post apocalyptic survival skill
Maxx787
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 727
Obrázky: 77
Založený: 03. Okt 2014 17:33
Bydlisko: NO

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Skooty » 28. Nov 2018 18:39

Ono stojí za otázku, kto im tam bude pracovať. V Trstenej momentálne celkom masívne rozširuje výrobu Panasonic a už v terajšej prevádzeke Visteon-u v Námestove pracujú v nemalom množstve Ukrajinci.
Skooty
návštevník
 
Príspevky: 42
Obrázky: 17
Založený: 08. Dec 2017 21:25

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod 1mmortal2 » 28. Nov 2018 21:02

Zda sa ze je aktualizovna mapa od Ineko tu http://cesty.ineko.sk/
1mmortal2
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 443
Obrázky: 37
Založený: 28. Dec 2007 18:34
Bydlisko: Trencin

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod milan_KM » 29. Nov 2018 08:42

Podľa INEKO sú len dva projekty s hodnotením 1/1 a to D1 Turany - Hubová a D3 Brodno-KNM .... ako to, že tu nie sú tie super lacné a mega výhodné úseku na juhu ako sa nám tu daktorí snažia vysvetliť....
milan_KM
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 266
Založený: 05. Mar 2012 23:31

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod 1mmortal2 » 29. Nov 2018 09:31

Celku dobre komentare tam popridavali, to sa par ludom asi nebude pacit :)
1mmortal2
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 443
Obrázky: 37
Založený: 28. Dec 2007 18:34
Bydlisko: Trencin

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Yoggy52 » 29. Nov 2018 09:57

Vlastne sme sa len zase dostali k tomu, ze NDS a ministerstvo je maximalne nekompetentne, vlastne ako cela tato vlada :roll:
Yoggy52
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 9
Založený: 25. Feb 2013 23:02
Bydlisko: Rosenheim

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod nevo83 » 29. Nov 2018 10:27

Milan to hlavne na juhu je aj tak 1/3 naklad ako na severe jedine co sa mu ako tak priblizuje je ta ,,nestastna soroska,, a druha vec davat 1/1..
Naliehavost je podla mna dost osemetna vec: Lebo PO Ti na naliehavost v KNM povie ze ma u prdele ako TY mas uprdele PO z jeho obchvatom..
a druha vec Primeranost.../1+1, 2+2, za nu je niekto zodpovedny hadam /ANO suhlasim s YOGGYM ze v NDS su asi nekopempetentne osoby ale pochybujem, ze kazde 4r kompletne vymenia vsetkok personal kt tam robi a ten odznova riesi primeranost vystavby/
a o INEKU mam svoj nazor uz davno, vrelo im odporucam sa prestahovat do urcitych lokalit a potom pisat letanie napr po 4r nech napise nieco o danej casti ako od stola v BA,

napr. R2 Moldava- SACA / US STEEL/ plno aut z prilahlych dedin bud do USS alebo priem parku kt sa ma opat rozsirovat, bud dediny alebo serpentinky... Usek kt by si zasluzil 2+2 dalej staci 1+1 ale tu napisu nic neriesaci 1+1

Este raz nik nechce zastavenie vystavby v okoli ZA, ale Kosican Ti povie ze chce aby sa aj konecne stavalo v okoli KE nielen slubovalo...
nevo83
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Založený: 22. Mar 2017 18:00

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod nevo83 » 29. Nov 2018 10:39

Este by som doplnil: Nech INEKO pride s realnym navrhom ako to stavat myslim: ako presvedci napr ochranarov aby neprotestovali s povrchovym variantom aby usetrili, alebo nech daju nahradnu trasu atd...
Nehovoriac, ze za chvilu dopadneme ako komunisti, ti tiez neplanovali, ze bude tolko aut kolko je teraz, takze nechapem ako mozme v dnesnej dobe stale planovat R/D na 1+1, ked ten narast dopravy bude do 15r.. Ci za 15r bude vsetko lacnejsie ??
nevo83
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Založený: 22. Mar 2017 18:00

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod DrX » 29. Nov 2018 11:16

INEKO funguje na svojej jednoduchej tabulke so svojou jasnou agendou (tahat D1 do PO a R4 za PO - najlepsie cez Vranov, a vyzdvihovat dolezitost R1 BB-RK). A tak do tabulky nie su nijak zahrnute socio-ekonomicke faktory (nezamestnanost, dostupnost do centra kraja/statu), a nijak do nej nie je zahrnute to, ze "aktualna potreba" je dana 20 rokmi predoslych investicii (cize protezovania severu). Ale vychadza z nej to co chcu. A mozu si to aj okomentovat ako chcu - je sloboda.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod milan_KM » 29. Nov 2018 11:37

nevo predstav si, že mne nie je situacia v PO "u prdele". Stavať treba tam kde je to akútne potreba a kolabuje tam denne doprava. Takže aj PO.... Bohužiaľ vidím, že tebe je tento prístup oveľa bližší (a ďalším... typické slovenské... Keď mi zdochne koza, tak nech aj susedovi!)

Ineko tam má skvelé komentáre, napr nezmyselné riešenie D3 KNM-Oščadnica a ďalších.
milan_KM
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 266
Založený: 05. Mar 2012 23:31

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod nevo83 » 29. Nov 2018 11:41

milan som rad ze sa zhodneme, lebo ja sa tesim z kazdeho km dialnice kt sa na svk postavi a je jedno kde.. len zial zacinam sa vo svojom okoli stretavat s tym co som napisal... ze vychod nadava na zapad ze sa stavia len tam..
Ano cital som o tom... ale zial to uz nic nemeni na fakte ze ta dialnica tam je... a je to presne popisane ako som uz viac x napisal LOBING ludi zo ZA...
nevo83
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Založený: 22. Mar 2017 18:00

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod milan_KM » 29. Nov 2018 12:13

Aký lobing ľudí zo ZA? Doteraz sa stavalo len to čo bolo pripravené a pripravené boli hlavne stavby na D1. Ale kdežto teraz sme svedkami znasilňovania prípravy a termínov silou mocou na JUHU, len aby sme stihli vykúpiť pozemky a vytlcť policky kapitál.
milan_KM
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 266
Založený: 05. Mar 2012 23:31

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod nevo83 » 29. Nov 2018 13:04

Nic Milan stebou sa normalne neda... Mas svoju pravdu svoj svet...

Slota - velky ZA tlacil vsetko k Ziline
Institut dopravy je kde v ZA
Choma + Vazny su z kadial ?? a ake mali funkcie ??

tak hlavne Ti dvaja si stavali pamatniky v okoli ZA... 2005-2018 je smer pri moci tak hadaj co preferovali na vystavbu
... urcite nie D1 Michalovce-Ukrajina, alebo PO-Polsko... a uz vobec nie juznu R2

Stavalo sa to co sa pripravilo presne, a pripravovalo sa hlavne v okoli ZA... nic viac nic menej..
Boha schceme stavat obchvat KE z EU penazi uz 5r a az tento rok, v rychlosti vykupuju pozemky... hadaj preco... v akom stave je D1 vychod EIA zazimovana uz 8r... a mozme pokracovat,
Tak ano je to LOBING kto ma moc rozhoduje kde da peniaze na pripravu a aj vystavbu
nevo83
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Založený: 22. Mar 2017 18:00

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 47 hostí.