Pôvodna diskusia bola k tomu ako si tu sebavedome vykladal, že po dostavaní R2 sa po jej trase zrazu začne prílev investorov. Po trase R2, nie po trase R3 ani R4, tak neodvadzaj pozornosť. Ja som dokázal, že je to nezmysel. Drvivá väčšina trasy je dobrá.. to, že niekde treba vymeniť povrch neznamena pre mňa, že cesta je nekvalitna a dva useky čo si menoval sú nepríjemné ale nevytvárajú sa pre ne žiadne kolóny ani iné zdržania na trase.
a kde som take nieco tvrdil ??
Veľký investor je v KNM od začiatku 21. storočia, tj takmer 20 rokov kedy o diaľnici pri ZA sa ani nechyrovalo. Rovnako ani o kolonach na I/11 (posledných 10r).
to nie je pravda. dialnica koncila pri ladcoch ale doprastav mal platnu zmluvy po sverepec a vrtizer-hp. cize dialnica sa blizila k ZA a KM. praveze to dokazuje ze ani povazska nebola pre investorov taka prekazka ako sa to prezentovalo.
Takže si mi dal krásny príklad na podporu mojej teórie. INA prišla do KNM bez diaľnice, ale v tom čase so slušnou cestou I. triedy. A v meste našla obrovské množstvo kvalifikovanej pracovnej sily. Takže možno tu bude pes zakopaný prečo sa nespustila invázia investorov do RS.....
v RS je velka kablovka lenze RS je asi 2,5 nasobne vacsi ako vas miniokres co vytvoril meciar. nie ste o nic lepsi, cela zamestnanost u vas stoji na velkych zahranicnych investoroch nie na domacich malych a strednych firmach. kde by s vami bolo bez nich ?