Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

diskusia o D & RC vo všeobecnej rovine, plány, návrhy a samozrejme flamewars ;)

Moderátor: Moderátori

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod KN.SK » 22. Aug 2019 12:07

Yoggy52 napísal:Co tym naznacujes? Ze madarska strana buduje mosty, aby nas mohla rychlejsie obsadit? :o
ČÍTAJ:
KN.SK napísal:Zaplatíme im časť ceny za nie lacný nový dunajský most, ktorý postavia ich (maďarskej) vláde spriatelené maďarské firmy. Nám ostanú iba suché gamby. :| Načim sa poučiť zo stavby teraz stavaného mosta pri Komárne...
Pre ľahšie pochopenie:
• Slovenské firmy vylúčili, upravili si (účelovo) svoj zákon o VO počas "jazdy". Most už mal stáť pred vyše rokom!
• Takto oni majú značne väčší choseň, i finančný, z jeho výstavby. Kde sa platia rôzne odvody maďarských firiem, há??? Apod.

P. S. Máme vzájomnú hranicu aj mimo Dunaja. A tá je nepomerne dlhšia. :|
1101
Festina lente! Σπεῦδε βραδέως!
Sapienti sat.
Radšej budovať, než niečo ničiť.
Obrázok používateľa
KN.SK
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3839
Založený: 08. Máj 2014 11:56

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Jano1 » 22. Aug 2019 12:31

devil napísal:lysa pod makytou ma intenzitu 2.500 aut, vysny komarnik podobne, ale kedze sa tam planuju D49 a S19 tak som ich tiez ponechal. kedze su na severe tak vam nevadia. mate proste svoje zasady.... :roll:


Predovsetkym pokracovanie R6 je vzdialena buducnost, predpokladam, ze nie skor ako o 15 rokov. Tych nizkych 2561 v./24h je len na jednom useku dlzky 7 km, teda prihranicny usek, dalej to je uz 5-9,5 tisic v./24h na trase R6. Pre prihranicne useky s dlzkou 5-15 km je bezne, ze maju nizke intenzity, zalezi na tom ako daleko je najblizsie mesto od hranice.

Na trase juznej R3 je az na 22 km intenzita len 3,2-3,8 tisic v./24h, na dalsich 12 km 4,1-4,2 tisic v./24h, na dalsich 10 km 5049 v./24h, teda z 70 km I/66 ZV-hranica az na skoro 2/3 je smiesna intenzita 3-5 tisic v/24h. Okrem lokalky v Krupine a Sahach je vobec zmysluplna intenzita 8-9 tisic iba na 14 km, teda len na 20% trasy.

Pri juznej R3 sa nejedna o nizke intenzity na prihranicnom useku, ale na medzimestskych usekoch, kde su pre vystavbu RC ci dokonca paralelnej cesty I.triedy neprijatelne nizke intenzity na desiatkach km.
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Jano1 » 22. Aug 2019 12:41



Presne tak, Madarsko planuje D/RC smerom na Sturovo. Mame dolezitejsie useky ako juzna R3, takze o 5-10 rokov treba situaciu prehodnotit a zistit, ci mame stavat juznu R3 alebo obchvaty smerom na Sturovo, pripadne aj RC. Ak Madarsko nepolavi v aktivite stavania mostov, pretoze aktivitu zo slovenskej strany neocakavam, tak do roku 2030 bude v Sturove novy most.
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 22. Aug 2019 13:24

http://www.ktenet.hu/download.php?edid=2086

toto je prezentacia a nie platny zoznam planovanych D/RC. :lol:
m2 v galerii: gallery/album.php?album_id=61
Tu ale nikto netvrdi, ze sa ma R4 stavat, pytal som sa na juznu R3, pretoze je to na tomto fore nezvycajne, ze by to niekto dal do priorit. :wink: A r4 od lipnikov, by sa nemala vobec stavat, maximalne zlepsenie parametrov jednotky.

a preco by sa nemala stavat ? najskor ako R11,5 okolo stiavnika, giraltoviec a potom postupne cela. nikde som neuviedol ze ako priorita, ale ako dlhodoby plan.

Treba si všimnúť, že koľko je mostov (3 + *1 + **2 a 1 železničný) na krátkom spoločnom úseku s nimi a koľko mostov majú, okrem Budapešti, postavených na ich oveľa dlhšom nehraničnom úseku Dunaja (4 a ½ a ½ +*0 + **0 + 0 železničný). :? Tie dve polky sú časti mostov na M0, ktoré ležia i na území Peštianskej župy, ale prakticky sú veľmi tesne za hranicami Budapešti, teda sú v jej aglomerácii.

na nasej hranici je most medvedov, vas stary uzky most s obmedzenim, vas novy most, a sturovo do 3,5 tony s vynimkou autobusov na asi 145 km po ceste. od BP na juh je asi 170 km a su tam 4 mosty z toho jeden dialnicny v plnom profile, dalsi v poloprofile. pokial vsetky su aj pre ND. vas stary most a sturovo su "mestske" mosty a podobne blizke mesta na juh od BP nevidim....jeden most je zaroven zeleznicny.

Jano1 ale to neries. to je buducnost. zatial je to tak planovane, ak sa to zmeni tak mapka sa prekresli a budu sa projektovat a stavat inac. aj na R4 aj na R6. myslim ze ani M30-R4 nema bohviekake intenzity a bude komplet v plnom profile. a hlavne obhajcovia D3 nech nerozpravaju o nizkych prihranicnych intenzitach :lol: na I/2 po retsag je velmi slusna premavka, lokalka aj tranzit, priemysel, atraktivne uzemie do 50 km od BP.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

R3 Južná časť (Levice vs. Krupina / Štúrovo vs. Šahy)

Odoslaťod Jano1 » 22. Aug 2019 16:40

Zase nam tu nejaky moderator sarapatil? Ked som dal dokaz, ze je oficialne planovana D/RC na Sturovo, tak to treba zmazat uz aj v regionalnych rozdieloch?
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod IceFox » 22. Aug 2019 18:19

Aaaa devil (zase) maže... Má vôbec zmysel prispievať do tohto topicu?
Cogito ergo sum.
Obrázok používateľa
IceFox
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 989
Obrázky: 2
Založený: 09. Máj 2017 15:14
Bydlisko: CA

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod DrX » 22. Aug 2019 18:45

Klud, sasci! Prispevky su len presunute do sekcie Juzna R3 viewtopic.php?f=48&t=487&p=222118#p222118
Inak co sa mna tyka, priorita vlady ma byt prepojenie regionov vnutri krajiny, kde su aj intenzity vzdy nasobne vyssie nez na hraniciach.
Preto ma byt cim skor R2 (spojenie BA-Trnava-NR-BB-KE-PO krajov). A preto som skor za to, aby sa napojila R2 na Salgotarjan (kratky usek k hraniciam z Filakova + napojenie Filakova smerom na KE aj ZV). Regionu juznej R3 ovela viac pomoze mat R7 do BA/KE, nez R3 na BP (ale aj R7 az po dostavbe R2).
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod KN.SK » 23. Aug 2019 12:53

ja som napísal:Treba si všimnúť, že koľko je mostov (3 + *1 + **2 a 1 železničný) na krátkom spoločnom úseku s nimi a koľko mostov majú, okrem Budapešti, postavených na ich oveľa dlhšom nehraničnom úseku Dunaja (4 a ½ a ½ +*0 + **0 + 0 železničný). :? Tie dve polky sú časti mostov na M0, ktoré ležia i na území Peštianskej župy, ale prakticky sú veľmi tesne za hranicami Budapešti, teda sú v jej aglomerácii.
na nasej hranici je most medvedov, vas stary uzky most s obmedzenim, vas novy most, a sturovo do 3,5 tony s vynimkou autobusov na asi 145 km po ceste. od BP na juh je asi 170 km a su tam 4 mosty z toho jeden dialnicny v plnom profile, dalsi v poloprofile. pokial vsetky su aj pre ND. vas stary most a sturovo su "mestske" mosty a podobne blizke mesta na juh od BP nevidim....jeden most je zaroven zeleznicny.
Áno, pri meste Baja je i so železničným (582 m). Teda 1.
Pri meste Dunaföldvár je cestný most (dobudovaný v novembri 1930; 518 m), ktorý medzi rokmi 1940 a 2000 bol súčasne i železničný. Obetovali železnicu...

Mosty sa stavajú aj pre spájanie regiónov, nestavajú sa iba pre jedno väčšie mesto alebo susediace mestá, hoci v praxi to tak vyznieva.

42611
Dunaj tečie i nad Budapešťou, kde má na istom úseku oba brehy na maďarskom území.
Ľavý breh má dĺžku 275 km, teda v takej dĺžke sa s nikým nedelia. Budapešťou tečie v (plavebnej) dĺžke asi 30 km ( ~23 km čisto v Budapešti). Takže to vychádza na 245 rkm (275 - 30) mimo Budapešti.
Oba brehy patriace len Slovensku, t. j. na území Bratislavy, majú dĺžku len 22 rkm. Úsek VD Gabčíkovo i s derivačným kanálom DK (Dunajská komisia) nezhrnula do pravobrežnej kilometráže, hoci oba brehy ležia na území SR, "merajú" dĺžku v pôvodnom koryte.
Ľahšie a istejšie sa budujú (nielen) mosty, ak ležia na území jedného štátu, lebo neohrozujú výstavbu rôzne vrtochy suseda. Ten by mal byť slovo alebo presnejšie dohody dodržiavajúcim partnerom.
145 km sedí (172 - 22 [SK/SK] - 5 [A/SK].

SK_SK: 22 km/4 = 5 km; 22 km/5 = 4,4 km
SK_H: 145 km/3 = 48,3 km; 145 km/4 = 36,255 km
H_H: 275 km/11 = 25 km (aj Budapešť)
H_H: 245 km/5 = 49 km (bez Budapešti)
1102
Festina lente! Σπεῦδε βραδέως!
Sapienti sat.
Radšej budovať, než niečo ničiť.
Obrázok používateľa
KN.SK
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3839
Založený: 08. Máj 2014 11:56

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 24. Aug 2019 10:48

no lenze nemozes cakat ze par km od plnoprofilovych dialnicnych mostov ako su mosty na M0 sa postavi dalsi most. M0 sluzi aj pre siroku aglomeraciu a hlavne gro dopravnych tokov smeruje do BP. na mozno 100-120 km od okolia dunaujvarosu po hranicu mas 4 mosty co je v priemere asi 40 km. vzdialenost medvedov-komarno aj komarno-sturovo je asi 50 km. tak o com ??

stavat len tak dunajske mosty v postkomunistickych krajinach by bol trosku luxus. most pri dunaujvaros je sucast buducej M8 je plnom profile tazko ho porovnat aj s vasim dvojpruhovym novym most nieze so starym alebo sturovskym. stal vyse dvojnasobok oproti apollu aj oproti novemu mostu v KN.

https://www.topky.sk/cl/13/132634/Most- ... v-Madarsku

ked stavias so susedom beries riziko jeho vrtochov to mas pravdu na druhej strane platis ovela menej. potom ked si porovnas ze kolko zaplatili za mosty vo vnutrozemi a kolko za hranicne mosty vychadzaju extremne rozdiely.....
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Jano1 » 24. Aug 2019 13:06

Mat most cez Dunaj pre nakladnu dopravu kazdych 50 km nepovazujem za luxus. Keby to bolo na vychodnej R2 alebo juznej R3 tak by si to devil obhajoval podporou regionu, ale kedze Ti to nepasuje, tak argumentujes mostom na M0, ktory je vyse 60 km po Dunaji daleko. Sturovo po dostavani R11 nebude potrebovat 4-pruhovy most, ale nieco velmi podobne ako sa stavia v Komarne.

Mal by si zacat lobovat v Madarsku proti R11, lebo ked sa postavi R11 do blizkosti hranice a nepostavi sa M2 ku hranici, tak most pre nakladnu dopravu v Sturove zacne mat vyrazne vacsiu podporu a verim tomu, ze do 5 rokov od dokoncenia madarskej R11 sa zacne jednat s madarskou stranou o stavbe mosta v Sturove.
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 24. Aug 2019 16:18

tak to sa dohodni s KN.SK ktory riesi pocet mostov na hranici oproti mostom vo vnutrozemi madarska. neviem ci by sa mu pacil dalsi most v sturove... :lol:
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

O. T.: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod KN.SK » 26. Aug 2019 11:33

Festina lente! Σπεῦδε βραδέως!
Sapienti sat.
Radšej budovať, než niečo ničiť.
Obrázok používateľa
KN.SK
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3839
Založený: 08. Máj 2014 11:56

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod okorec » 26. Aug 2019 19:41

DrX napísal:Klud, sasci!

Hlavne, že toto sa nemoderuje.
Múdry to pochopí sám a hlúpemu to aj tak nevysvetlíš.
Obrázok používateľa
okorec
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 10
Založený: 13. Jan 2011 19:45
Bydlisko: Martin

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 27. Aug 2019 06:53

takze ako vidis ide o tazky nakladny most za 3-4 nasobnu cenu (aj pri cenach toho casu) ako novy most v KN.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

O. T.: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod KN.SK » 27. Aug 2019 07:23

Most je naozaj (veľmi) ťažký [~ 2,24-krát/m oproti mostu Apollo]. :wink: 3,6 mld. SKK x 2,24 = ~8, 0725 mld. SKK.
1104
Festina lente! Σπεῦδε βραδέως!
Sapienti sat.
Radšej budovať, než niečo ničiť.
Obrázok používateľa
KN.SK
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3839
Založený: 08. Máj 2014 11:56

R2 Mýtna - Tomášovce

Odoslaťod Jano1 » 23. Okt 2019 23:07

davidk napísal:niekto od cadce kde do 40 km bola dialnica uz 20 rokov

Nic nie je jednoduchsie ako trieskat nezmysly.

davidk napísal:megalomensky planovany tunel 18 km popod karpaty

Si tak hlupy, alebo sa taky iba robis?

davidk napísal:niekto tu od Ziliny vyskakuje ze uz dostal okolo mesta 2,5 miliardy

Zales spat do svojej jaskyne a ked si dostudujes veci, tak sa ohlas.
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: R2 Mýtna - Tomášovce

Odoslaťod Dendik » 24. Okt 2019 11:20

Jano1 napísal:
davidk napísal:niekto od cadce kde do 40 km bola dialnica uz 20 rokov

Nic nie je jednoduchsie ako trieskat nezmysly.

davidk napísal:megalomensky planovany tunel 18 km popod karpaty

Si tak hlupy, alebo sa taky iba robis?

davidk napísal:niekto tu od Ziliny vyskakuje ze uz dostal okolo mesta 2,5 miliardy

Zales spat do svojej jaskyne a ked si dostudujes veci, tak sa ohlas.


Ked niet argumentov nastupujú invektívy všakže? Sýty hladnému neverí...
Dendik
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 720
Obrázky: 9
Založený: 16. Feb 2017 10:49

Re: R2 Mýtna - Tomášovce

Odoslaťod Jano1 » 24. Okt 2019 22:04

Dendik napísal:Ked niet argumentov nastupujú invektívy všakže? Sýty hladnému neverí...

Mnohe Tvoje prispevky su rovnakej urovne ako od davidk, takze sa Tvojmu prispevku nedivim. Ked niekto nema ani paru o skutocnych lahko overitelnych faktoch, tak nech radsej neotravuje lahko vyvratitelnymi nezmyslami.
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: R2 Mýtna - Tomášovce

Odoslaťod davidk » 25. Okt 2019 13:34

Pan Dendík,

Vzdialenosť mesta Čadca od dialnice:
rok 2000 75 km
rok 2007 28 km po Žilinu + 9 km cez Považsku (to aby sa pán neurazil)
rok 2010 28 km po Žilinu komplet od Žiliny hotové
rok 2017 23 km po Žilinu ( aj s najdrahším usekom na Slovensku na jeden km - 63 mil €/1km) toto už neprekona nič a nikto v celej strednej Europe.

Čiže napísať 40 km za posledných 20 rokov nepovažujem za žiadne trieskanie nezmyslov skôr v pohode udaj.

Tunel popod karpaty:
variant 1 jediny možny kvôli EIA: 8070 m + 8060m = 16130 m Tu sa ospravedlňujem nie 18 km ale 16,13. Rury spočitavam odvtedy odkedy všetci tvrdia ze Vysňove ma 7445m Branisko ma 4975m a Soroška 4280m a preto to budem takto robiť naďalej . Posledne dva su jednorurove a uz teraz mi je jasne ze druhej rury v Branisku sa ja nedožijem a Soroška sa za môjho života (ked budem žiť tak ešte 20 rokov) možno začne.

2,5 miliardy obchvat Ziliny:
Hričovské podhradie - Žilina Strazov 300 mil €
Žilina Strážov - Žilina Brodno 270 mil € (stavebne + uzemne)
Hričovske podhradie- Lietavska Lúčka 462€ + doplatok 12 mil
Lietavska lučka - Vyšňove Dubná skala 424€ + minimalne 200- 250 mil odhaduju doplatiť.
doteraz teda 1.656 miliardy nie 2,5

vyžiadane nároky ktoré bude ešte treba:
Žilina Brodno -Kysucke Nove mesto 420 mil.
Kysucke nove Mesto - Oščadnica 315 mil.
spolu 735€ bez projektovej a tendrovej prípravy.

Tu som sa sekol najviac a idem sa hanbiť podľa navrhu pána Dendika do jaskyne tam budem žrať len kukuricu lebo nič ine doma nemame. Čiže oprava nie 2,5 ale 1,65 a nie 1 dodatočnych ale 0,735 miliardy. To v navale emocii som prestrelil ospravdlňujem sa. Tiež očakavam zmysluplný argument že to nieje obchvat Žiliny ale chrbtová kosť D1 a vôbec nejde o 80 tisicove mesto ale o zaujem celého Slovenska s hraničnym priechodom medzinarodneho významu na Poľsko. Pravda súhlasím no ale ak je stale všade zauživany pojem obchvat Prešova a to od Kapušian R4 ( hoci je to hlavný ťah na Poľsko via carpatia) a Prešov zapad Prešov juh je tiež len obchvat Prešova (100 tic mesta) s ťahom na Košice (250 tisc mesta) a Maďarsko a Ukrajinu ďalšie dva medzinarodne prechody tak potom aj toto a dva krat tak sa da považovať za obchvat Žiliny.
davidk
návštevník
 
Príspevky: 30
Založený: 05. Sep 2019 10:38

Re: R2 Mýtna - Tomášovce

Odoslaťod davidk » 25. Okt 2019 13:54

Zmena k predošlemu nie pan Dendik ale Jano1
davidk
návštevník
 
Príspevky: 30
Založený: 05. Sep 2019 10:38

Re: R2 Mýtna - Tomášovce

Odoslaťod mareks96 » 25. Okt 2019 14:05

Zabudol si na DS-Tu, Tu-Hu, Hu-Iva, Vrtižer-HP, CA-Svrčinovec-Hranica PL a sme vklude na 5 miliardách za posledných 15 rokov plus nasledujúcich 10 pre ZA kraj, kdezto ostatné krajec ani nie 1mld... Čiže áno už 2,5 mld bolo preinvestovanych ale podľa miestnych si nezaslúžia inde lebo majú kolóny na 20-40 minút...
mareks96
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 500
Založený: 11. Okt 2014 08:14

Re: R2 Mýtna - Tomášovce

Odoslaťod milan_KM » 25. Okt 2019 14:38

ehm ehm chlapci vráťte sa do školy a naučte sa počítať.. A keď už sme u tých 5mld € ... tak jedine kde sa tolko penazí minulo je Nitra .. 4,5 mld R1 + 0,5 park a cesty pre Jaguar... nuž teda ani celkova vystavba na severe na toľko nevyjde....
milan_KM
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 266
Založený: 05. Mar 2012 23:31

Re: R2 Mýtna - Tomášovce

Odoslaťod davidk » 25. Okt 2019 15:08

Celkovo sa da zhodnuť že zapadne Slovensko aj s BA je 75 - 80% investícii a to nie len do cestnej infraštruktúry.... železnica detto a 25 - 20% ostatne kraje a to som ešte silne podstrelil. Najlepšie je že ak sa niekde inde investuje čo i len 10% zo sum na zapade hlavne odtial začnu hlasheje to zbytočny luxus a nie su intenzity ale pri Ziline nikto ziaden intenzity neriesil ani poradie ani potrebu proste Žilina Strážov - Žilina Brodno 270 milionov a priamo zo statneho bolo . Hned a ziaden splatky bankam ani EU fondy. Prognozy z scitania dopravy tento usek ked ho zacali stavať jasne predpovedala, že tento úsek využije spočiatku iba štyritisíc vozidiel denne. Najmenej z celej diaľnice D3. Podobne nízke využitie nehrozilo ani nikde na diaľnici D1 až po Michalovce a to neriešim koľko z toho ukradli https://dennikn.sk/blog/964210/styri-ki ... -nemocnic/. Za Meciara pri trenčine keď sa začalo stavať a na celom považi tiez neboli intenzity viac ako 10 tisic vozidiel. No teraz ked sa schyĺuje žeby sa patrilo aj inde aj 14 tisic je stalo malo viď MI.
davidk
návštevník
 
Príspevky: 30
Založený: 05. Sep 2019 10:38

Re: R2 Mýtna - Tomášovce

Odoslaťod Dendik » 25. Okt 2019 16:34

davidk napísal:Zmena k predošlemu nie pan Dendik ale Jano1

:D
Davide, ja som sa s nim natahoval dlho, ako pisem syty hladnemu neveri a este je aj agresivny...
Tak ako pises, akonahle sa investuje trachu dalej na vychod tak je cirkus. Kazdy kto videl tanceky okolo R4 v PO vie svoje... :lol:
Dendik
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 720
Obrázky: 9
Založený: 16. Feb 2017 10:49

Re: R2 Mýtna - Tomášovce

Odoslaťod milan_KM » 25. Okt 2019 16:47

Trepete hluposti. Jedine čo chceme je určenie nespochybniteľných priorít, aby sa nikto nemohol hádať. Ersek toto má za úlohu, mal to splniť minulý rok a veselo to sabotuje ďalej. Len preto lebo aj jemu je jasné, že na juhu by sa už absolútne nič nepostavilo. Dupľom ak by sa do zoznamu výstavby zahrnuli aj obchvaty a rekonštrukcie ciest prvej triedy po zlúčení NDS a SSC....

Samozrejme nám je ale jasné, že ak sa to nechá na budúcu vládu tak minister čo ten zoznam vydá bude židojašter čo nedopraje juhu Slovenska.
milan_KM
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 266
Založený: 05. Mar 2012 23:31

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 14 hostí.