Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

diskusia o D & RC vo všeobecnej rovine, plány, návrhy a samozrejme flamewars ;)

Moderátor: Moderátori

Odoslaťod mapman » 11. Okt 2006 09:22

Lenže to je práve ten problém, tu nejde o východniarov... tým je jedno či pojdu cez Zvolen, cez Levice alebo cez Žilinu, pre nich je doležité aby tam stála kvalitná cesta.

Ja mám jednoducho odpor k akejkoľvek výstavbe v regiónu Nízkych Tatier lebo sem tranzit skrátka nepatrí tak ako nepatrí na estakádu do BB!! Ja myslím že by ti pekne poďakovali keby sa im cez mesto valily všetky tranzitujúce kamióny z juhu na sever...

A keď sme u spojenia Poavžie - Morava - ja mám v obľube trasu Brno - D2 - Hodonín - Veselí - Strání - Nové Mesto. Je zďaleka najrýchlejšia a od Veselí po NM úplne bez kamiónov.

Dnes už sa lepšie jazdí aj cez Uherské Hradište, cez Makov je to zdĺhavé...

Trasa budúcej R49/R6 je investične dosť náročná, nie ja tlak na prípravu ani výstavbu, naviac je to v podstate úplne nový tranzitný koridor.

Osobne by som preferoval radšej využiť podstatne lepšie pripravených koridorov a viesť dopravu zo strednej Moravy do Horného Považia vrchom okolo hor, tzn. Lipník Bělotín FM Jablunkov Čadca Žilina a ďalej. Je tu veľký tlak na výstavbu v podstate na každom úseku tejto trasy a predľženie oproti najkratšej spojnici cez Makov je vzhľadom k výškovému vedeniu trasy malé...
mapman
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 686
Obrázky: 80
Založený: 24. Feb 2005 13:40
Bydlisko: CZ 140 00

Odoslaťod aquila » 11. Okt 2006 09:43

kaviarista, zilinu nikto nepotreboval prefereovat, ona dopravnym uzlom vzdy bola. ci sa ti to paci alebo nie.

a teraz po prichode KIA motors, sa to este zviditelnilo.

v ZA sa odjakziva pretinali dva zeleznicne koridori a teraz aj dva dolezite cestne, takze nejake namestovo sem neplet.

ano 50 tisicove intenzity tam nebudu ani za 10 rokov.

ale uz teraz su okolo 20 tisic aut/24 hodin, kym na tvojej trase je to medzi 7 mac 9 tisic, co je svinsky rozdiel. IRR aj napriek vacsej investivnej intenzite vychadza lepsie stale na severe ako na juhu. takze o com ?
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod Jarda » 11. Okt 2006 09:52

Ano, D1 se netýká jenom Žiliny a Košic, ale i Liptova, Spiše a Šariše, kde by měla pomoci ekonomickému rozvoji.
Jarda
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 24. Mar 2006 11:03
Bydlisko: ČR, Praha

Odoslaťod Dialniciar » 11. Okt 2006 10:22

kaviarista napísal:pacho,
jedna vec su tvoje dojmy a druha fakty. 50 tisic aut denne nebude medzi MT a ZA ani o 10 rokov. Treti jazdny pruh poriesi situaciu aj pri takejto intenzite, lebo cesta medzi MT a ZA nevedie horskym priechodom.

Ja osobne nie som obchodnym zastupcom, ale keby si precestoval aspon patinu z toho, co ja, po celom uzemi Slovenska, tak si mozes do konca zivota gratulovat.

Obchodni cestujuci maju najlepsi prehlad o dopravnych situaciach v ramci regionu, ktory obhospodaruju. To, ze raz za rok prejdes zo ZA do MT za vyse hodinu kvoli traktoru, ktory tam nema co hladat, este neznamena, ze za taky cas sa ten usek jazdi pravidelne.

A okrem ineho mas uplne debilne predstavy o funkcii obchodneho zastupcu. To v ziadnom pripade nemusi byt len podomovy dobiedzac od dveri k dveram so super vynimocnou ponukou veci, ktore nepotrebujes, horsi od jehovistu. Tvoja neucta k cudzej praci vypoveda len a len o tebe.
A okrem dalsieho, co to mas vlastne za firmu, ked k tvojim dveram ma pristup kdejaky podomovy otravovac?


Ale ale kaviarista, neurážaj, 50% sú podomobí predajcovia, proste tak zarábaš, čo je na tom zlé :?:

Navyše nikto sa nespamätal, tieto úseky sa stavať budú.

Zase začínaš oblbovať národ. A že bude Slovensko nenávidieť ZA :?: Tak nech, ale ja vidím obrovské presuny ľudí na západ Slovenska. :wink:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 11. Okt 2006 10:42

Mimochodom kaviarista: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=5213 , dobre si pozri to hlasovanie. Nevedú Donovaly a celkovo je to vyrovnané, čo svedčí o tom, že treba cestnú sieť rozvíjať rovnomerne a to sa aj deje.

A čo si to tu napísal, že ZA-RK stačí 3. prídavný pruh - stačil by, to je pravda, min. do r. 2015, bolo by to o hubu, ale stačil by, akurát, že ti každý geológ povie, že tu sa to nedá zrealizovať. Nie je kde, z priestorového hľadiska a z hľadiska nestability územia (už dnes tu padajú lavíny) a tento 3. pruh by "zožral" celý rozpočet SSC a nie je to dobré riešenie. To nie je TUR.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod kaviarista » 11. Okt 2006 10:55

mapman napísal:Lenže to je práve ten problém, tu nejde o východniarov... tým je jedno či pojdu cez Zvolen, cez Levice alebo cez Žilinu, pre nich je doležité aby tam stála kvalitná cesta.


Presne tak, ale nie je im jedno, kedy ta kvalitna cesta bude realne stat. Cim drahsi variant, tym sa po nom bude jazdit neskor.

mapman napísal:Ja mám jednoducho odpor k akejkoľvek výstavbe v regiónu Nízkych Tatier lebo sem tranzit skrátka nepatrí tak ako nepatrí na estakádu do BB!! Ja myslím že by ti pekne poďakovali keby sa im cez mesto valily všetky tranzitujúce kamióny z juhu na sever...


Kazdy jeden kusok prirody je najkrajsi, ked nie je preasfaltovany komunikaciou. Treba ale nachadzat zakazdym vyvazenost medzi konzumom a cistou naturou. Z mojho pohladu je NAPANT az prilis rozsiahly na to, aby zostal infrastrukturalne nedotknuty aj v dalekej buducnosti. Iny pohlad ma na to clovek, co sa pride raz rocne zrekreovat do NT a iny ten, co narodny park musi pravidelne pri svojich cestach zbytocne obchadzat.
Co sa tyka BB, estakada nevedie priamo historickym centrom a je ovela citlivejsie zasadena do prirody ako tomu bude v PB.

mapman napísal:A keď sme u spojenia Poavžie - Morava - ja mám v obľube trasu Brno - D2 - Hodonín - Veselí - Strání - Nové Mesto. Je zďaleka najrýchlejšia a od Veselí po NM úplne bez kamiónov.

Dnes už sa lepšie jazdí aj cez Uherské Hradište, cez Makov je to zdĺhavé...


Presne som to nemeral, ale cez UH a Drietomu mi to zbehlo nejako rychlejsie. Predtym som tadial nechodil, ale obchvaty vyzerali nove a zrejme spravili svoje.
Obrázok používateľa
kaviarista
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 7
Založený: 10. Feb 2005 20:46
Bydlisko: Zem

Odoslaťod Dialniciar » 11. Okt 2006 10:57

kaviarista napísal:Presne tak, ale nie je im jedno, kedy ta kvalitna cesta bude realne stat. Cim drahsi variant, tym sa po nom bude jazdit neskor.


Nevšimol som si, že by celá R1 už stála. :roll:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 11. Okt 2006 10:59

kaviarista napísal:mapman,
silny prud medzi MT a ZA nikto nespochybnuje. Jak tranzitu, tak lokalnej dopravy. Akurat , ze niektori ludia si neuvedomuju, co to bude realne stat a ake realne nasledky to zanecha na dopravnej situacii v inych regionoch.


kaviarista,

aspoň neklam, toto prepojenie kritizuje dosť veľa ľudí a ty si odjakživa k nim patril. ZA ani D1 ani D3 - to sú vaše heslá.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Pacho » 11. Okt 2006 11:00

Ja nemam nic proti obchodnym zastupcom, ani podomovim predajcom, no ked potrubujem obchodneho zastupcu, alebo podomoveho predajcu, tak si ho pozvem, a budem s nim jednat, kedy ja potrebujem. Okrem ineho spolupracujem s viacerimi obchodnymi zastupcami z roznych oblasti, a mam s nimi velmi korektne vztahy. Nadruhej strane, nadnesena napisem, ze staviat dialnicu cez narodny park pre jedneho obhchodneho zastupcu je trocha prisilne kafe, nie?. Urcite nejdem oponovat co sa tyka ekonomicnosti vystavby jednotlivych variant, lebo neviem a nemozem tliachat sprostosti, co sa tyka tej intenzity, mozna som to trocha prehnal, no presne si nepamatam zdroj kde som to cital, mozna to bola neaka perspektiva,?(sory za to) no a hrozne by ma Kaviarista zaujimalo, odkila Ty vies kolko a kde ja po slovensku jazdim, ci si myslis, ze len ty jazdis vela po SK, ?? Nemam rad ludi, ktorym ked dochadzaju argumenty zacnu osocovat.... ( vid , aku mam firmu, kolko najzdim.....) myslim si ze takychto diskusii ni je hodne toto forum,?? zasluzi si serioznych diskutujucich.
Pacho
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 125
Založený: 09. Máj 2006 07:19
Bydlisko: Lipt. Mikulas

Odoslaťod Dialniciar » 11. Okt 2006 11:09

Pacho napísal:Ja nemam nic proti obchodnym zastupcom, ani podomovim predajcom, no ked potrubujem obchodneho zastupcu, alebo podomoveho predajcu, tak si ho pozvem, a budem s nim jednat, kedy ja potrebujem. Okrem ineho spolupracujem s viacerimi obchodnymi zastupcami z roznych oblasti, a mam s nimi velmi korektne vztahy. Nadruhej strane, nadnesena napisem, ze staviat dialnicu cez narodny park pre jedneho obhchodneho zastupcu je trocha prisilne kafe, nie?. Urcite nejdem oponovat co sa tyka ekonomicnosti vystavby jednotlivych variant, lebo neviem a nemozem tliachat sprostosti, co sa tyka tej intenzity, mozna som to trocha prehnal, no presne si nepamatam zdroj kde som to cital, mozna to bola neaka perspektiva,?(sory za to) no a hrozne by ma Kaviarista zaujimalo, odkila Ty vies kolko a kde ja po slovensku jazdim, ci si myslis, ze len ty jazdis vela po SK, ?? Nemam rad ludi, ktorym ked dochadzaju argumenty zacnu osocovat.... ( vid , aku mam firmu, kolko najzdim.....) myslim si ze takychto diskusii ni je hodne toto forum,?? zasluzi si serioznych diskutujucich.


Presne tak Pacho, len niektorým už niekoľko rokv dochádzajú argumenty a takéto články, na ktorý som dal ja odkaz budú vždy niekoho "srdiť". :lol:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod kaviarista » 11. Okt 2006 11:15

dy,
podomovi predajcovia nebudu mat urcite prehlad o cestnej situacii, takze ich nazor v tomto ohlade by nemal mat taku vahu ako obchodnych cestujucich, co su denno denne na cestach.

A co sa tyka 3. pruhu, na mnohych miestach by stacilo iba prekreslit ciary.

Za rovnomerne rozvijanie siete nepovazujem pomer investovania fin.zdrojov v pomere 80:20 (sever:juh)
Obrázok používateľa
kaviarista
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 7
Založený: 10. Feb 2005 20:46
Bydlisko: Zem

Odoslaťod Dialniciar » 11. Okt 2006 11:19

kaviarista napísal:dy,
podomovi predajcovia nebudu mat urcite prehlad o cestnej situacii, takze ich nazor v tomto ohlade by nemal mat taku vahu ako obchodnych cestujucich, co su denno denne na cestach.

A co sa tyka 3. pruhu, na mnohych miestach by stacilo iba prekreslit ciary.

Za rovnomerne rozvijanie siete nepovazujem pomer investovania fin.zdrojov v pomere 80:20 (sever:juh)


Na mnohých miestach :?: kaviarista, le to musí byť súvislé na ceste, kde je tak vysoká intenzita dopravy a dovolím si ti oponovať, ja poznám nákres na tejto ceste a keby sa to premaľovalo, nebola by to cesta I. triedy. Takže netrep blbosti pán obch. cestujúci.

Investuje sa v pomere 70:30 a je to aj podľa HDP. :idea:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 11. Okt 2006 11:30

Dokonca ani by sa nemala stavať R2, ale len R1 a už vôbec nie R3 severná vetva ale len D1 a nie R4 južná vetva ale D1 pri PP. A určite nie D3, ale D4.

Ale keďže sa prihliada na rozvoj regiónov, tak D4 ide pomaly, R1 sa obetovala na R2 a R4 a D1 sa delí na D3 a R3 a preto nie je nikde nič.

A bolo 69:31, nie 80:20 - ale to je typická kaviaristická demagógia.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod kaviarista » 11. Okt 2006 11:36

Dy napísal:
kaviarista napísal:mapman,
silny prud medzi MT a ZA nikto nespochybnuje. Jak tranzitu, tak lokalnej dopravy. Akurat , ze niektori ludia si neuvedomuju, co to bude realne stat a ake realne nasledky to zanecha na dopravnej situacii v inych regionoch.


kaviarista,

aspoň neklam, toto prepojenie kritizuje dosť veľa ľudí a ty si odjakživa k nim patril. ZA ani D1 ani D3 - to sú vaše heslá.


Dy, preco si vymyslas a cucas z prsta? Nikdy som nebol ani proti D1 ani proti D3. Bol som (a stale som) iba proti ich nezmyselnemu uprednostnovaniu pred trasami, ktore su omnoho dolezitejsie. Ked sa prijala pred casom ako priorita D1, v poriadku, nic proti nemam. Ale priorita ma diametralne odlisny slovny vyznam ako prizivovanie (alebo vyciciavanie). Prioritou by sa dalo pomenovat to, keby sa deklarovany pomer rozdelenie zdrojov 60:40 dodrziaval aj v praxi. Tym, ze je ten pomer 80:20 a s pridanim D3 este viac, neznamena nic ine, len to, ze sever parazituje na juhu.
Dy, pozri sa. Ty mas takisto dom. Ako by vyzeral, keby si na jedno poschodie vlozil 85 percent vsetkych zdrojov a na druhe 15?
Obrázok používateľa
kaviarista
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 7
Založený: 10. Feb 2005 20:46
Bydlisko: Zem

Odoslaťod Dialniciar » 11. Okt 2006 11:40

kaviarista napísal:Dy, preco si vymyslas a cucas z prsta? Nikdy som nebol ani proti D1 ani proti D3. Bol som (a stale som) iba proti ich nezmyselnemu uprednostnovaniu pred trasami, ktore su omnoho dolezitejsie. Ked sa prijala pred casom ako priorita D1, v poriadku, nic proti nemam. Ale priorita ma diametralne odlisny slovny vyznam ako prizivovanie (alebo vyciciavanie). Prioritou by sa dalo pomenovat to, keby sa deklarovany pomer rozdelenie zdrojov 60:40 dodrziaval aj v praxi. Tym, ze je ten pomer 80:20 a s pridanim D3 este viac, neznamena nic ine, len to, ze sever parazituje na juhu.
Dy, pozri sa. Ty mas takisto dom. Ako by vyzeral, keby si na jedno poschodie vlozil 85 percent vsetkych zdrojov a na druhe 15?


Ja si narozdiel od cestujúcich obchodníkov nevymýšľam a z prsta necucám, nemám 2 roky. :D

Porovnávaš postavený dom s nepostavenou diaľničnou sieťou a prečo rozlišuješ poschodia - ešte keby si rozlíšil kuchyňu alebo obývačku na tom istom poschodí, tak by to porovnateľné, lenže to je tvoj problém, nevieš, čo máš porovnať, nepoznáš financovanie diaľnic, leby sa naozaj dávalo 80:20 na D1:R1+R2 tak dnes už je oveľa viac postaveného. Takže netrep, ale je to jasné, nemáš argumentov, kydáš kade môžeš.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 11. Okt 2006 11:44

Dy napísal:
kaviarista napísal:Dy, preco si vymyslas a cucas z prsta? Nikdy som nebol ani proti D1 ani proti D3. Bol som (a stale som) iba proti ich nezmyselnemu uprednostnovaniu pred trasami, ktore su omnoho dolezitejsie. Ked sa prijala pred casom ako priorita D1, v poriadku, nic proti nemam. Ale priorita ma diametralne odlisny slovny vyznam ako prizivovanie (alebo vyciciavanie). Prioritou by sa dalo pomenovat to, keby sa deklarovany pomer rozdelenie zdrojov 60:40 dodrziaval aj v praxi. Tym, ze je ten pomer 80:20 a s pridanim D3 este viac, neznamena nic ine, len to, ze sever parazituje na juhu.
Dy, pozri sa. Ty mas takisto dom. Ako by vyzeral, keby si na jedno poschodie vlozil 85 percent vsetkych zdrojov a na druhe 15?


Ja si narozdiel od cestujúcich obchodníkov nevymýšľam a z prsta necucám, nemám 2 roky. :D

Porovnávaš postavený dom s nepostavenou diaľničnou sieťou a prečo rozlišuješ poschodia - ešte keby si rozlíšil kuchyňu alebo obývačku na tom istom poschodí, tak by to porovnateľné, lenže to je tvoj problém, nevieš, čo máš porovnať, nepoznáš financovanie diaľnic, leby sa naozaj dávalo 80:20 na D1:R1+R2 tak dnes už je oveľa viac postaveného. Takže netrep, ale je to jasné, nemáš argumentov, kydáš kade môžeš.


"leby" - lebo keby :P

Dokáž kaviarista, že sa dáva na D1 80% financií na diaľnice - dokáž to kaviarista :!: :!: Hlavne nebuď ako Ludo, že Slota a vláda taja a utajujú. 8)

A čo má D3 s D1 :?:

Neklama nezavádzaj národ, kaviarista, lebo to už nie si hoden ani pomenovania človek :twisted: - financovanie sa týka D1:R1:R2 a keď sem ty dáš D3, tak ti poviem, že ide ročne o sumu 1-1,5 mld. SKK, aj to nie posledných 5 rokov a naopak dajme sem teda R4 južná vetva alebo aj R4 Stropkovská varianta. Čo si ticho k týmto variantom :?:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod kaviarista » 11. Okt 2006 11:48

Dy, a odkial mas tych 69:31 ? Uved nejaky zdroj, aby demagogiou zostalo iba to moje cislo.
Ono to je tak, ze ked sa na vypocty cien za 1 km dialnice na Slovensku nezmyselne nabalovali vyvolane investicie, tak rozdiely v cene vplyvom prirodnych podmienok sa zmensovali.
Radsej sa 3 krat nezmyselne prelozil Hron, akoby mali byt cenove rozdiely badatelne volnym okom.
Obrázok používateľa
kaviarista
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 7
Založený: 10. Feb 2005 20:46
Bydlisko: Zem

Odoslaťod Dialniciar » 11. Okt 2006 11:52

kaviarista napísal:Dy, a odkial mas tych 69:31 ? Uved nejaky zdroj, aby demagogiou zostalo iba to moje cislo.
Ono to je tak, ze ked sa na vypocty cien za 1 km dialnice na Slovensku nezmyselne nabalovali vyvolane investicie, tak rozdiely v cene vplyvom prirodnych podmienok sa zmensovali.
Radsej sa 3 krat nezmyselne prelozil Hron, akoby mali byt cenove rozdiely badatelne volnym okom.


To je oficiálny údaj za r. 2005, kaviarista, ja som ťa však prvý vyzval. nevieš, čo sa patrí :?:

Už nevieš, čo by si sem napísal, drž sa D1 a pravdivých faktov. Zatiaľ som žiadny nevidel.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 11. Okt 2006 12:02

Za r. 2003 išlo na D1:R1+R2 70%, za r. 2004 66,4%, za r. 2005 to stúplo tak ako stúpli výdavky na výstavbu diaľnic na tesne pod 70%, ale nie nad 70, nedajbože na 80%.

A stále ide len o rovnicu D1-R1-R2, kedy je záväzok, že financie, ktoré sa dávajú len na tieto 3 D/R bude v pomere 60:25:15, teda 60:40, bolo to presadenie strany SMK, aby sa viac preferovala južná trasa, neskôr zadefinovaná R7, ale aj tu bola zhoda ostatných koaličnách strán, že R7 pôjde len na úkor R1 a R2 a tak sa upustilo od ďalšej "neznámej" v rovnici.

kavarista, veď to sú známe fakty, predkladané v správach MDPT, kde sa jasne aj úvadza, že plnenie na D1 v pomere k R1 a R2 je vyššie ako 60%, ale SMK ako bolo vidieť, z vlády neodišla. Takže to je politika.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod mcmillan » 11. Okt 2006 12:03

kaviarista napísal: ...Treba sa pytat hlavne obchodnych zastupcov, ktori brazdia Slovensko hore-dole a nie 10 zilincanov, co chcu dialnicu len k sebe do garaze...


Ja sa nicítím kompetentný vstupovať do debaty o alternatívach ZA-RK versus RK-BB, ale použiť výraz (hoci s nadsádzkou!), že chce pár ludí dialnicu k sebe do garáže, je dosť nemiestne, akoby tá trasa bola niekde na konci sveta.
A Whiter Shade of Pale: ... but the crowd called out for more...
Obrázok používateľa
mcmillan
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 638
Obrázky: 150
Založený: 29. Aug 2006 13:37
Bydlisko: CR

Odoslaťod kaviarista » 11. Okt 2006 12:05

Dy napísal:
kaviarista napísal:dy,
podomovi predajcovia nebudu mat urcite prehlad o cestnej situacii, takze ich nazor v tomto ohlade by nemal mat taku vahu ako obchodnych cestujucich, co su denno denne na cestach.

A co sa tyka 3. pruhu, na mnohych miestach by stacilo iba prekreslit ciary.

Za rovnomerne rozvijanie siete nepovazujem pomer investovania fin.zdrojov v pomere 80:20 (sever:juh)


Na mnohých miestach :?: kaviarista, le to musí byť súvislé na ceste, kde je tak vysoká intenzita dopravy a dovolím si ti oponovať, ja poznám nákres na tejto ceste a keby sa to premaľovalo, nebola by to cesta I. triedy. Takže netrep blbosti pán obch. cestujúci.

Investuje sa v pomere 70:30 a je to aj podľa HDP. :idea:


Tak nech sa to kvoli minimalnym sirkam jazdnych pruhov a krajnice kludne vola aj cesta 2.triedy, ale urcite by bola priepustnejsia ako dnes.
A hlavne bezpecnejsia. Dnes su uplne bezne situacie na useku, ked prejdu 3 vozidla popri sebe. Len ked oproti bude predbiehat podobnym sposobom aj 4., tak bude velmi zle.

Chod sa pozriet radsej do Ciech na usek Hranice-FrydekMistek a potom tu mozes kvakat, ci niekto trepe hluposti.

Obchodnym cestujucim nie som, ja k nim len pravidelne jazdim. Takze si nadalej cucaj z prsta, ked ta to bavi.
Obrázok používateľa
kaviarista
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 7
Založený: 10. Feb 2005 20:46
Bydlisko: Zem

Odoslaťod Dialniciar » 11. Okt 2006 12:11

kaviarista napísal:Tak nech sa to kvoli minimalnym sirkam jazdnych pruhov a krajnice kludne vola aj cesta 2.triedy, ale urcite by bola priepustnejsia ako dnes.
A hlavne bezpecnejsia. Dnes su uplne bezne situacie na useku, ked prejdu 3 vozidla popri sebe. Len ked oproti bude predbiehat podobnym sposobom aj 4., tak bude velmi zle.

Chod sa pozriet radsej do Ciech na usek Hranice-FrydekMistek a potom tu mozes kvakat, ci niekto trepe hluposti.

Obchodnym cestujucim nie som, ja k nim len pravidelne jazdim. Takze si nadalej cucaj z prsta, ked ta to bavi.


Tak to teda kaviarista ty v mojich očiach klesách na dno tohto sveta, pretože ty o dopravnom plánovaní a uporiadania cestnej siete nevieš vôbec nič, cesta II. triedy na tomto úseku je totálne neprijateľná. A nebola by už vôbec bezpečnejšia, do kelu, ty čo si myslíš o sebe :?: Na tejto ceste bolo spravených veľa štúdií cez ZA VŠ a všetky takéto plány nie sú na nič. Teda dobrá správa pre SR: spravili si tu štúdie ZA sami a zadarmo, za to ale kvalitne a nevedie to tu k ničomu. Kto si kaviarista ? Boh, ktorý tu bude urážať a nenávidieť celé severné Slovensko ? Kto si kaviarista, že tu budeš kydať tieto tvoje nezmysly a urážať všetkých naokolo, argumenty nemáš, aj tie ktoré dávaš sú o ničom, dôkazy žiadaš po druhých, .... to je typický sedliak. Sorry, ale toto ty si a kľudne ma uraz a povedz mi ako môj jazyk je hodný mňa, lebo iné od teba ani nečakám.

Že to je bežné, že sa tak jazdí, to je možné, ale bezpečné to nie je a dôkazom sú nehody, ktoré sa tam stávajú, ale to ty nevieš, lebo nemáš odkiaľ vedieť.

Ja sa nemusím chodiť pozerať do Čieh, poď sa pozrieť ty do ZA, kaviarista, len poď.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod fh » 11. Okt 2006 12:13

kaviarista napísal:
Pozorovatel napísal:Nadhľad obchodného cestujúceho taky nadhľad. :lol:
Ale je vrcholom zadubenosti myslieť si, že D1 resp. D3 chcú len Žilinčania, ľudia od Žiliny, alebo ľudia s väzbami na Žilinu.
Môže sa to tak javiť niekomu z BB, Košíc (nie každému), alebo niekomu, kto práve často tadiaľ nechodí a svoj názor a skúsenosť považuje za niečo univerzálne. Prerobiť fakt, že Žilina nie je medzinárodným dopravným uzlom potom vyznieva trápne. :roll:


Mylis sa, aj ja chcem medzi MT a ZA dialnicu. Ale nie tak, ze sa vzdam kvoli jednemu 30 km useku 150 km dalsich dialnic , postavenych niekde inde.

ZA bola tym dopravnym uzlom vytvorena za urcitych okolnosti a pri urcitom rozhodnuti. Stacilo by, aby niekto ten navrh presmerovania koridorov z clanku cez Namestovo realizoval v praxi a z RK sa razom v priebehu par rokov stane vacsi dopravny cestny uzol ako ZA. Statut dopravneho uzla este predsa nedava automaticky pravo prisvojovat si vacsie naroky na podiel z rozpoctu infrastruktury.


Žilina nemá pridelený štatút dopravného uzla. Ona ním proste je. Od rímskych čias až doteraz. Tunely v Nízkych Tatrách ti nevadia, ale Višňové-Dubná skala áno. Postavia sa pri Žiline a ide sa ďalej. Čo potom napíšeš? Že je iná lokalita preferovaná oproti iným, lebo sa tam stavia? Ale tak to bude vždy. Vždy bude na nejakom úseku viac investícií. To je logické. 150 km namiesto 30 km? Kde je to? Aké sú tam intenzity? Dosť diskutujúcich tu na teba vyskočilo, neber to ako útok, ja len vidím, že sa musí D1 posunúť ďalej za Martin a to by mala byť priorita. Nie pre Žilinu, ale pre Slovensko.
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 06. Máj 2005 11:19

Odoslaťod Dialniciar » 11. Okt 2006 12:13

kaviarista napísal:Obchodnym cestujucim nie som, ja k nim len pravidelne jazdim. Takze si nadalej cucaj z prsta, ked ta to bavi.


A ja si myslím, že si. A čo spravíš teraz :?:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialnicne fakty » 11. Okt 2006 12:31

Vieme všetci ako je Fico zanietený proti niektorým stavebným firmám, vieme tiež ako je Vážny proti PPP, tak stále rožmýšľam, že čo toto má spoločné pri stavbe D1. A už som na to prišiel = D1 ide do úzadia, dostavia sa po Žilinu, potom bude útlm, dostavia sa pod Tatrami a potom bude útlm a medzitým sa bude stavať R1 aj s novými úsekmi. Ono totiž rok 2013 je spojenie BA-KE a nehovorí sa, že kadiaľ a keď to v r. 2010 bude treba rozhodnúť, bude to zaujímavé - či D1+R1+?+D1 alebo D1. Na tej prvej trase bude suma 50 mld. Sk, na tej druhej podobná suma, pretože medzi PP a PO nebude úsek celistvý na 100% a o R2 bude zbytočné hovoriť, lebo tam nebude príprava.
Dialnicne fakty
nováčik
 
Príspevky: 7
Založený: 09. Okt 2006 17:01

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 32 hostí.