Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

diskusia o D & RC vo všeobecnej rovine, plány, návrhy a samozrejme flamewars ;)

Moderátor: Moderátori

Odoslaťod devil » 10. Máj 2005 06:34

Jasne ze CR ma cesty v zlom stave, vzdy je vsa jednoduchsie opravit zlu cestu ako robit uplne novu. Navyse v poslednych rokoch ide bohuzial kvalita ciest aj u nas dole vodou....

Maju vsak ciest viac a maju prepojeny zapad s vychodom, co mi budeme mat tak o 10 rokov. A to je najpodstatnejsie.
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Odoslaťod Caesar » 10. Máj 2005 08:48

devil napísal:Jasne ze CR ma cesty v zlom stave, vzdy je vsa jednoduchsie opravit zlu cestu ako robit uplne novu. Navyse v poslednych rokoch ide bohuzial kvalita ciest aj u nas dole vodou....

Maju vsak ciest viac a maju prepojeny zapad s vychodom, co mi budeme mat tak o 10 rokov. A to je najpodstatnejsie.


Devil, je zaujímavé, že vy aj keď nemáte pravdu a teraz ste si to tu potvrdili, pretože zrazu po (mojom príspevku) opísaní stavu v ČR uznávate, že som mal pravdu, že ČR má cesty v horšom stave. Ale neboli by ste to vy, aby ste to "prijali" a prestali mi tu oponovať, pretože de facto klamete a znovu čakáte, že budete stredobodom pozornosti.

Na Slovensku ide kvalita ciest tiež "doluvodou" ako aj v ČR, Poľsku, ... ale stále my opravujeme iným systémom, t.j. opravené cesty u nás vydržia viec ako v ČR pri tom istom zaťažení (preťažení). U nás sa zvykne položiť vrchná časť koberca alebo sa spraví špeciálny nástrek, no v ČR stále prevláda tzv. "záplatovanie". Takže aj ohľadom opráv je to neporovnateľne lepšie. Nie je to výrazné, ide o 2-3% celej cestnej siete, čo sa rozdielu týka. Na Slovensku sa totiž opraví max. 10% ciest zo všetkých, ktoré by opravu potrebovali.

Teraz tu rozoberať, že oni majú prepojený západ s východom sa mi zdá zbytočné, ale musím na to reagovať. Je dobré, keď vie človek hiśtóriu. Keby bolo Slovensko-Česko, tak sme na tom lepšie my. Ja vám môžem oponovať následne. Majú prepojený západ s východom, ale už dávno mala stáť diaľnica Praha-Brno ako 6 prúdová v celej svojej dĺžke, mala mať kvalitnejšie pripájacie pruhy, ... Takže sú na tej istej úrovni.
Obrázok používateľa
Caesar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 43
Založený: 06. Máj 2005 14:03
Bydlisko:

Odoslaťod Scotty » 10. Máj 2005 09:26

Caesar napísal:
devil napísal:Jasne ze CR ma cesty v zlom stave, vzdy je vsa jednoduchsie opravit zlu cestu ako robit uplne novu. Navyse v poslednych rokoch ide bohuzial kvalita ciest aj u nas dole vodou....

Maju vsak ciest viac a maju prepojeny zapad s vychodom, co mi budeme mat tak o 10 rokov. A to je najpodstatnejsie.


Devil, je zaujímavé, že vy aj keď nemáte pravdu a teraz ste si to tu potvrdili, pretože zrazu po (mojom príspevku) opísaní stavu v ČR uznávate, že som mal pravdu, že ČR má cesty v horšom stave. Ale neboli by ste to vy, aby ste to "prijali" a prestali mi tu oponovať, pretože de facto klamete a znovu čakáte, že budete stredobodom pozornosti.

Na Slovensku ide kvalita ciest tiež "doluvodou" ako aj v ČR, Poľsku, ... ale stále my opravujeme iným systémom, t.j. opravené cesty u nás vydržia viec ako v ČR pri tom istom zaťažení (preťažení). U nás sa zvykne položiť vrchná časť koberca alebo sa spraví špeciálny nástrek, no v ČR stále prevláda tzv. "záplatovanie". Takže aj ohľadom opráv je to neporovnateľne lepšie. Nie je to výrazné, ide o 2-3% celej cestnej siete, čo sa rozdielu týka. Na Slovensku sa totiž opraví max. 10% ciest zo všetkých, ktoré by opravu potrebovali.

Teraz tu rozoberať, že oni majú prepojený západ s východom sa mi zdá zbytočné, ale musím na to reagovať. Je dobré, keď vie človek hiśtóriu. Keby bolo Slovensko-Česko, tak sme na tom lepšie my. Ja vám môžem oponovať následne. Majú prepojený západ s východom, ale už dávno mala stáť diaľnica Praha-Brno ako 6 prúdová v celej svojej dĺžke, mala mať kvalitnejšie pripájacie pruhy, ... Takže sú na tej istej úrovni.


Tak snáď je lepšie, že ČR má diaľnicu od západu na východ než to, že SR takú diaľnicu nemá.
Scotty
diskutujúci
 
Príspevky: 106
Založený: 21. Feb 2005 17:42

Odoslaťod Caesar » 10. Máj 2005 09:30

Scotty napísal:
Caesar napísal:
devil napísal:Jasne ze CR ma cesty v zlom stave, vzdy je vsa jednoduchsie opravit zlu cestu ako robit uplne novu. Navyse v poslednych rokoch ide bohuzial kvalita ciest aj u nas dole vodou....

Maju vsak ciest viac a maju prepojeny zapad s vychodom, co mi budeme mat tak o 10 rokov. A to je najpodstatnejsie.


Devil, je zaujímavé, že vy aj keď nemáte pravdu a teraz ste si to tu potvrdili, pretože zrazu po (mojom príspevku) opísaní stavu v ČR uznávate, že som mal pravdu, že ČR má cesty v horšom stave. Ale neboli by ste to vy, aby ste to "prijali" a prestali mi tu oponovať, pretože de facto klamete a znovu čakáte, že budete stredobodom pozornosti.

Na Slovensku ide kvalita ciest tiež "doluvodou" ako aj v ČR, Poľsku, ... ale stále my opravujeme iným systémom, t.j. opravené cesty u nás vydržia viec ako v ČR pri tom istom zaťažení (preťažení). U nás sa zvykne položiť vrchná časť koberca alebo sa spraví špeciálny nástrek, no v ČR stále prevláda tzv. "záplatovanie". Takže aj ohľadom opráv je to neporovnateľne lepšie. Nie je to výrazné, ide o 2-3% celej cestnej siete, čo sa rozdielu týka. Na Slovensku sa totiž opraví max. 10% ciest zo všetkých, ktoré by opravu potrebovali.

Teraz tu rozoberať, že oni majú prepojený západ s východom sa mi zdá zbytočné, ale musím na to reagovať. Je dobré, keď vie človek hiśtóriu. Keby bolo Slovensko-Česko, tak sme na tom lepšie my. Ja vám môžem oponovať následne. Majú prepojený západ s východom, ale už dávno mala stáť diaľnica Praha-Brno ako 6 prúdová v celej svojej dĺžke, mala mať kvalitnejšie pripájacie pruhy, ... Takže sú na tej istej úrovni.


Tak snáď je lepšie, že ČR má diaľnicu od západu na východ než to, že SR takú diaľnicu nemá.


Veď to ano, ale celkovo by mali preinvestovať ešte raz toľko, to snáď zase uznáš ty. Ja nespochybňujem diaľničné prepojenie ČR.
Obrázok používateľa
Caesar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 43
Založený: 06. Máj 2005 14:03
Bydlisko:

Odoslaťod Scotty » 10. Máj 2005 09:51

Caesar napísal:
Scotty napísal:
Caesar napísal:
devil napísal:Jasne ze CR ma cesty v zlom stave, vzdy je vsa jednoduchsie opravit zlu cestu ako robit uplne novu. Navyse v poslednych rokoch ide bohuzial kvalita ciest aj u nas dole vodou....

Maju vsak ciest viac a maju prepojeny zapad s vychodom, co mi budeme mat tak o 10 rokov. A to je najpodstatnejsie.


Devil, je zaujímavé, že vy aj keď nemáte pravdu a teraz ste si to tu potvrdili, pretože zrazu po (mojom príspevku) opísaní stavu v ČR uznávate, že som mal pravdu, že ČR má cesty v horšom stave. Ale neboli by ste to vy, aby ste to "prijali" a prestali mi tu oponovať, pretože de facto klamete a znovu čakáte, že budete stredobodom pozornosti.

Na Slovensku ide kvalita ciest tiež "doluvodou" ako aj v ČR, Poľsku, ... ale stále my opravujeme iným systémom, t.j. opravené cesty u nás vydržia viec ako v ČR pri tom istom zaťažení (preťažení). U nás sa zvykne položiť vrchná časť koberca alebo sa spraví špeciálny nástrek, no v ČR stále prevláda tzv. "záplatovanie". Takže aj ohľadom opráv je to neporovnateľne lepšie. Nie je to výrazné, ide o 2-3% celej cestnej siete, čo sa rozdielu týka. Na Slovensku sa totiž opraví max. 10% ciest zo všetkých, ktoré by opravu potrebovali.

Teraz tu rozoberať, že oni majú prepojený západ s východom sa mi zdá zbytočné, ale musím na to reagovať. Je dobré, keď vie človek hiśtóriu. Keby bolo Slovensko-Česko, tak sme na tom lepšie my. Ja vám môžem oponovať následne. Majú prepojený západ s východom, ale už dávno mala stáť diaľnica Praha-Brno ako 6 prúdová v celej svojej dĺžke, mala mať kvalitnejšie pripájacie pruhy, ... Takže sú na tej istej úrovni.


Tak snáď je lepšie, že ČR má diaľnicu od západu na východ než to, že SR takú diaľnicu nemá.


Veď to ano, ale celkovo by mali preinvestovať ešte raz toľko, to snáď zase uznáš ty. Ja nespochybňujem diaľničné prepojenie ČR.


Caesar, dám ti 2 rady. Tou prvou je, nenechaj sa zviesť do ostrejších vyjadrení. A tou druhou, buď viac zrozumiteľnejší. Konkrétne, ja viem ako si to myslel s ČR, ale to vieš ty, ja, možno ešte 1-2. Ale pred ostatnými si v tej chvíli vyzeral "divne". To, že by mali prestavať "X" mld. SKK a že to presahuje naše "X" je jedna vec (a ja to nespochybňujem), ale pre 90% tu diskutújucich je dôležitý fakt: SR nemá diaľničné prepojenie západ-východ a ČR ano. 8)
Scotty
diskutujúci
 
Príspevky: 106
Založený: 21. Feb 2005 17:42

Odoslaťod Steve » 10. Máj 2005 10:24

Jsem rád, že se tu bavíte o dálnicích a silnicích v ČR. Chtěl jsem jako občan ČR se taky vyjádřit, ale to nemá vůbec smysl. Musím se jenom smát a to nechci vůbec obhajovat silniční síť v ČR. Nejsem stavař, takže netuším jakými rozdílnými metody se opravují silnice, to je ale asi jedno.

Dálnice Brno - Praha je v katastrofálním stavu, opravují se jednotlivé úseky, chybí tomu koncepce, to je bez debat.

Jel jem nedávno lyžovat na Slovensko, směr Ostrava - Čadca - Žilina - Martin - Ružomberok - Liptovský Mikuláš - Demanovská dolina. Jsem laik, tak mi prosím vysvětlete v čem je slovenská silnice třeba zrovna na této trase lepší než česká. Vždyť to byla hrůza, stejně jako u nás.

Ale otázka představte si, že by bylo Slovensko- Česko je luxusní? Toto je typický nacionalistický populismus. Takhle jednu dobu mluvil Slota ne?

Já nevím, přestaňte se vymlouvat na to, že jsme byly kdysi společným státem a češi vám předtím ubližovali.
Steve
návštevník
 
Príspevky: 48
Založený: 05. Apr 2005 13:26

Odoslaťod Scotty » 10. Máj 2005 10:39

Steve napísal:Jsem rád, že se tu bavíte o dálnicích a silnicích v ČR. Chtěl jsem jako občan ČR se taky vyjádřit, ale to nemá vůbec smysl. Musím se jenom smát a to nechci vůbec obhajovat silniční síť v ČR. Nejsem stavař, takže netuším jakými rozdílnými metody se opravují silnice, to je ale asi jedno.

Dálnice Brno - Praha je v katastrofálním stavu, opravují se jednotlivé úseky, chybí tomu koncepce, to je bez debat.

Jel jem nedávno lyžovat na Slovensko, směr Ostrava - Čadca - Žilina - Martin - Ružomberok - Liptovský Mikuláš - Demanovská dolina. Jsem laik, tak mi prosím vysvětlete v čem je slovenská silnice třeba zrovna na této trase lepší než česká. Vždyť to byla hrůza, stejně jako u nás.

Ale otázka představte si, že by bylo Slovensko- Česko je luxusní? Toto je typický nacionalistický populismus. Takhle jednu dobu mluvil Slota ne?

Já nevím, přestaňte se vymlouvat na to, že jsme byly kdysi společným státem a češi vám předtím ubližovali.


Musím sa vám poďakovať, že jazdíte do Tatier aj naďalej po rozpade federácie. Ale vážne.

Rozdiel v opravách je v cene a následnej kvalite. Je jednoduchšie cestu opraviť tzv. záplatami, t.j. každú puklinu a jamu nahradí obdĺžnik či štvorec s asfaltom. Drahšie, časovo náročnejšie, ale kvalitnejšie je však odstrániť, zfrézovať vrchný koberec a položiť nový. Kvalita je potom nielen dlhšou výdržou a celistvosťou danej cesty, ale aj v komforte jazdy. Necítite, že bola cesta opravená, resp. na zaplátanej ceste je cítiť každú záplatu. Je to laicky opísané, aby to každý pochopil.

Netrúfam si odhadnúť, aká je situácia na českej strane trasy, ktorú ste opísal. Celkovo, je to "hrúza", ja vám verím.

Diaľnica Praha-Brno by potrebovala investíciu cca. 100 mld. CZK a ročne je to do 1 mld. CZK, takže vám sa to možno zdá ako nesystematické opravovanie, ale verte tomu, že sa opravujú a modernizujú tie najhoršie úseky.

Neviem, možno sa tak vyjadroval Slota. Ale keby bolo finančné rozhodovanie na nás, tak je už tu je D1 kompletná a v ČR by bolo spojenie max. po Prahu cez Brno. Ale to je iná téma, nebol to určite žiaden útok na federáciu.
Scotty
diskutujúci
 
Príspevky: 106
Založený: 21. Feb 2005 17:42

Odoslaťod Steve » 10. Máj 2005 11:26

Scotty napísal:Musím sa vám poďakovať, že jazdíte do Tatier aj naďalej po rozpade federácie. Ale vážne.

Za to mi nemusíte děkovat, jezdím do Tater každej rok na týden a poslední dva roky i na Velkou Raču, takové středisko v ČR není, proč to nepřiznat, samozřejmě jsou v tom i jiné důvody, ve špindlu bych si asi pivo za 15 kč nedal, ale to s tím nesouvisí.

Scotty napísal:Je to laicky opísané, aby to každý pochopil.


Já jsem to pochopil, ale prostě jsem nepoznal rozdíl v té kvalitě. Říkalo se tu, že je na Slovensku kvalitní silniční síť. Opět jako laik, mám sježďeno skoro celé Slovensko a je to podle mě stejná bída jako u nás v ČR. Kde je ten rozdíl? Asi mi musíte říct konkrétní úseky a já se na to přijedu mrknout.

Scotty napísal:Diaľnica Praha-Brno by potrebovala investíciu cca. 100 mld. CZK a ročne je to do 1 mld. CZK, takže vám sa to možno zdá ako nesystematické opravovanie, ale verte tomu, že sa opravujú a modernizujú tie najhoršie úseky.


Tomu já věřím, každý léto se tam něco děje, jenom mě když jedu na služebku do Prahy tak tam potřebuji být na čas a ne abych stál v zácpě 5 hodin :D

Scotty napísal:Ale keby bolo finančné rozhodovanie na nás, tak je už tu je D1 kompletná a v ČR by bolo spojenie max. po Prahu cez Brno. Ale to je iná téma, nebol to určite žiaden útok na federáciu.


No existovali tři velká města Praha, Bratislava možná Brno. Dálnice vedla z největšího do druhého přes třetí, já tomu celkem rozumím. Měli jsme po roce 1993 fakt tak moc postvených dálnic v ČR? Jábych řekl, že ne. Určitě teda víc než na Slovensku, to nepopírám.[/quote]
Steve
návštevník
 
Príspevky: 48
Založený: 05. Apr 2005 13:26

Odoslaťod Scotty » 10. Máj 2005 11:37

V ČR je horšia cestná sieť ako na Slovensku. Môžete mať "zjazdené" celé Slovensko, keď nemáte celú ČR. Vo všeobecnosti, najhoršie cesty z V4 má Poľsko, potom ČR a potom je SR hneď s Maďarskom.
Scotty
diskutujúci
 
Príspevky: 106
Založený: 21. Feb 2005 17:42

Odoslaťod Caesar » 14. Máj 2005 20:53

A ešte sa priamo tu vyjadrím aj k Aquilovi a k jeho postoju na feroslava.

Plne podporujem všetky kroky admina, ja by som bol ešte razantnejší, nechal by som mu len túto 1 tému a jeho príspevky, ktoré by obsahovali nevhodné slová alebo by v nich vyslovene klamal, by som buď mazal celé, aby sa naučil písať pravdu alebo by som ich upravoval (pre tie nevhodné slová). 8)

Admin tu udržiava istú úroveň, kde aj tak nie všetci majú ten istý názor, no vedia diskutovať medzi sebou. Samozrejme, existuje demokracia, nikto predsa nie je nútený, aby sa stotožňoval s väčšinou tohto fóra a môže odísť, ak sa mu až tak moc feroslav pozdáva. 8)

Na margo tohoto si stačí všimnúť počty príspevkov tých, ktorí tu feroslava odsudzujú za jeho príspevky a zistíte, že je to viac ako 50% všetkých príspevkov, takže tak. Nie je to moralizovanie, to sú fakty. 8)

Môžu tu byť samozrejme aj ľudia s inými názormi (a aj tu sú), pretože inak by toto fórum neplnilo účel diskusie na 100%, ale len na 50%. 8)

Ja to napíšem ešte jasnejšie: Cenzúra existuje všade, aj vo vyspelom svete, pretože inak by nastávala postupne anarchia, čo pre toto fórum by znamenalo zhoršenie kvality obsahu a stratu mnohých prispievateľov. :wink:
Obrázok používateľa
Caesar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 43
Založený: 06. Máj 2005 14:03
Bydlisko:

Odoslaťod kaviarista » 16. Máj 2005 18:37

aquila, tak skus napr. spravit thread s nazvom ODPAD, kde by si hadzal prispevky, ktore chces mazat a po cca tyzdni by si ich aj mazal. toto by bolo korektne riesenie. aj vlk by bol syty aj koza ostane cela.

akurat ze by sa potom mozno ukazalo, ze najcitanejsou temou na fore by bol ten odpad :P
Obrázok používateľa
kaviarista
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 7
Založený: 10. Feb 2005 20:46
Bydlisko: Zem

Odoslaťod Caesar » 16. Máj 2005 19:05

kaviarista napísal:aquila, tak skus napr. spravit thread s nazvom ODPAD, kde by si hadzal prispevky, ktore chces mazat a po cca tyzdni by si ich aj mazal. toto by bolo korektne riesenie. aj vlk by bol syty aj koza ostane cela.

akurat ze by sa potom mozno ukazalo, ze najcitanejsou temou na fore by bol ten odpad :P


Kaviarista, korektné bude, ak sa feroslav naučí správať. Darmo ho vy ostatní podporujete, admin rozhodol a má za sebou podporu. 8)
Obrázok používateľa
Caesar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 43
Založený: 06. Máj 2005 14:03
Bydlisko:

Odoslaťod Reaktor » 16. Máj 2005 19:31

nechcem sa nikoho zastavat, ale predsa, kazdy jeden nazor, prinasa do tejto diskusie rozmer, a obohacuje ju. a myslim ze aj ten feroslavov.

dufam ze ma teraz nikto nebude podozrievat ze som feroslav, zdaleka a este neviem kto hehe
REaktor
Obrázok používateľa
Reaktor
návštevník
 
Príspevky: 33
Založený: 13. Feb 2005 12:03

Odoslaťod johhan » 16. Máj 2005 19:53

Reaktor napísal:nechcem sa nikoho zastavat, ale predsa, kazdy jeden nazor, prinasa do tejto diskusie rozmer, a obohacuje ju. a myslim ze aj ten feroslavov.

dufam ze ma teraz nikto nebude podozrievat ze som feroslav, zdaleka a este neviem kto hehe


ale ano každý má nárok na svoj názor, ale prečo niekto ako feroslav si dá toľko práce pri prezentácii svojich nározov že chodí a strieda anonymizeri aby sa náhodou nezistilo kto to je ? Tak potom aká je váha tých názorov, ked sú vykrikované z "TMY" a spoza rohu ? Od pána Mesíka by som očakával že sa bude priamo hlásiť k svojim názorom a ich aj bude vedieť relevantne obhájiť.
johhan
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 39
Založený: 03. Feb 2005 21:43

Odoslaťod Caesar » 16. Máj 2005 20:09

Reaktor napísal:nechcem sa nikoho zastavat, ale predsa, kazdy jeden nazor, prinasa do tejto diskusie rozmer, a obohacuje ju. a myslim ze aj ten feroslavov.

dufam ze ma teraz nikto nebude podozrievat ze som feroslav, zdaleka a este neviem kto hehe


Reaktor, ak je feroslavov príspevok ako-tak "znesiteľný a pravdivý", tak su tu predsa necháva ... je ich tu dosť na tomto fóre. Keby bol zaregistrovaný, viem presne koľko. 8)
Obrázok používateľa
Caesar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 43
Založený: 06. Máj 2005 14:03
Bydlisko:

Odoslaťod aquila » 17. Máj 2005 00:01

kaviarista napísal:aquila, tak skus napr. spravit thread s nazvom ODPAD, kde by si hadzal prispevky, ktore chces mazat a po cca tyzdni by si ich aj mazal. toto by bolo korektne riesenie. aj vlk by bol syty aj koza ostane cela.

akurat ze by sa potom mozno ukazalo, ze najcitanejsou temou na fore by bol ten odpad :P

plus minus uz vsetko bolo povedane (Caesar & johhan). ako som povedal mna skor trapi to ze jeho prispevky dokazu docela hoodne zpolarizovat cele forum a to je to co si nezelam.

ale zaklad je, ako som povedal, jeho normalne prispevky tu zostavaju a aj budu zostavat. nevhodne budu mazane
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod JG » 17. Máj 2005 08:44

Niektori vieme, kto je Feroslav (teda predpokladam, ze je to ten Feroslav zo stareho fora, nazorovo a vyjadrovanim je to zhodny clovek) a moj nazor je, ze stale chce len robit zle. Diskusia sa da robit konstruktivne a destruktivne. Kazdemu obcas uleti nejake ostrejsie vyjadrenie, ale od Feroslava je len obcas nieco k veci.
Keby bol variant F priechodny a cenovo vyrazne lepsi, tak by dokazal z terenu a map nakreslit vyskovy profil trasy,odhad dlzky tunelov, sirkove prierezy na uzkych miestach (da sa to urobit za 2 dni). Media ako Trend, SME, ci STV len dychtia po takejto senzacii a bez problemov by mu to dokonca zverejnili. Podla mojich znalosti, stavat to tadial by rozhodne nebola taka sranda ako tu niektori prezentuju. A pritom komplexne riesenie by vyzadovalo vybudovat novu RC uz od Kremnicky, pretoze 10 km ist cez mesto a pripojene obce nemoze byt riesenie na 40-50 rokov dopredu.

Aquila ma pravo ako administrator sukromneho diskusneho fora mazat alebo upravovat prispevky. Podla mna, s upravou alebo mazanim by mal byt autor prispevku oboznameny, tato veta neplati pre neregistrovanych prispievatelov.
JG
diskutujúci
 
Príspevky: 164
Obrázky: 1
Založený: 10. Mar 2005 12:47

Odoslaťod aquila » 17. Máj 2005 13:56

JG napísal:Aquila ma pravo ako administrator sukromneho diskusneho fora mazat alebo upravovat prispevky. Podla mna, s upravou alebo mazanim by mal byt autor prispevku oboznameny, tato veta neplati pre neregistrovanych prispievatelov.


toto aj plati :) dokonca aj ked niekto niekomu upravi prispevok (nie ze by menil jeho vety, ale formalnej stranke popr link na monitoring tlace ..)
tak je dany clovek cez SS informovany ..

vsak viac na temu mazania tunak ..

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=521
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: o narabani s faktmi a vyrazmi

Odoslaťod Caesar » 20. Máj 2005 14:46

feroslav napísal:
Caesar napísal:Feroslav, dovolím si reagovať na váš príspevok s dátumom: So Máj 14, 2005 00:04.

Avšak akonáhle sa ku problému vyjadrí stavbár, tak ste okamžite proti nemu, pretože zrejme stavbári môžu najviac za to, že sa stavia D1. Prosím, je to váš pohľad a máte právo na svoj názor, avšak klamete a zavádzate pri svojich výrokoch na Scottyho.

Asi by ste mali zacat tym, ze si pozriete v slovniku vyznam slova "klamat". Je to vedome prenasat nepravdive vyroky. Preto napriklad Vy neklamete, len tarate, lebo ani neviete, o com hovorite, neviete argumentovat, len reflektujete svoje pocity. Podobne aj Scotty, je to snazivy ziak na VSD a opakuje nezmysly, ktorymi ich tam krmia. Implicitne tam ma viacere logicke skratky, na ktore som uz poukazal niekolkokrat - investicia KIA nie je uspechom Ziliny, ale celej krajiny, avsak kym Ziline prinesie osoh, pre zbytok krajiny bude negativna, lebo urychli odcerpavanie infrastrukturalnych investicii, spomali penetraciu priepustnych komunikacii a vyrovnavanie priepustnosti cestnej siete a s tym spojenu atraktivitu pre investorov. Namiesto toho vytvori kapitalizacny gradient a dalsie prehlbovanie regionalnych disparit, hoci EU je prave o opaku: vyrovnavani regionalnych rozdielov. Celospolocensky socialny a narodohospodarsky efekt tej investicie teda bude skor zaporny.

Caesar napísal:A ohľadom vášho argumentu, že ZA spotrebúva viac než dáva. To je pravda, zatiaľ, v r. 2008 sa to zmení. A všetky mestá na juhu tiež viac dostávajú než oni dávajú. Ale to vám je samozrejme jedno.

Tarate. Prva veta este obstoji, druha je nepodlozenym zboznym prianim, tretia veta je uplne zmatocna lebo nejde o mesta ale o regiony a ak nedavala nic doteraz a nedava nic dnes, preco by sa to malo zmenit. Posledna veta je ako od hadavej susedy, nedostojna seriozneho diskutera. Je mi luto, nemate ziadne podklady na take vyjadrenie.

Caesar napísal:Totiž 90% miest viac dostáva ako dáva.

Opat tarate. Kvantifikacia strelena od boku. Neuviedli ste jediny priklad ani jedneho, ani druheho pripadu a ani nemate jasne kriteria, podla ktorych by ste vedeli niektore mesto zaradit do niektorej kategorie. A opat tam mate posun vo vymedzeni problemu, pretoze ja hovorim o regione a nie o mestach.

Caesar napísal:Nemáme ešte vhodný spôsob delenia financií ako je to vo vyspelých štátoch, kde 40% peňazí priamo delí štát a 60% samospráva. :x

Toto je pravda a je tu nieco este horsie - ludia schopni si "vyboxovat" vacsi prilev prostriedkov z centralneho rozpoctu su obdivovani a oslavovani, hoci makroekonomicky take konanie prinasa znizenie globalnej ekonomickej vykonnosti. Kooperativna strategia prinasa vyssi celkovy zisk vsetkym zucastnenym hracom v porovnani s nekooperativnou strategiou (zakladna poucka modernej teorie hier).

Caesar napísal: Vaše ďalšie argumenty sú hodné vymazania, pretože otvorene klamete. Maďarské cesty nemajú problém "uniesť" aj kamióny o nič menej než tie naše.

Opat to skarede slovo, ktoreho vyznam ani nepoznate, lebo by ste ho tak lahkovazne nepouzivali. Madarske cesty maju problem uniest nalozeny kamion, napriklad aj usek Miskolc-Garadna je prerabany tak, aby uniesol 11 t/napravu. Existujuce polske cesty tiez mavaju problem s plne nalozenym kamionom a preto sa pri rekonstrukcii posilnuje aj podlozie.

A keby som aj nemal pravdu, kazdy ma pravo sa pomylit. Ako sme videli, Vy ste tak skvely a neomylny, az to oci kole. Nuz co, kazdy sme nejaky.


Tak feroslav, pôvodne som na vás ani nechcel reagovať, ale keďže vy ste si dal tú námahu, tak to spravím aj ja.

1. Ja viem veľmi dobre, čo to znamená slovo klamať a vy klamete, dokonca zákerne. Mne aj minister klame do očí, ale potom ho to mrzí. A vy ste to isté, klamár a bezočivý človek bez úcty voči iným, čo majú iný názor než vy.

2. V Žiline (to je vaše obľúbené, milované mesto) už nie je žiadna Vysoká škola dopravy a spojov, ale je tam Žilinská univerzita. Znovu tárate vy, neklamete, pretože tam tá škola bola, ale tárate, lebo neviete nič o súčasnej Žiline.

3. Scotty, pre vašu predstavu mal 29 rokov, vyštudoval a pred niekoľkými dňami zomrel, ale to vy neviete, pretože aj keď sem píšete 1x za týždeň/dva, tak nečítate všetko, lebo všetko už viete. To už je ale z vašej strany hyenizmus a otvorene vravím, že ste bezočivý človek. Bežte si to pre zmenu pozrieť do KSSJ vy.

4. Maďarské a poľské cesty sa nedajú porovnávať, pretože tie maďarské sú na úrovni našich. Naše cesty tiež nie sú stavané (viac ako 40% z nich) tak ako by mali byť voči súčasnej legislatíve a rôznym normám.

5. Isteže feroslav, právo pomýliť sa má každý z nás, ale to vy sa tu hráte na pána boha a zo mňa robíte malé decko. Takže kľudne znovu reagujte, ale ja byť na strane admina, tak vás vymažem. Lebo len útočíte na všetkých, čo majú iný názor než vy a robíte z nich "blbcov".

6. Prajem vám kľudný a pokojný život. Až bude D1 v RK, budete už OK. Ale zase stále je tu D3, R5, ... a pomalá výstavba R2 a R7. :lol:
Obrázok používateľa
Caesar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 43
Založený: 06. Máj 2005 14:03
Bydlisko:

Odoslaťod devil » 21. Máj 2005 17:29

nechcem si vymyslat, lebo netusim aku maju sirku madarske cesty, nie som si ale isty ze na tahoch "E" maju tolko usekov sirky viac ako 7,5 (9,5, 10,5 a 11,5) ako my. je to tak :?:
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Odoslaťod Caesar » 21. Máj 2005 22:06

Devil, vieš podľa čoho sa hodnotí kvalita cesty? 8)
Obrázok používateľa
Caesar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 43
Založený: 06. Máj 2005 14:03
Bydlisko:

Odoslaťod kaviarista » 22. Máj 2005 10:37

Caesar,
z pohladu motoristu 2 zakladne podmienky:

1. dobre podlazie, aby sa netvorili pozdlzne kolaje.
2. optimalna zmes asfaltu (predpokladam, ze hlavne pomer zivice ma na tom najvacsi podiel), aby sa netvorili vytlky hned po 2. zime.

Sirke komunikacie ja osobne az taky vyznam neprikladam. Tam postacuje , aby v pripade nudze dokazali popri sebe prejst 3 vozidla naraz, aby sa vyhli kolizii.

A este je dolezite klopenie zakrut. U nas su niektore zakruty na cestach 1. a 2. triedy tak nezmyselne klopene, ze vynasaju vozidla z optimalnej stopy uz pri nizkych rychlostiach.
Obrázok používateľa
kaviarista
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 7
Založený: 10. Feb 2005 20:46
Bydlisko: Zem

Odoslaťod Caesar » 22. Máj 2005 17:58

kaviarista napísal:Caesar,
z pohladu motoristu 2 zakladne podmienky:

1. dobre podlazie, aby sa netvorili pozdlzne kolaje.
2. optimalna zmes asfaltu (predpokladam, ze hlavne pomer zivice ma na tom najvacsi podiel), aby sa netvorili vytlky hned po 2. zime.

Sirke komunikacie ja osobne az taky vyznam neprikladam. Tam postacuje , aby v pripade nudze dokazali popri sebe prejst 3 vozidla naraz, aby sa vyhli kolizii.

A este je dolezite klopenie zakrut. U nas su niektore zakruty na cestach 1. a 2. triedy tak nezmyselne klopene, ze vynasaju vozidla z optimalnej stopy uz pri nizkych rychlostiach.


Z hľadiska motoristu je to možné aj takto povedať, s tým by som asi aj súhlasil. 8)

Devil, cesta musí byť dobre naprojektovaná a postavená. V nížinách je to relatívne jednoduché než napr. v hornatejších regiónoch, aj keď záleží aj na iných podmienkach ako spodné vody, ŽP, ...

Výsledkom je, že aj v Rakúsku alebo v Taliansku majú mnohé hlavné cesty veľmi kvalitné parametre (ako sú napr. kvalita základov, podložia, následne precízna práca, kvalitná technológia pokládky koberca, ... , kvalitná asfaltová zmes, na ktorej sú menej vidieť stopy po pneumatikách, ...), ale o ich šírke sa toho veľa povedať nedá.

Ja sa tu nebudem s nikým hádať, že kvalita cesty sa určí podľa šírky, pretože to nie je smerodatné pre všetky štáty v EÚ.

Naše cesty sú širšie (vo všeobecnosti) ako v Maďarsku, ale sú horšie postavené (ako dôvod sa uvádzala práve poloha) a nie sú schopné uniesť ťažšie autá, čo dokazujú krajnice. Atď.

Pán feroslav a devil, ja vám vravím, že maďarské cesty sú, čo sa kvality týka, porovnateľné s našimi. Od šírky cez nosnosť, ... až po ich celkový stav (vyjazdené koľaje, výtlky, ...).
Obrázok používateľa
Caesar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 43
Založený: 06. Máj 2005 14:03
Bydlisko:

Odoslaťod devil » 23. Máj 2005 07:24

Pán feroslav a devil, ja vám vravím, že maďarské cesty sú, čo sa kvality týka, porovnateľné s našimi. Od šírky cez nosnosť, ... až po ich celkový stav (vyjazdené koľaje, výtlky, ...).


Caesar, je 1 moznost (ak su porovnatelne s nasimi) vychadzajuc z toho ze v hu sa modernizuje dost ciest (oznacene dvojcifernym cislom-predpokladam ze I. triedy) na 11,5 ton/os (urcite si to vies zistit), a to ze nase cesty sa nemodernizuju hoci tiez nesplnaju to co splnat maju.
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Odoslaťod aquila » 23. Máj 2005 07:41

devil napísal:
Pán feroslav a devil, ja vám vravím, že maďarské cesty sú, čo sa kvality týka, porovnateľné s našimi. Od šírky cez nosnosť, ... až po ich celkový stav (vyjazdené koľaje, výtlky, ...).


Caesar, je 1 moznost (ak su porovnatelne s nasimi) vychadzajuc z toho ze v hu sa modernizuje dost ciest (oznacene dvojcifernym cislom-predpokladam ze I. triedy) na 11,5 ton/os (urcite si to vies zistit), a to ze nase cesty sa nemodernizuju hoci tiez nesplnaju to co splnat maju.

ako by povedal klasik, z kazdeho rozku troku.

u nas sa docela malo reparovali bezne cesty, dovolim si tvrdit, ze podstatne menej ako by sa malo. kym v madarsku to s infrastrukturou zobrali docela do svojich ruk. urcite si pamatate stav ked po roku 1988 bolo v madarsku slovo dialnica pomaly problem najist aj v slovniku cudzich slov...
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 22 hostí.