Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

diskusia o D & RC vo všeobecnej rovine, plány, návrhy a samozrejme flamewars ;)

Moderátor: Moderátori

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Peter_CA » 05. Mar 2019 15:50

devil napísal:"polmesiac" horna nitra-povazie-kysuce je znamy uz od cias ked volili ludakov. takisto zname vysledky referenda vstupu do EU. 2 kraje (ZA a TN ak by niekto nevedel) nemali ucast 50%...


Ale, kádrovanie je zas tu...
LKV reduce travel time by Slovakia
Der Güterverkehr verkürzt die Reisezeit der Slowakei
Peter_CA
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 815
Obrázky: 47
Založený: 12. Jún 2017 12:40

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 05. Mar 2019 16:04

Na Hornej Nitre, Hornom Považí a Kysuciach valcoval v 30. rokoch minulého storočia aj autonomistický blok vedený HSĽS. V rokoch 1994 a 1998 v týchto regiónoch vysoko víťazilo HZDS.

Čítajte viac: https://domov.sme.sk/c/5423423/basty-lu ... z5hJHjV0Vl
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Outererror » 05. Mar 2019 16:27

Ono to nie je o Mobise pri Kii. Kia má v Nošoviciach v Sliezsku sesterskú fabriku Hyundai, ktorá má obrat 5,5 mld. €. Takže preto sú na Kysuciach také intenzity NV. Aj podľa mňa je označenie diaľnica nezmysel, tak to však bolo naplánované. Zároveň si však nemôžeme myslieť, že všetky investície idú do ZA. To je proste hlúposť.
Outererror
diskutujúci
 
Príspevky: 124
Obrázky: 0
Založený: 27. Feb 2019 18:12
Bydlisko: Orava

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod IceFox » 05. Mar 2019 19:32

DrX: Jasné, do Kysúc patrí aj ZA a Kysuce chcú D1. Wow. Všetko čo chcú Kysuce je D3. D1 im môže byť hlbko vieš kde. Oni sa nechcú voziť CA - BA ako ľudia na R2 BA - KE :roll:. Oni sa len chcú oprávnené zbaviť kamiónov.
Chceme staviať R2 aby boli intenzity a tam kde sú, tak sa na ľudí vybodneme.
A stále len sever. Btw. Som nevedel, že jeden sever dokáže prehlasovať ľudí, ktorý "chcú" R2.
Cogito ergo sum.
Obrázok používateľa
IceFox
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 989
Obrázky: 2
Založený: 09. Máj 2017 15:14
Bydlisko: CA

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod DrX » 05. Mar 2019 19:40

Ked sa len chcete zbavit kamionov, tak spiste peticiu, a MD moze velmi lahko zakazat prejazd kamionov po Kysuciach, tak ako to spravili s prejazdom kamionov cez Podspady. A kamiony by zacali jazdit po R3 a vy by ste mali pokoj. Tak co za to nebojujes? Asi preto, ze v skutocnosti to nechces, co? V skutocnosti chces dialnicu do svojej garaze (ano, aby si sa dostal primarne do Blavy), a chces aby sa ti na to cele Slovensko skladalo 60milEUR/km. Takze ti "vadia" kamiony. Staci si len spomenut, ako ste za Meciara a Slotu bajili o tom, ako bude dialnica cez BA+ZA alternativou k Vie-Brno-Ostrava ako koridor sever-juh. Bohuzial, to presne sa papierovo pretlacilo do TEN-T planov, a tak teraz EU nechce davat peniaze nikam inam nez tam. Pritom z hladiska EU je uplne v pukli, ci existuje nejaky "koridorik" 30km na vychod od realneho koridoru Vieden-Ostrava-Katowice. Ale, Slovensko za meciara a slotu chcelo len to, tak to teraz na papieroch mame - akurat nemame ani s EUfondmi prachy na to, aby sme to postavili.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Outererror » 05. Mar 2019 19:52

IceFox, niektorým je to zbytočné vysvetlovať. Oni chcú svoju R2 (konkrétne DrX). Popritom nechcú akceptovať, že doprava na severe je v koncoch.

Ohľadom toho koho volia Kysuce. Nesúhlasím s tým, Orava napr. volí úplne ináč. Ale fakt je, že tá doprava na Kysuciach je prosto zlá (takisto na Hornej Orave, len tam nie je toľko OA, preto nižšie intenzity; taktiež pod Strečnom; pri Ružomberku; tankodróm pri Turčianských Tepliciach a mohol by som pokračovať...). Ja by som to ale tak nezjednodušoval. Treba im to otrieskať o hlavu pri zdravotníctve, školstve, proste všetkom za čo môže Smer (SDKÚ sa to snažilo riešiť, len SaS povalilo reformnú vládu). Ale doprava je chúlostivá (na Kysuciach jedno údolie cez ktoré vedie cesta); preto toto konkrétne by som im o hlavu neotrieskal. Ale zlodejiny napr. takého V. Stromčeka v doprave to už áno.

Napríklad D1 a nie R2 sa stavia preto, lebo sever je viac industrializovaný.
Outererror
diskutujúci
 
Príspevky: 124
Obrázky: 0
Založený: 27. Feb 2019 18:12
Bydlisko: Orava

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod IceFox » 05. Mar 2019 20:42

DrX napísal:Ked sa len chcete zbavit kamionov, tak spiste peticiu

napr. https://www.obecrudinka.sk/d3-kysuce-peticia/
DrX napísal: a MD moze velmi lahko zakazat prejazd kamionov po Kysuciach. ... A kamiony by zacali jazdit po R3 a vy by ste mali pokoj.

a)lenže to nie je riešenie príčiny ale následku
b)len ten problém presunieš na Oravu. Na R3 ktorá je s prípravou a realizáciou na tom ešte horšie ako D3.(btw je to na severe ale to ťa už teraz netankuje lebo to nie sú Kysuce :roll: všakže...)
Takže nie, toto nie je riešenie, toto je len tvoj zúfalý výkrik.
DrX napísal:V skutocnosti chces dialnicu do svojej garaze (ano, aby si sa dostal primarne do Blavy),

Ale ja ti se*em celú Blavu. Rovnako ako 3/4 Kysúc. To len ty potrebuješ R2 na BA-KE.
Tie tvoje "riešenia" sú tak asi tak úžasné ako zákaz dieselov v mestách. Nič to nerieši ale potľapkáme sa po pleciach ako sme to "vyriešili".
Outererror napísal:Napríklad D1 a nie R2 sa stavia preto, lebo sever je viac industrializovaný.

Márna snaha.

gallery/image_page.php?album_id=241&image_id=38626
gallery/image_page.php?album_id=241&image_id=37795
gallery/image_page.php?album_id=241&image_id=40543

D3 samozrejme netreba.
Treba R2 Mýtna - Lovinobaňa
cesty.ineko.sk napísal:Intenzita dopravy spolu (osobné + nákladné vozidlá)
9 007 - 9 998
Cogito ergo sum.
Obrázok používateľa
IceFox
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 989
Obrázky: 2
Založený: 09. Máj 2017 15:14
Bydlisko: CA

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod DrX » 05. Mar 2019 21:53

Nie, pricina je pchanie vsetkych infrastrukturnych penazi a podpora rozvoja priemyslu na *** na ukor ostatnych krajov, a nasledok je, ze su vytazenejsie cesty - na zaklade okradnutia zvysku krajiny. A riesenie akoze ma byt, ze este viac penazi budeme pchat len do infrastrkutury tam, aby sa este viac pritiahla doprava a priemysel tam, a co je inde je nam uplne jedno (napr, ze nemame ani zakladne prepojenie vychodu a zapadu krajiny)!?!?!?!?!
Proste, pachovske rozmyslanie. Este raz, zratajte si, kolko infrastrukturnych penazi (ale napr. aj penazi na rozvoj turizmu) sa ulialo do ZA kraja, a kolko do KE/BB krajov. Ale, zbytocne si nicim klavesnicu. Ked ste schopni po tom vsetkom teraz pozadovat viac penazi na infrastrukturu tam, tak vam uz niet pomoci. Tak si opakujte tu svoju pravdicku.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Mawerick81 » 05. Mar 2019 22:24

ale nikto nechce pohodlne dialnice pre polske kamiony,, len nech tu nejazdia po jednotkach,, nech nejazdia stredom obci,, nech nesposobuju na jednotkach havarie,.. este nieco,, to ze je potiahnuta dialnica do ZA je kvoli KII,, nie besprostredne pre ZA.. Aj ked az teraz sa stavia obchvat ZA, cize aj ZA mala pravo mat prijazd.. a kedze to bolo naplanovane a zhodou nahod pokracovala D3 dalej na sever, tak sa to urobilo.. nie len preto,, ale vsetko dokopy..

To ze nieje vychod pripojeny na dialnicnu siet aj za to mozu kysucania? napr preto, ze Presov sa stavia az teraz? aj zato, ze sa pred Ruzomberkom zosuva zem? Som nevedel, ze kysucania maju taku moc....
Mawerick81
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 756
Založený: 02. Júl 2015 14:19

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Mawerick81 » 05. Mar 2019 22:29

DRX,, v KE je US STEEL,, kolko zamestnava ludi? KYsucke Nove MEsto bolo odjakziva zname ako vyroba lozis,, (ZVL), teraz tam je iny zavod, ktory robi to iste,, aj za to asi mozu kysucania...
Mawerick81
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 756
Založený: 02. Júl 2015 14:19

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod IceFox » 05. Mar 2019 22:56

Bože to sú ale masívne kolosalne blbosti...
KIA prišla do ZA pred tým ako bola dobudovaná D1.
Čiže mohla ísť kdekoľvek.
Asi ako keby teraz napr. do Rožňavy prišlo BMW a dalo by si ako podmienku dobudovanie R2.
A INA v KNM je tu xy rokov, oproti nej sa tu KIA objavila prednedávnom.
INA a KIA spolu spolupracujú. Bolo teda úplne hlupi keby si dali súčiastky viezť cez pól republiky lebo DrX.
Za ďalší nárast už nemôže ani Mečiar, ani h e 1s l ováci, ani konštalácia hviezd ale Hyundai v CZ, čo si/sme mohol ovplyvniť asi ako prd do tornáda...
Je prirodzené, že je medzi nimi veľká kamiónova doprava keď navzájom spolupracujú a dodávajú si súčiastky (a nie, železnicou to tahať nejde lebo obe pracujú "just in time" načo je železnica málo flexibilna)
US Stealu nikto nebránil dať si ako podmienku dokončenie R2.
Ešte k tomu predchádzajúcemu oháňaniu sa o ceste do Blavy:
Pozri sa aké sú intezity na ZA-Brodno - ZA-Stražov. Potom sa zamysli koľko z toho áut môže byť z Kysúc a koľko len zablúdilo a tadá... máš ľudí čo chcú ísť strašne smer Blava. Takže nie. Prosím už toto nie...
A neboj,až po dobudovaní obchvatu CA začne poriadna zábava.
Ale tak čo čakať od človeka, ktorý je schopný zneužiť smrť robotníka v tuneli na propagáciu R2.
Cogito ergo sum.
Obrázok používateľa
IceFox
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 989
Obrázky: 2
Založený: 09. Máj 2017 15:14
Bydlisko: CA

021201 Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod KN.SK » 05. Mar 2019 23:49

DrX napísal:Nikto pozdlz R2 nikdy nevolili HZDS/SNS/Smer vlady, ktore tahali vsetky dialnice a zeleznice len na sever. Naposledy za Dzurindu a teraz za Erseka su vlady, ktore su ochotne riesit aj nieco na juhu 021201.
vs.
devil napísal:Na Hornej Nitre, Hornom Považí a Kysuciach valcoval v 30. rokoch minulého storočia aj autonomistický blok vedený HSĽS. V rokoch 1994 a 1998 v týchto regiónoch vysoko víťazilo HZDS. 021201
Tak sa už konečne dohodnite. :lol:
P.S. Teraz vo vláde je len HÝD.
Festina lente! Σπεῦδε βραδέως!
Sapienti sat.
Radšej budovať, než niečo ničiť.
Obrázok používateľa
KN.SK
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3841
Založený: 08. Máj 2014 11:56

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod fh » 06. Mar 2019 06:28

Tak na tej Hornej Nitre sa prakticky nepostavilo nič a volili stále ako volili, aj do alobalu niečo zabalili, to už by mala byť Prievidza dávno spojená cez R2 s Trenčínom a so
Žiarom (tiež bašta spomínanych strán) a takisto cez R8 s Nitrou a nič, len čiary na mape :D
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 06. Máj 2005 11:19

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod nevo83 » 06. Mar 2019 06:55

Icefox + Mawerick81
VSZ Kosice tj USsteel do prebratia zamestanavali cca 20 000 ludi, po prichode ,,odpredaji casti podniku,, to kleslo na oficialnych cca 11 000 ludi ale realny stav ludi je stale okolo 18 000 kedze to co akoze odpredali ostalo stale v areali podniku + externe sluzby.. USS si tak mohol narokovat na ...... kedze ,,kupil,, fabriku postavenu koncom 70r. Zlati ,komunisti postavili cestu KE-SACA /VSZ/ cca 15km a cuduj sa svete uz vtedy 2+2, ktoru neskor niekto pre dajme neaku R aj Kosiciam ,,demokraticky,, premenoval na R2, co na tom, ze nesplna kriteria /cyklisti, pripojky ,,z dedin,,/ ved papier znesie vsetko..

Druhej veci: su firmy kt nechcu sluby ze mi Vam postavime.... ale idu tam kde to uz aj realne stoji a to je priklad BMW, predstavujem si ako ich

SARIO presviedca:
Podte na vychod, niekt subky mozte brat zo zapadneho SVK...
BMW: hmmm ok, a ako je to s D/RC
SARIO: tak mame v plane do 20r spojit KE-BA
ale uz teraz mozte posielat kamiony cez mesto KE, potom cez PO,ale tu slubujeme ze do 2023 uz bude obchvat, pozor mozu ist 150km do RK po dialnici a potom sa rozhodnu ci to budu davat cez kopec Donovali alebo po 50km po 1 do ZA a 2026 hadam bude dialnica komplet...no a tam mate uz dialnicu kde potrebujete
Alebo to date na R2 200km KE-ZV po 1. /dobre berem ak boh da tak 2022/ bude chybat len 150km normalnej 2+2 cesty..
BMW: to znie rozumne JUST IN TIME ako svina...

OK pani ideme do Madarska...
nevo83
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Založený: 22. Mar 2017 18:00

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod nevo83 » 06. Mar 2019 07:02

Cize ano len do 1 fabriky v meste sa denne hrnie mozno 15k ludi z coho mozno 1/3 ich je zo smeru SACA-MOLDAVA kde dnes je intenzita mozno 14k aut kedze /2015 bolo 11k/ a experti napisu staci 1/2profil ale stale ma to dost casu...
nevo83
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Založený: 22. Mar 2017 18:00

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod DrX » 06. Mar 2019 08:05

Mawerick81 napísal:ale nikto nechce pohodlne dialnice pre polske kamiony,, len nech tu nejazdia po jednotkach,, nech nejazdia stredom obci,, nech nesposobuju na jednotkach havarie,.. este nieco,, to ze je potiahnuta dialnica do ZA je kvoli KII,, nie besprostredne pre ZA.. Aj ked az teraz sa stavia obchvat ZA, cize aj ZA mala pravo mat prijazd.. a kedze to bolo naplanovane a zhodou nahod pokracovala D3 dalej na sever, tak sa to urobilo.. nie len preto,, ale vsetko dokopy..

To ze nieje vychod pripojeny na dialnicnu siet aj za to mozu kysucania? napr preto, ze Presov sa stavia az teraz? aj zato, ze sa pred Ruzomberkom zosuva zem? Som nevedel, ze kysucania maju taku moc....


Este raz, kolko penazi z OPII 2014-20 ide do ZA kraja? A kolko do ostatnych, zvlast Kosickeho? A kolko islo z OPD 2007-13? Tak si konecne otvorte oci a postavte sa do radu.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Mawerick81 » 06. Mar 2019 09:05

nie,, nepostavime,, porovnaj nehodovost, porovnaj nicenie ciest,, a zapchy.. nehovorim, ze inde na SK niesu,, ale tu to zacina byt stale vacsie,, a ked sa dokonci obchvat CA, tak do KNM od CA sa bude cakat mozno uz v CA.. Ze je vam to jedno? Nam nie. Neobhajujem teraz useky, ktore sa postavili,, uz stoja,, nic sa s tym neda urobit,, ale prioritne sa mala riesit Radola pri KNM..
Mawerick81
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 756
Založený: 02. Júl 2015 14:19

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod DrX » 06. Mar 2019 09:13

tak nepostavte. a pripravte sa si to zaplatit sami. potom uvidime, ci budete bojovat za cesty za 60milEUR/km. staci pripomenut, ze aj EU uz peniaze do ZA kraja musela zatrhnut kvoli "prilisnej koncentracii" ziadosti o eurofondy do jedneho kraja - tipni si ktoreho. A tak *** vymysleli PPP, ktore krachlo. Potom zas spat na eurofondy, co krachuje teraz. atd atd :-)
Naposledy upravil DrX dňa 06. Mar 2019 09:20, celkovo upravené 1 krát.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Yoggy52 » 06. Mar 2019 09:15

Mne je DrX trapne aj za teba...

To ze cely projekt D3 potrebuje optimalizaciu je jasne.... Nemusis sa tu stale ohanat sumou 60mio.
Yoggy52
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 9
Založený: 25. Feb 2013 23:02
Bydlisko: Rosenheim

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod DrX » 06. Mar 2019 09:22

faktami sa nebudeme "ohanat," ale budeme trieskat poziadavky a prezentovat svoje sny o dialnici do kazdej garaze ako hlavnu statnu prioritu.
problem vystavby dialnic na slovensku nie je v tom, ze mame neschopnych politikov al stavebne firmy. ale v tom, ze najivni horomilni obcania si predstavuju, ze presne do vsetkych ich dedin na lazoch musi ist dialnica. a potom volia tych politikov, ktori im ju slubia, a je uplne jedno cez kolko tunelov a mostov by ta dialnica mala ist. my CHCEME a hotovo.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Yoggy52 » 06. Mar 2019 09:43

DrX napísal:faktami sa nebudeme "ohanat," ale budeme trieskat poziadavky a prezentovat svoje sny o dialnici do kazdej garaze ako hlavnu statnu prioritu.
problem vystavby dialnic na slovensku nie je v tom, ze mame neschopnych politikov al stavebne firmy. ale v tom, ze najivni horomilni obcania si predstavuju, ze presne do vsetkych ich dedin na lazoch musi ist dialnica. a potom volia tych politikov, ktori im ju slubia, a je uplne jedno cez kolko tunelov a mostov by ta dialnica mala ist. my CHCEME a hotovo.


Radsej to dam ako citaciu, aby si to nahodou neupravil :lol:

Vies o tom, ze vlastne R2 je dialnica do garaze? Nesplna ani jednu poziadavku preoc by sa mala stavat? A tiez volite tych ktori vam ju slubia, vlastne si si dal gol do vlastnej branky :lol:

Cize ako pise DrX ziadnu R2 netreba na celom useku staci spravit asi tak 3 obchvaty a to je vsetko :) A peniaze sa mozu pouzit na useky kde je to FAKT potrebne.
Yoggy52
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 9
Založený: 25. Feb 2013 23:02
Bydlisko: Rosenheim

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod DrX » 06. Mar 2019 10:13

Ano, napojit vetky krajske mesta na hlavne mesto a prepojit vsetky krajske mesta slovenska medzi sebou D/RC je poziadavka, ktoru R2 NESPLNA. Este napis nejaku hlupost.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Jonathan » 06. Mar 2019 10:33

Doteraz sa tu snivalo o BA-KE. Teraz uz vsetky? Tak dobre, ale zacal by som Trencin - Zvolen. Tam je to dolezitejsie ako Soroska.
Jonathan
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 627
Obrázky: 31
Založený: 09. Feb 2005 09:49

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Mawerick81 » 06. Mar 2019 10:51

DRX,, a kto tu hovori o kazdej garazi? My ziadame riesenie. Ty hovoris, ze D3 netreba "vobec". A ked, tak aby som citoval terminologiu nemenovaneho clena fora,, netreba ju do r. 2030.. Ale sak ide len o kysuce,, kraj, ktory je pre SR nieze podla niektorych nepotrebny,, ale skor zbytocny,, zatazujuci atd
Mawerick81
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 756
Založený: 02. Júl 2015 14:19

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod DrX » 06. Mar 2019 11:15

Ja hovorim o tom, za ake ceny sa tie Kysuce riesia, a ze sa z Kysuc spravila 3. najdolezitejsia cesta Slovenska (D3) a ze sa tam za miliardy robia aj zeleznice, a ze este popri tom celom dookola pindate, ze chcete viac. Ak potrebujete riesit kamiony, na to by mali stacit obchvaty na sucasnej jednicke. A vraj "nepotrebny kraj", pritom praveze Meciar so Slotom vam dali prioritu, ako by ste boli rovno na krizovatke medzi Berlinom a Parizom.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 49 hostí.