Moderátor: Moderátori
DrX napísal:Ak potrebujete riesit kamiony, na to by mali stacit obchvaty na sucasnej jednicke.
DrX napísal:," ale budeme trieskat poziadavky a prezentovat svoje sny o dialnici do kazdej garaze ako hlavnu statnu prioritu.
Tak na tej Hornej Nitre sa prakticky nepostavilo nič a volili stále ako volili, aj do alobalu niečo zabalili, to už by mala byť Prievidza dávno spojená cez R2 s Trenčínom a so
IceFox, niektorým je to zbytočné vysvetlovať. Oni chcú svoju R2 (konkrétne DrX). Popritom nechcú akceptovať, že doprava na severe je v koncoch.
Maďari tak aj nezriedka budujú svoju rýchlostnú cestnú sieť, len ostatnú cestnú niekedy zanedbávajú (napr. rozpadávajúca sa celá maďarská trinástka, ktorá by mala byť spojnicou od novobudovaného dunajského mosta k M1 a po 81 až k M7). Niekto je za takéto chválený, iný hanený. Bol by som zvedavý, keby to u nás ktorákoľvek vláda takto robila. To by bolo povyku nielen od odbornej verejnosti... a urazenosti niektorých.... poliaci ci madari by ju na nasom mieste uz stavali bez ohladu na intenzity.
devil napísal: semafory cize radola a cadca kvoli nim su kolony a nie kvoli kamionom
devil napísal:ziadna D3 nemala byt, mala byt C22,5 alebo C24,5 ako nova cesta okolo CA a rozsirenie cesty po brodno s obchvatom povinej.
devil napísal:poliaci na kt. sa tak rad odvolavate stavaju dialnice a stavaju ich aj pre regionalny rozvoj (tak ako vsade vo vyspelej europe).
Mawerick81 napísal:kolko regionalnej dopravy a hlavne akej tazkej dopravy sa bude hnat dedinami,,
DrX napísal:18k aut na polprofile nie je OK, tam kde je na to miesto. Tam, kde ma plny profil stat 50mil/km to musi stacit.
DrX napísal:nasackovat kamiony na vlak (zvlast, ked sa vam tam uz postavila nova zeleznica), uzavriet cestu pre kamiony, aby sli tamat, kde je pre nich miesto (napr. D2+ceska D1 na polsko, co je ovela hlavnejsi severojuzny tah).
DrX napísal:A to uz sa nebudem bavit o tom, ze si nijak nevyvratil, ze kysucania cestuju do blavy. samozrejme, ze cestuju
IceFox napísal:Žiadna R2 nikdy nemala byť, mala byť len C22,5 alebo C24,5 ako obchádzka miest/dedín kde je vysoká intenzita (ak tam taký úsek je )
Páči?
IceFox napísal:Aha. Musí to stačiť lebo to stojí toľko a toľko? Ja žasnem nad tvojou mentálnou akrobaciou.
Sú tam kolóny, je tam veľa nehôd ale musí to stačiť...
IceFox napísal:Ty aj čítaš, už som písal, že zákaz je bullshit. Ty si fakt myslíš, že pôjdu cez D2? Je to jedno. Všetci pôjdu cez Oravu kde je priprava R3 na tom ešte horšie ako D3.
Železnica je málo flexibilna (inak stále ma bavia ľudia čo sa zasekli v komunizme a myslia si, že všetko sa dá ťahať vlakmi)
Bravó, nič si nevyriešil len si presunul problém na Oravu a všetci pôjdu zachádzku ako krava a potom sa stretnú kde? V RK na križovatke pod stávajúcim sa Čebraťom...
IceFox napísal:Tak už sa hergot pozri koľko áut REÁLNE používa ZA - Stražov - ZA - Brodno.
Hint: Takmer nikto! Ešte asi aj Skalité - Svrčinovec má väčšie intenzity...
Tak prečo chceš aby som ti dával dôkaz neexistencie?
Hádaj kto na tých semaforoch stojí? No ružové jednorožce to nie sú. Nehovoriac o tom, ako sa kamión rozbieha keď svieti zelená.
Raz som 5 minút stál v buse zo stanenice, čo žiaden kamión nás nechcel pustiť...
Žiadna R2 nikdy nemala byť, mala byť len C22,5 alebo C24,5 ako obchádzka miest/dedín kde je vysoká intenzita (ak tam taký úsek je )Páči?
Pretože majú hotovú základnú diaľničnú sieť. My nie...
Aha. Musí to stačiť lebo to stojí toľko a toľko? Ja žasnem nad tvojou mentálnou akrobaciou.
Sú tam kolóny, je tam veľa nehôd ale musí to stačiť...
Maďari tak aj nezriedka budujú svoju rýchlostnú cestnú sieť, len ostatnú cestnú niekedy zanedbávajú (napr. rozpadávajúca sa celá maďarská trinástka, ktorá by mala byť spojnicou od novobudovaného dunajského mosta k M1 a po 81 až k M7). Niekto je za takéto chválený, iný hanený. Bol by som zvedavý, keby to u nás ktorákoľvek vláda takto robila. To by bolo povyku nielen od odbornej verejnosti... a urazenosti niektorých.
DrX napísal:Este raz: ta intenzita je na D3/D1 teraz, po tom co sa tam 20 rokov investuje do megalomanskych dialnic
DrX napísal:ta intenzita je na D3 teraz, po tom co sa tam 20 rokov investuje do megalomanskych dialnic
DrX napísal:hint - ukrajina - vieden (tj vychodna europa - zapadna europa) by pre mnoho aut bolo najkratsie po R1+R2; po D1 to nikdy nebude).
DrX napísal:Ano, musi, dokym sa nevyrovna investicny dlh inde. Lebo tie kolony boli sposobene doterajimi investiciami na ukor inych regionov.
DrX napísal:No, sak na Kysuciach je par dedin, tak neviem co by si ocakaval, ze do Blavy budu jazdit 100000 aut/hodinu?
DrX napísal:A to uz sa nebudem bavit o tom, ze si nijak nevyvratil, ze kysucania cestuju do blavy.
DrX napísal:V skutocnosti chces dialnicu do svojej garaze (ano, aby si sa dostal primarne do Blavy
devil napísal:semafor je vzdy zdrzanie, hlavne ked nie je nastaveny prioritne pre hlavny smer cize ked na danej krizovatke vela aut odbaca na ten vedlajsi ...a ked vela aut vela odbaca tak je tam velky podiel lokalky...a sme zase pri tom ako nadhodnocujete tranzit a podhodnocujete lokalku.
devil napísal:a ked vela aut vela odbaca tak je tam velky podiel lokalky.
devil napísal:zato brodno-km-oscadnica by mohlo byt skor rozsirenie ako plny profil novej D3.
devil napísal:co je na tom nepochopitelne ? ked je nieco prilis drahe tak sa hladaju ine riesenia a ked nie su tak sa to posunie a zatial sa bude platat a latat. tak ako turany-hubova by sa najblizsie roky mala nechat tak a pred soroskou by som uprednostnil baktu a batku. vela omielany priklad zo skusky...najskor riesis otazky ktore vies a ked ostane cas tak skusit tie tazke a nie naopak.
Hlavný smer (resp. najdlhší interval) má I/11. Napriek tomu vznikajú kolóny aj na I/11 aj na II/487. A kamión na križovatke je ešte ešte väčšie zdržanie ako OA na križovatke.
Ešte raz. Okrem Horelice, zbytočného Skalitého (už sa mi nechce písať prečo) a teda ešte železnice (ktorá nezvyšuje tranzit) sa neinvestovalo.
Alebo pacientovi najprv vyriešiš bolesť hlavy a potom vnútorné krvácanie...
devil napísal:kolko najdlhsi...lebo ani to nie je jedno
devil napísal:ale tie peniaze sa tam preinvestovali bez ohladu ci zbytocne alebo nie su fuc. stovky milionov eur.
devil napísal:kolony su tak chronicke migreny....
fh napísal:Rýchle diaľničné napojenie na Bratislavu
devil napísal:spoliehas sa na nove eurofondy ked sa tak usmievas ??
Rýchle diaľničné napojenie na Bratislavu nevyrieši zaostávanie niektorých regiónov, najmä vzdialenejších, umožní len rýchlejšiu migráciu na západ pre týždňovkárov a ľudí pre ktorých je Bratislava magnet aj keď nevedia že Blava je potok pri Trnave.
Vďaka za zhrnutie. To sa snažím vysvetliť. Ale márne... Oni len vidia regionálny rozvoj a koľko sa nalialo. Nie reálne riešenie/potrebu.
devil napísal:potreba je v tomto poradi:
1) napojenie regionov
2) vyriesenie dopravneho problemu.
devil napísal:vdaka za nazor. mnoho zapadnych krajin EU ci okolite krajiny vo V4 si myslia nieco uplne ine.
IceFox napísal:fh napísal:Rýchle diaľničné napojenie na Bratislavu
Čiže R2?
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 43 hostí.