Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

diskusia o D & RC vo všeobecnej rovine, plány, návrhy a samozrejme flamewars ;)

Moderátor: Moderátori

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod nevo83 » 06. Mar 2019 11:28

DrX mas cisla kolko penazi tam realne slo za tebou zmienovane operacne obdobia ?
nevo83
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Založený: 22. Mar 2017 18:00

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod IceFox » 06. Mar 2019 11:52

D3 potrebuje optimalizáciu. Celé fórum sa zhodne na tom, že tá cena je vysoká a riešenia úplne zbytočne pridrahé (napr. posledný výkrik - zachovanie cesty prvej triedy + natlačenie D3 vedľa nej, namiesto rozšírenia cesty prvej triedy na diaľnicu) ale tvrdiť, že D3 nie je potrebná je bullshit.
DrX napísal:Ak potrebujete riesit kamiony, na to by mali stacit obchvaty na sucasnej jednicke.

= D3 :roll:
D3 nie je nič iné len pospájané obchvaty...
A samozrejme v plnom profile lebo ten polovičný akosi nestačí. Alebo sa ideme hrať, že 18 000 áut na polovičnom profile je ok?
DrX napísal:," ale budeme trieskat poziadavky a prezentovat svoje sny o dialnici do kazdej garaze ako hlavnu statnu prioritu.

Takže presunutie kamiónov z centra dedín a miest je diaľnica do každej garáže.
Gratulujem. Skoro si prekonal svoj nezmysel o kysučanoch cestujúcich do Bratislavy.
Mimochodom všetky krajské mestá sa dajú napojiť na D1 a nemusí sa staviať R2. (Neber to vážne, to len taká poznámka...)
Cogito ergo sum.
Obrázok používateľa
IceFox
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 989
Obrázky: 2
Založený: 09. Máj 2017 15:14
Bydlisko: CA

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Vlados » 06. Mar 2019 12:02

a kde pánko zabudol R7?
IceFox, škoda opotrebovávať klávesnicu. to Dr je učite od MUDr. a páni žiaľ opäť nedohliadli, aby si Dr vzal pilulky ;)
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod DrX » 06. Mar 2019 12:03

Splietas nezmysly. Pospajane obchvaty v parametroch jednotky by nestali 60mil EUR/km. 18k aut na polprofile nie je OK, tam kde je na to miesto. Tam, kde ma plny profil stat 50mil/km to musi stacit.
Presunutie kamionov z centra tym, ze sa cez cele Kysuce ide staviat dialnica je presne dialnicou do kazdej kysuckej garaze. Lebo kamiony sa daju presunut hromadou sposobov: napr. obchvaty na ceste 1.tr, nasackovat kamiony na vlak (zvlast, ked sa vam tam uz postavila nova zeleznica), uzavriet cestu pre kamiony, aby sli tamat, kde je pre nich miesto (napr. D2+ceska D1 na polsko, co je ovela hlavnejsi severojuzny tah).
A to uz sa nebudem bavit o tom, ze si nijak nevyvratil, ze kysucania cestuju do blavy. samozrejme, ze cestuju, a samozrejme, ze ziaden investor by sa na kysuce netrepal, ak by nemal dialnicu do Blavy hotovu az na par km.
Poznamky necham tak...

Nevo83: jedine cisla, ktore som videl, boli na zac. aktualneho OPII (cca 2014), kedy ministerstvo vytvorilo take propagacne 2-stranove letaky pre kazdy kraj. Ked sa dobre pamatam, sken nejakych z nich som postol aj sem, tak ich mozes skusit najst. Pre ZA kraj tam bolo 1.5mld EUR, a to ministri aj dookola opakuju teraz.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Mawerick81 » 06. Mar 2019 12:09

no ak sa ma so sucasnej jednotky urobit D, rozsirit atd,, tak sa bude musiet dobudovat par km paralelnej cesty,, a zistit, kolko regionalnej dopravy a hlavne akej tazkej dopravy sa bude hnat dedinami,, netreba zabudat, ze v Krasne je most o jednom pruhu,, to len na okraj...
Mawerick81
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 756
Založený: 02. Júl 2015 14:19

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Mawerick81 » 06. Mar 2019 12:24

Drx, ty kvôli tomu aby si zabezpečil aby sa tu nestavalo a nič neriešilo schopný čohokoľvek. Zakázať kamióny? Daj príklad ci to niekde urobili. Žiaden by tu nešiel. Ok, a co s kamiónmi a NA, ktorá ide do INY, KIE, MOBISU?
Mawerick81
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 756
Založený: 02. Júl 2015 14:19

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 06. Mar 2019 12:42

Tak na tej Hornej Nitre sa prakticky nepostavilo nič a volili stále ako volili, aj do alobalu niečo zabalili, to už by mala byť Prievidza dávno spojená cez R2 s Trenčínom a so


zato na hornej nitre stat dotuje socialny podnik so 4.000 pracovnymi miestami. pre porovnanie JRL ma mat vraj 2.800 ci 3.000 miest.

IceFox, niektorým je to zbytočné vysvetlovať. Oni chcú svoju R2 (konkrétne DrX). Popritom nechcú akceptovať, že doprava na severe je v koncoch.


doprava v koncoch je mozno tak v BA aj to nie v celej BA. cela D3 ma 2 bodove zavady = 2 semafory cize radola a cadca kvoli nim su kolony a nie kvoli kamionom. z toho jeden sa uz riesi. ziadna D3 nemala byt, mala byt C22,5 alebo C24,5 ako nova cesta okolo CA a rozsirenie cesty po brodno s obchvatom povinej.

poliaci na kt. sa tak rad odvolavate stavaju dialnice a stavaju ich aj pre regionalny rozvoj (tak ako vsade vo vyspelej europe). a to su suvisle tahy a stovky km. tu sa ide dotiahnut plny profil 20 km R2 a hned je problem. sorosku nespominam, to je len odstranenie bodovej zavady a situaciu komplikuje narodny park. ale otvorte si mapu nezamestnanosti a okrem juhu BB kraja uvidite ze treba dialnicu za KE. poliaci ci madari by ju na nasom mieste uz stavali bez ohladu na intenzity.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Mawerick81 » 06. Mar 2019 12:44

Včera som počul informáciu, že pôvodne Poliaci mali stavať stvorpruh ku Skalitemu. Ale keď Čurinda zastavil výstavbu D3, tak vraj sa rozhodli potiahnuť do CZ. Neviem ci je to pravda. Co pravdou je, že už to mohlo dávno stať a mohlo sa stavať inde
Mawerick81
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 756
Založený: 02. Júl 2015 14:19

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod KN.SK » 06. Mar 2019 13:25

... poliaci ci madari by ju na nasom mieste uz stavali bez ohladu na intenzity.
Maďari tak aj nezriedka budujú svoju rýchlostnú cestnú sieť, len ostatnú cestnú niekedy zanedbávajú (napr. rozpadávajúca sa celá maďarská trinástka, ktorá by mala byť spojnicou od novobudovaného dunajského mosta k M1 a po 81 až k M7). Niekto je za takéto chválený, iný hanený. Bol by som zvedavý, keby to u nás ktorákoľvek vláda takto robila. To by bolo povyku nielen od odbornej verejnosti... a urazenosti niektorých.
Festina lente! Σπεῦδε βραδέως!
Sapienti sat.
Radšej budovať, než niečo ničiť.
Obrázok používateľa
KN.SK
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3841
Založený: 08. Máj 2014 11:56

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod IceFox » 06. Mar 2019 14:16

devil napísal: semafory cize radola a cadca kvoli nim su kolony a nie kvoli kamionom

Hádaj kto na tých semaforoch stojí? No ružové jednorožce to nie sú. Nehovoriac o tom, ako sa kamión rozbieha keď svieti zelená.
Raz som 5 minút stál v buse zo stanenice, čo žiaden kamión nás nechcel pustiť...
devil napísal:ziadna D3 nemala byt, mala byt C22,5 alebo C24,5 ako nova cesta okolo CA a rozsirenie cesty po brodno s obchvatom povinej.

Fajn teda...
Žiadna R2 nikdy nemala byť, mala byť len C22,5 alebo C24,5 ako obchádzka miest/dedín kde je vysoká intenzita (ak tam taký úsek je :D )
Páči?
devil napísal:poliaci na kt. sa tak rad odvolavate stavaju dialnice a stavaju ich aj pre regionalny rozvoj (tak ako vsade vo vyspelej europe).

Pretože majú hotovú základnú diaľničnú sieť. My nie...
Mawerick81 napísal:kolko regionalnej dopravy a hlavne akej tazkej dopravy sa bude hnat dedinami,,

Diaľnica je až treťoradá na/pre regionálnu dopravu.
A ten most v Krásne je tiež pekný fail.
DrX napísal:18k aut na polprofile nie je OK, tam kde je na to miesto. Tam, kde ma plny profil stat 50mil/km to musi stacit.

Aha. Musí to stačiť lebo to stojí toľko a toľko? Ja žasnem nad tvojou mentálnou akrobaciou.
Sú tam kolóny, je tam veľa nehôd ale musí to stačiť...
DrX napísal:nasackovat kamiony na vlak (zvlast, ked sa vam tam uz postavila nova zeleznica), uzavriet cestu pre kamiony, aby sli tamat, kde je pre nich miesto (napr. D2+ceska D1 na polsko, co je ovela hlavnejsi severojuzny tah).

Ty aj čítaš, už som písal, že zákaz je bullshit. Ty si fakt myslíš, že pôjdu cez D2? Je to jedno. Všetci pôjdu cez Oravu kde je priprava R3 na tom ešte horšie ako D3.
Železnica je málo flexibilna (inak stále ma bavia ľudia čo sa zasekli v komunizme a myslia si, že všetko sa dá ťahať vlakmi)
Bravó, nič si nevyriešil len si presunul problém na Oravu a všetci pôjdu zachádzku ako krava a potom sa stretnú kde? V RK na križovatke pod stávajúcim sa Čebraťom...
DrX napísal:A to uz sa nebudem bavit o tom, ze si nijak nevyvratil, ze kysucania cestuju do blavy. samozrejme, ze cestuju

Tak už sa hergot pozri koľko áut REÁLNE používa ZA - Stražov - ZA - Brodno.
Hint: Takmer nikto! Ešte asi aj Skalité - Svrčinovec má väčšie intenzity...
Tak prečo chceš aby som ti dával dôkaz neexistencie?
Cogito ergo sum.
Obrázok používateľa
IceFox
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 989
Obrázky: 2
Založený: 09. Máj 2017 15:14
Bydlisko: CA

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod DrX » 06. Mar 2019 15:07

IceFox napísal:Žiadna R2 nikdy nemala byť, mala byť len C22,5 alebo C24,5 ako obchádzka miest/dedín kde je vysoká intenzita (ak tam taký úsek je :D )
Páči?

Este raz: ta intenzita je na D3/D1 teraz, po tom co sa tam 20 rokov investuje do megalomanskych dialnic na ukor R2 a inych, a na ukor rozvoja tych inych krajov. Cize ta potreba sa vytvorila doterazjsimi investiciami do D3/D1, a preto dnes vraviet, ze odteraz ideme zohladnovat len vytazenost, to je bullshit. Najprv nech idu rovnake investicie do R2, ako sli doteraz do D3, a potom uvidime, ake tam budu intenzity (hint - ukrajina - vieden (tj vychodna europa - zapadna europa) by pre mnoho aut bolo najkratsie po R1+R2; po D1 to nikdy nebude).

IceFox napísal:Aha. Musí to stačiť lebo to stojí toľko a toľko? Ja žasnem nad tvojou mentálnou akrobaciou.
Sú tam kolóny, je tam veľa nehôd ale musí to stačiť...

Ano, musi, dokym sa nevyrovna investicny dlh inde. Lebo tie kolony boli sposobene doterajimi investiciami na ukor inych regionov.

IceFox napísal:Ty aj čítaš, už som písal, že zákaz je bullshit. Ty si fakt myslíš, že pôjdu cez D2? Je to jedno. Všetci pôjdu cez Oravu kde je priprava R3 na tom ešte horšie ako D3.
Železnica je málo flexibilna (inak stále ma bavia ľudia čo sa zasekli v komunizme a myslia si, že všetko sa dá ťahať vlakmi)
Bravó, nič si nevyriešil len si presunul problém na Oravu a všetci pôjdu zachádzku ako krava a potom sa stretnú kde? V RK na križovatke pod stávajúcim sa Čebraťom...

Dal som ti 3 moznosti, ako to mozu riesit. Nic z toho sa nedeje, len vy dalej pozadujete D3.
IceFox napísal:Tak už sa hergot pozri koľko áut REÁLNE používa ZA - Stražov - ZA - Brodno.
Hint: Takmer nikto! Ešte asi aj Skalité - Svrčinovec má väčšie intenzity...
Tak prečo chceš aby som ti dával dôkaz neexistencie?

No, sak na Kysuciach je par dedin, tak neviem co by si ocakaval, ze do Blavy budu jazdit 100000 aut/hodinu? A najlepsie na tom je, ze nakoniec este predrazene zbytocne strazov-brodno a predrazene zbytocne svrcinovec-skalite ma byt pre teba dokaz, aby sa stavali na kysuciach este viac predrazenych zbytocnym megalomanii. tie dialnice stoja, lebo ste si ich tam buransky vybojovali a postavili sa za peniaze nas vsetkych a su tam len a len pre vas. takze to, ze vam sa zrazu nepacia a chcete ine ... to ste si mali rozmysliet predtym, nez ste zacali pretlacat tie.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 06. Mar 2019 15:47

Hádaj kto na tých semaforoch stojí? No ružové jednorožce to nie sú. Nehovoriac o tom, ako sa kamión rozbieha keď svieti zelená.
Raz som 5 minút stál v buse zo stanenice, čo žiaden kamión nás nechcel pustiť...


semafor je vzdy zdrzanie, hlavne ked nie je nastaveny prioritne pre hlavny smer cize ked na danej krizovatke vela aut odbaca na ten vedlajsi ...a ked vela aut vela odbaca tak je tam velky podiel lokalky...a sme zase pri tom ako nadhodnocujete tranzit a podhodnocujete lokalku.

Žiadna R2 nikdy nemala byť, mala byť len C22,5 alebo C24,5 ako obchádzka miest/dedín kde je vysoká intenzita (ak tam taký úsek je :D )Páči?


od LC by zatial stacila aj kvalitna C9,5. zial na 20-30 km ani to nie je, plny profil je tam naozaj otazka buducnosti. zato brodno-km-oscadnica by mohlo byt skor rozsirenie ako plny profil novej D3. spoliehas sa na nove eurofondy ked sa tak usmievas ??

Pretože majú hotovú základnú diaľničnú sieť. My nie...


Jano1 sa tu pred casom so mnou hadal o nejakych semaforoch na trase A1...pozeram a oops, je to pri cechostovej...cize hlavna trasa katowice-varsava ma niekde 2x2 pruhy SO SEMAFORMI a svieti to tam poriadne cerveno.... takze asi uplne hotova zakladna siet dialnic nie je a predsa buduju okrem ineho aj S19 v juhovychodnom polsku alebo ine v severovychodnom pri nizsich intenzitach....takze dalsi svoj argument mozes zahodit do kosa....

Aha. Musí to stačiť lebo to stojí toľko a toľko? Ja žasnem nad tvojou mentálnou akrobaciou.
Sú tam kolóny, je tam veľa nehôd ale musí to stačiť...


a co je na tom nepochopitelne ? ked je nieco prilis drahe tak sa hladaju ine riesenia a ked nie su tak sa to posunie a zatial sa bude platat a latat. tak ako turany-hubova by sa najblizsie roky mala nechat tak a pred soroskou by som uprednostnil baktu a batku. vela omielany priklad zo skusky...najskor riesis otazky ktore vies a ked ostane cas tak skusit tie tazke a nie naopak.

https://www.google.sk/maps/dir/50.92862 ... 594,13.49z



Maďari tak aj nezriedka budujú svoju rýchlostnú cestnú sieť, len ostatnú cestnú niekedy zanedbávajú (napr. rozpadávajúca sa celá maďarská trinástka, ktorá by mala byť spojnicou od novobudovaného dunajského mosta k M1 a po 81 až k M7). Niekto je za takéto chválený, iný hanený. Bol by som zvedavý, keby to u nás ktorákoľvek vláda takto robila. To by bolo povyku nielen od odbornej verejnosti... a urazenosti niektorých.


ja poznam 2-ku, 21-ku tieto mozeme zavidiet. isiel som este po 22-ke co je uzka cesta ale v celku slusna. ty poznas aj ine cesty nez 13-ku ? npr. 81-ku a 82-ku, cize z gyoru dole, alebo 14-ku oproti nasej panelke na medvedov. dal som po 5 zaberov v google na vsetky 3 cesty a kazdy zaber ukazoval novy asfalt, niekde uplne novy z 2018...ak mas inu skusenost sem s nou.

https://www.google.sk/maps/@47.4243111, ... 312!8i6656
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod IceFox » 06. Mar 2019 16:12

DrX napísal:Este raz: ta intenzita je na D3/D1 teraz, po tom co sa tam 20 rokov investuje do megalomanskych dialnic

Nazvať Oščadnica - CA,Bukov megalomanskou diaľnicou.
DrX napísal:ta intenzita je na D3 teraz, po tom co sa tam 20 rokov investuje do megalomanskych dialnic

Vieš, že tá veta nemá zmysel, však?
Tá intenzita vznikla príchodom KIE do ZA (čiže pred tým než bola D1/D3 - Stražov do ZA) a Hyundai do CZ.
Nie postavením kúska D3.
Okrem Horelice a zbytočného Skalitého (ktoré sa postavilo len preto lebo nebolo nič pripravené) sa na Kysuciach postavilo nič.
Toľko k investíciám na Kysuciach na D3. A nemýľ si D3 a cestu I/11.
DrX napísal:hint - ukrajina - vieden (tj vychodna europa - zapadna europa) by pre mnoho aut bolo najkratsie po R1+R2; po D1 to nikdy nebude).

Takže priznávaš, že ide len o čo najkratšie BA - KE?
DrX napísal:Ano, musi, dokym sa nevyrovna investicny dlh inde. Lebo tie kolony boli sposobene doterajimi investiciami na ukor inych regionov.

Ešte raz. Okrem Horelice, zbytočného Skalitého (už sa mi nechce písať prečo) a teda ešte železnice (ktorá nezvyšuje tranzit) sa neinvestovalo.
S tvojho popisu to vyznieva akokeby sa tu každý rok niečo nové stavialo.
DrX napísal:No, sak na Kysuciach je par dedin, tak neviem co by si ocakaval, ze do Blavy budu jazdit 100000 aut/hodinu?

Tak si už ***? TY tu dávaš teórie o kysučanoch jazdiacich do Blavy:
DrX napísal:A to uz sa nebudem bavit o tom, ze si nijak nevyvratil, ze kysucania cestuju do blavy.

DrX napísal:V skutocnosti chces dialnicu do svojej garaze (ano, aby si sa dostal primarne do Blavy
Cogito ergo sum.
Obrázok používateľa
IceFox
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 989
Obrázky: 2
Založený: 09. Máj 2017 15:14
Bydlisko: CA

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod IceFox » 06. Mar 2019 16:23

devil napísal:semafor je vzdy zdrzanie, hlavne ked nie je nastaveny prioritne pre hlavny smer cize ked na danej krizovatke vela aut odbaca na ten vedlajsi ...a ked vela aut vela odbaca tak je tam velky podiel lokalky...a sme zase pri tom ako nadhodnocujete tranzit a podhodnocujete lokalku.

Hlavný smer (resp. najdlhší interval) má I/11. Napriek tomu vznikajú kolóny aj na I/11 aj na II/487. A kamión na križovatke je ešte ešte väčšie zdržanie ako OA na križovatke.
devil napísal:a ked vela aut vela odbaca tak je tam velky podiel lokalky.

Preto sú odbočovacie pruhy oproti priamemu smeru takmer prázdne. :roll:
devil napísal:zato brodno-km-oscadnica by mohlo byt skor rozsirenie ako plny profil novej D3.

Ja som za to aby celá (resp. čo najväčšia možná časť) I/11 bola použitá ako polprofil D3. Zlacní a zefektívni to celú D3.
devil napísal:co je na tom nepochopitelne ? ked je nieco prilis drahe tak sa hladaju ine riesenia a ked nie su tak sa to posunie a zatial sa bude platat a latat. tak ako turany-hubova by sa najblizsie roky mala nechat tak a pred soroskou by som uprednostnil baktu a batku. vela omielany priklad zo skusky...najskor riesis otazky ktore vies a ked ostane cas tak skusit tie tazke a nie naopak.

Alebo pacientovi najprv vyriešiš bolesť hlavy a potom vnútorné krvácanie...
Cogito ergo sum.
Obrázok používateľa
IceFox
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 989
Obrázky: 2
Založený: 09. Máj 2017 15:14
Bydlisko: CA

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 06. Mar 2019 16:35

Hlavný smer (resp. najdlhší interval) má I/11. Napriek tomu vznikajú kolóny aj na I/11 aj na II/487. A kamión na križovatke je ešte ešte väčšie zdržanie ako OA na križovatke.


o kolko najdlhsi...lebo ani to nie je jedno.

Ešte raz. Okrem Horelice, zbytočného Skalitého (už sa mi nechce písať prečo) a teda ešte železnice (ktorá nezvyšuje tranzit) sa neinvestovalo.


ale tie peniaze sa tam preinvestovali bez ohladu ci zbytocne alebo nie su fuc. stovky milionov eur.

Alebo pacientovi najprv vyriešiš bolesť hlavy a potom vnútorné krvácanie...


vnutorne krvacanie by som prirovnal k masovemu exodu ludi zo zaostalych regionov a nie ku kolone v ktorej cakaju ludia co chodia robit do KM a ZA. tie kolony su tak chronicke migreny....
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod IceFox » 06. Mar 2019 16:44

devil napísal:kolko najdlhsi...lebo ani to nie je jedno

Výrazne. Žiaľ časovo to nedokážem odhadnúť. Skúsim cez týždeň odsledovať.
devil napísal:ale tie peniaze sa tam preinvestovali bez ohladu ci zbytocne alebo nie su fuc. stovky milionov eur.

(žiaľ,) súhlas, ale za to ako boli minuté nemôžu Kysučania.
devil napísal:kolony su tak chronicke migreny....

Zosilňujúce sa chronické migrény.
Cogito ergo sum.
Obrázok používateľa
IceFox
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 989
Obrázky: 2
Založený: 09. Máj 2017 15:14
Bydlisko: CA

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Outererror » 06. Mar 2019 16:46

Tu sa háda o blbostiach. A DrX hovorí, že treba aby Kysuce zakázali tranzit NV. Všetky by sa presunli na Oravu. Kde je rozvoj R3 v ešte väčších ........ ako D3 na Kysuciach. Spravili by sme ako následok úplne to isté. A kde by potom chodili? To je zbytočné sa hádať o podpore diaľnic na severe. Jednoducho ich treba. Aj Košice zachvíľu dostanú obchvat, takže sa neboj, nezabudlo sa na východ. To si myslíš len ty :D
Outererror
diskutujúci
 
Príspevky: 124
Obrázky: 0
Založený: 27. Feb 2019 18:12
Bydlisko: Orava

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 06. Mar 2019 17:08

bola tu poznamka "všetky krajské mestá sa dajú napojiť na D1 a nemusí sa staviať R2" to sa nemusela aj D1 ZA-KE ked KE a PO by boli napojene cez madarsko....

spocitajte si nie nejake krajske mesta kde zdaleka nezije vacsina ludi ale cez okresy kolko percent ludi bude mat napojenie na dialnicu v jednotlivych krajoch. podla situacie zapocitajte aj blizke okresy.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod fh » 06. Mar 2019 17:09

Rýchle diaľničné napojenie na Bratislavu nevyrieši zaostávanie niektorých regiónov, najmä vzdialenejších, umožní len rýchlejšiu migráciu na západ pre týždňovkárov a ľudí pre ktorých je Bratislava magnet aj keď nevedia že Blava je potok pri Trnave.
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 06. Máj 2005 11:19

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod nevo83 » 06. Mar 2019 17:11

Outererror Prosim Ta to ze das KE druhemu najvacsiemu mestu po 20r nieco co tu uz malo byt davno je smiesne... este aj to naco boli vyclenene prostriedky EU kt sa nedali presunut inam... Verim tomu ze ak by to bolo mozne tak ich presunu do ZA kraja
nevo83
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Založený: 22. Mar 2017 18:00

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod IceFox » 06. Mar 2019 17:12

Vďaka za zhrnutie. To sa snažím vysvetliť. Ale márne... Oni len vidia regionálny rozvoj a koľko sa nalialo. Nie reálne riešenie/potrebu.
devil: to bolo myslené tak, že všetko by sa dalo napojiť na D1 (alebo resp. R2 - čo by v jej prípade mimochodom nebol zlý štartovací model D/RC na Slovensku)
Cogito ergo sum.
Obrázok používateľa
IceFox
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 989
Obrázky: 2
Založený: 09. Máj 2017 15:14
Bydlisko: CA

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod IceFox » 06. Mar 2019 17:14

fh napísal:Rýchle diaľničné napojenie na Bratislavu

Čiže R2?
Ešte poznámka:
devil napísal:spoliehas sa na nove eurofondy ked sa tak usmievas ??

tbh, EU na TENT povolí skoro všetko. Keď prešla hlúposť ako Skalité, prečo nie zvyšok kde sa už dá opierať o reálne dáta...
Cogito ergo sum.
Obrázok používateľa
IceFox
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 989
Obrázky: 2
Založený: 09. Máj 2017 15:14
Bydlisko: CA

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 06. Mar 2019 17:20

Rýchle diaľničné napojenie na Bratislavu nevyrieši zaostávanie niektorých regiónov, najmä vzdialenejších, umožní len rýchlejšiu migráciu na západ pre týždňovkárov a ľudí pre ktorých je Bratislava magnet aj keď nevedia že Blava je potok pri Trnave.


vdaka za nazor. mnoho zapadnych krajin EU ci okolite krajiny vo V4 si myslia nieco uplne ine.

Vďaka za zhrnutie. To sa snažím vysvetliť. Ale márne... Oni len vidia regionálny rozvoj a koľko sa nalialo. Nie reálne riešenie/potrebu.


potreba je v tomto poradi:

1) napojenie regionov
2) vyriesenie dopravneho problemu.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Yoggy52 » 06. Mar 2019 17:25

devil napísal:potreba je v tomto poradi:

1) napojenie regionov
2) vyriesenie dopravneho problemu.


maximalne tak u teba.

devil napísal:vdaka za nazor. mnoho zapadnych krajin EU ci okolite krajiny vo V4 si myslia nieco uplne ine.


ano zapadne krajiny, kde uz maju vsetko postavene a mozu si dovolit stavat megalomanske useky

a teraz vidis, ze najskor stavali tam kde bolo treba...
Yoggy52
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 9
Založený: 25. Feb 2013 23:02
Bydlisko: Rosenheim

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod fh » 06. Mar 2019 19:48

IceFox napísal:
fh napísal:Rýchle diaľničné napojenie na Bratislavu

Čiže R2?


Áno, R2 z Košíc a zároveň ignorujúc potrebu stavať diaľnice tam kde sú vysoké intenzity a stavať ju tam kde stačí dobrá cesta prvej triedy. Hlavne že sa rýchlejšie dostanú do Bratislavy.
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 06. Máj 2005 11:19

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 43 hostí.

cron