Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

diskusia o D & RC vo všeobecnej rovine, plány, návrhy a samozrejme flamewars ;)

Moderátor: Moderátori

Všade (Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu)

Odoslaťod KN.SK » 03. Mar 2019 22:13

Nič nové, nielen v tejto téme, stále si niektorí tu (aj hentam) hudú neustále tú istú svoju obohranú pesničku nepretržite dookola. :(
Festina lente! Σπεῦδε βραδέως!
Sapienti sat.
Radšej budovať, než niečo ničiť.
Obrázok používateľa
KN.SK
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3841
Založený: 08. Máj 2014 11:56

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Vlados » 03. Mar 2019 22:22

jarino napísal:
Vlados napísal:Sídli tam ÚD, ktorý sa snaží riadiť celé Slovensko, ale v skutočnosti nič efektívne nevymysleli. Len pritakávajú politikom až majú z toho hnedé rypáky... Najmegalomenskejšie jednotky sú v Žiline. Hodujú si na úkor Prešova, Trenčína, Nitry, Trnavy...

Osobne si nemyslím, žeby ZA mala megalomanské jednotky.

Žiadne SK mesto, dokonca ani Bratislava či Košice, nemajú mestský okruh tvorený dvojpruhovými jednotkami so samými MÚK (až na jednu lebo si to tam posrali).
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod DrX » 04. Mar 2019 05:37

Mawerick81 napísal:A sme tu zase pri tom istom a to ze pre par ludi z vychodu, ktori to chcu mat blizsie k Blave treba skor postavit prepojenie ako to, ze tu tie polske a rumunske a ine kamiony jazdia vkuse,, ci je postavena D3 alebo nie...


Ziadnych par ludi z vychodu blizsie k Blave. Jednoducho, pre prilev investicii a nasledny rozvoj je infrastruktura nevyhnutna. Staci si naposledy spomenut pripad BMW. Ked ale sa cela vlada isla posr.t (a cele Slovensko s nou), aby KII do Ziliny dotiahla dialnicu, vtedy to bol celonarodny zaujem. Ale 2 mil ludi v KE/PO/BB krajoch, ktori nie su napojeni na slovensku dialnicnu siet, to je "par ludi z vychodu..." Proste, *** objektivnost.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 04. Mar 2019 10:32

rastislav5, napisali to vyssie: lebo na to maju. taky objem co postavili/stavaju/budu stavat sa len tak nevidi, aspon vo vychodnej europe. 275 mil. je akoze pre polsko velky peniaz ?? kolko stalo strazov-brodno ?? srtanda je ze na to maju ale predsa nestavaju komplet 2x2. mozno to suvisy s poctom obyvatelov ZA a tvojho okresneho mesta.

K ostatným - áno, väčšina kamiónov chodí cez Česko, lenže tam sú už vybudované diaľnice. U nás nie sú. Čo som počul tak R5 sa už ani neplánuje - chcú ju vyradiť z diaľničnej siete.


toto si niektori precitajte (dialnice prilakali dopravu). predtym nez zacnete pesnicku o R2 pre 7.000 aut.

Nič nové, nielen v tejto téme, stále si niektorí tu (aj hentam) hudú neustále tú istú svoju obohranú pesničku nepretržite dookola. :(


co tym chces povedat ??
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Vlados » 04. Mar 2019 10:59

smutné, že nezachytil, že tendrujú dvojrúrové tunely ale my ideme tendrovať jednorúrovú Sorošku.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Yoggy52 » 04. Mar 2019 11:08

hej ale na tych usekoch su uplne ine intenzity ako na I/16 :roll:
Yoggy52
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 9
Založený: 25. Feb 2013 23:02
Bydlisko: Rosenheim

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Vlados » 04. Mar 2019 11:19

V normálnej krajine by sa Soroška stava nie skôr ako po dokočení aspoň 100km R2. V menej normálnej krajine by sa stavala prednostne a hneď by mala dve rúry. V nenormálnej krajine sa bude stravať jedna rúra, čo tam potom že vyspelné krajiny sa poučili, že jednorúrové tunely nie sú bezpečné a dosiahnutie ich akej takej bezpečnosti stojí takmer ako dve rúry.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod DrX » 04. Mar 2019 12:21

Vlados, ze ta toto fakt tak velmi trapi. Pockam si, kym bude na Soroske prva taka nehoda, ktorej by dve rury predisli, a potom toto mozes oplakavat. Inak vacsina ludi suhlasi, ze Soroska ma byt prioritou (ty nie, a je to tvoj nazor a nikto ti ho neberie). Od Erseka az po vsetkych starostov sa ich predsa chodili pytat, ktore useky maju byt prioritne, a na Soroske sa vsetci zhodli. Cize, ak akceptujes to, ze Sorosku podla vacsiny odbornikov aj verejnosti treba, tak potom uz ci sa robi jedna rura alebo dve je uplne jedno. Staci jedna ale bezpecnejsie by boli dve. Dufajme, ze bude aspon ta jedna :-)

PS: Ked chces mat 100km, tak to mozu uz hned teraz rovne useky I/16 bez krizovatiek docasne preklasfikovat na polprofil R2 a dat tam 110kmh.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Vlados » 04. Mar 2019 12:45

Prosím menuj tých odborníkov. Ersek nie je odborník... Jedna bezpečná rúra stojí 90% dvoch, preto nie je jedno či bude jedna alebo dve, toto vidím ako ďaleko väčší problém ako to že sa bude stavať hoc aj zajtra.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod rastislav5 » 04. Mar 2019 12:51

devil napísal:rastislav5, napisali to vyssie: lebo na to maju. taky objem co postavili/stavaju/budu stavat sa len tak nevidi, aspon vo vychodnej europe. 275 mil. je akoze pre polsko velky peniaz ??

Takze medzi par dedinami pri hranici a mestom Zywiec (mensim ako Bardejov a podobne vzdialenom od hranice) a idu stavat dva dvojrurove tunely len preto, ze na to maju? A nie nahodou preto, ze to je jediny core TEN-T koridor z Polska na Slovensko? https://ec.europa.eu/transport/sites/tr ... -pl-sk.pdf
rastislav5
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 14
Založený: 25. Nov 2006 18:58

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Yoggy52 » 04. Mar 2019 14:25

hej 2 tunely ktore nemaju dokopy ani 2km, porovnanat so soroskou ktora ma cez 4km :lol:
Yoggy52
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 9
Založený: 25. Feb 2013 23:02
Bydlisko: Rosenheim

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Outererror » 04. Mar 2019 15:43

DrX napísal:
Mawerick81 napísal:A sme tu zase pri tom istom a to ze pre par ludi z vychodu, ktori to chcu mat blizsie k Blave treba skor postavit prepojenie ako to, ze tu tie polske a rumunske a ine kamiony jazdia vkuse,, ci je postavena D3 alebo nie...


Ziadnych par ludi z vychodu blizsie k Blave. Jednoducho, pre prilev investicii a nasledny rozvoj je infrastruktura nevyhnutna. Staci si naposledy spomenut pripad BMW. Ked ale sa cela vlada isla posr.t (a cele Slovensko s nou), aby KII do Ziliny dotiahla dialnicu, vtedy to bol celonarodny zaujem. Ale 2 mil ludi v KE/PO/BB krajoch, ktori nie su napojeni na slovensku dialnicnu siet, to je "par ludi z vychodu..." Proste, *** objektivnost.

Neviem či vieš kde sú v najbližšom čase tendrujú alebo pripravujú úseky. Okrem jedného (R3 obchvat Tvrdošína) sú všetky v PO/BB/KE. Nie, že by som východu nedoprial, ale myslím, že sa to už rozbieha. Preto by som nebol taký skeptický. Slovensko nie je len východ a musíme tendrovať rovnomerne (bohužiaľ sa to doteraz nerobilo).

A k diaľnici do Žiliny. Jediná zložitejšia stavba bola estakáda nad PB a možno pár mostov na D3. Preto relatívne nebol problém. Zložitejšie je to na D1 - tunely, mosty... + do Žiliny chýbalo pár km, do Košíc toho chýba ešte pár tucet v ťažkých podmienkach.
Outererror
diskutujúci
 
Príspevky: 124
Obrázky: 0
Založený: 27. Feb 2019 18:12
Bydlisko: Orava

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod DrX » 04. Mar 2019 16:07

Najlepsi su tito zilinski odbornici, co tu prikvitnu a idu rozdavat rozumy. Samozrejme, ze pises hlupost. Spojenie vychod-zapad po R1+R2 mohlo byt s jedinym tunelom a v drvivej vacsine po rovine hotove za 10-tinu penazi D1 uz pred 20 rokmi. A PO a KE mohli byt na dialnicnu siet uz davno napojene, a BMW (a mnoho inych) dnes mohlo byt v KE. Stacilo jedine, spravodlivo delit peniaze medzi sever a juh.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 04. Mar 2019 18:48

V normálnej krajine by sa Soroška stava nie skôr ako po dokočení aspoň 100km R2. V menej normálnej krajine by sa stavala prednostne a hneď by mala dve rúry. V nenormálnej krajine sa bude stravať jedna rúra, čo tam potom že vyspelné krajiny sa poučili, že jednorúrové tunely nie sú bezpečné a dosiahnutie ich akej takej bezpečnosti stojí takmer ako dve rúry.


iste, v normalnej krajine by prednost dostala bakta, batka, sarissky stiavnik, krupina, sahy atd...na Sk dostala prednost dialnica na lazoch v trase byvalej cesty II. triedy. lebo aj koretente je dodrbane.

jednorurovy tunel v dlzke 4 km co bezne trva 3 minuty snad preziju aj netrpezlivci bez toho aby zacali vyvadzat je to teda daleko mensie riziko ako tvoje suvisle poloprofily...

hej 2 tunely ktore nemaju dokopy ani 2km, porovnanat so soroskou ktora ma cez 4km :lol:


dakujem za vypomoc, mal som ti to pozriet..dalsii pseudoargument padol.

Preto by som nebol taký skeptický.


zavidim ti tvoj optimizmus....
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Yoggy52 » 04. Mar 2019 21:35

devil napísal:dakujem za vypomoc, mal som ti to pozriet..dalsii pseudoargument padol.


uhmmm sorry?

devil napísal:iste, v normalnej krajine by prednost dostala bakta, batka, sarissky stiavnik, krupina, sahy atd...na Sk dostala prednost dialnica na lazoch v trase byvalej cesty II. triedy. lebo aj koretente je dodrbane.


Aj kysucania vedia, ze vystavba D3 bola ekonomickym nezmyslom. Na druhu stranu je maximalne naivne si mysliet, ze bezny ludia (aj na tomto fore) mozu nejak ovplyvnit kde sa co bude stavat a preto je maximalne trapne oznacovat napr. Kysucanov, ze oni za to mozu, ze Soroska este nie je postavena.

Na druhu stranu je maximalne skoda, ze slovensko nie je pod hladacikom zahranicnych medii/organizacii (teraz nemyslim ruske :lol: ), kedze by na cenu dialnic a vznikol tlak.
Yoggy52
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 9
Založený: 25. Feb 2013 23:02
Bydlisko: Rosenheim

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod milan_KM » 04. Mar 2019 22:20

Povyšovanie a arogancia je na tomto fóre v obľube. Zaujímavé však je, že ním z drvivej vačšiny oplývajú zástancovia južnej trasy.
milan_KM
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 266
Založený: 05. Mar 2012 23:31

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Mawerick81 » 04. Mar 2019 22:46

DRX,, keby si si nastudoval co nasluboval vtedajsi minister dopravy KII, tak by si sa docital, ze nielen dialnica co Ziliny, ale aj smerom na CZ.. pretoze vedla KIE je MOBIS a ten ma sestersku firmu v CZ... cize dialnica do KIE bola SLUBENA. nie vymyslena zilincanmi,, kysucanmi,, martanmi,, a neviem cim este
Mawerick81
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 756
Založený: 02. Júl 2015 14:19

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Vlados » 04. Mar 2019 22:56

tak to trepes. vtedy ziadna fabrika v CZ nebola planovana.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod IceFox » 04. Mar 2019 23:04

Yoggy52 napísal: je maximalne naivne si mysliet, ze bezny ludia (aj na tomto fore) mozu nejak ovplyvnit kde sa co bude stavat a preto je maximalne trapne oznacovat napr. Kysucanov, ze oni za to mozu, ze Soroska este nie je postavena.

Celkovo je táto téma zaujímavá.
Chceme stavať Sorošku kde nie sú autá - keď sa postaví tak sa intenzita zvýši. Čo na tom, že niekde je intenzita taká, že nestačí ani ten polprofil (hádajte na akú Dčku narážam? ). Lebo regionálny rozvoj.
Potom tu vykrikujú, že si za to môžeme sami (za to že muftiho Dčka nie je ešte postavená) lebo volíme ako volíme. To, že volia rovnako (a teda by sme mohli povedať, že rovnaká vláda môže aj za to, že nie je R2) ich netrápi.
http://volby.statistics.sk/nrsr/nrsr2016/sk/data02.html
Jo a potom je tu veštenie. Ale to nechcem radšej rozoberať.
Mawerick81 napísal:keby si si nastudoval co nasluboval vtedajsi minister dopravy KII, tak by si sa docital, ze nielen dialnica co Ziliny, ale aj smerom na CZ

Až na to, že jediné čo sľúbil bola D1. O D3 KIA len vykrikuje kvôli väčšiemu tlaku.
V tej dobe nebolo o závode v CZ ani chýru ani slychu.

devil napísal:dalsii pseudoargument padol.

Keď sa dá R2 obhajovať počasím...
Cogito ergo sum.
Obrázok používateľa
IceFox
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 989
Obrázky: 2
Založený: 09. Máj 2017 15:14
Bydlisko: CA

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod DrX » 05. Mar 2019 09:45

IceFox napísal:Chceme stavať Sorošku kde nie sú autá - keď sa postaví tak sa intenzita zvýši. Čo na tom, že niekde je intenzita taká, že nestačí ani ten polprofil (hádajte na akú Dčku narážam? ). Lebo regionálny rozvoj.
Potom tu vykrikujú, že si za to môžeme sami (za to že muftiho Dčka nie je ešte postavená) lebo volíme ako volíme. To, že volia rovnako (a teda by sme mohli povedať, že rovnaká vláda môže aj za to, že nie je R2) ich netrápi.


To na tom, ze to, ze "niekde je intenzita taká, že nestačí ani ten polprofil" je dane presne tym, ze v 90tych rokoch sa tam nakreslili megalomanske plany dialnic do vsetkych vyvolenych garazi SNS-HZDS-Smeru, oa dvtedy sa do infrastruktury investuje len tam, a tak prisli investicie, ktore teraz sposobuju pretazenu dopravu. Ale je to v takom terene, ze jednoducho sa na to nevieme doplatit. Cize, v 90tych rokoch sa spravilo nespravodlive chybne rozhodnutie, a to sa ma teraz napravit. Ale, samozrejme, pre vas je to vyhodne, a ked ste doteraz hltali 90% financii, tak preco by ste zrazu mali dostavat menej. Sak to je krivda!!!

IceFox napísal:Keď sa dá R2 obhajovať počasím...


Aj pocasim, aj dlzkou, aj nakladmi, aj geografiou, aj obluzenym obyvatelstvom, aj realnou schopnostou tu dialnicu postavit. Uplne normalne.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod IceFox » 05. Mar 2019 10:13

DrX napísal:a ked ste doteraz hltali 90% financii

A to je presne to čo som hovoril. Tie financie míňala vláda. Ktorú ste volili aj vy. Nie žiadny Kysučan čo si povedal, že juh je fuj. Vláda nebola schopná za obrovské peniaze vyriešiť problém ma Kysuciach (a sám veľmi dobre vieš, že to nie je o teréne, ale o zlodejoch). Preto sa dožadujú/dožadujeme riešenia. Lebo sa reálne nič nestalo.
S R2 sa tu snažíš robiť všeliek ale ty fakt myslíš, že keby sa teraz lusknutím prsta postavila R2, že to vyrieši problém na Kysuciach? Ale noták...
Inak znova opakujem, že rovnaká vláda môže či už za neexistujúcu R2 či za to, že toľko pokradla, že sa (konkretne) na Kysuciach okrem trápneho Svrčinovca (a to tiež len preto lebo nič iné nebolo pripravené) nič nepostavilo = nič nevyriešilo.
Tak ako sa ty dožaduješ, tak aj my. A bežným občanom je srdečne jedno koľko kto pokradol (preto je vo vláde smer xy rokov). Chcú vidieť výsledky.

Btw. Ty musíš často cestovať KE - BA keď, tu R2 tak "spravodlivo obhajuješ".
Cogito ergo sum.
Obrázok používateľa
IceFox
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 989
Obrázky: 2
Založený: 09. Máj 2017 15:14
Bydlisko: CA

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod fh » 05. Mar 2019 10:35

Predáva gemerskú slaninu na Miletičke :lol:
Ale vážne, spomínal to tu Vlados, ide sa prednostne stavať Soroška (politické rozhodnutie lebo Béla) za cenu ktorej by sa poriešilo oveľa viac km kvalitnej cesty na trase R2.
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 06. Máj 2005 11:19

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod IceFox » 05. Mar 2019 10:57

S tým súhlasím. Soroška sa mala/mohla riešiť neskôr.
Cogito ergo sum.
Obrázok používateľa
IceFox
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 989
Obrázky: 2
Založený: 09. Máj 2017 15:14
Bydlisko: CA

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 05. Mar 2019 13:10

DRX,, keby si si nastudoval co nasluboval vtedajsi minister dopravy KII, tak by si sa docital, ze nielen dialnica co Ziliny, ale aj smerom na CZ.. pretoze vedla KIE je MOBIS a ten ma sestersku firmu v CZ... cize dialnica do KIE bola SLUBENA. nie vymyslena zilincanmi,, kysucanmi,, martanmi,, a neviem cim este


ja som si to nastudoval tusim bolo tam nieco aj o D3 ale nie vo forme konkretneho prislubu s terminom...

Povyšovanie a arogancia je na tomto fóre v obľube. Zaujímavé však je, že ním z drvivej vačšiny oplývajú zástancovia južnej trasy.


prave naopak - to je opovrhovanie. precitaj si par dni dozadu ako tu vybehli na PK ked si dovolil povedat ze modernizacia zel. trate cez povazie na 160-ku za 2 mld. nepriniesla takmer ziadny efekt...to boli hlasky ze ako je mimo, ze sniva ze ako to vsetko co navrhuje vobec neda atd...protiargument bol povysecko-arogantny ze EU financuje len koretente....ako deti v materskej skole ze ocko nam dal cokoladu a tebe nie....

Chceme stavať Sorošku kde nie sú autá - keď sa postaví tak sa intenzita zvýši. Čo na tom, že niekde je intenzita taká, že nestačí ani ten polprofil (hádajte na akú Dčku narážam? ). Lebo regionálny rozvoj.
Potom tu vykrikujú, že si za to môžeme sami (za to že muftiho Dčka nie je ešte postavená) lebo volíme ako volíme. To, že volia rovnako (a teda by sme mohli povedať, že rovnaká vláda môže aj za to, že nie je R2) ich netrápi.


koridory urcili za meciara a tiez to tak beriem ze meciara ste volili najviac vy. "polmesiac" horna nitra-povazie-kysuce je znamy uz od cias ked volili ludakov. takisto zname vysledky referenda vstupu do EU. 2 kraje (ZA a TN ak by niekto nevedel) nemali ucast 50%...
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod DrX » 05. Mar 2019 15:40

IceFox napísal:
DrX napísal:a ked ste doteraz hltali 90% financii

A to je presne to čo som hovoril. Tie financie míňala vláda. Ktorú ste volili aj vy. Nie žiadny Kysučan čo si povedal, že juh je fuj. Vláda nebola schopná za obrovské peniaze vyriešiť problém ma Kysuciach (a sám veľmi dobre vieš, že to nie je o teréne, ale o zlodejoch). Preto sa dožadujú/dožadujeme riešenia. Lebo sa reálne nič nestalo.
S R2 sa tu snažíš robiť všeliek ale ty fakt myslíš, že keby sa teraz lusknutím prsta postavila R2, že to vyrieši problém na Kysuciach? Ale noták...
Inak znova opakujem, že rovnaká vláda môže či už za neexistujúcu R2 či za to, že toľko pokradla, že sa (konkretne) na Kysuciach okrem trápneho Svrčinovca (a to tiež len preto lebo nič iné nebolo pripravené) nič nepostavilo = nič nevyriešilo.
Tak ako sa ty dožaduješ, tak aj my. A bežným občanom je srdečne jedno koľko kto pokradol (preto je vo vláde smer xy rokov). Chcú vidieť výsledky.

Btw. Ty musíš často cestovať KE - BA keď, tu R2 tak "spravodlivo obhajuješ".


Nikto pozdlz R2 nikdy nevolili HZDS/SNS/Smer vlady, ktore tahali vsetky dialnice a zeleznice len na sever. Naposledy za Dzurindu a teraz za Erseka su vlady, ktore su ochotne riesit aj nieco na juhu (ale to za cenu neskutocnych protestov *** uderky). A je tiez hlupost pisat, ze ked sa nestavalo viac usekov D3, ze sa nestava pre Kysuce nic. Teraz sa vam tam stava ten najdrahsi pri ZA, a cela D1 BA-ZA je pre vas rovnako potrebna ako pre ZA, cize tahanie D1 do ZA bolo priamo pre vas. A dufam, ze nemusim ani pripominat, ze za dalsie tazke miliardy sa vam tam zrekonstruovala cela zeleznica, zatialco na juhu sa nespravilo vobec nic. Staci jedno cislo: z aktualneho rozpoctu eurofondov na infrastrukturu ide priamo do ZA kraja 1.5mld EUR.

Ja som nepovedal, ze R2 vyriesi problem na Kysuciach (fakt si myslis, ze Kysuce su pupok sveta, ktory zajima niekoho ineho nez Belousovu a vas???). Ja som povedal, ze 2 miliony obyvatelov Slovenska (KE, BB, PO kraje) nie su napojene na slovensku dialnicnu siet. A ze toto napojenie R2 vyriesi, a ze to ma byt z celoslovenskeho hadiska ovela vacsia priorita nez D3, lebo sa to proste tyka 10x viac obyvatelov nez D3. A priorita slovenskej vlady nemoze byt riesit polskym kamionom pohodlne dialnice, ked nema zabezpecenu dopravnu obsluzost pre 3 z 8 krajov Slovenska.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 47 hostí.