Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

diskusia o D & RC vo všeobecnej rovine, plány, návrhy a samozrejme flamewars ;)

Moderátor: Moderátori

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 08. Aug 2018 10:30

takze este raz sa pytam, co si chcel povedat tymto: diaľnica na východ sa ráta podľa NUTS alebo ani sam nevies....

A to som zásadný nevolič Smeru, SNS , ale konšpiruj ďalej


ja som nepisal ze si volic smeru ale ze pises ako hovorca...

Každá možnosť zamestnania je dobrá a vítaná, len aby sme to nepresolili s jednodruhovosťou i v priemysle/v hospodárstve.


pozeraj regionalne hladisko. z KN mas do 100 km ak dobre pocitam k 5 (slovom päť) automobilkam. to je presolene. 1 na vychode urcite nie....

OK, uznavam dialnica do debrecina nebola v 2005 ale "az" v 2006. mea maxima culpa. :) suvisla D1 vtedy koncila pred PB a R1 pred NR...
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod PK » 08. Aug 2018 10:38

KN.Sk
No my momentalne nemame na vyber. Najlepsi mozeme byt len v jednej veci a na Sk sa vykrystalizovalo, ze je to automotive.
Presne podla prislovia 9 remesiel a 10ta bieda. Na toto sa musime sustredit ako stat na 100%.
Alebo myslis, ze v Silicon Valley si povedia, ze nechcu dalsiu obrovsku IT firmu, pretoze je zle sa sustredit na jednu vec?
PK
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 999
Obrázky: 13
Založený: 10. Mar 2008 09:47

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod PK » 08. Aug 2018 10:43

fh napísal:
PK napísal:Aby nikto nepovedal, ze som zaujaty, pracujem v BA a rodicov mam na severovychode. Z R2 osobne nemam absolutne ziaden prospech.

Ak by bola dialnica na východ zvrchu aj zo spodu a tam aj viac pracovných príležitostí, vrátil by si sa na východ z Bratislavy? Poprípade s tebou ďalšie desaťtisíce? Lebo takto bolo tvojich súkmeňovcov na tisíce aj v Prahe za socíku kôli kariére a to práca na východe bola :D Samozrejme uznávam že tolko ľudí by nemuselo odchádzať, ale veriť tomu že R2 je samospasiteľná tiež netreba.


Poviem ti to takto, ked som po skole hladal pracu, Siemens v KE ma nevzali. Nasiel som si pracu v BA v konkurencnej telekomunikacnej firme. Po asi 2 rokoch mi zo Siemensu volali, ci este mam zaujem o tu pracu. Odpovedal som im, ze mam stabilnu pracu, kupil som dom, dakujem nie.
Ak sa niekto usadi natrvalo nebude sa vracat. Momentalne to bola sanca pre terajsich mladych, studentov, slobodnych na vychode aby nemuseli odchadzat.
PK
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 999
Obrázky: 13
Založený: 10. Mar 2008 09:47

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod DrX » 08. Aug 2018 10:44

fh napísal:Ak by bola dialnica na východ zvrchu aj zo spodu a tam aj viac pracovných príležitostí, vrátil by si sa na východ z Bratislavy? Poprípade s tebou ďalšie desaťtisíce? Lebo takto bolo tvojich súkmeňovcov na tisíce aj v Prahe za socíku kôli kariére a to práca na východe bola :D Samozrejme uznávam že tolko ľudí by nemuselo odchádzať, ale veriť tomu že R2 je samospasiteľná tiež netreba.


Tradicna blavacka vidlotechna fh. Pozri si relevantne statistiky, a uvidis, ze z vychodu je v Blave najmenej ludi (v porovnani krajov). A potom prestan trepat. Alebo vysvetli, preco ti vadia desattisice vychodniarov, a nevadia stotisice stredo a zapadoslovakov.

PS: Dalsie vyvratene vasej fatamorgany 700-tisicovej Blavy https://spravy.pravda.sk/regiony/clanok ... znamenala/ . Ak chcu viac penazi do rozpoctu, lepsie nez buzerovat ludi by bolo, ak by Blava (aj KE) zmenili samospravu, ktora zvlast v Blave po zaratani statne spravy ma tolko urovni a tolko byrokratov, ze tam nezamestnanost nemoze byt ani teoreticky :-) https://finweb.hnonline.sk/ekonomika/17 ... sa-miliony
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod fh » 08. Aug 2018 10:56

PK napísal:
fh napísal:
PK napísal:Aby nikto nepovedal, ze som zaujaty, pracujem v BA a rodicov mam na severovychode. Z R2 osobne nemam absolutne ziaden prospech.

Ak by bola dialnica na východ zvrchu aj zo spodu a tam aj viac pracovných príležitostí, vrátil by si sa na východ z Bratislavy? Poprípade s tebou ďalšie desaťtisíce? Lebo takto bolo tvojich súkmeňovcov na tisíce aj v Prahe za socíku kôli kariére a to práca na východe bola :D Samozrejme uznávam že tolko ľudí by nemuselo odchádzať, ale veriť tomu že R2 je samospasiteľná tiež netreba.


Poviem ti to takto, ked som po skole hladal pracu, Siemens v KE ma nevzali. Nasiel som si pracu v BA v konkurencnej telekomunikacnej firme. Po asi 2 rokoch mi zo Siemensu volali, ci este mam zaujem o tu pracu. Odpovedal som im, ze mam stabilnu pracu, kupil som dom, dakujem nie.
Ak sa niekto usadi natrvalo nebude sa vracat. Momentalne to bola sanca pre terajsich mladych, studentov, slobodnych na vychode aby nemuseli odchadzat.


OK, v pohode, veď píšem že pri viac príležitostiach viac ľudí ostane, ale vždy sa budú ľudia pozerať po rôznych možnostiach aj inde a zvlášť mladých nezastavíš keď chcú ísť do sveta. alebo keď vyštudujú v Bratislave, Brne, Prahe a chcú tam ostať.
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 06. Máj 2005 11:19

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod fh » 08. Aug 2018 11:14

devil napísal:takze este raz sa pytam, co si chcel povedat tymto: diaľnica na východ sa ráta podľa NUTS alebo ani sam nevies....

A to som zásadný nevolič Smeru, SNS , ale konšpiruj ďalej


ja som nepisal ze si volic smeru ale ze pises ako hovorca...

Každá možnosť zamestnania je dobrá a vítaná, len aby sme to nepresolili s jednodruhovosťou i v priemysle/v hospodárstve.


pozeraj regionalne hladisko. z KN mas do 100 km ak dobre pocitam k 5 (slovom päť) automobilkam. to je presolene. 1 na vychode urcite nie....

OK, uznavam dialnica do debrecina nebola v 2005 ale "az" v 2006. mea maxima culpa. :) suvisla D1 vtedy koncila pred PB a R1 pred NR...


devil skús porozmýšľať, ale tvoje príspevky sú najmä o osobných útokoch. Keďže teba nemôžem blokovať tak ako som si zablokoval príspevky od drxa, lebo si moderátor, prestávam čítať tvoje príspevky, takže už reagovať na teba tiež nebudem.
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 06. Máj 2005 11:19

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 08. Aug 2018 12:15

ale no tak, ked uz nevies reagovat tak sa zacnes stazovat a odviest diskusiu inym smerom. stale cakam co znamena ze "diaľnica na východ sa ráta podľa NUTS".
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod IceFox » 08. Aug 2018 15:28

devil napísal:
- letisko - kt. vlani vybavilo 421 cestujucich http://www.letisko.sk/statistiky/ :lol:
- napojenie diaľ. a žel. siete - na ČR a PL - polske napojenie je poloprofil s nejakymi 1.000 autami denne do ceska nedokoncena I/11 takze zavadzas, do ceska je vytazena trat do polska je na urovni lokalky
- KIA, MOBIS a ďalšie parky - KIA kde ziadny stimul nebol drahy a kde sa aj doprastav chcel suplovat stat aby bola dialnica dokoncena co najskor
- tranzit medzi KIA a Hyundai - este napis 10x KIA, KIA, KIA akoby to bola zasluha ZA


- pretože tam je krátka dráha ,lebo keby sa urobila dlhšia ,vy by ste zase zjapali ako ide všetko len do ZA
- do CZ je jedinečka vo veľmi slušných parametroch ,do PL D3 síce s nízkymi intenzitami ale lepšie ako po premenované ceste tretej triedy I/12. Železnica do PL je využitá menej ,do ČR je dosť.
- je tam? Je. Toto je trápne trieskanie do vetra.
- to nemení nič na fakte ,že ten tranzit existuje a vytvára problémy.
Cogito ergo sum.
Obrázok používateľa
IceFox
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 989
Obrázky: 2
Založený: 09. Máj 2017 15:14
Bydlisko: CA

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod DrX » 08. Aug 2018 15:44

IceFox napísal:- pretože tam je krátka dráha ,lebo keby sa urobila dlhšia ,vy by ste zase zjapali ako ide všetko len do ZA


Nie preto. Preto, ze ILZ nema spadovu oblast - lieta tam len Slota. Vsetky turbovrtulaky co lietaju do Kosic, by mohli aj do Ziliny. Praveze, podla tradicnych *** noriem, slovenska vlada sa snazila podvodom dotovat CSA, len aby do Ziliny lietali aj ked vozili len vzduch. Zatrhla im to az EU http://www.info.sk/sprava/24739/letiska ... ali-linky/ . Bohuzial, EU nemoze skontrolovat taketo bacovanie zilinskych Pachov vsade...
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod IceFox » 08. Aug 2018 16:06

Vďaka za uvedenie do obrazu. Ospravedlňujem sa.
Cogito ergo sum.
Obrázok používateľa
IceFox
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 989
Obrázky: 2
Založený: 09. Máj 2017 15:14
Bydlisko: CA

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod DrX » 08. Aug 2018 16:42

OK, nie je problem.
Ale na dokreslenie situacie a zilinskeho protezovania je hodne pripomenut, ze k tomu prazdnemu uplne zbytocnemu vecne dotovanemu letisku samozrejme mate megaprivadzac rovno z dialnice, ako by to bol Heathrow, zatialco na kosicke letisko je len chudobna jednostranna odbocka z "rychlocesty" R2, takze napr. cestou z Kosic nabehnes 3 kilaky a stojis 2x na semafore v Peresi, a detto cestou z letiska na Roznavu. To ale samozrejme ministerstvo dopravy netrapi uz 25 rokov (aj ked aktualne to vraj do 3 rokov :-) ide vyriesit ministerstvo hospodarstva kvoli Mineabe)...
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 08. Aug 2018 17:28

ty si vazne myslis ze taketo letisko ma perpektivu. OMG. bola tam linka a zrusila sa. a nieze som proti ZA, sliac, piestany, poprad to iste.
D3 mala byt tiez jednicka v slusnych parametroch...ale to sme uz preberali. to by stacilo pre tranzit. nieze by som sa stazoval ale taka R22,5 na pohroni mi tiez pripada ako jednicka v slusnych parametroch, bez odstavneho pruhu. naozaj kvalitna RC zacina od R24,5.

trapne trieskanie do vetra...necital si clanok co som minule nalinkoval ? vies ten kde doprastavacky riaditel isiel "prilozit ruku k dielu" tj dokoncenie D1 pre KIU.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod okorec » 08. Aug 2018 23:12

Vlados napísal:To je neskutočné. Jano1, uviedol ako sa dá dostať za 11 hod. do Mníchova. Namiesto uznania... nevedel som, soráč a pod. špliechanie do tváre, že vlak do Viedne stojí pri každej vŕbe. Zrazu nie je podstatné, že na nejakom úseku ide vlak relatívne rýchlo, ale hejmaďarsky vadí, že niekde idem pomaly, ako kedy to nebolo jedno aká ja na ktorom úseku rýchlosť.

Nevadí, že v Maďarsku na jednom úseku (75km) trvá vlaku jazda pomalšie ako bežcovi? už som mimo témy.


Tiež som si toto vravel, keď som to čítal.. ale u DrX ma to teda vôbec neprekvapilo.

IceFox dobrý podpis :D
Múdry to pochopí sám a hlúpemu to aj tak nevysvetlíš.
Obrázok používateľa
okorec
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 10
Založený: 13. Jan 2011 19:45
Bydlisko: Martin

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Lorenc » 09. Aug 2018 10:24

Pre letisko v Košiciach má cargo podľa zástupcu výkonného riaditeľa Tomáša Jančuša význam najmä vzhľadom na blízkosť Ukrajiny a širokorozchodnej trate. „Vidím tu priestor na prekladisko pre letecké, cestné a železničné cargo. Dnes tovar z východného Slovenska smeruje na prekladiská v Budapešti a vo Viedni.“ Letisko Košice ťaží z toho, že jeho majoritným akcionárom je letisko Viedeň-Schwechat. „To zabezpečuje dlhodobý prístup k riadeniu. Ak chceme generovať príjmy, musíme investovať dopredu. Získanie nového biznisu je beh na dlhé trate. Je potrebné mať za sebou investora, ktorý vám dá stabilitu na dlhé obdobie,“ dodáva T. Jančuš.


viewtopic.php?f=35&t=23614

Presne, čo som písal TTT na východe je správna myšlienka. Jarino to negoval, že všetko je o automobilke. Veľký PORT na prahu západnej
a východnej kultúry stojí za úvahu. Košická katedrála je posledná a končí sa tu vplyv západu. Doslova končí tu aj širokorozchodná aké symbolické.
Lorenc
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 06. Máj 2005 09:43

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod nevo83 » 16. Aug 2018 11:00

Komentár Mira SEGETA: Stredné a východné Slovensko dopláca na Bratislavu
viewtopic.php?f=35&t=23630
nevo83
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Založený: 22. Mar 2017 18:00

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod DrX » 16. Aug 2018 12:17

Veru veru, bananovy *** blavastan.
Okradne sa KE, PO, BB. ZA, TN, TT a NR dostanu kolko maju, aby nenadavali. A BA sa nabali na ukor vychodu.
PS: Clanok som dal do monitorigu viewtopic.php?f=35&t=23630
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod ELZ » 16. Aug 2018 13:17

Toto je teda kvalitny antiBA clanok. Mne ako obyvatelovi BA sa na danom zakone nepaci, ze podielove dane pre obce sa rozdeluju na zaklade registracie trvaleho pobytu. Vela ludi prevazne zijucich v BA regione si svoj trvaly pobyt neprepisuje do BA. Takze sa treba pozriet na zakon ako celok. Priblizny odhad ludi prevazne zijucich v BA regione s neprepisanym trvalym pobytom je sto tisic. https://dennikn.sk/1181998/v-okoli-bratislavy-zije-skoro-stotisic-neprihlasenych-obyvatelov-operatori-ich-nasli-cez-telefon/
ELZ
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 968
Obrázky: 0
Založený: 13. Máj 2005 07:05

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod nevo83 » 16. Aug 2018 14:47

ELZ mne sa to tiez napaci, ale nepaci sa mi tiez ze firmy kt su realne na vychode, maju sidlo v BA a dane platia tam...
Mnoho mojich znamych registruje firmy miesto KE a PO v BA, lebo tam danovaci nic nestihaju, a su vobec radi ak sem tam skontroluju firmy typu SPP alebo SE..

Nemal to byt ANTIBA clanok, len ma to zaujalo,
nevo83
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Založený: 22. Mar 2017 18:00

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod aquila » 16. Aug 2018 14:55

a teraz si zobere este taku vec, ze na zapade vzdy maju admin centra vyssie podiel na daniach co dostavaju od statu :)

bolo to aj do miklosa v bratislave. lebo logicky obhospodaruju viac ludi ako tam byva. v cechach ma 5 najvacsich miest vyssi podiel dani co dostavaju ako ostatne. na slovensku vlastne je Bratislava hodne ochudobnena.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod ELZ » 16. Aug 2018 15:27

nevo83 napísal:ELZ mne sa to tiez napaci, ale nepaci sa mi tiez ze firmy kt su realne na vychode, maju sidlo v BA a dane platia tam...
Mnoho mojich znamych registruje firmy miesto KE a PO v BA, lebo tam danovaci nic nestihaju, a su vobec radi ak sem tam skontroluju firmy typu SPP alebo SE..


Pokial sa jedna o toto, tak dane idu do spolocneho statneho mesca a potom sa rozdeluju popisanym sposobom. Jedine, z coho ma VUC priamy prijem je dan z motorovych vozidiel, ale aj to neviem, ci uz to nebolo inak upravene.

Mimochodom, "privilegiom" hlavneho mesta je, ze musi statnym organom poskytnut priestory/budovy a tie su oslobodene od miestnych dani. Ked k tomu pripocitam statistiky, ze BA region je EU nadpriemer z nemozu sa tu na dost veci pouzivat eurofondy, tak to je dalsi financny minus. Dalej tu mame osobitny zakon o BA, ktory dava mestske cesty na starost mestu bez financneho krytia (inde I-ky SSC, II-III VUC) ... Pri tomto sposobe financovania moze BA na rozvoj zabudnut ... cesty mimo BA su casto v lepsom stave ako v samotnom meste.
ELZ
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 968
Obrázky: 0
Založený: 13. Máj 2005 07:05

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 16. Aug 2018 16:36

Dalej tu mame osobitny zakon o BA, ktory dava mestske cesty na starost mestu bez financneho krytia (inde I-ky SSC, II-III VUC) ... Pri tomto sposobe financovania moze BA na rozvoj zabudnut ... cesty mimo BA su casto v lepsom stave ako v samotnom meste.


to je pravda, cize BB, KE a PO nedoplaca na BA ale na SC, PK a MA...
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod ELZ » 16. Aug 2018 17:04

To je cista demagogia ... to mozem takto povedat, ze BA doplaca vsetkym spomenutym, lebo na daniach sa v BA regione vyberie viac ako sa sem v podobe prerozdelenia dani vrati ... :roll:
ELZ
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 968
Obrázky: 0
Založený: 13. Máj 2005 07:05

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod fh » 16. Aug 2018 17:17

Blog zdôrazňuje jednostranne jeden fakt a iné zamlčal, metóda jednostrannej propagandy známa aj z tohto fóra. Dotyčný proste zavádza a štve proti Bratislave.
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 06. Máj 2005 11:19

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 16. Aug 2018 18:20

na daniach sa vyberie viac najma preto ze v BA maju centra velke firmy posobiace po celom Sk. v BA su ministerstva, ustredne organy a vselijake rezortne a prispevkove organizacie.

to ze sa prerozdeluje na ukor bohatsich regionov je prax vyspelych zapadnych krajin. opak je praxou americkych a africkych krajin.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod DrX » 16. Aug 2018 19:19

fh napísal:Blog zdôrazňuje jednostranne jeden fakt a iné zamlčal, metóda jednostrannej propagandy známa aj z tohto fóra. Dotyčný proste zavádza a štve proti Bratislave.


Praveze, blog vybral jeden fakt, ale hromadu dalsich vynechal. Aby som sa neopakoval, tak zakladne blavacke bludy:
- "Blava je plna vychodniarov" - skutocnost je opacna, je ich najmenej,
- "vychodniari vladnu v Blave" - skutocnost je opacna: Slovensko je jeden volebny obvod, cize cely parlament a vsetky statne politicke strany su centralizovane v Blave a preplnene blavakmi.

Pre odkazy na podklady pozri https://www.voy.com/fo/195032/217.html

PS: Este jeden "ilustrativny" clanok z dneska: "Žiga ponúkol Samsungu možnosť investovať v slabých regiónoch Slovenska" https://spravy.pravda.sk/ekonomika/clan ... slovenska/
To akoze doteraz im to neponukal? Alebo rovno zakazoval? To je dost smutne...
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 29 hostí.