Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

diskusia o D & RC vo všeobecnej rovine, plány, návrhy a samozrejme flamewars ;)

Moderátor: Moderátori

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod milan_KM » 29. Nov 2018 19:10

Tak so mou sa nedá, ale ty veríš konšpiráciám a kritické myslenie tiež nevidím :-D

Toto je dookola ohratá pesnička dotknutých ľudí z juhu, kde dopravný problém, ktorý vyžaduje diaľnicu jednoducho neexistuje. To že je 50r štátna priorita D1 ti tiež uniklo. To že sa stavalo na Považí v ľahkom teréne najprv ti tiež uniklo. Jaj TT a TN lobing... Potom sa výstaba presunula na Spiš .. Jaj PO lobing.. a keď sa konečne niekto odhodlal (kradnúť) v ťažkom teréne kolo ZA tak len žilinská loby... bože ja sa nečudujem že v tomto štáte má Kotleba 10% keď si ľudia nevedia dať obyčajné veci dokopy alebo vidieť veci trocha zo širšia.
milan_KM
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 266
Založený: 05. Mar 2012 23:31

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod IceFox » 29. Nov 2018 20:26

Z tejto diskusie mám pocit, že ZA môže aj za to, že ráno neboli v Tescu rožky :roll:
Ja som na túto tému rezignoval - pri R1+R2 sa väčšinou hľadí len na BA, KE a niečo medzi tým + zbraň hromadného ničenia: rozvoj regiónov (lol)
Cogito ergo sum.
Obrázok používateľa
IceFox
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 989
Obrázky: 2
Založený: 09. Máj 2017 15:14
Bydlisko: CA

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 30. Nov 2018 21:30

Zda sa ze je aktualizovna mapa od Ineko tu http://cesty.ineko.sk/


Podľa INEKO sú len dva projekty s hodnotením 1/1 a to D1 Turany - Hubová a D3 Brodno-KNM .... ako to, že tu nie sú tie super lacné a mega výhodné úseku na juhu ako sa nám tu daktorí snažia vysvetliť....


poprve su tam aj useky ktore su nieze zacate ale uz aj dokoncene cize az tak precizne to nie je.

ta mapa sa na prvy pohlad tvari kompetentne ale cim viac si zacneme porovnanavat jednotlive useky tym viac nelogickosti sa vynara. akokeby naozaj nahadzali cisla do excelu...

naliehavost dopravneho problemu

tato cast ma menej chyb. chystane useky maju naliehavost vacsinou 2-3. vynimkou je prave turany-hubova. jednotka ma byt najhorsi stav aj co sa tyka kvality cesty aj jej vytazenosti. a to v tomto pripade jednoducho nie je pravda. siroka cesta vacsinou cez okraje obci. ale kedze pred kralovanmi je vdaka odbocke na oravu vysoka intenzita tabulka im vyhodila tento nezmysel. dalej v presove to vyzera ze sa neaktualizoval stav po odovzdani nabreznej komunikacie.

Primeranosť navrhovaného riešenia

je prezentovanych vela neprimeranych rieseni aj ked vieme ze vobec nie su aktualne kedze 10-20+ rokov sa na nich ani nazakopne, ale to zase az tak nevadi, horsie je ze tu mame aj velke mnozstvo chyb az nezmyslov.

- brodno- kysucke n. mesto je optimalne riesenie napriek cene pripominajucej tunely. pre mna skor 2-3
- ll-visnove-ds dvojka napriek tomu ze neodkloni uspokojivo smer od CA na MT. pre mna max. 3
- turany-hubova za takmer 1 mld. je optimalne riesenie a pri tom neriesi odbocku na oravu. velka chyba ktorej sa ineko dopustilo. realne tak na 4.
- krivan-mytna co je asi 4x lacnejsie je pre nich 4-ka cize takmer neprijatelne. podla mna prinajhorsom 3.
- pribovce-t. teplice je rekonstruovana cesta. tam mala svietit tmavocervena farba cize 5. zrejme neaktualizovali novy stav.

aby som aj pochvalil, pri mapovani vychodu sa vyhli extremom hodnoteniam. najlepsie dopadol JVO KE a soroska tiez dopadla OK.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 30. Nov 2018 21:44

Toto je dookola ohratá pesnička dotknutých ľudí z juhu, kde dopravný problém, ktorý vyžaduje diaľnicu jednoducho neexistuje. To že je 50r štátna priorita D1 ti tiež uniklo. To že sa stavalo na Považí v ľahkom teréne najprv ti tiež uniklo. Jaj TT a TN lobing... Potom sa výstaba presunula na Spiš .. Jaj PO lobing.. a keď sa konečne niekto odhodlal (kradnúť) v ťažkom teréne kolo ZA tak len žilinská loby... bože ja sa nečudujem že v tomto štáte má Kotleba 10% keď si ľudia nevedia dať obyčajné veci dokopy alebo vidieť veci trocha zo širšia.


zato ludom zo severu unikaju uplne elementarne veci. dialnice sa vo svete nestavaju len tam kde je dopravny problem. ani netreba ist daleko. staci spomenut polsko a madarsko. dialnicami napojili uzemia s velkym poctom obyvatelov napriek tomu ze intenzity neboli bohvieake. a to neznamena ze ich stavali do kazdeho okresu. D1 nebola za CS priorita nadovsetko, to bola skor dnesna D2. keby bolo ako pises nebol by stav na D1 na konci federacie taky ubohy.....a ze D1 bola priorita rezimu 94-98 hovori samo za seba. to ze sa stavalo najskor v lahkom terene je spravne ale bolo jasne ze toto tempo je v tazkom terene neudrzatelne. to vedeli vsetci. a napriek tomu sa pokracovalo dalej. toto vy na severe nazyvate rozumna koncepcia ?? mne je smiesne ked na kysuciach niekto vytiahne kotlebu. na kysuciach kde najhorsia sebranka hzds-sns (ktora realne pouzivala fasisticke metody v 94-98) dosahovala astronomicke percenta.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Lorenc » 01. Dec 2018 12:06

- turany-hubova za takmer 1 mld. je optimalne riesenie a pri tom neriesi odbocku na oravu. velka chyba ktorej sa ineko dopustilo. realne tak na 4.


Podľa toho z akého hľadiska sa hodnotí primeranosť. Ak je TU-HU jediné ekologicky a geologicky schválene riešenie tak aj za vysokú cenu je to najlepšie riešenie. Odbočku nešlo realizovať kvôli tunelom.

Keď už ideš z Párnice tak sa napojíš až v Turanoch, kde je luxusný privádzač v štvorpruhu a prázdna jednotka. Čo tam je nedoriešené? Jedná sa o 7km. Nepojdeš cez tunel 100km/h ale cez obce s obchvatom po 1/18 90km/h Kraľovany, Ratkovo.
Keď pojdeš z DK jednoznačne pojdeš na RK, odbočka na Oravu tým bude v Likavke.
40891
Druhá vec stačilo by prepojiť Párnicu cez Komjatnú s MÚK Hubová cestou 2.triedy. A Kraľovany ako križovatka sú úplne nanič. Môžeme tam postaviť hrádzu Dierová. :-) https://myorava.sme.sk/c/1709251/vodna- ... aujme.html
Lorenc
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 06. Máj 2005 09:43

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod jarino » 01. Dec 2018 14:25

devil napísal: jednotka ma byt najhorsi stav aj co sa tyka kvality cesty aj jej vytazenosti.

Zlý stav jedničky má byť dôvod na výstavbu paralelnej diaľnice?
devil napísal:turany-hubova za takmer 1 mld. je optimalne riesenie a pri tom neriesi odbocku na oravu. velka chyba ktorej sa ineko dopustilo. realne tak na 4.

Existuje optimálny spôsob, ako trasovať diaľnicu D1 a ešte napojiť Oravu?
Napísal si toto:
devil napísal: chystane useky maju naliehavost vacsinou 2-3. vynimkou je prave turany-hubova. jednotka ma byt najhorsi stav aj co sa tyka kvality cesty aj jej vytazenosti. a to v tomto pripade jednoducho nie je pravda. siroka cesta vacsinou cez okraje obci. ale kedze pred kralovanmi je vdaka odbocke na oravu vysoka intenzita tabulka im vyhodila tento nezmysel.

Musí mať D1 napojenie na Oravu práve v Kraľovanoch?
Najmä ak medzi Turanmi a Kraľovanmi je podľa Teba "siroka cesta cez okraje obci" a k tomu budúci luxusný 4 pruhový privádzač pri Turanoch.
Tak načo pre maximálne pár tisíc vozidiel robiť napojenie v Kraľovanoch? Veď aj tak R3 cez údolie Oravy medzi Kraľovanmi a DK nikdy nepôjde, lebo EIA.
jarino
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 988
Založený: 12. Sep 2011 12:49

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 01. Dec 2018 16:07

Zlý stav jedničky má byť dôvod na výstavbu paralelnej diaľnice?


moze a nemusi byt. ale to predsa vies.

Musí mať D1 napojenie na Oravu práve v Kraľovanoch?
Najmä ak medzi Turanmi a Kraľovanmi je podľa Teba "siroka cesta cez okraje obci" a k tomu budúci luxusný 4 pruhový privádzač pri Turanoch.
Tak načo pre maximálne pár tisíc vozidiel robiť napojenie v Kraľovanoch? Veď aj tak R3 cez údolie Oravy medzi Kraľovanmi a DK nikdy nepôjde, lebo EIA.


cesty I. triedy by mali byt na dialnice napojene. o tych par tisic autach pises akokeby to nebolo nic oproti intenzitam za kralovanmi. ak nebude napojenie tak pre INEKO aj ostatnych je smerodajna intenzita za kralovanmi a to je prosim pekne 13.676 a 12.491 aut denne. ziadne 21.949.

naozaj si myslis ze toto malo dostat 1/1 ???

Ak je TU-HU jediné ekologicky a geologicky schválene riešenie tak aj za vysokú cenu je to najlepšie riešenie.


ak aj moze byt jedine mozne riesenie (ja neviem ci je) ale urcite by som mu nedal jednicku. proste v tomto pripade optimalne riesenie neexistuje. aj soroska je jedine riesenie tunelove ale je proste drahe tak nie je optimalne. to iste krivan-mytna. to su proste jasne priklady dvojakeho metra.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

Odoslaťod devil » 04. Dec 2018 15:03

rozostavany dialnicny obchvat ZA za skoro miliardu ktory nevieme kedy dokoncia, kto ho dokonci ani za aku cenu, dialnicny obchvat CA za stovky milionov predrazene oproti expertize, dialnicny obchvat RK detto. to vsetko za vytrhne a "presunie na juh" :roll:

najblizsich 10 rokov by tam nemala byt zacata ziadna dialnica. MT ma 2x2 pruhy a betonka je minulostou takze R3 v turci je tiez mokry sen. okrem tvrdosina treba este 2 useky na orave ale to nikoho v ZA ani MT netrapi.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

Odoslaťod John Lox » 05. Dec 2018 07:47

Je to tak navyše MT nemá svojich politikov ani tak skoro mať nebude. Pred voľbami spievali v Turci o R3 Cintulova, Zacharides, Jurinova a neviem kto ešte ale tu platí keď vtacka chytajú pekne mu spievajú. Tiež mi to pripomínalo Sulikove billboardy keď začínali a teraz si na to ani nespomenu.
John Lox
návštevník
 
Príspevky: 13
Založený: 03. Dec 2018 18:33

Re: R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

Odoslaťod nevo83 » 05. Dec 2018 08:20

Ja sa cudujem ludom ze veria tym slubom (dialnice aj do tvojho valalu)... ved to je miesto gulasu a piva kt sa uz marketingovo nepouziva... ale zasa nik Ti neda viac ako politik dokaze slubit.
Hlavne nechapem ako mozu toto rozpravat ludia z KOMUNALNEJ POLITIKY ked su v opozicii k vlade.. to zeby im vysli navyse k ustrety je 0,01p ked napr. Doteraz ani Ziga, Paska,Rasi nepresadili neaku vystavbu v okoli Ke... (prosim nebrat R2 Olsany-Saca kt musia chtiat nechtiat postavit z fondov). Inak je vychod okrem PO nulovy..
nevo83
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Založený: 22. Mar 2017 18:00

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod jarino » 07. Dec 2018 14:14

Áno, mali by byť napojené. Vo všeobecnosti.
Pred Kraľovanmi z Oravy narátali 4550 vozidiel. Na to stačí existujúca cesta 1. triedy.
Dôvody mojich tvrdení o zbytočnosti križovatky práve v Kraľovanoch:
- nízka intenzita z Oravy,
- ako si napísal, cesta Turany - Kraľovany je maximálne v pohode,
- R3 údolím Oravy nepôjde a ani s nejakými veľkými úpravami cesty by som nepočítal,
- vplyvy na ŽP.
Takže ja nevidím dôvod, aby v tomto prípade muselo byť napojenie v Kraľovanoch. Ide o to, že riziko navýšenia ceny stavby je tam príliš vysoké a ďalšie faktory + vplyvy ŽP, aby D1 musela ísť cez Kraľovany, lebo tam musí byť križovatka. Resp. môžeme povedať aj to, že zosuvy a vplyvy na ŽP by sa dali obmedziť, lenže trasovanie údolného variantu by muselo byť asi kus iné a aj by bolo oveľa finančne náročnejšie a asi by sme ho nenazývali údolný variant.
Osobne si nemyslím, že medzi Šútovom a Kraľovanmi je intenzita 21 949 vozidiel. Kde by sa tam vzali. Možno nejaký extrém áno, ale priemer nie a osobne si myslím, že to číslo je zlé. Úsek predtým aj úsek za týmto úsekom takým intenzitám moc nenasvedčujú. A áno, Turany - Hubová nemôže rátať s vozidlami z Oravy, pokým nebude R3. Ale povedzme si úprimne, Oravci chodia dosť cez Terchovú, viď intenzita 4000 vozidiel.
V súčasnosti naliehavosť dopravného problému nie je na 1. O pár rokov (tak 10) môže byť. Ide o to, aby úsek bol, keď to bude naliehavé.
Primeranosť navrhovaného riešenia asi nemôže byť lepšia. Aj keď toto by som nechal napr. na magnusa, ktorý určite vie viac z prípravy. Z môjho obmedzeného poznania je za 1. Neviem, prečo primeranosť riešenia chceš hodnotiť vo všeobecnosti a porovnávať napr. s R2 okolo KE.
Mne sa nepáči iba, že súčasne s tým sa nerieši aj železnica. Síce by to bolo drahšie, ale zato vzniklo by poriadne riešenie.
Pri Turany - Hubová sa odvolávajú, že prejdú autá z Donovalov, čo bude iba v obmedzenej miere.
Pri Kriváň - Mýtna INEKO jasne mieri, že primeraný by bol optimalizovaný variant. Intenzity tiež nič moc.
Pri Soroške kopú iba do naliehavosti dopravného problému. T.j. postaviť to neskôr (napr. otvorenie vtedy keď Turany - Hubová), keď budú väčšie intenzity a postaviť dve tunelové rúry.
Žiadne hodnotenie nemôže byť úplne objektívne. Ja si napr. nemyslím, že Brodno - KNM je riešené optimálne a INEKO dalo 1.
jarino
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 988
Založený: 12. Sep 2011 12:49

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 07. Dec 2018 15:54

nemusi byt napojenie, ale to automaticky znamena nizsie intenzity na dialnicnom useku. a presne tak - nie je tam naliehavost dopravneho problemu ako na brodno-KM alebo v PO. dokonca vacsia naliehavost je podla mna horsky prechod so serpentinami

https://www.google.sk/maps/@48.6194567, ... 312!8i6656

vs.

https://www.google.sk/maps/@49.1229105, ... 312!8i6656
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod nevo83 » 08. Dec 2018 11:50

Jonathan suhlasim. Inteligentne zadefinovane.
Ja len dodam, ze tym padom treba prestat snivat o tunely pod Donovalmi... resp o prepojeni R1 s D1 takymto variantom.. :))
nevo83
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Založený: 22. Mar 2017 18:00

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod IceFox » 08. Dec 2018 15:25

Do krvy ideme obhajovať R2... Ach jaj, škoda slov...
Cogito ergo sum.
Obrázok používateľa
IceFox
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 989
Obrázky: 2
Založený: 09. Máj 2017 15:14
Bydlisko: CA

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod nevo83 » 08. Dec 2018 15:51

icefox: tak ako Vy hajite D3.. lebo len tam a nikde nikde nexistuju problemy s dopravou, a nikde inde ludia netrpia tranzitom atd... LEN s tym rozdielom, ze Vam tam uz 80p cesty vystavali resp stavaju... zatial co na R2-juh je vystavanych az 20km z 200.. len tolko k objektivnosti
nevo83
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Založený: 22. Mar 2017 18:00

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod IceFox » 08. Dec 2018 16:26

Prepáč ,zabudol som ,že tam máte problém - veď skoro stále tam niečo hlásia v dopravnom servise... ibaže by nie...
Cogito ergo sum.
Obrázok používateľa
IceFox
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 989
Obrázky: 2
Založený: 09. Máj 2017 15:14
Bydlisko: CA

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod nevo83 » 08. Dec 2018 16:55

o ano, folklor nahlasovania kazdej blbosti... a nahanania bodov na Waze... zabudol som ze ked uz stojim v kolone tak to nahlasim lebo kedze nie je ina cesta, tak si nik dalsi nevsimne tu kolonu resp nevie ze v nej stoji...
Ale OK... Skusim inak, niekedy mam pocit ze RADARY mate len na zapadnom SVK, lebo na vychode ích neako na Exprese, Fun nehlasia, sem tam nieco da SRo, co neznamena ze tu nemeraju... len proste ludia to maju v pcku nahlasovat... To musi byt uzasny pocit zavolat a byt v zivom vysielani radia a pocut sa ako nahlasujem neaku chobotinu a X kamaratov Ti napise tak si nam pomohol: dzivy si...Tipujem ze to davas na sedlaka a volavas do radii pravidelne a nechavas si zahrat pesnicku pre kamosov ako v 90r...
nevo83
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Založený: 22. Mar 2017 18:00

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Yoggy52 » 08. Dec 2018 17:15

Sice radio v aute velmi nepocuvam, ale ked nahodou spominaju radary, tak okolie svidnika je tam stale spomenute. Sice niekto to musi nahlasovat :wink: Vo svidniku na to aj koluje vtip, ked ides napr. z Bratislavy (a este dalej zapadnejsie), tak ta nezastavia , ale Presov-Svidnik ta zastavi hliadka 3x :lol:

Ale zas je rozdiel, ked sa vyvrati kamion raz za mesiac na I/21 alebo I/16 ako ked stojis na I/11 kazdy den v kolone :wink:
Yoggy52
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 9
Založený: 25. Feb 2013 23:02
Bydlisko: Rosenheim

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod peterle » 08. Dec 2018 17:20

Ten folklór je len na severe? A ľudia na západe sa chcú počuť v rádiu a na východe nie? Tak to ty tipuješ?
peterle
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 592
Obrázky: 231
Založený: 13. Júl 2011 13:31

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod IceFox » 08. Dec 2018 17:32

Máš pravdu, kolóny aj z tranzitom si vymýšľame aby sme mali čo nahlasovať do rádia. (btw. osobne do rádia nwnahlasujem a waze nepoužívam)
https://www.facebook.com/groups/8623977 ... 5284629505
Ale však prečo by to malo TEBA zaujímať...
EDIT:
Tých kamiónov je asi primálo ,čo?
Cogito ergo sum.
Obrázok používateľa
IceFox
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 989
Obrázky: 2
Založený: 09. Máj 2017 15:14
Bydlisko: CA

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 09. Dec 2018 10:13

vy len "zodpovedne" hlasite kazde zdrzanie, keby takto zodpovedne hlasili v TT, NR alebo BA tak vy sa ani nedostanete na rad v tom dopravnom servise.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod IceFox » 09. Dec 2018 13:15

Jasné, slová BA, prístavný most alebo R1 pri NR nepočujem vôbec v dopravnom servise...
Prepáčte ,že hlásime každé "malé" zdržanie:
gallery/image_page.php?album_id=241&image_id=40543
gallery/image_page.php?album_id=241&image_id=39819
gallery/image_page.php?album_id=241&image_id=38626
Len tak na okraj: ja netvrdím ,že R2 je zbytočná alebo že by sa nedajbože nemala staviať. Ale s tým ako ju tu niektorý vyvyšujú (pomaly ako riešenie všetkých problémov Slovenská) zásadne nesúhlasím. Fajn, nech sa pripravuje a keď bude ready nech sa stavia (a nech sa na ňu nezabudne kvôli Dčkam) ale priorita by to nemala byť.
(Ešte raz zopakujem)
IceFox napísal:https://www.facebook.com/groups/8623977 ... 5284629505
EDIT:
Tých kamiónov je asi primálo ,čo

Asi nemá zmysel pokračovať v debate (vidím ,že citát okorca je nadčasový).
Cogito ergo sum.
Obrázok používateľa
IceFox
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 989
Obrázky: 2
Založený: 09. Máj 2017 15:14
Bydlisko: CA

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod vladik67 » 09. Dec 2018 14:27

Každy hlási komplikovanosť dopravnej situácie hlavne v regionálnych rádiach, ktoré sa viac venujú regionu ako celoslovenské rádia a tak celoslovenské rádia majú tiež reporterov, hlavne v BA a tam, kde nie sú alebo slabé regionálne rádia. Takže škoda diskusie, lebo to nezlepšite. Potom je tu internet, Fb kde sú ďalšie info pre jazdou, ktoré Fb správy dostávaju podľa zvolenej priority.

A čo s R2? Už som raz písal, že SR je rozťahaná naprieč západ - východ a mala a sa stavať ako bolo naplánované od vzniku SR južna trasa v parametroch RC financovaná 40% oproti severnej trase v parametroch D a financovaná v 60% a nie na 90% a aj tak mešká vďaka spolitizovaniu vystavby infraštruktúry a fondov EU. Keby nebolo zmenené financovanie, možno by už R2 stála a nikto by nebojkotoval prípravu a odkladal všetko to čo je dôležité k začatiu výstavby konkrétnych úsekov a preto vyzerá R2 tak, ako je to v súčasnosti. Áno a odrazu toľko neprajnikov pre vystavbu na východ, keďže celý priemysel po páde komunizmu sa po rozkradnutí a zlikvidovaní socialistických podnikov presunul na západ čo viedlo aj zaťaženiu ciest na západe a ubúdaniu intenzit na východe až na R4, kde v´daka smerovaniu politiky EU sa intenzita neznížila a je predpoklad jej nárastu.

Takže to je odpoveď na prebudenie sa autora z predošlého príspevku ale aj tých, pre ktorých je R2 zbytočná alebo ešte tak nepotrebná a tých, kde do každej doliny a v okoli pupku SR treba nutne viac a viac ciest, lebo keď nepricestuju gasarbaitri z východu republiky, budú nahradení z tretích krajin mimo EU za peniaze nás všetkých za podpory politikov SR štedrými dotáciami. Ale máme sa na to tešiť, lebo po tomto sneme jednej politickej strany už ani takéto názory pod nickom nebudeme mocť vyjadrovať aby sme mohli byť potrestaní za nesúhlas s politikou štátu.

Nečudujte sa, že potom sa musí až takto extremne bojovať za výstavbu R2 na juhu SR ako poniektorí vyslovujú svoj názor napr. DrX a iní, keď aj na západe a severné úseky sú extremní obhajcovia výstavby ciest o okoli BA nepíšem.
Ak už som toto napísal, tak už len toľko, že nech sa zobudia aj ľudia na južných úsekoch D od KE po UKR a tiež píšu ako je zanedbávana výstavba u nich a tiež stúpa intenzita dopravy a zanedbáva sa bezpečnosť na ich úkor aj napriek tomu, že tiež sú súčasťou SR a platia dane do spoločnej kasy. :)
vladik67
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 586
Obrázky: 111
Založený: 02. Jan 2011 10:34

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod peterle » 09. Dec 2018 21:48

devil napísal:vy len "zodpovedne" hlasite kazde zdrzanie, keby takto zodpovedne hlasili v TT, NR alebo BA tak vy sa ani nedostanete na rad v tom dopravnom servise.


Kto je to "vy"? Záhadní žilinskí Vivati, Pietruchovej podareného manžela? (fakt som zabudol ako sa ten konšpirátor volá) Oni už majú v moci aj dopravný servis? :D
peterle
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 592
Obrázky: 231
Založený: 13. Júl 2011 13:31

Re: R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

Odoslaťod Mayllo » 10. Dec 2018 18:20

devil napísal: najblizsich 10 rokov by tam nemala byt zacata ziadna dialnica. MT ma 2x2 pruhy a betonka je minulostou takze R3 v turci je tiez mokry sen. okrem tvrdosina treba este 2 useky na orave ale to nikoho v ZA ani MT netrapi.


to ani neratam že najbližších 10r sa zacne stavat
a nech ma aj 6x6 ale ked to začina a konči 1x1 kde je 50ka tak je to o ničom
Mayllo
diskutujúci
 
Príspevky: 212
Obrázky: 47
Založený: 19. Aug 2012 15:57

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 27 hostí.