davidk len prekrucas, ked reagujem na to co si napisal za nezmysel tak sa krutis ako had a ked Ti dam konkretnu otazku tak zacnes o niecom inom.
Vidim, ze na zlozitejsie otazky nevies reagovat, tak musim na teba jednoduchymi.
Napisal si:
davidk napísal:Mas tam kazdy jeden úsek rozdelený aj na stavebne a celkove naklady.
Su na stranke Ineko ku kazdemu jednemu useku uvedene stavebne a celkove naklady?
Mam pre Teba aj pomocku
https://dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=54&image_id=43152davidk napísal:to je na stranke ktoru by som ti odporučal naštudovať vyššie) urobili to chlapci za ťažke miliony aby takyto ako ty vedeli o čom rozpravaju keď si myslia že zjedli patent na rozum
Vies preukazat, ze ta stranka o usekoch D/RC stala miliony ked to tvrdis?
davidk napísal:Lietavska lučka - Vyšňove Dubná skala 424€ + minimalne 200- 250 mil odhaduju doplatiť.
Pises, ze "odhaduju doplatiť", kto oficialne poskytol taky udaj?
davidk napísal:od cadce kde do 40 km bola dialnica uz 20 rokov
Je este niekto na tomto fore, kto si mysli, ze od CA bola 40 km dialnica uz v roku 1999?
davidk napísal:megalomensky planovany tunel 18 km popod karpaty
Je tu este niekto, kto si mysli, ze planovany tunel popod Karpaty bude mat dlzku 18 km?
davidk napísal:Hričovské podhradie - Žilina Strazov 300 mil €
Kedy uz das relevantne dokazy, ze to stalo 300 mil.E?
davidk napísal:hlavný ťah na Poľsko via carpatia
Len od hlavneho tahu ocakavam, ze nebude mat na 60 km intenzity 2,5-7,5 tisic v/24h(s vynimkou 350m), ale podstatne vyssie. A reci o tom, ze trasu obchadzali cez Stropkov neobstoji, pretoze na spolocnych 25 km od krizovatky I/21xI/15 po hraniscu s Polskom boli intenzity 2,5 az 6,3 tisic v./24h
davidk napísal:Prešova (100 tic mesta)
Ibaze by si to zaokruhloval na stovky tisic, ale potom netusim preco ZA, ktora ma o priblizne 3 tisic obyvatelov menej uz je pre teba len
davidk napísal: 80 tisicove mesto
.
davidk napísal:Žilina Strážov - Žilina Brodno 270 milionov a priamo zo statneho bolo . Hned a ziaden splatky bankam ani EU fondy.
Chapem, ze to presahuje Tvoje schopnosti chapania, ale tak aspon pre ostatnych, usek bol preplateny z velkej casti z EU fondov.
"Novootvorený úsek D3 Žilina, Strážov – Žilina, Brodno vznikol s pomocou fondov Európskej únie. Únia na stavbu prispela spolu sumou vo výške 239,8 mil. eur. "
https://www.ndsas.sk/press/spravy/na-usek-d3-zilina-strazov-zilina-brodno-prispela-eu-sumou-239-8-mil-eurA pokracovanie k D3 Strazov - Brodno
davidk napísal:Prognozy z scitania dopravy tento usek ked ho zacali stavať jasne predpovedala, že tento úsek využije spočiatku iba štyritisíc vozidiel denne.
Odkial mas takuto nespravnu prognozu? Dufam, ze jednoducha otazka, ci zlozita?
A dalsie Tvoje vyplody:
davidk napísal:Za Meciara pri trenčine keď sa začalo stavať a na celom považi tiez neboli intenzity viac ako 10 tisic vozidiel.
Uz pocas vystavby prveho useku D1 Chocholna - Nemsova, boli v roku 1995 na paralelnej I/61 v TN intenzity 27343 v/24h, medzi TN a Trencianskou Teplou na I/61 boli intenzity 15862 v/24h. Asi zistit taketo jednoduche udaje prekracuje Tvoje inteligencne schopnosti a jednoduchsie je dristat.
davidk napísal:úsek LL DS bude celkovo oproti vysuťaženej cene drahši minimalne o 200 mil €.
Babraci z NDS to dokazu zariadit.
Inteligent je schopny po 2-3 prispevkoch aj citovat,
davidk napísal:ak ti to tvoja inteligencia dovoli
.