devil napísal:oskerda, to si robis srandu, to myslis ten dom na lavej strane, tak to prietah nie je ani vo sne
https://www.google.com/maps/@49.2765818 ... 312!8i6656
radola, KM - urcite si si vsimol ze povedla cesty ma ist dialnica so tymi tisickami aut to uz nevadi, ze ?
povina - to je tych 400 metrov.
Tak znovu, lebo dookola, to iste nevidis. Tam v roku 2015 jazdilo 14 - 22 tisic v/24h.
Oskerda - dost domov na pravej strane v smere od ZA, okrem hluku tam su vsak hlavny problem urovnove krizovatky, kde je problem sa zaradit v spicke do prudu aut.
Radola, KM-Budatinska Lehota - urovnove krizovatky, semafor, priechody pre chodcov. Dialnica bude dalej od domov a bude mat protihlukove opatrenia, nebudu tam zastavovat a rozbiehat sa desiatky tisic v/24h na semafore.
Povina - urovnove krizovatky - problem zaradit sa v spicke, priechody pre chodcov, blizkost domov.
To samozrejme u teba nie je rozdiel, ci desiatky tisic v/24h brzdia a rozbiehaju sa na semafore, alebo plynule prejdu okolo za protihlukovou stenou, vsak?
devil napísal:tak ako R7 od DS nevedie do krajskeho mesta TT ale do BA. aj ich sa opytaj ci radsej nechceli R7 do trnavy.
Preco by som sa ja mal pytat v DS kam chcu cestu? TT je dalej od DS nez BA, zaroven ide o spojenie do hlavneho mesta, kym VT to ma blizsie do PO, nez do KE, zaroven ide o spojenie do ich krajskeho mesta a zaroven kratsie spojenie do hlavneho mesta.
devil napísal:druha ze KE vacsie a dolezitejsie centrum.
Intenzity z VT su jasne v prospech I/18.
devil napísal:a aj ta cast co chodi od HE tadial ju vyuzije zase len scasti kedze je skratka po ceste III/3621-3624 (takze nie 4.100 aut ako pise Jano1 ale zase o nieco viac) tieto 3 faktory plne vysvetluju ten nie prilis velky rozdiel v intenzitach.
Cize po pripojeni III/3621-3624 je dalej pri Dvoriankach na I/79 nie 4,1 tisic, ale zavratnych 4197 v/24h. Ale podstatne je, ze ja som pisal o VT, co ty samozrejme si do toho zamontoval HE a z VT je to az 4151 v/24h oproti 8667 v/24h v smere na PO.
cPalo napísal:Jano1 napísal:cPalo napísal:D1 Bidovce - Pozdisovce zacina v km 13,900 pri ceste II/576, usek konci pri ceste I/19 (kratsi cerveny variant km 44,682, modry v km 44,997) a krizovatka D1 Michalovce v pripade cerveneho variantu privadzaca je v km 48,0 D1. Cerveny variant privadzaca od D1 na krizovatku s I/19 v MI 5,9 km. Uz mas vsetky useky zname aj mapu cerveneho variantu privadzaca. Ak chces mapu D1 Bi-Po, tak pre teba zase len zopakujem jednoduche carvone slovicko (skratku) EIA. 4 km ani 5 km uspora nie je spravna odpoved. Zvladnes tuto tazku matematicku ulohu?
ak som správne pozeral na
https://dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=63&image_id=44222 tak križovatka Pozdišovce je severnejšie od Laškoviec a podľa poľa (vľavo ten výrez) niekde tu (podľa variantu)
https://www.google.sk/maps/dir/48.724379,21.4344283/48.7097439,21.8297632/@48.7084119,21.8280862,3277m/data=!3m1!1e3?hl=sk, takže máš pravdu, nie sú to 4 a ani 5km.
Diaľnica 31,7-32km (podľa varianty) a cesta samozrejme nie presne ale na cca 100m vychádza 33,7-33,9km čo matematický vychádza do 2km.
Podľa mapy z 2014 roku.
Dúfam, že mi táto úloha vyšla
S prejazdom cez Pozdisovce, Mocarany zhruba tak, ale to je najkratsi variant a cez obce od D1 do MI. V pripade privadzaca od obce Laskovce o nieco horsie, a v pripade realizacie juzneho privadzaca MI, kto sa bude chciet vyhnut obciam este horsie, co sa tyka dlzky trasy oproti sucasnosti, to bude dlhsia trasa ako sucasna trasa.