Moderátor: Moderátori
co v minulosti bolo pripade D1 stanovene kriteriom 10.000 aut ba miestami (hybe-vazec-mengusovce) aj menej. a to ZV-LC s prehladom splna.Ďiaľnica pomože len v regióne s hustou dopravou lebo vytvorí nový koridor.
skutocna pazravost je miliarda na tur-hub a 300mega na lieskovec-oscadnica. kvoli nim nebude na zlepsenie ciest I. tr. kde 90 nehrozi ani nahodou. a za to ze doteraz nie su mozu zilinske obchvaty a skalite.Inak stačí cesta 1. triedy s obchvatmi, kde kamion ide rovnakych 90 ako na diaľnici. Tak o čo vám ide? Skutočná nanažranosť je požadovať drahé diaľnice tam kde zatiaľ stačí cesta 1. triedy.
bodove zavady okolo batky su tam jediny problem.No napr. na I/16 Lucenec - Tornala je minimum dedin, jediny problem je tam akurat vyskove vedenie cesty a to by sa dalo poriesit rekonstrukciou.
PK napísal:https://finweb.hnonline.sk/zahranicna-ekonomika/1786677-slovensko-prehralo-suboj-o-bmw-automobilka-postavi-v-madarsku-zavod-za-miliardu-eur
"Automobilka vo svojom stanovisku neuviedla, prečo dala prednosť Maďarsku pred Slovenskom. Jednou z najväčších slabín Slovenska môže byť nedokončená diaľnica D1 medzi Bratislavou a Košicami. Dôležité je, že lacná pracovná sila zo Srbska a z Rumunska to má do Debrecína bližšie ako do Košíc.
Debrecín je tiež lepšie napojený na európsku diaľničnú sieť. Mesto je prostredníctvom diaľnice M35 napojené na diaľnicu M3 spájajúcu Budapešť s mestom Níreďháza s pokračovaním smerom na hranice s Ukrajinou. Budapešť je následne plynulo diaľnične prepojená s najvýznamnejšími metropolami v okolí."
devil napísal:bodove zavady okolo batky su tam jediny problem.
MVO napísal:Dovody neuviedli a vsetko je ostatne je len dohad autora, ziaden argumentPK napísal:https://finweb.hnonline.sk/zahranicna-ekonomika/1786677-slovensko-prehralo-suboj-o-bmw-automobilka-postavi-v-madarsku-zavod-za-miliardu-eur
"Automobilka vo svojom stanovisku neuviedla, prečo dala prednosť Maďarsku pred Slovenskom. Jednou z najväčších slabín Slovenska môže byť nedokončená diaľnica D1 medzi Bratislavou a Košicami. Dôležité je, že lacná pracovná sila zo Srbska a z Rumunska to má do Debrecína bližšie ako do Košíc.
Debrecín je tiež lepšie napojený na európsku diaľničnú sieť. Mesto je prostredníctvom diaľnice M35 napojené na diaľnicu M3 spájajúcu Budapešť s mestom Níreďháza s pokračovaním smerom na hranice s Ukrajinou. Budapešť je následne plynulo diaľnične prepojená s najvýznamnejšími metropolami v okolí."
MVO napísal:Kolko investorov sa nahrnulo do BB, ked sa spojila s dialnicnou sietou?
devil napísal:velkeho. mensieho by dostali mozno aj bez nej. lenze len samotne mesto ma 200k obyvatelov, porovnatelne s KE.
pa3ck napísal:Keď sa tu už spomínal Debrecín, tak ma zaujala jedna vec: síce má diaľničné spojenie smerom na západ (Budapešť), avšak ťah na sever na Níreďházu (116 tísic obyvateľov) je iba jednotka s úrovňovými križovatkami a nie kompletnými obchvatmi. A po diaľnici sa nedá ísť ani naokolo, keďže MÚK M3xM35 je iba polovičná.
Vlados napísal:Radšej 10 menších a z roznych oblastí ako jeden veľký (10x menší = veľký). Plačete za automobilkou a potom keď sa táto oblasť predpadne, tak doslovne celé Slovensko padne na hubu.
DrX napísal:MVO napísal:Kolko investorov sa nahrnulo do BB, ked sa spojila s dialnicnou sietou?
Velmi vela, aj ked mensich - resp., kde maju dialnicu, tam si lahko dojdu po R1 do NR a dalej za pracou (a to iste plati pre Oravu - v pohode dochadzaju do ZA). Praveze BB kraj je najlepsim dokazom toho, ze kde sa investuje do dialnic a infrastruktury, tam je nizka nezamestnanost, a to aj v ramci kraja. Staci sa pozriet, ze tam v BB kraji, kde dialnica je, teda pozdlz R1 az po BB, tam je nezamestnanost nizka, a tam kde R2 NIE JE ALE MALA BYT, tam je nezamestnanost vysoka: https://static.korkep.sk/2016/11/mapa-c ... 00x618.png
DrX napísal:MVO napísal:Kolko investorov sa nahrnulo do BB, ked sa spojila s dialnicnou sietou?
Velmi vela, aj ked mensich - resp., kde maju dialnicu, tam si lahko dojdu po R1 do NR a dalej za pracou (a to iste plati pre Oravu - v pohode dochadzaju do ZA). Praveze BB kraj je najlepsim dokazom toho, ze kde sa investuje do dialnic a infrastruktury, tam je nizka nezamestnanost, a to aj v ramci kraja. Staci sa pozriet, ze tam v BB kraji, kde dialnica je, teda pozdlz R1 az po BB, tam je nezamestnanost nizka, a tam kde R2 NIE JE ALE MALA BYT, tam je nezamestnanost vysoka: https://static.korkep.sk/2016/11/mapa-c ... 00x618.png
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 52 hostí.