Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - 2020)

diskusia o D & RC vo všeobecnej rovine, plány, návrhy a samozrejme flamewars ;)

Moderátor: Moderátori

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - 20

Odoslaťod devil » 29. Feb 2020 12:02

lineralne to nie ale orientacne nam to staci. cim viac tunelov tym viac nakladov. kazdopadne cez 10 a neskor 15 mega. pricom ta ista sprava hovori o nakladoch na udrzbu dialnic vo vyske asi 88 mega (str. 27). cize udrzba tunelov ukraja uz teraz nepomerne velku ciastku a bude sa to len zhorsovat. udrzba D26,5 je drahsia ako udrzba R22,5 alebo 24,5. a samozrejme npr. KE kraj ma daleko najmenej dialnic a preto tam pojde najmenej na ich udrzbu.

Usek D3 HP-Strazov zacina na suradniciach 49.223888 18.603055 (si over vo volne dostupnej projektovej dokumentacii), po koniec useku D3 Strazov - Brodno vratane rekonstrukcie, kde boli vymenene konstrukcne vrstvy vozovky, kanalizacia, zvodidla, znacenie, je to 13.3 km, ale v Tvojich statistikach to je 7.53km + 4.25 km = 11.78 km

dobre a kde je koniec hp-strazov a zaroven zaciatok strazov-brodno ? kludne si to premeraj, ak toto fakt niekoho zaujima mozem to prerobit. ale musi to byt jednoznacne, zretelne a jasne aby nahodou nieco nezapocitali 2x alebo veci ktore su uz mimo.

To je presne uroven Tvojho zmyslania, nedokazes rozlisit uplne jasne veci. Pri Zvolenskej Slatine a Krivani ide o zjazd z RC 1+1, kym pri Brodne ide o 2+2, ktora bude po dobudovani dalsieho useku bez akychkolvek dalsich nakladov (okrem posunutia znaciek zaciatok/koniec dialnice) plnohodnotna dialnica. To je podla teba to iste ako nieco co ostane navzdy mimo trasy D/RC???

ten zjazd je sucast trasy, bolo tu sucast stavby. npr. na dubna-skala turany je zapocitany privadzac - sucast buducej R3 hoci to nie je sucast trasy D1. cize pri zvolenskej slatine nie je zapocitany kus cesty bez ktorej by sa usek nedal prejst zato pri martine zapocitavame privadzac len preto ze je to stavebne rychlostna cesta hoci bez neho by usek mohol normalne fungovat.

Ked sa budu ratat skutocne vydavky na R1 Pribina, tak sa moze ratat aj unikova stolna Visnove. Zase len Tvoja nizka uroven zmyslania, ktora nedokaze rozlisit prieskumnu a unikovu stolnu tunela. Unikova stolna nielen ze bola zbytocna, ale komplikovala a predrazovala vystavbu hlavnych tuneloch rur Visnoveho, ale to prekracuje Tvoje schopnosti chapania reality. A prave nezmysel v podobe prebudovania na unikovu stolnu bol drahy.
cize ked bolo nieco predrazene a zbytocne tak sa budeme tvarit ze to neexistuje a nezapocitame to ? na skutocne naklady pribiny som uviedol link. takze ?
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - 20

Odoslaťod Jano1 » 29. Feb 2020 15:20

devil napísal:dobre a kde je koniec hp-strazov a zaroven zaciatok strazov-brodno ? kludne si to premeraj, ak toto fakt niekoho zaujima mozem to prerobit. ale musi to byt jednoznacne, zretelne a jasne aby nahodou nieco nezapocitali 2x alebo veci ktore su uz mimo.

Useky su takto:
https://www.google.com/maps/dir/49.223888,18.603055/49.2421818,18.6906927/@49.2422972,18.6901972,300m/data=!3m1!1e3!4m2!4m1!3e0
https://www.google.com/maps/dir/49.2421792,18.6906978/49.250836,18.7461046/@49.2425356,18.6912132,388m/data=!3m1!1e3!4m2!4m1!3e0

Lavy dvojpruh D3 HP-Strazov konci blizsie o necelych 100 m, tesne pri dilatacii mosta, pravy konci tiez pri dilatacii mosta cez Vodnu nadrz Hricov, preto bola dlzka stanovena na 8.45 km (lavy 8.4 km, pravy 8.5 km), D3 Strazov - Brodno zacina tesne pri dilataciach mosta cez Vodnu nadrz Hricov a konci pri moste ponad I/11 pri Brodne, teda 4.9 km, NDS uvadza az 4.95 km, co moze suvisiet s rozdielnou dlzkou laveho a praveho pasu oboch usekov.

Tie dilatacie su siroke a vidno ich aj na satelitnych snimkach, koniec useku zase vidno na StreetView(kde konci vybudovany stredovy pas a kanalizacia, ktora na starej casti nie je, ako aj oplotenie dialnice), to uz ci je to 5 m od dilatacie alebo 10 m je jedno.
https://www.google.com/maps/dir/49.2421792,18.6906978/49.250836,18.7461046/@49.2424307,18.6901377,97m/data=!3m1!1e3!4m2!4m1!3e0
https://www.google.com/maps/@49.2507956,18.7460977,3a,75y,313.54h,79.43t/data=!3m6!1e1!3m4!1si0guZ-OzNi0ekDKAjlTlAw!2e0!7i13312!8i6656

devil napísal:udrzba D26,5 je drahsia ako udrzba R22,5 alebo 24,5.

Nie je tam taky rozdiel, ako je pomer sirky. Odstavny pas sa takmer neopotrebuva, casto sa napr. miktokoberec polozi iba na jazdne pruhy, bez odstavneho pasu. Zvodidla, vodorovne a zvisle znacenie, krizovatkove vetvy, kanalizacia, kosenie - v tom nie je ziadny rozdiel v udrzbe.

devil napísal:ten zjazd je sucast trasy, bolo tu sucast stavby. npr. na dubna-skala turany je zapocitany privadzac - sucast buducej R3 hoci to nie je sucast trasy D1. cize pri zvolenskej slatine nie je zapocitany kus cesty bez ktorej by sa usek nedal prejst zato pri martine zapocitavame privadzac len preto ze je to stavebne rychlostna cesta hoci bez neho by usek mohol normalne fungovat.


Privadzac MT je plnohodnotna 4-pruhova R3, stavebne kompletne urobena, je tam vybudovany aj zapadny 2-pruh (vratane mosta) v dlzke 200 m, ktory sa zatial nevyuziva, teda je to stavebne kompletne v trase R3(chyba dopravne znacenie).
https://www.google.com/maps/@49.0948849,18.9498447,347m/data=!3m1!1e3

Ked chces zaratavat Zvolensku Slatinu, tak preco nie aj vetvy krizovatky D3 Svrcinovec, kazda ma okolo 650 m?
https://www.google.com/maps/dir/49.4874388,18.7873882/49.4834713,18.7872137/@49.4851407,18.7876989,751m/data=!3m1!1e3!4m2!4m1!3e0
https://www.google.com/maps/dir/49.4858033,18.7881339/49.4897648,18.7848992/@49.4873989,18.7871625,751m/data=!3m1!1e3!4m2!4m1!3e0

Moj nazor je, co je v trase D/RC a je to stavebne ukoncene, tak do vypoctu patri. Co je mimo trasy D/RC do vypoctu nepatri, pretoze mozeme zacat zaratavat kdejake vetvy krizovatiek a docasne napojenia a prave docasne napojenia su casto dalsou vystavbou zrusene. Privadzac Levoca si tiez nezaratal aj ked sa da ist po nom skoro 2 km od I/18 po D1 a je to prevazne 4-pruh.
https://www.google.com/maps/dir/49.0121452,20.5694286/49.0048642,20.5789335/@49.0083678,20.5741607,1911m/data=!3m1!1e3!4m2!4m1!3e0

devil napísal:cize ked bolo nieco predrazene a zbytocne tak sa budeme tvarit ze to neexistuje a nezapocitame to ? na skutocne naklady pribiny som uviedol link. takze ?

To je presne ako ty sa tvaris, ze R1 Pribina nas stoji menej ako 1 mld.E. Nepisal som o stavebnych nakladoch, ale napisal som "vydavky na R1 Pribina", teda to co nas skutocne stoji, to co stat za R1 Pribina zaplati, to ide z nasich dani, to musime realne zaplatit za to, ze sa niekto moze po R1 Pribina vozit 130 km/h.
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - 20

Odoslaťod Čavo » 29. Feb 2020 18:02

To je presne ako ty sa tvaris, ze R1 Pribina nas stoji menej ako 1 mld.E. Nepisal som o stavebnych nakladoch, ale napisal som "vydavky na R1 Pribina", teda to co nas skutocne stoji, to co stat za R1 Pribina zaplati, to ide z nasich dani, to musime realne zaplatit za to, ze sa niekto moze po R1 Pribina vozit 130 km/h.

Priznám sa, že toto štekanie s jednej aj druhej strany až tak podrobne nesledujem, ani nemám nič prerátané. Ale!

Ak chce niekto porovnávať náklady PPP (konkrétne Pribina) a chce započítať všetky výdavky, tak aby to mohol aspoň trošku porovnať s inými úsekmi, ktoré neboli cez PPP, tak by musel zarátať okrem výdavkov na stavbu, aj úroky na požičané peniaze na ne vynaložené a aj 30 ročnú údržbu a opravy. A keďže to nikto dopredu nevie, tak je asi rozumnejšie porovnávať stavebné náklady. Si myslím.

Áno, štát si asi mohol požičať lacnejšie, dali sa tam dokonca použiť aj EU fondy. Všetky PPP v tom čase boli predražené. (Ten aktuálny okolo BA, tiež nie je ktovieaké terno, lebo sa tam na stavbe šetrí hádam aj tam, kde sa nedá.)
čavo

To čo píšem, sú moje názory, alebo informácie, ktoré mám. Budem rád, ak si žiadne moje slová nikto nebude brať osobne.
Čavo
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 541
Obrázky: 1
Založený: 07. Feb 2005 14:19
Bydlisko: Nitra

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - 20

Odoslaťod devil » 29. Feb 2020 18:10

prerobil som to podla toho co si uviedol.

Ak chce niekto porovnávať náklady PPP (konkrétne Pribina) a chce započítať všetky výdavky, tak aby to mohol aspoň trošku porovnať s inými úsekmi, ktoré neboli cez PPP, tak by musel zarátať okrem výdavkov na stavbu, aj úroky na požičané peniaze na ne vynaložené a aj 30 ročnú údržbu a opravy. A keďže to nikto dopredu nevie, tak je asi rozumnejšie porovnávať stavebné náklady. Si myslím.

ja hovorim presne to iste. naklady PPP su pod vacsim drobnohladom ako bezne naklady statnych dialnic a viac medializovane. a tiez nikoho nezaujima ze ako si stat poziciaval 25 rokov a kolko daval na udrzbu. preto som citoval nds a preto treba otvorit aj temu naklady na prevadzky a udrzbu tunelov.

porovnavat sa budu stavebne naklady so stavebnymi nakladmi. nebudu sa porovnavat jablka s hruskami. ide oto ze niekomu zrejme vadi ze stavba aj napriek predrazeniu neprekrocila 20 mil/km.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - 20

Odoslaťod Pacho » 29. Feb 2020 18:34

dnešným dňom môžme tému uzamknúť.
Pacho
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 119
Založený: 09. Máj 2006 07:19
Bydlisko: Lipt. Mikulas

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - 20

Odoslaťod plš » 29. Feb 2020 22:17

By som pár dní počkal. Nikto nevie ako dlho Pellegriniho vláda bude v demisii, široká koalícia vládu na ihneď nezostaví. Slušne povedané budú jednať...
plš
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Založený: 04. Sep 2011 22:26
Bydlisko: Košice

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - 20

Odoslaťod Pacho » 29. Feb 2020 22:34

ok, ale zrejme tento chlap čo sa prekrúžkoval z telocvikára na ministra dopravy, už veľa vody nanamúti.
Pacho
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 119
Založený: 09. Máj 2006 07:19
Bydlisko: Lipt. Mikulas

Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - 2020)

Odoslaťod Vlados » 01. Mar 2020 11:23

ako bolo uvedené
ak si sa trafil, tak si fakt dobrý. o 4 roky budeme hodnotiť ;)

Prešli 4 roky, je čas hodnotiť (prognózu). Očakávalo, že rozostavá podstatne viac no nikto nečakal, že nezvládne dokončenie rozstavaného.

tondiego napísal:Prognoza (konspiracne teorie) rozvoja dialnic a RC pod novym ministrom:

D1

- podpise sa Presov zapad - Presov juh, pravdepodobne az v buducom roku, realne sa zacne stavat v 2018
- vyhlasi sa PPP na Turany - Likavka, pravdepodobne v roku 2019/2020 sa zacne stavat
- bude sa pripravovat projektova dokumentacia pre druhu ruru Braniska, stavat sa v tomto volebnom obdobi nezacne
- rozisrenie BA-TT sa v tomto volebnom obdobi nebude realizovat
- priprava dalsich usekov zostane tak ako doteraz zakonzerovvana

D2

- krizovatka Cunovo sa zacne stavat niekedy na prelome rokov 2019/2020
- priprava na rozsirenie BA - Kuty zozstane tak ako doteraz zakonzervovana

D3

- zrusenenie sutaze Cadca, Bukov - Svrcinovec, bez vypisania nahradnej, financie realokovane na ine projekty
- priprava dalsich usekov zozstane tak ako doteraz zakonzervovana, cela D3 vypadne z priorit na toto volebne obdobie

D4

- pre velke problemy Cintry so subdodavatelmi a nizkou cenou bude projekt znacne okresany a prekresleny, prekreslene budu vsetky MUK na najjednoduchsie mozne riesenia, niektore vypadnu z projektu uplne, velkym otaznikom zostava samotny most cez Dunaj, ktory aj vo svojej najosekanejsej verzii je pre Cintru prilis drahy
- bude sa pokracovat s projektovou pripravou tunelu popod Karpaty (avsak len technicka studia)

R1

- vypracovanie projektovej dokumentacie pre BB-RK v tomto volebnom obdobi pokracovat nebude

R2

- vsetka priprava projektovej dokumentacie na TN-ZH v tomto volebnom obdobi pokracovat nebude, nehovoriac o tom, ze dojde k zmene trasovania celeho useku a dalsia vlada pojde odznova
- priprava projektovej dokumentacie pre obchvat ZV v tomto volebnom obdobi pokracovat nebude
- bude pokracovat priprava projektovej dokumentacia pre vsetky useky od Krivana az po Kosice
- zacne sa stavat obchvat Batky v polprofile, 2020/2021
- zacne sa stavat Soroska v polprofile, 2020/2021
- zacne sa stavat Saca-Kosicke Olsany v plnom profile, 2018

R3

- prirpava projektovej dokumentacie pre vsetky Oravske useky zostane zakonzervovana tak ako doteraz
- obchvat MT sa zacne stavat okolo 2020
- priprava vsetkych dalsich usekov zostane zakonzerovana tak ako doteraz

R4

- zacne sa stavat obchvat Presova, 2019
- vsetky ostatne useky zostanu zakonzervovane tak ako doteraz

R5

- podobne ako cela D3 v tomto volebnom obdobi vypadne z priorit

R6

- prirpava vsetkych usekov zostane zakonzervovana tak ako doteraz

R7

- pre problem Cintry so subdodavatelmi bude cely usek od D1 az po Holice zacne okliesteny, MUK D1xR7 prekreslena na najjednoduchsi mozny variant s napojenim na rondel pod pristavnym mostom
- rozbehne sa priprava projektovej dokumentacie pre vsetky zostavajuce useky R7

R8

- priprava celeho useku zostane zakonzervovana tak ako doteraz
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - 20

Odoslaťod Jano1 » 01. Mar 2020 12:17

devil napísal:prerobil som to podla toho co si uviedol.

Vyzera to lepsie, ked je cena podla zmlyvy o dielo blizko 50 mil.E/km, samozrejme to nic nemeni na vyzname tejto stavby. Len mi to pride ako ucelove zo strany NDS pre media uvadzat dlzku 4.25 km, ked maju projektovu dokumentaciu a vedia presne dlzku vratane rekonstrukcie na D24.5, podobne je to pri inych usekoch vratane R2 Krivan - Mytna, kde uvadzaju dlzku podla novej EIA, ktora bola zmietnuta zo stola a stavia sa podla starej EIA.
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - 20

Odoslaťod devil » 01. Mar 2020 13:02

....ze 50 je menej ako 60 je pravda ale aj tak je to cez ciaru a nic to nemeni ani v sirsich suvislostiach.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - 20

Odoslaťod devil » 01. Mar 2020 15:59

vizitka ministra od volicov:
volby 2016 - 8.695 kruzkov
volby 2020 - 24.857 kruzkov
http://volby.statistics.sk/nrsr/nrsr2016/sk/data04.html
https://www.volbysr.sk/sk/data02p.html

pre porovnanie, bela bugar 2016 - 108.523, 2020 - 29.059
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - 20

Odoslaťod frostbite » 01. Mar 2020 18:36

no a teraz budme mudry... velke prekvapko..truban a progresivci vybuchli a nedostali sa tam co ma nasralo kedze som sa tesil na jeho smele plany s polskym modelom a eurofondami v oblasti dopravy (ci uz zrychlenej vystavby dialnic+RC alebo modernizacie zeleznic), no zial zrejme sa to realizovat nebude, volici rozhodli.. co uz.. a neprekruzkoval sa tam ani jan marosz.. co mal byt kvazi minister dopravy..holt teraz kto bude teda pravdepodobnym nastupcom Eršeka? mate nejake tipy?
frostbite
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 347
Založený: 16. Jan 2019 14:39

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - 20

Odoslaťod Peter_CA » 01. Mar 2020 19:10

Rád by som pripomenul, že vláda nie je volený orgán. Takže pre možnosť stať sa ministrom je úplne jedno, či sa niekto "prekrúžkoval" do parlamentu.
LKV reduce travel time by Slovakia
Der Güterverkehr verkürzt die Reisezeit der Slowakei
Peter_CA
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 814
Obrázky: 47
Založený: 12. Jún 2017 12:40

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - 20

Odoslaťod Yoggy52 » 01. Mar 2020 19:19

Tak tak, ja by som bol radsej za uradnicku vladu (tzn z vonku) ako nasilu tam tlacit niekoho stranickeho. Ci uz je to zmrzlinar alebo krajcir. :|
Yoggy52
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 9
Založený: 25. Feb 2013 23:02
Bydlisko: Rosenheim

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - 20

Odoslaťod Pacho » 01. Mar 2020 19:28

ALEBO TELOCVIKáR
Pacho
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 119
Založený: 09. Máj 2006 07:19
Bydlisko: Lipt. Mikulas

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - 20

Odoslaťod Vlados » 01. Mar 2020 21:44

devil napísal:vizitka ministra od volicov:
volby 2016 - 8.695 kruzkov
volby 2020 - 24.857 kruzkov
http://volby.statistics.sk/nrsr/nrsr2016/sk/data04.html
https://www.volbysr.sk/sk/data02p.html

pre porovnanie, bela bugar 2016 - 108.523, 2020 - 29.059

16161,616161616161616161616161616161616 zaokrúhlených krúžkov bolo dôsledkom že sa z telecvikára+státneho tajomnika stal minister, ale nie školstva. Smutné, nakoľko to čo rozostaval by realizovali aj smeráci kedy mal dopravu a je dosť možné že by rozostavali aj obchvať Košíc + akčnejšie konali pri problémoch čo sa stali. Stačilo si vypočuť Ersekove slová po výsledku volieb. "Snažil som sa robiť pre juh, no nepodarilo sa presvedčiť..."
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - 20

Odoslaťod devil » 02. Mar 2020 10:34

to čo rozostaval by realizovali aj smeráci
kolko toho tendrovali/rozostavali smeraci BEZ eurofondov v 2012-2016 ?
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - 20

Odoslaťod Vlados » 02. Mar 2020 12:45

neviem o ničom
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - 20

Odoslaťod frostbite » 03. Mar 2020 17:18

takze MD bude s najvacsou pravdepodobnostou patrit Kollarovcom, yess! toto ma potesilo kedzee prave Boris je najvacsi zastanca Trubanovho zrychleneho modelu vystavby dialnic a RC a aj modernizacie zeleznic na slovensku podla rakuskeho a polskeho modelu s vyuzitim eu fondov! novy minister dopravy s najvacsou pravdepodobnostou bude stefan holly, dokaz na konci videa https://youtu.be/tCfUp_ZRN4I?t=202
frostbite
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 347
Založený: 16. Jan 2019 14:39

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - 20

Odoslaťod StVO » 04. Mar 2020 15:23

Sorry ako. Tzv. ASFiNAG model - AKA účtovný ofajč - dneska naozaj neprejde, to už na eurostate dávno prekukli. Alebo si vari niekto naozaj myslí, že to nikoho dosiaľ na Slovensku nenapadlo? Možno tu máme málo schopných ľudí, ale zase celkom nula ich nie je a ani nikdy nebolo. Samozrejme, že to už ľudí na mindope dávno napadlo, ale zistili, že tudy cesta nevede. Len poniektorí "experti na všetko" to teraz začali vyťahovať ako spásonosné riešenie, moje nervy :shock:

A len tak mimochodom, financie ani omylom nie sú najväčšou prekážkou výstavby diaľnic na Slovensku.
Obrázok používateľa
StVO
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 670
Obrázky: 8
Založený: 12. Jan 2017 22:30
Bydlisko: Karlsdorf

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - 20

Odoslaťod StVO » 04. Mar 2020 15:24

StVO napísal:Mohol by už prosím niekto upraviť názov tohto vlákna a dopísať tam aj rok 2020? Celkom by mi to spravilo náladu 8)

Srdečne týmto ďakujem za akceptovanie mojej pripomienky :D
Obrázok používateľa
StVO
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 670
Obrázky: 8
Založený: 12. Jan 2017 22:30
Bydlisko: Karlsdorf

Predchádzajúca

Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 32 hostí.