Moderátor: Moderátori
Jano1 napísal:
R3 Trstena sa za tejto vlady nezacne stavat,
devil napísal: hp-ll a privadzac su na mozno nie uplne zbytocne ale kazdopadne neplnia zakladny ciel cize obchvat ZA.
devil napísal:ak si niekto myslel ze rozbabranu stavbu len tak nanovo vysutiazia a vsetko pojde hladko je naivny.
devil napísal:v Rk sa odvalavaju
devil napísal:ostava turany-hubova....uz vidim tie kriteria, intenzita dopravy 10 rokov po spusteni vynasobena specialnou dialnicnou konstantou
devil napísal:trstena je pruser ale hodnotenie bolo a preslo to.
ano bude podstatne vyssia intenzita aj podstatne vyssia cena. v normalnej krajine nemozu minut cele eurofondy za obdobie na 2-3 predrazene kusky dialnice ani ked ide o posledne useky...v pripade D1 to pritom posledny usek nie je...pretoze za bidovcami mame este zopar okresov s par stotisic ludmi....Intenzita bude bezpochyby podstatne vyssia ako na R2 Soroska, R2 Plesivec. Pojde o posledny chybajuci usek D1 BA-KE a aj preto ma zmysel to stavat aj pri nedobrom pomere cena/intenzita a v tomto pripade spravne ako posledny usek, nie tak ako sa stavia na D3.
Aj to je ministrova robota, ma vyvodit dosledky, inak maju byt dosledky vyvodene voci ministrovi.
nevo83 napísal:Madarskeho volica SMK, MOST tak max zaujima co dostane, ale ze na UPLNOM JUHU tj. Komarno, DS, Samorin, Nove Zamky alebo Sala...
nevo83 napísal:jedine co im sluzi ku cti, ze ASPON rozbehli 15r zamrznutu pripravu par usekov na R2...
devil napísal:naznaky kreativneho vyberu projektov podla intenzit mame na ineko - "predpoklad" 22.000 aut na turany-hubova a 38.000 aut na D3 pri KM.
devil napísal:skor by mali vyvodene voci predsedovi uvo.
Preto plánovali vybrať v jednom veľkom tendri tri firmy a s nimi podpísať rámcové zmluvy na štyri roky. mne toto pripadalo OK.
devil napísal:takze poprve je to len "odporucanie"
preco by si nieco vytvarali, zhnali a zverejnili udaje ku ktorym sa bezne nedostaneme. potom vidime ze na usekoch kde sa uz pripravuju tendre zahadne a uplne sialene "rastu" predpokladane intenzity, viac ci menej alebo skoro podla potreby....Dalsi co sa rad ohana nezmyslami z dielne INEKO. Ineko je len nejake zdruzenie, ktore si moze kto chce vytvorit. Ale ked MD vyda nezmysel, ze na usekoch R1 mala byt intenzita vyse 22 000 v/24h v prvom roku prevadzky, to je podla mna zavazny problem.
Zas az tak uplne zamrznuta 15 rokov nebola. Za poslednych 15 rokov sa na R2 odovzdalo do uzivania 7 usekov. Pripravovala sa nova EIA na Krivan - Mytna, ktoru madar zhodil zo stola, robila sa EIA na dalsie useky, vydali sa uzemne rozhodnutia. Len dal pokyn na dalsie prirodzene nasledujuce kroky niekde majetkopravne vysporiadanie, dokumentacia pre stavebne povolenie, niekde uz aj tender.
devil napísal:ale to nie su stavebne prace.
devil napísal:preco by si nieco vytvarali, zhnali a zverejnili udaje ku ktorym sa bezne nedostaneme.
devil napísal:potom vidime ze na usekoch kde sa uz pripravuju tendre zahadne a uplne sialene "rastu" predpokladane intenzity, viac ci menej alebo skoro podla potreby....
devil napísal:co je nieco cez 50 km na vyse 300 km tahu, z coho na juhu je asi 40/200 km. za 15 rokov fakt "uzasny vykon".
devil napísal:posunul R2 o 22 km aj vdaka zhodeniu EIE zo stola ktora by vytvorila moznost nekonecnych sporov.
devil napísal:EIA sa robi na mnohych tahoch, to nic neznamena.
devil napísal:a okrem toho dal vykupit pozemky vopred na kusku kde I/16 ma najhorsie parametre.
devil napísal:preco by si nieco vytvarali, zhnali a zverejnili udaje ku ktorym sa bezne nedostaneme. potom vidime ze na usekoch kde sa uz pripravuju tendre zahadne a uplne sialene "rastu" predpokladane intenzity, viac ci menej alebo skoro podla potreby....
" predmet zákazky na veľkoplošné opravy ciest"
"Investícia 200 miliónov eur z balíka vyjednaného nad rámec rozpočtu má zabezpečiť počas každého z nadchádzajúcich štyroch rokov rekonštrukciu zhruba 130 kilometrov vozoviek."
To nie su u teba stavebne prace?
nemam k nim pristup, darmo je tu web nds ci ssc, nic take sa odktial nedozvieme....ktovie preco....akurat INEKO zverejnilo to co zverejnilo.No daj priklad, ale na oficialny udaj!
A ake vazne dopravne problemy su na R2, ktore by ju vyznamne uprednostnovali pred vacsinou usekov D1? Vidim, tie zavratne intenzity na hotovych usekoch R2, pritom R2 sa na rozdiel od vacsiny usekov D3, stavia prevazne tam kde to najviac treba. A stavala sa predsa R1, ktora bola dolezitejsia, jaj to sa nerata. Takze hlavne "uzasny vykon" su tie intenzity na R2, priemer by vysiel okolo 6 tisic v/24h.
A rekonstrukcia by nestacila pre tych par tisic v/24h?
Ty snad mas krystalovu gulu!
otazka je ktory udaj bude pouzity pri schvalovani eurofondov.Staci si pozriet EIA pre D3 Brodno - KM, pre rok 2022 bol odhad 22677 v/24h a pre rok 2032 odhad 29770 v/24h. Ale vsak je jednoduchsie vytahovat evidentne nezmysly, ako poukazat na to, ze je to nezmysel a skoncit debatu o tom.
devil napísal:velkoplosna oprava je asfaltovanie, ci ? a teda odkedy je asfaltovanie stavbou ?
devil napísal:potom vidime ze na usekoch kde sa uz pripravuju tendre zahadne a uplne sialene "rastu" predpokladane intenzity, viac ci menej alebo skoro podla potreby....
devil napísal: nemam k nim pristup, darmo je tu web nds ci ssc, nic take sa odktial nedozvieme....ktovie preco....akurat INEKO zverejnilo to co zverejnilo.
devil napísal:ale ake vazne dopravne problemy boli na D1 okrem useku trencin-povazska bystrica v 1995 ??
devil napísal:co sa viac oplatilo:
- stavat 15 km branisko pri 4.000 intenzite alebo za tie iste peniaze 2-3x tolko (ozdany, batka, figa, tornala) pri 4.000 intenzite
- stavat zvolen-pstrusa-krivan pri 8.000 intenzite alebo hybe-vazec-mengusovce pri 6.000 intenzite
- stavat suvislu dialnicu horna streda-povazska bystrica + podpisana zmluva na usek vrtizer-hp (pri intenzite 8-10k a ceste mimo obci) alebo stavat trencin-ilava-povazska a zaroven h.benadik-zarnovica-ziar.
devil napísal:A rekonstrukcia by nestacila pre tych par tisic v/24h?
bez obchvatov bakty a batky ?
devil napísal: otazka je ktory udaj bude pouzity pri schvalovani eurofondov.
devil napísal:inac aj tych 22.677 aut je vyssie cislo ako bola intenzita v 2015 a to este treba ratat s urcitym podielom aut na paralelnej ceste. zaujimave lebo npr. na krivan-tomasovce su hovorite o 7.000 autach na buducej R2 pri intenzite 9-10.000 na I/16. co moze byt korekne cislo ale potom na D3 to bude okolo 15.000 aut. alebo aj menej lebo tam je vyssi objem lokalky.
Jano1 napísal:EU moze zastavit cerpanie aj na zaklade toho, ze sa nedodrziava jej odporucanie.
.devil napísal:"takze poprve je to len odporucanie"
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 56 hostí.