Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

diskusia o D & RC vo všeobecnej rovine, plány, návrhy a samozrejme flamewars ;)

Moderátor: Moderátori

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

Odoslaťod nevo83 » 10. Jún 2017 20:21

milan_KM napísal:Nevo nepochopil si ma. Netvrdim, že netreba stavať nové cesty, ale že ich postavením sa ekonomická situácia regiónu nezlepší lusknutím prsta ako si tu myslí veľa ľudí. Vdnešnej dobe viac firmy zaujíma kvalifikácia ako to či je niekde dvoj či 4pruhova cesta.


Milan presne, lusknutim prsta sa to nezmeni ale dokial tu cestu nepostavis tak nie je narok na zmenu, tj ak by sa hned spustila vystavba teraz tresnem RS-RV tak ju budu stavat min 4roky, a dalsie 2-3 roky bude trvat kym SARIO alebo ina agentura tam niekeho dotiahne,nevraviac aj tam budes potrebovat udrzat a vyskolit mladu generaciu aby neutekala do BA alebo dalej ale dokial nevidi ani naznak progresu tak jednoduche bude utekat dalej. Povedzme si rovno nie vsetci budu robit v IT sektore v KE alebo BA, ako KE by som mal povedat urobte obchvat Ke a budem spokojny ale proste viem ze ten 20km usek bude mat vacsi uzitok nikde na useku LC-RV, alebo Secovce-Michalovce aby sa aj TU v KE kraji nieco zmysluplnepostavilo :)
nevo83
diskutujúci
 
Príspevky: 141
Založený: 22. Mar 2017 19:00

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

Odoslaťod DrX » 11. Jún 2017 11:40

Jano1 napísal:Nezamestnanost april 2017:
BB kraj 11.82%
PO kraj 12.73%
KE kraj 12.37%
ostatne kraje maju nezamestnanost 3.39% - 6%


Pocet km D/RC k 1.1. 2016:
BB kraj 119 km (+ 7.85 km v roku 2017)
PO kraj 115 km
BA kraj 110 km
...
KE kraj 32 km

Cize kraj s nadlhsou sietou D/RC ma 3 najvyssiu nezamestnanost a kraj s najkratsou sietou D/RC sa lisi len o 0.5%

http://www.upsvar.sk/statistiky/nezamestnanost-mesacne-statistiky/kopia-2016.html?page_id=671750


Si bud manipulator al. hlupak, alebo obe. Kraje nemaju rovnaku velkost ani rozlohou ani poctom obyvatelov. Cize len vymenovat kraje a nezohladnit ich velkost je totalne skreslenie. Ked tie svoje cisla podelis jednym alebo druhym, vyjde ti zdaleka najviac dialnic na obyvatela al. na km2 v BA.

No a vyvadzat cokolvek o aktualnej nezamestnanosti z aktualnej dlzky dialnic je tiez velmi pochybne. Ked sa chces zamyslat nat svojim "paradoxom" zamysliet, tak si radsej porovnaj statistiky pred 6 mesiacmi a teraz, a zistis, ze vtedy mal KE kraj dokonca o 0.5% mensiu nezamestnanost nez BB kraj. Ale, R1 postupne siri svoj dopad na BB, takze tam (hlavne v zap. polke) nezamestnanost aktualne rychlo klesa.
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 5
Založený: 08. Feb 2005 20:45
Bydlisko: KE

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

Odoslaťod devil » 11. Jún 2017 13:24

vsetci sa ohaname prepojenim BA-KE, ale zabudame na tie dielcie napojenia.


najdolezitejsie je prepojenie do BA. decentralizacia sa urobila ale realita je ze kopa veci sa musi vybavit v BA. su tam centraly firiem, aj tych maju vyrobu mimo BA, su tam statne institucie. najefektivnejsie vybavovanie je OSOBNE STRETNUTIE. aj preto je taky prud aut denne do BA, to nie su len cpckari. nejaje spojenie BB-ZA alebo NR-TN su uplne druho a tretorade.

Do 2021 máš cestu po Lučenec, BA-Ke cez Budapešť a môžeš mať klud. My na severe sa budeme trápiť s hlavnou trasou do 2026.


D1 je z vacsiny hotova, do 5 rokov bude chybat jeden usek ktory nie je problemovy. na juhu chyba min. 50 km problematickych km ktore momentalne nie je ani cent. a to sa vobec nebavime o suvislej RC. cakam na vyhovorky preco nie su intenzity na severnej D1, najskor chyba visnove, potom tur-hub a nakoniec to bude kvoli chybajucej druhej rure braniska. :lol:

odratat musis BA, TT a KE, lebo tade cesta vedie aj severom aj juhom.


potom odrataj aj PO lebo tade cesta vedie aj severom aj juhom a mohli by sme sa dlho bavit co kde zapocitat. ...uz sme to pocitali trasa severom je dlhsia tak tam zije viac ludi. ale na juhu celkovo zije viac ludi, to tak bolo vzdy, pretoze prirodne podmienky na zivot su lepsie.

jedna z veci o ktorych sa pri D / R bavime je aj intenzita dopravy. takze kde bude asi vyssia?


intenzita dopravy by nemala byt urcujuca. kazda dialnica generuje dalsiu dopravu aj na ovplyvnenej cestenej sieti cez multiplikacne efekty.

Dalsia vec je ze ked platim dane na SVK tak chcem chodit po nasich cestach...


aj aj platim dane a ked investuju tak ze sa na tych cestach neodveziem tak ich asi prestanem platit.

Takýmto regiónom by expresne pomohola podpora drobného podnikania a turizmu, lebo napr. Gemer je naozaj krásny a zaujímavý kraj.


no ja neviem, ale okolo RS vsade vidim bezne polia a lesy a ani nikde na mape nie je vyznacene ziadne velkoplosne chranene uzemie. to zacina asi od plesivca po asi moldavu co je mozno 60 km. cize v zasade okres RV a maly kusok z KS. tam chyba len postavit sorosku.

na severe zacina mala fatra pri strecne a prakticky po levocu su suvisle narodne parky a ine zaujimavosti. k tomu orava. cize MT, RK, LM, PP, SN, LE a DK, TS a NO. velke fabriky v tychto okresoch by ani nemali byt, tieto kraje by mali zit z turizmu.

pre DrX, RA D ani RC nepotrebuje, mozno zase okrem sorosky na cestu do KE. na zapad je lepsie ist cez BR a BB a dalej po R1.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 101
Založený: 04. Feb 2005 08:32

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

Odoslaťod devil » 11. Jún 2017 13:28

Cize kraj s nadlhsou sietou D/RC ma 3 najvyssiu nezamestnanost a kraj s najkratsou sietou D/RC sa lisi len o 0.5%


niekedy zasnem nad jednoduchostou mysle. ani sa neobtazuj nepodstatnostami ze aku cast kraja pokryvaju dialnice kedy boli postavene, kolko investicii tam prislo so statnou pomocou aku maju polohu a pod.....
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 101
Založený: 04. Feb 2005 08:32

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

Odoslaťod devil » 11. Jún 2017 13:35

Určite Slovensko nepotrebuje rozostavať úseky za x miliárd eur, v skutočnosti by som veľmi potrebné úseky napočítal na prstoch oboch rúk.


len fakticka, feroslav (alias mesik alebo nejaky jeho mentalny klon) tu posobil v casoch ked blizsienaokolo fungovalo, ved to bol jeho vyplod :) a popravde nemyslim si ze DrX je Mesik, maju sice rovnaku vyrazku na chrbte pri zmienke o D1, ale mesik preferoval BB, DrX zase KE...alebo sa len dobre maskuje :)


a museli sme tu citat aj vyplody "greckych" prispievatelov a hlavne jedneho s neviem kolkymi alterEGAmi. a docitali sme sa ako vsade leju miliardy do ciest. to uz nespominali ze aka velka cast z toho isla na obycajne jednotky ba aj dvojky a trojky....


....jarino a ja si myslim ze velmi potrebne useky ako 2x2 pruhy vieme spocitat na prstoch jednej ruky ale na potrebne useky ako 2 pruhy nam mozno nestacia ani tie na nohach....
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 101
Založený: 04. Feb 2005 08:32

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

Odoslaťod albiman85 » 13. Jún 2017 16:24

milan_KM napísal:Zamestnávatelia nejdu iba po diaľnici ani zďaleka. Idú po vyškolených a skúsených pracovníkoch. Preto sa priemysel koncentruje na Považí, alebo v Košiciach, či Prešove, kedže za socializmu tam boli(a sú) veľké strojárske(priemyselné) podniky. Preto je veľmi malá šanca, že príde automobilka do Rožňavy, keďže tam jednoducho nie sú vyškolený ľudia.

Krásne to vidno v dnešnej dobe keď nezamestatnosť na Gemeri je 15-20% a firmy stále plačú, že nemajú kvalifikovaných zamestancov.

Samozrejme kvalitná cesta je veľké plus, ale ani zďaleka to nie je hlavná podmienka ako je tu obecne rozšírený mýtus... To by sa doteraz v Prešove tak maximálne slivky pestovali.


S tym nesuhlasim. Ked cesta neni taka dolezita, tak preco prisiel Jaguar do Nitry a Amazon do Serede? V okrese GA je nezamenstnanost okolo 3%, tak urcite nenajdu kvalifikovanu pracovnu silu na mieste. Firmam ako Amazon atd. je uplne na fuk odkial zozenu pracovnikov, kazdy vie, ze tam budu robit ludia z vychodu a Rumunska. Jemu bola najdolezitejsia poloha a infrastruktura. Bolo by zaujimave zamyslat nad tym, ci by napr. Amazon zvolil Roznavu, Rimavsku Sobotu alebo Jaguar Presov alebo Kosice, keby D/RC bola hotova.
albiman85
diskutujúci
 
Príspevky: 93
Založený: 02. Máj 2012 11:35

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

Odoslaťod milan_KM » 13. Jún 2017 18:05

R1 vedie do Banskej Bystrice... koľko veľkých zamestnávateľov prišlo tam? Alebo do Novej Bane? Západné Slovensko ťaží zo svojej výhodnej polohy voči západnej Európe. A v regiónoch, ktoré nemajú takú skvelú polohu je rozhodujúca kvalifikovaná pracovná sila. Preto napríklad prišla INA do KNM v 99tom, aj bez diaľnice, lebo tu bol najväčší podnik na ložiská v ČSSR.
milan_KM
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 749
Obrázky: 266
Založený: 06. Mar 2012 00:31

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

Odoslaťod DrX » 13. Jún 2017 18:37

V BB kraji v sucasnosti klesa nezamestnanost najrychlejsie zo vsetkych krajov na SK. A kedze za posledne roky sa nic ine zasadne v kraji nezmenilo, len to, ze sa dostavala R1, tak to s nou asi ma spolocneho vela. A vobec nemusi ist len o velkych zamestnavatelov. Male firmy tvoria gro zamestnanosti.

A tie hluposti o "vyhodnej" polohe su tiez pekne vedla. To moze mat vplyv v BA+Trnave, kde manazment firmy moze byvat vo Viedni a pohodlne dochadzat za svojimi arbajtrami. Ale, ak by bola BA-KE dialnicou za 3hodiny (co po R7+R2 kludne moze byt), tak nikto kto prisiel do ZA by nemal problem dojst do KE. Lebo ked je ZA z Nemecka za 8 hodin, tak KE by boli za 9 (alebo za hodinu lietadlom).
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 5
Založený: 08. Feb 2005 20:45
Bydlisko: KE

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

Odoslaťod ondrejko_t » 14. Jún 2017 07:08

DrX... Urazas ludi dookola, ale sam pises blbosti. ked dojdes do ZA za 8 z GER, tak do KE za 9? a za 3 hodky z BA do KE? tak to by si musel mat priemerku 120. ale to vobec nevadi, lebo Ty urcite pojdes v noci a tesne nad rychlostny limit.
no a nezamestnanost sama o sebe je tiez pekne skreslene cislo. od "dobrovolne" nezamestnanych behajucich kade tade po brigadach ci fuskach az po nasich neprisposobivych spoluobcanov tam pada vsetko.
ondrejko_t
diskutujúci
 
Príspevky: 168
Založený: 29. Jún 2016 08:29

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

Odoslaťod PK » 14. Jún 2017 11:08

Tak tych ciest prvej triedy ktore potrebuju na 2+2 je strasne vela. 1+1 konci zhruba pri 500aut/h v jednom smere. Prelozene na 24h je to okolo 12000aut/24h. To je priemerny odstup aut v protismere 7 sekund. Predbiehanie je nemozne. Takato cesta sa stava automaticky cestou smrti s vaznymi celnymi zrazkami. Priemerna rychlost na takejto ceste rychlo klesa z nejakych 70km/h na 40km/h.
2+2 by malo byt standardom vsade tam kde je vyhliadka, ze sa dosiahne 500aut/h na pruh v nasledujucich desatrociach.
PK
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 526
Obrázky: 9
Založený: 10. Mar 2008 10:47

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

Odoslaťod devil » 14. Jún 2017 13:08

R1 vedie do Banskej Bystrice... koľko veľkých zamestnávateľov prišlo tam? Alebo do Novej Bane? Západné Slovensko ťaží zo svojej výhodnej polohy voči západnej Európe. A v regiónoch, ktoré nemajú takú skvelú polohu je rozhodujúca kvalifikovaná pracovná sila. Preto napríklad prišla INA do KNM v 99tom, aj bez diaľnice, lebo tu bol najväčší podnik na ložiská v ČSSR.


D1 po ZA sa riesila v case globalneho ekonomickeho rastu a R1 pocas krizovych rokov. podakujme sa dzurindovi a miklosovi ze nevedli dokoncit a ani len rozostavat 50 km R22,5 okolo NR za 8 rokov vlady.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 101
Založený: 04. Feb 2005 08:32

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

Odoslaťod Vlados » 14. Jún 2017 13:18

bola chyba, že nechali plnú chladničku namiesto správnych investícií. fico chladičku prežral na iné a ešte nás zadĺžil na 30 rokov.
moderátor devil mi zmazal príspevok: "zlý vtip je tunel pod Donovaly... to ale bystričan NIKDY nepochopí."
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 124
Založený: 20. Okt 2008 10:06
Bydlisko: BA, KE

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

Odoslaťod Vlados » 14. Jún 2017 13:20

PK napísal:Tak tych ciest prvej triedy ktore potrebuju na 2+2 je strasne vela. 1+1 konci zhruba pri 500aut/h v jednom smere. Prelozene na 24h je to okolo 12000aut/24h. To je priemerny odstup aut v protismere 7 sekund. Predbiehanie je nemozne. Takato cesta sa stava automaticky cestou smrti s vaznymi celnymi zrazkami. Priemerna rychlost na takejto ceste rychlo klesa z nejakych 70km/h na 40km/h.
2+2 by malo byt standardom vsade tam kde je vyhliadka, ze sa dosiahne 500aut/h na pruh v nasledujucich desatrociach.

my sme sa rozhodli že nechceme jednotky 2+2 ale nové RC 2+2, čo sme horší ako Švajčiari alebo Nemci? :lol:
moderátor devil mi zmazal príspevok: "zlý vtip je tunel pod Donovaly... to ale bystričan NIKDY nepochopí."
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 124
Založený: 20. Okt 2008 10:06
Bydlisko: BA, KE

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

Odoslaťod nevo83 » 14. Jún 2017 13:53

http://finweb.hnonline.sk/ekonomika/977 ... y-investor

mas dialnicu k mestu, vacsia sanca ze dotiahnes investora
nevo83
diskutujúci
 
Príspevky: 141
Založený: 22. Mar 2017 19:00

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

Odoslaťod jarino » 14. Jún 2017 14:14

Vlados napísal:bola chyba, že nechali plnú chladničku namiesto správnych investícií. fico chladičku prežral na iné a ešte nás zadĺžil na 30 rokov.

Prežral, zadĺžil a skoro sa postaral o to, že nám prepadnú eurofondy(mali na to kopu času). Aby neprepadli, tak sa robil Svrčinovec a zvyšovanie bezpečnosti na diaľniciach... Geniálne manažovanie.
jarino
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 874
Založený: 12. Sep 2011 13:49

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

Odoslaťod devil » 14. Jún 2017 16:16

v tej plnej chladnicke sa nam cast jedla pokazila. vacsina starych a vyspelych clenskych statov je daleko viac zadlzenych. preco je problem dlh ked sa adekvatne tomu zvysuje HDP ? ved "najlepsi" ekonom miklos povedal ze zvysovanie hdp je priamo umerne zvysovaniu zivotnej urovne :lol: poliaci tiez zistili ze bez ciest sa to neda, madari uz maju vacsinu hlavnych tahov vyriesenu a cesi tiez aj ked oni mali najlepsiu vychodiskovu poziciu. vsade boli dobre a horsie obdobia ale nikto sa k cestam nestaval vyslovene restrickne.

v podstate nevidim az taky rozdiel medzi vladami. zvysovanie bezpecnosti bolo aj oplotenie co je chvalihodna investicia a boli tam dalsie. take PPP je na jednej strane problematicky dlh a na druhej sa eurofondy posunuli na R2 BN, DT a na dalsie potrebne veci. obchvat TT, GA, treti pruh pri DK, MUK ZV neresnica atd...to boli najlepsie investicie, preco ich nerobili za drurindu ?
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 101
Založený: 04. Feb 2005 08:32

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

Odoslaťod mareks96 » 28. Jún 2017 13:40

nie každý dlh je zlý, fandím ministovi aby vyrokoval investičnú výnimku. je zaujímavé, že všetky štáty ktorým závidime ich životnú úroveň majú niekolkonásobné hdp na obyvatela, a vyssi dlh voci hdp, teda niekolkonasobny dlh na obvatela oproti nam. cesty sú zaklad a niektoré z nich treba stavať za každú cenu a naše deti a vnúčatá nam budu ďakovať.
mareks96
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 294
Založený: 11. Okt 2014 09:14

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

Odoslaťod devil » 28. Jún 2017 15:22

aj som za rozumnu investicnu vynimku. staty ktore spominas maju vyssie dlhy aj vyssie rozpocty. dlh sa plati z prijmov rozpoctu a nie z imaginarneho hdp. niekto tu minule pisal ze prijem Sk rozpoctu je 14 mld. rocne a uver ma byt 6 mld. euro. samozrejme ak sa bude splacat 20-30 rokov tak to bude 200-300 mil rocne + uroky. dalsich do 200 mil za PPP projekty R1 a D4/R7. ono 500+ mil rocne ked nie je na opravy ciest, platy a na vselico ine. to su 3-4% statneho rozpoctu len na splatky D/RC. to si myslim je dost aj pre bohate krajiny.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 101
Založený: 04. Feb 2005 08:32

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

Odoslaťod Vlados » 28. Jún 2017 17:15

ako píšeš, nemáme ani na opravy tak odkiaľ potom zoberiem na splácanie dlhu. detto školstvo, zdravotníctvo, dôchodky... zlú demografickú krivku, žiadnych (usilovných) migrantov... ak to má byť ešte za dvojnásobné ceny tak radšej ďakujem neprosím.
moderátor devil mi zmazal príspevok: "zlý vtip je tunel pod Donovaly... to ale bystričan NIKDY nepochopí."
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 124
Založený: 20. Okt 2008 10:06
Bydlisko: BA, KE

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

Odoslaťod Maxx787 » 28. Jún 2017 19:46

mne sa tiez nepaci stavanie na dlh, podla mna su peniaze v rozpocte aj teraz, a ked by sa zefektivizovala statna sprava tak sa daju najst financie samozrejme nie tolko aby sme stavali 100 km ciest naraz ale na jeden projekt rocne by sa naslo, mozno aj dva take s normalnymi cenami.
Geography is not a career, is post apocalyptic survival skill
Maxx787
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 590
Obrázky: 59
Založený: 03. Okt 2014 18:33
Bydlisko: NO

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

Odoslaťod Miro » 04. Sep 2017 15:16

Dnes ráno som počul v správach RTVS, že minister Érsek otvára Dni slovenskej kuchyne v Maďarsku.
Miro
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 867
Obrázky: 2
Založený: 12. Jún 2005 20:47

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

Odoslaťod ondrejko_t » 19. Sep 2017 16:33

noo, neodpustim si (trochu sarkasticku) poznamku, ako to krasne zneje, ked sa vytrhnu veci z kontextu :D

"Počas prvého roku Érseka na poste ministra dopravy a výstavby sa začala výstavba diaľničných úsekov v celkovej dĺžke zhruba 90 km. Ide o stavby na D1 Prešov, západ – juh, D1 Budimír – Bidovce, D3 Čadca, Bukov – Svrčinovec a tiež D4 a R7 pri Bratislave v rámci PPP projektu, pripravené a vysúťažené ešte za predchádzajúcej vlády Smeru."

prekonal aj pociatka :D
ondrejko_t
diskutujúci
 
Príspevky: 168
Založený: 29. Jún 2016 08:29

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

Odoslaťod Vlados » 19. Sep 2017 16:48

tú lož máš z Pravdy? Prešov sa ešte nestavia, sú to iba prípravné práce, lebo by sa jednalo o čiernu stavbu... to asi nehodilo do kontextu :)
moderátor devil mi zmazal príspevok: "zlý vtip je tunel pod Donovaly... to ale bystričan NIKDY nepochopí."
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 124
Založený: 20. Okt 2008 10:06
Bydlisko: BA, KE

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

Odoslaťod Peterman » 19. Sep 2017 18:06

BTW: Dennik Pravda - ako noviny J&T a teda aj spriateleného Smeru nás praviďelne zásobujú článkami o diaľniciach o vystavbe a su schopne aj niekoľkokrát zopakovat co je rozostavané, čo sa chystá ... a hlavne takmer vždy v pozitívnom duchu a tak sa v pravidelných intervaloch dozvieme takmer to iste, len v trochu inom kabáte a takto to ide uz par rokov, ked si to človek neuvedomí, ma pocit že staviame ako na bežiacom pase.... az ked si pozrie viac článkov, tak zisti ze sa dookola točia tie iste informacie....
Peterman
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 437
Obrázky: 0
Založený: 02. Okt 2013 21:38

Re: Árpád Ersék - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

Odoslaťod jarino » 19. Sep 2017 18:47

Tak Pravdu musíš brať s rezervou resp. selektovať informácie. Ostatných až na výnimky nemá zmysel ani čítať :D
Ale sú tam skvosty: "ak parlament neschváli uvoľnenenie dlhovej brzdy, ďalšie úseky by boli odkázané na štátny rozpočet". Podľa toho uvoľnená dlhová brzda je asi nejaký nový fond nebodaj nenávratná pôžička... Už vôbec sa nespomína niečo ako vyrovnaný rozpočet a nutnosť oddlžovať nemocnice, Rázsochy, školstvo, armáda atď.

A ten zoznam:
BA - Senec I. etapa -> 109
Soroška -> 413, polprofil 300
Kriváň - Mýtna - Lovinobaňa -> 355(?)
Zacharovce - Bátka -> 89
Bátka - Figa -> 72
SO PO -> 535
Čísla sú zo záverečnej správy Hodnoty za peniaze. Ja som skeptik, vzhľadom k príprave aj financiám. Bez Turany - Hubová to dokopy dáva pomaly toľko, čo eurofondy na diaľnice na 6 rokov.
jarino
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 874
Založený: 12. Sep 2011 13:49

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 2 hostí.