Stránka 32 z 43

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 24. Dec 2019 15:33
od DrX
No ukaz jak ratas.
Ze ty by si chcel aby tebe staval nieco na D1 rychlejsie nez to realne ide, to si na zlej adrese. Mozno pochodis, ked si to pojdes vyplakat k jeziskovi :-)

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 24. Dec 2019 16:23
od Jano1
D4/R7 59.1
R2 13.5
R4 4.3
D1 11.3+13.5+14.9+7.9
D3 5.8
odovzdane D1/R4 14.4+1.1

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 24. Dec 2019 16:29
od DrX
suma 145.8km, zaokruhlene na desiatky 150km, presne ako pan minister uvadzaju. ;-)

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 24. Dec 2019 19:25
od jolu
Pán minister ráta do rozostavanych diaľnic aj tú ktorú osobne zastavil! No proste to je nonsens a ....... škoda reči!

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 25. Dec 2019 10:07
od Jano1
DrX napísal:suma 145.8km, zaokruhlene na desiatky 150km, presne ako pan minister uvadzaju. ;-)


Je mi jasne, ze rovnako ako madar nerozumies, co znamena slovo VIAC, "viac ako 150 kilometrov", moze byt napr. 156 km, ale nie 146 km. Neviem preco sa nejake useky vobec dokoncia, ved by sme mohli mat vo vystavbe stovky km D/RC.

Chvalit sa tym, ze je vo vystavbe usek, ktory mal byt dokonceny podla zmluvy pred 2 rokmi, alebo usek na ktorom sa tento rok neurobilo takmer nic, alebo usek, ktory sa stavia uz 6 rokov a na velku cast nema stavebne povolenie, teda sa tretina useku formalne nestavia a zvysok useku sa stavia tempom, ze by to nedokoncili ani za 20 rokov. :roll:

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 02. Jan 2020 19:42
od Pacho
tak ten eršek, je fakt pripečený " "Nerozumiem tomu, prečo sa dopravcovia rozhodujú pre takýto krajný prostriedok presadzovania svojich požiadaviek." (www,čas.sk) . Tak ja Ti to arpy napíšem po lopate: tri roky sedíš a prdíš zbytočne do stopličky a ktomu berieš kráľovsky plat a so zlodejským výberom mýta si nespravil nič!!!

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 04. Jan 2020 21:24
od Yoggy52
viewtopic.php?f=35&t=24620

hej R7 Holice - Mliecany su dolezite :lol:

Cela NDS a MDPT je jeden velky cirkus a ersek je tam hlavny klaun. :wink:

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 05. Jan 2020 08:03
od i15
No ale kvitujem, že si spomenuli na 1 kilometrový privádzač pri Levoči. Keby bol hotový spolu s D1 okolo PO, nikto už nebude jazdiť SN-KE cez Krompachy

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 08. Jan 2020 19:24
od Pacho
diletant, alebo tunelár?? eršeg, jednoznačne zdravý rozum na špacírke. "Tunelovanie tunela Višňové" pozri monitoring tlače

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 11. Jan 2020 11:56
od devil
planovane tendre 2020
viewtopic.php?f=35&t=24620
turany-hubova
privadzac KM
privadzac LE
SO PO II.
saca-olsany II.
holice-mliecany
max. PO a KEci KM inac predpolebna kampan

planovane rozostavat
viewtopic.php?f=35&t=24616
tvrdosin
kri-myt
saca-olsany II.
D1XD4
toto je realne.

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 12. Jan 2020 20:44
od Pacho
ukážka ďalšej neschopnosti ešega viewtopic.php?f=35&t=24649&p=226300#p226300. alebo jasný lobing ministra z národnostnej menšiny dialnic juhom, a dôležitejšie úseky naprioek sľubom sa odsúvajú......

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 16. Jan 2020 16:36
od DrX
Predvolebne sluby Erseka/Mostu v doprave (zdroj: https://most-hid.sk/sites/most-hid.sk/f ... iziask.pdf ). Hlavne, ze je tam 3D!

ROZVOJ DOPRAVNEJ INFRAŠTRUKTÚRY
3A. Naším cieľom je dobudovať diaľnicu D1, a tak rýchlostnou komunikáciou prepojiť dve najväčšie mestá Slovenskej republiky. Taktiež chceme pokračovať v
budovaní ďalších dôležitých rýchlostných komunikácií, ako sú D3, R2, R4, a R7 a ďalšie medzinárodné prepojenia, takzvaných TNT-T koridorov.

3B. V oblasti zlepšenia životných podmienok v mestách chceme naďalej pokračovať v budovaní obchvatov aj menších miest a obcí, a tak odkloniť nákladnú tranzitnú dopravu z obcí.

3C. Po dobudovaní nového mosta cez Dunaj v Komárne pokračujeme v rozvoji regionálnej cestnej infraštruktúry. Naším cieľom je cestou prvej triedy prepojiť mestá Komárno, Nitra a Topoľčany.

3D. Nemôžeme zabudnúť ani na južné regióny Slovenska, kde taktiež chceme pokračovať v rozvoji cestnej infraštruktúry, prvotným cieľom je vybudovanie
tunela Soroška.

3E. V okolí hlavného mesta pokračujeme v rozvoji nultého obchvatu mesta (D4) dôležitou a technicky veľmi náročnou etapou tunelom Karpaty, ktorý by prepojil diaľnice D2 a D1 severne od mesta.

3F. Niektoré mosty na cesty 1. triedy sú v zlom, v krajných prípadoch v havarijnom stave. Chceme preto priebežne opravovať všetky cesty a mosty a zabezpečiť bezpečnú dopravu aj na týchto cestách.

3G. Novým a veľmi dôležitým projektom je most cez Dunaj v Štúrove. Chceme pokračovať v rokovaniach s maďarskou stranou a v čo najkratšom čase začať budovanie nového mosta v Štúrove.

3H. Chceme pokračovať v podpore železničnej dopravy. V budúcnosti chceme zdvojkoľajniť mimoriadne vyťažený železničný úsek Bratislava − Dunajská Streda − Komárno.

3I. Naďalej budeme budovať záchytné parkoviská pri železničných staniciach a zlepšovať kultúru v cestovaní železnicou pomocou moderných tratí a
vlakových súprav. Verejná doprava je ekologickejšia, zároveň čím viac ľudí bude využívať hromadnú dopravu, tým menej vozidiel bude na cestách. Záchytnými
parkoviskami chceme motivovať motoristov, aby svoje autá odstavili pri staniciach a do centra miest namierili verejnou dopravou.

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 17. Jan 2020 07:09
od frostbite
Nič v oblasti železničnej dopravy žiadna modernízacia koridorov na 200-230km/h? A dobiehanie EÚ a už aj okolitých krajín vid Poľsko smutne že to nemá v pláne a programe a pritom sa jedná najekologickejsiu dopravu čo by sme mali najviac podporovať a do toho investovať popri diaľniciach a RC

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 17. Jan 2020 09:22
od i15
Érsek si zaslúži pochvalu a vďaku za to, že rozbehol R2 na juhu, ale Most kvôli tomu voliť nebudem :)

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 17. Jan 2020 09:35
od devil
nad ramec fondov rozbehol aj SO PO I.

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 17. Jan 2020 09:57
od Pacho
zablokoval višnove na neurčito (okrem populiustických reči nič). privádzač lietavská lúčka jeden veľký prúser, niečo tam trocha robia, ale minimum. Ružomberok detto, troch sa hrabkaju v tunely, ale reálne výsledky žiadne. Turany Hubová 0 bodov. D3 tiež 0 bodov. D4 jeden veľký prúser, hlavne s napojením na D1, železničná doprava 0 bodov, cesty 1. triedy 0 bodov, k tomu padajúce mosty, s ktorými tiež nič nerobí. Neake výsledky má na zmiešanom územi, ale keď príde rozumný minister, tak prvé čo urobí je zastavenie sorošky. z mojej strany veľké mínus. očakával som od neho podstatne viac, podľa veľkohubých vyhlásení na začiatku, a počas funkčného obdobia.

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 17. Jan 2020 10:06
od devil
podpisana zmluva je pruser ??? ja vsade vidim realne vysledky akurat najmenej v zilinskom kraji. uvedom si ze sa bavime o ministerstve dopravy a nie o ministerstve pre zilinske zalezitosti.

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 17. Jan 2020 10:19
od korfo27
S výstavby D a RC veľa nepustil do výstavby tak aby si spustil tender aj uzavrel iba dva úseky nad 100mega za tri roky

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 17. Jan 2020 12:56
od nevo83
Pacho - Turany 0, za to by mal mat velke +, RK je koho vina ze su tam prietahy a odvolavacky obcanov ??, zeleznicna fajn suhlasim, cesty I.tr- suhlasim, mosty- su aj problem VUC-iek, a suhlasim s devilom, nie vsetko sa ma tocit okolo ZA, ja mu davam minus za R2 obchvat KE, po funuse pricom to mali ,,zafinancovane roky dopredu,,

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 17. Jan 2020 13:43
od metelesku.blesku
RK je koho vina ze su tam prietahy a odvolavacky obcanov

S odvolaniami občanom je nutné počítať v každom jednom konaní, lebo každé jedno konanie má vždy nejaké odvolačky.
Za prieťahy si môže NDS a MDaV. Už v 2014 vedeli, že sa musí meniť projekt. S tým sa zad.bkávali 3 roky kým požiadali o schválenie EIA. Tú mali v lete 2018 po odvolačkách potvrdenú. A potom sa ďalších 16 mesiacov zad.bkávali a až novembri 2019 podali žiadosť o zmenu ÚR. Za toto si môžu len a len NDS a MDaV.

A nesúhlasím ani s devilom ani s tebou, lebo okolo ZA sme sa už nemali točiť od roku 2017 a témou nových volieb už okolie Žiliny dávno nemalo byť.

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 17. Jan 2020 15:09
od Pacho
určite, žilina, nie je pupok sveta, ale bol, je a ešte dlho bude veľmi dôležitý dopravný uzol. Stým, jednoduche devil ani nikto iní v blízkej budúcnosti nič nespraví. D1 po košice mala byť hotová v roku 2010, čiže sklz vyše 10rokov, čiste len a len vinou NDS. RK, keby nds spravila, len to čo mala, dnes by nebol probléme, a vyhovárať sa "hrboltovčanov", to je také "ficovské" , nie je dôležite konať, a riešiť, ale náisť vinníka, na ktorého to hodíme, a je všetko OK.
Hlavne nechápen diskutujúcich, prečo väčšina ma potrebu vychvaľovať, len čo sa podarilo, a prečo sa nesmie napísať pravda, a o tom, čo sa nepodarilo???: horšie ako za komančov.

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 17. Jan 2020 15:23
od devil
Nastúpil koncom leta 2016 a nie 2014. V 2017 sa eia riesila. Pacho a čo stým má 2010 ? ZA nie je dôvod aby sa diskriminovali iné kraje

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 17. Jan 2020 16:05
od DrX
Pacho napísal:určite, žilina, nie je pupok sveta, ale bol, je a ešte dlho bude veľmi dôležitý dopravný uzol.

Zilina je koniec sveta, do ktoreho sa po rozdeleni CS skoncentrovali exoti Slotovskeho tipu a dopravne skolstvo Slovenska. A ti spolocne pretlacili, ze EU nakreslila tretorade TEN-T koridory cez Zilinu. A tak teraz vsetci na Slovensku krvacame, len aby sa v ZA kraji premrhali miliardy na neefektivne cesty a zeleznice, ktore aj tak v Europe nikoho nezajimaju.

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 17. Jan 2020 16:29
od metelesku.blesku
devil napísal:Nastúpil koncom leta 2016 a nie 2014. V 2017 sa eia riesila.

To je pekné. A čo robil 16 mesiacov od vyriešenia EIA do začatia konania o zmene ÚR?

Re: Árpád Érsek - a jeho práca - minister dopravy (2016 - ?)

OdoslaťOdoslané: 17. Jan 2020 16:38
od PK
Ersekove vysledky su mozno najhorsie v historii Slovenska, dokazat, ze sa za 4 roky realne spusti 0 km dialnic a sposobit, ze dva superkriticke useky vo vystavbe RK a Visnove sa zastavia je totalna blamaz.